15k gesneuveld, weggerend, vermist, gewond of gevangen genomen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:04 schreef slashdotter3 het volgende:
15k man dood/gewond/weggerend?
[ twitter ]
Als ik het goed heb komt deze info van het Russische kamp zelf want Oekraïne houd de kaken stijf op elkaar.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:44 schreef HSG het volgende:
[..]
15k gesneuveld, weggerend, vermist, gewond of gevangen genomen.
Je vraagt je af of het wel waar is want beide kanten overdrijven vaak nogal.
Zijn armen beginnen meer en meer ongecontroleerd te bewegen heb ik het idee...quote:Op zaterdag 10 juni 2023 01:04 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Die gelooft er zelf niet meer zo in volgens mij.
Dat is nu toch wel een beetje het probleem.quote:
En daar gaan ze zelf geen last van hebben?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 04:08 schreef Delenlill het volgende:
https://www.newsweek.com/(...)ant-official-1805676
De russen hebben explosieven in een industriële chemische fabriek in de Krim geplaatst. Die ze (mogelijk) van plan zijn om op te blazen mocht Oekraïne de Krim binnen vallen. (Of als het counter offensief te succesvol blijkt Rusland kennende).
Dit zou een grotere ramp kunnen zijn dan Tsjernobyl.
Niet als ze het gebied opgeven.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:07 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
En daar gaan ze zelf geen last van hebben?
Dit is wel bijzonder aangezien de Amerikanen normaal dit soort grote militaire wapenverkopen van Israel blokkeren om hun industrie te beschermen. Ze zouden liever zelf hun overpriced THAAD en Patriots aan Duitsland verkopen dan dat ze zo'n deal aan Israel gunnen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:24 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
A historic achievement for Israel! Germany plans to buy Israel's Arrow-3 missile defense system for almost 4 billion euros ($4.30 billion) in total and will ask lawmakers to release advance payments of up to 560 million euros next week.
De Mitsubishi's beginnen te werkenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:18 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zijn armen beginnen meer en meer ongecontroleerd te bewegen heb ik het idee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |