Heey en hoe is het met je pa dan?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:21 schreef TomNook het volgende:
Het is verschrikkelijk warm hier op kantoor. Over de top benauwde, vochtige lucht.
Mijn opa wordt a.s. woensdag geopereerd met spoed in verband met zijn darmkanker. Overlevingskans 30%. Gisteren de laatste vaderdag met hem gevierd.
Er is niet echt een manier waarme ik er om ga. Het lijkt wel alsof ik in een soort komedie film zit.
et endocriene systeem of hormoonstelsel is het orgaansysteem dat toeziet op de hormonale huishouding in het dierlijk organisme.[1] In het menselijk lichaam wordt het hormoonstelsel aangestuurd door de hypofyse, een (klein) deel van de hersenen. De hypofyse geeft bepaalde hormonale organen of klieren een signaal, middels signaalstoffen, genaamd hormonen. De geactiveerde hormoonklieren geven op hun beurt hun hormonen in de bloedbaan af. Via het bloed worden de hormonen getransporteerd naar de doelwitorganen. Afhankelijk van het doelwitorgaan en het type hormoon, heeft het hormoon een zeker effect tot gevolg bij het desbetreffende orgaan. De hormonen die door de klieren worden afgegeven, hebben ook weer een remmend effect op de afgifte van de relevante signaalstoffen door de hypofyse. Hierdoor ontstaat een fysiologisch evenwicht of homeostase. Het endocriene stelsel werkt zo met het zenuwstelsel samen om de activiteit van organen en fysieke systemen te reguleren.[2][3] De hormoonhuishouding speelt een cruciale rol bij onder andere de aansturing van emoties, driften, de stimulering van groei en herstel van spieren en weefsels, seksuele ontwikkeling, regulering van lichaamstemperatuur en het metabolisme.[4][5] Het endocrien systeem wordt bestudeerd door de endocrinologie.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef Nijna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hormonaal, intussen weer de betere kant op.
Oorzaak? Sport je? Werk? Of ben je meer een braddie?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:12 schreef Daashin het volgende:
beetje sip, dan weer heppie, dan weer energiek, dan weer moe.
Kom thuis van werk. Dan voel ik mij een beetje aangespannen en alleen. Daarna doe ik wat fysieke oefeningen. Dan chat en lees ik wat vrienden delen. Misschien wat zaakjes regelen of iets kopen. Eventueel een wandeling nog. Dan kijk/lees/speel ik iets tot ik in mijn hooiberg spring.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oorzaak? Sport je? Werk? Of ben je meer een braddie?
Vrienden delen?? Normaal gesproken onderneem je dat met elkaar....halve litersklappen op het terras...of kapot gaan op een halve marathon samen...naar wat foto's kijken, zijn niet je vrienden...quote:Op maandag 19 juni 2023 21:21 schreef Daashin het volgende:
[..]
Kom thuis van werk. Dan voel ik mij een beetje aangespannen en alleen. Daarna doe ik wat fysieke oefeningen. Dan chat en lees ik wat vrienden delen. Misschien wat zaakjes regelen of iets kopen. Eventueel een wandeling nog. Dan kijk/lees/speel ik iets tot ik in mijn hooiberg spring.
We doen ook samen iets. Zaterdag naar het strand, dan picknick in het park met meer mensen, dan zien we wel verder. Doorgaands bier filteren voor je deur vind ik triest in vergelijking.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vrienden delen?? Normaal gesproken onderneem je dat met elkaar....halve litersklappen op het terras...of kapot gaan op een halve marathon samen...naar wat foto's kijken, zijn niet je vrienden...
Iets kopen...uitverveling?
Zonde van je geld...je krijgt straks een vriendin,,en dan zijn die dagjes strand wel voorbij...word je hele huis sws anders in gericht...quote:Op maandag 19 juni 2023 22:05 schreef Daashin het volgende:
[..]
We doen ook samen iets. Zaterdag naar het strand, dan picknick in het park met meer mensen, dan zien we wel verder. Doorgaands bier filteren voor je deur vind ik triest in vergelijking.
Dingen kopen omdat ik verhuisd ben sinds 2 maanden geleden. Ik ben mijn woning nog vol aan het gooien.
Tot over 5 jaar Geerd.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zonde van je geld...je krijgt straks een vriendin,,en dan zijn die dagjes strand wel voorbij...word je hele huis sws anders in gericht...
Geloof je mij niet....dan spreken we elkaar over 5 jaar wel..
Geloof je mij wel....koop S&P500 aandelen...
Ik geloof niet dat het heel goed gaat. Volgens mij gebruiken we beiden cannabis om het verdriet te kunnen handelen.quote:
Wat een negatiefietijd man ...hoe schrijf je dat..quote:
Ja maar...leven gaat ook door he...hoe denk je dat anderen het doen..quote:Op maandag 19 juni 2023 22:33 schreef TomNook het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het heel goed gaat. Volgens mij gebruiken we beiden cannabis om het verdriet te kunnen handelen.
Niet veel anders dan ons, schat ikquote:Op maandag 19 juni 2023 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja maar...leven gaat ook door he...hoe denk je dat anderen het doen..
Ga je daar gelukkig worden denk je? Wat is je leeftijd trouwens als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:01 schreef BaksteenMongool het volgende:
Gaat goed met mij, master recentelijk afgerond en verhuisd naar Rotterdam waar ik nu 3 dagen een kamer heb in een groot herenhuis met (naar wat ik nu zie) twee toffe huisgenoten.
Ook begonnen met een nieuwe baan gisteren (maandag) en de eerste voortekenen zijn goed!
Kortom: Veel nieuwe dingen maar alles lijkt op zijn pootjes terecht te komen
Ja denk het wel, ben overigens 26quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:11 schreef TomNook het volgende:
[..]
Ga je daar gelukkig worden denk je? Wat is je leeftijd trouwens als ik vragen mag?
Ik had het me twee jaar geleden echt niet voor kunnen stellen om nog bij vreemden te gaan wonen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:45 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ja denk het wel, ben overigens 26
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst je hypotheek afbetalen!
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:48 schreef TomNook het volgende:
[..]
Ik had het me twee jaar geleden echt niet voor kunnen stellen om nog bij vreemden te gaan wonen.
Ik wil ook zo graag weer studeren, maar daar heeft de overheid een stokje voor gestoken.![]()
Vind ik juist leuk, dan heb je wat aanspraakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens is de stufi weer terug dus wat let je
Ik heb 2000,- euro vaste lasten. Hoe ga ik dat doen dan? Ik verdien 2600,- netto.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:49 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Vind ik juist leuk, dan heb je wat aanspraak![]()
Overigens is de stufi weer terug dus wat let je
Hoe kun je 2000 euro vaste lasten hebben?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:50 schreef TomNook het volgende:
[..]
Ik heb 2000,- euro vaste lasten. Hoe ga ik dat doen dan? Ik verdien 2600,- netto.
Ik leef op een normale manier.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:52 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Hoe kun je 2000 euro vaste lasten hebben?
Dat is echt veel te veel op 2600.....
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:07 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Wat reken je allemaal onder vaste lasten dan als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen met tips: we zijn allemaal amigo's hier van elkaar, dus stuur een DM.
Eerst je hypotheek afbetalen!
Laat hem lekker de tering krijgen danquote:Op zondag 25 juni 2023 11:32 schreef Yara. het volgende:
Zenuwachtig voor de komende week. Zeurende werkgever, die mij niet begrijpt.
Top hypo aanlaten praten ?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:52 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Hoe kun je 2000 euro vaste lasten hebben?
Dat is echt veel te veel op 2600.....
Dat model..is kenbaar...wat uiteindelijk bleek tot nog langer en veel meer uitval..Managers aan de topquote:Op zondag 25 juni 2023 11:45 schreef Yara. het volgende:
[..]
Ja, het werkt niet bevorderlijk voor herstel. Dat snappen sommige mensen niet.
Kom je toch lekker bij mij chillen...beetje zuipen..beetje bbqenquote:Op zondag 25 juni 2023 11:45 schreef Yara. het volgende:
[..]
Ja, het werkt niet bevorderlijk voor herstel. Dat snappen sommige mensen niet.
Gaat dat niet vervelen op een dag?quote:Op zondag 25 juni 2023 12:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom je toch lekker bij mij chillen...beetje zuipen..beetje bbqen![]()
![]()
![]()
Ga jij werken...blijf ik bbqen...lekker vlees en koude dranks wanneer je thuiskomt...de was al.gedaan en een schoon bed ligt klaarquote:Op zondag 25 juni 2023 12:42 schreef Yara. het volgende:
[..]
Gaat dat niet vervelen op een dag?
Ik wil juist blijven werken om bezig te blijven, anders word ik knettergek.
Gewoon een vrouw nemen pikkebaasquote:Op zondag 25 juni 2023 12:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga jij werken...blijf ik bbqen...lekker vlees en koude dranks wanneer je thuiskomt...de was al.gedaan en een schoon bed ligt klaar![]()
![]()
![]()
![]()
sochtends maak ik bammetjes voor je ..voor je werk
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij was toch treinhomo?quote:Op zondag 25 juni 2023 13:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik werk niet hey![]()
wanneer begrijp jij dat eens
Ik heb het precies andersom: Ik verveel me altijd dood van werk.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:42 schreef Yara. het volgende:
[..]
Gaat dat niet vervelen op een dag?
Ik wil juist blijven werken om bezig te blijven, anders word ik knettergek.
Al jaren niet meer ....huur huisje gekregen...fulltime subsidies ontvangen...1750 netto, huur 450, zorg 50 ofzo met subsidie...elke maand 1000 gratis geld voor niks doen ..quote:
Ah oke okequote:Op zondag 25 juni 2023 13:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Al jaren niet meer ....huur huisje gekregen...fulltime subsidies ontvangen...1750 netto, huur 450, zorg 50 ofzo met subsidie...elke maand 1000 gratis geld voor niks doen ..
Ze kunnen allemaal de tering krijgen![]()
![]()
![]()
Nee dat gaat niet meer, daar zijn de regels te streng voor.quote:
Vanwege en bestaande uit??quote:
Wat is er aan de hand? Of hou je dat liever voor jezelf?quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:37 schreef KaBuf het volgende:
Moe, op, klaar, alles. Tranen staan in m'n ogen en ik weet niet hoe lang ik dit nog volhoud.
?quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:37 schreef KaBuf het volgende:
Moe, op, klaar, alles. Tranen staan in m'n ogen en ik weet niet hoe lang ik dit nog volhoud.
Heel herkenbaar zo'n situatie.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:35 schreef TomNook het volgende:
Ik geef geen fuck meer. Ik wil graag iets doen waar ik een beetje gelukkig van wordt. Maar behalve mijn collega-vriend weet niemand het nog. Gekke situatie.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:10 schreef TomNook het volgende:
Ik begin niet goed te worden. Ik ben een beetje aan het freaken. Eerst Tailfox overleden, nu de 18-jarige zoon van Danny.
Heel veel sterkte voor komende tijd...quote:Op maandag 19 juni 2023 17:21 schreef TomNook het volgende:
Het is verschrikkelijk warm hier op kantoor. Over de top benauwde, vochtige lucht.
Mijn opa wordt a.s. woensdag geopereerd met spoed in verband met zijn darmkanker. Overlevingskans 30%. Gisteren de laatste vaderdag met hem gevierd.
Er is niet echt een manier waarme ik er om ga. Het lijkt wel alsof ik in een soort komedie film zit.
Tnxquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:26 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Heel veel sterkte voor komende tijd...
Shit ja, ik heb mijn moeder al meer dan 20 jaar verloren aan eierstokkanker, wat ook ongeneselijk was. Ze konden haar leven alleen verlengen met chemokuren en zo.... maar verder konden ze niks meer aan doen.quote:Op zondag 16 juli 2023 07:46 schreef TomNook het volgende:
[..]
Tnxhij heeft het overleefd maar gaat binnen een halfjaar alsnog wel.
Werkgerelateerd.quote:
Oei. Heftig.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:17 schreef Kanaroe het volgende:
Ik voel me verdrietig.
Mijn eerste grote jeugdliefde is dood.
Kan het moeilijk delen met anderen omdat hij niet erg geliefd was in mijn familie en vriendenkring.
Rust zacht oude vriend.
Aww wat verdrietigquote:Op donderdag 28 september 2023 19:17 schreef Kanaroe het volgende:
Ik voel me verdrietig.
Mijn eerste grote jeugdliefde is dood.
Kan het moeilijk delen met anderen omdat hij niet erg geliefd was in mijn familie en vriendenkring.
Rust zacht oude vriend.
Hoiquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:14 schreef kuolema het volgende:
Zwaar teleurgesteld. Ik wilde naar Disneyland Parijs vanwege een kortingsactie maar heb niemand om mee te gaan
Ik wil niet in het weekend want dan is het veel te druk en duurderquote:
Owquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:13 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik wil niet in het weekend want dan is het veel te druk en duurder
quote:Op woensdag 6 december 2023 09:52 schreef aloa het volgende:
Verward. Ik voel me heel naar. Zeer nare gedachten die ik niet kwijt raak.
Dank je.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:43 schreef TonyMalony het volgende:
Sterkte! Hopelijk heb je mensen om je heen waar je je verhaal kwijt kunt. Blijf praten, je hoeft niet alleen te dealen met je nare gedachten!
[..]
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:10 schreef kuolema het volgende:
Somber, teleurgesteld, beetje verdrietig. Heb weinig hoop meer.
Thanks. Nu de spanning weg is komt de somberheid naar voren. Het is ook nooit goed.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 07:51 schreef MisterFox het volgende:
Vandaag en morgen zullen de zwaarste dagen zijn die ik ooit heb meegemaakt.
Wens me geluk.![]()
Als het goed is gaat dat dinsdag worden voor mij.quote:Op zondag 25 februari 2024 08:07 schreef Chandler het volgende:
't ken slechter, 't ken beter! Maar weet de zon gaat spoedig weer schijnen!
Dan wens ik je alle sterkte!! Dat het maar snel dinsdag mag worden!quote:Op zondag 25 februari 2024 10:01 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Als het goed is gaat dat dinsdag worden voor mij.
Alles is voorbij.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:02 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dan wens ik je alle sterkte!! Dat het maar snel dinsdag mag worden!
Sterktequote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:35 schreef Koettie het volgende:
Ellendig. Zondag m'n elfjarige relatie verbroken.
Komt het?.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:55 schreef aloa het volgende:
Beetje vaag. Voel me lichamelijk steeds minder.
Onrustig in het hoofd.
DE wereld zal altijd stressvol zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Een wereld zonder stress zou fijn zijn zeg maar. Zal altijd wel een utopie blijven....
We doen ons bestquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
DE wereld zal altijd stressvol zijn
JOUW wereld kun je misschien iets minder stressvol maken?
Lijkt me lastig... Waar je doorheen gaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:54 schreef aloa het volgende:
Verwarrend. Dan ben je gestopt met alcohol en val je in een zwart gat. Ik voel me leeg, bij tijden radeloos om weer in een euforie te belanden. Ik weet dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb, maar deze stemmingswisselingen zijn niet meer bij te houden.
Niet te doen meer soms.
Misschien toch weer aan de medicatie gaan.
Ik ben altijd wat huiverig voor medicatie omdat ik er nogal wat negatieve effecten van heb ondervonden. Seroxat maakte meer kapot dan dat het me verbetering bracht zeg maar.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Lijkt me lastig... Waar je doorheen gaat.
Wil nog even zeggen dat ik het goed vind dat je gestopt bent met alcohol. Weet dat het niet altijd even makkelijk is.![]()
Is er bij nog een diagnose gesteld?
Ik heb nu zelf ook toch weer medicatie om me in evenwicht te houden (op de laagste dosis als gebruikelijk is voor de bloedspiegel). Nadat ik het af had gebouwd toch toch te instabiel. Maar ik wilde niet de gebruikelijke medicatie, aangezien dat meestal de paardenmiddelen zijn.
Zal wel elke dag het moeten blijven slikken, maar voel me gelukkig goed erbij en geen bijwerkingen (meer, zoals van andere medicijnen wel).
Maar met Seroxat noem je wel wat op, ja. Gelukkig ikzelf nooit aan die gehoeven (nu ja, wat anderen dan bepaalden dat 'goed' voor me was).quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben altijd wat huiverig voor medicatie omdat ik er nogal wat negatieve effecten van heb ondervonden. Seroxat maakte meer kapot dan dat het me verbetering bracht zeg maar.
Maar goed, ik ga weer in gesprek en dan kijken waar ze mee komen.
Het zijn idd paardenmiddelen vaak.
Ehm... hoe ben je dan 'ingecheckt' bij de ggz?quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:21 schreef Metalfrost het volgende:
Moe, lichamelijk zwak, nog steeds flabbergasted van de wijze waarop ik ingecheckt ben bij de GGZ maandag en vorige week, nu constant bezig met malen en malen en malen hoe de nieuwe schoonmaakster zal zijn komende maandag
kortgezegd
ik voel mij zwaar klote
De intakenemer kwam me ophalen in de lobby, en zowel in de lobby, het trappenhuis als de gang naar de ruimte waar we het gesprek hadden begon ie uitvoerig te klagen over mijn te laat zijn, en zelfs na de uitleg dat het één grote bouwput is zowel in mijn woonplaats als de weg er naartoe kon ie daar geen begrip voor opbrengen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm... hoe ben je dan 'ingecheckt' bij de ggz?![]()
Ja geen keus hè. Maar bedankt voor de zorgzame woordenquote:Wat betreft de schoonmaakster kan ik alleen zeggen: laat maar over je heenkomen...
Ja nieuwe mensen, niks aan, tenzij je op internet of daarvoor al even contact met ze hebt gehad.quote:(is hier ook altijd zo met nieuwe mensen(ieuw... nieuwe mensen...)
Beterschap!quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:21 schreef Metalfrost het volgende:
Moe, lichamelijk zwak, nog steeds flabbergasted van de wijze waarop ik ingecheckt ben bij de GGZ maandag en vorige week, nu constant bezig met malen en malen en malen hoe de nieuwe schoonmaakster zal zijn komende maandag
kortgezegd
ik voel mij zwaar klote
Wat voor activiteiten organiseer je en waar?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:57 schreef babipangang het volgende:
Niet verwacht dit ooit nog te moeten posten, maar behoorlijk last van eenzaamheid. Weinig mensen om me heen, geen partner.
Doe hard mijn best om een leuk contact op te doen via datingapps. Soms wel een match, maar die gesprekken lopen eigenlijk atijd wel dood, als in: er komt gewoon geen reactie meer vanuit de andere kant. Ik ben respectvol, vriendelijk en geduldig in het contact.
Verder organiseer ik regelmatig activiteiten op een activiteitensite, waar vervolgens bijna niemand zich aanmeld. En ik doe ook regelmatig mee met andermans activiteiten, waar het altijd wel leuk is, maar ook geen blijvende contacten.
Ik mis gewoon het sociaal kunnen doen met anderen, terwijl ik er toch veel aan doe om er verandering in te brengen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:57 schreef babipangang het volgende:
Niet verwacht dit ooit nog te moeten posten, maar behoorlijk last van eenzaamheid. Weinig mensen om me heen, geen partner.
Doe hard mijn best om een leuk contact op te doen via datingapps. Soms wel een match, maar die gesprekken lopen eigenlijk atijd wel dood, als in: er komt gewoon geen reactie meer vanuit de andere kant. Ik ben respectvol, vriendelijk en geduldig in het contact.
Verder organiseer ik regelmatig activiteiten op een activiteitensite, waar vervolgens bijna niemand zich aanmeld. En ik doe ook regelmatig mee met andermans activiteiten, waar het altijd wel leuk is, maar ook geen blijvende contacten.
Ik mis gewoon het sociaal kunnen doen met anderen, terwijl ik er toch veel aan doe om er verandering in te brengen.
Lees meequote:Op donderdag 6 juni 2024 09:52 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Wat voor activiteiten organiseer je en waar?
Hou je taaiquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:12 schreef aloa het volgende:
Deze wereld begint een grote mindfuck te worden. Ik heb goeie dagen, maar langzaam glijd ik door alle triggers, vermoeidheid weer terug in mijn paranoïde wereld, waar de angst regeert. Ik moet de laatste tijd echt alle zeilen bijzetten om me staande te houden.
De hoge pieken en diepe dalen volgen elkaar krankzinnig snel op.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:52 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Wat voor activiteiten organiseer je en waar?
NMLKquote:
Oh ja daarquote:
Zuidoost Brabantquote:Op donderdag 6 juni 2024 14:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja daar![]()
Had al een vaag vermoeden.
Welke omgeving ongeveer?
Je wordt geboren en je gaat dood. Daartussenin het het even afzien. Hou je taai, I'm with you.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:12 schreef aloa het volgende:
Deze wereld begint een grote mindfuck te worden. Ik heb goeie dagen, maar langzaam glijd ik door alle triggers, vermoeidheid weer terug in mijn paranoïde wereld, waar de angst regeert. Ik moet de laatste tijd echt alle zeilen bijzetten om me staande te houden.
De hoge pieken en diepe dalen volgen elkaar krankzinnig snel op.
Hou je contact met een arts?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:54 schreef aloa het volgende:
Verwarrend. Dan ben je gestopt met alcohol en val je in een zwart gat. Ik voel me leeg, bij tijden radeloos om weer in een euforie te belanden. Ik weet dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb, maar deze stemmingswisselingen zijn niet meer bij te houden.
Niet te doen meer soms.
Misschien toch weer aan de medicatie gaan.
Kun je dit uitleggen. Ik snap die termen nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:19 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Thanks makker
Ik voel mij wat huilerig na een aantal twinflame naar reunion geleide meditaties
Er is zo een theorietje dat ergens op aarde je wederhelft is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je dit uitleggen. Ik snap die termen niet
Jeetje maar die wederhelft kan aan de andere kant van de wereld zijn? Dan zijn het toch meer fysieke blokkadesquote:Op zondag 28 juli 2024 05:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Er is zo een theorietje dat ergens op aarde je wederhelft is.
Door meditatie kan je blokkades opheffen die een samenkomst van beide helften tegen zou kunnen houden.
Dus dan visualiseer je wit licht, energiekoorden en paden/lichtbakens met prachtige kleuren om uiteindelijk vrijelijk naar je wederhelft toe te kunnen stappen.
En soms weet je niet eens wie die wederhelft is maar voel je diegene wel, stel je voor!quote:Op zondag 28 juli 2024 11:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jeetje maar die wederhelft kan aan de andere kant van de wereld zijn? Dan zijn het toch meer fysieke blokkades
Ik heb al heel lang last van oxytocine deficiëntie en ik heb af en toe een knuffel nodig.quote:Ben je heel erg blij?
Of wil je juist een knuffel?
Vertel hier hoe je je voelt!
Wat voor drugs hest gehad, mien jong?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:15 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
En soms weet je niet eens wie die wederhelft is maar voel je diegene wel, stel je voor!
Er hing gewoon een appel aan een boomquote:Op zondag 28 juli 2024 17:11 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Wat voor drugs hest gehad, mien jong?
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik voel me onzeker maar ook verdrietig.
Of je wat goed hebt gedaan?quote:Op maandag 12 augustus 2024 00:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vraag me af of ik het wel goed gedaan heb
Nee helaas. Nu moet je de rest van je leven de schuld dragenquote:Op maandag 12 augustus 2024 00:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Of het wel goed was om afscheid te nemen van iemand en de manier waarop.
Hm.. dat kan ingewikkeld zijn..quote:Op maandag 12 augustus 2024 00:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Of het wel goed was om afscheid te nemen van iemand en de manier waarop.
Nee… het is ook wat ingewikkeld… maar dank je voor het aanbodquote:Op maandag 12 augustus 2024 01:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hm.. dat kan ingewikkeld zijn..
Wil je erover praten?
quote:Op maandag 12 augustus 2024 01:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee… het is ook wat ingewikkeld… maar dank je voor het aanbod
Zo lekker slapen en morgen rustiger dagje?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Op zich goed maar erg moe; teveel indrukken opgedaan vandaag.
Ja, precies!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo lekker slapen en morgen rustiger dagje?
Vandaag zou je rustig aan doen, is dat wel gelukt?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag was ik enigszins gevloerd: gister een te drukke dag gehad en ik vrees dat ik teveel op mijn smartphone gezeten heb de afgelopen maanden. Ik heb snel pijn in mijn ogen. Maar morgen ben ik weer boven jan.
Nou nee, ik voelde me al niet lekker in de ochtend.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vandaag zou je rustig aan doen, is dat wel gelukt?
Verkeerde topic.quote:
Of misschien wordt t nooit beterquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:41 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Ik doe even met je mee, maar later wordt het wel weer beter!
Jawel! Ik blijf altijd positief. Zolang de focus op jezelf blijft en je niet blijft hangen in een moment, dan zie ik niet in waarom iets niet goed kan komen. Het is niet verkeerd om op het moment dat je je even minder voelt, dat ook te accepteren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of misschien wordt t nooit beter
Prima uiteraard, doe wat werkt voor jou.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:48 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Jawel! Ik blijf altijd positief. Zolang de focus op jezelf blijft en je niet blijft hangen in een moment, dan zie ik niet in waarom iets niet goed kan komen. Het is niet verkeerd om op het moment dat je je even minder voelt, dat ook te accepteren.
Ja komt het ook wel.....even puzzelen dan maar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:41 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Ik doe even met je mee, maar later wordt het wel weer beter!
Daar waar je geen invloed op hebt kun je maar beter accepteren en loslaten. Anders is het inderdaad een recept dat je erin gaat geloven dat het niet goed komt!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Prima uiteraard, doe wat werkt voor jou.
Sommige dingen komen niet goed. De wereld met zijn grotendeels evil mensen bijvoorbeeld. Vechten tegen de bierkaai.
Sterktequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:53 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja komt het ook wel.....even puzzelen dan maar.
Misschien kijk je niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:56 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Daar waar je geen invloed op hebt kun je maar beter accepteren en loslaten. Anders is het inderdaad een recept dat je erin gaat geloven dat het niet goed komt!
Ik bespeur bij jou een negatieve kijk op je leven(?), de wereld in het algemeen(?). Hopelijk is het voor jou nu even dat je daarin blijft hangen en dat je beseft dat er genoeg wel mooi is aan het leven. Focus op datgene waar je wél invloed op hebt en dat ligt bij jezelf. Maak er liever wat moois van dan blijven hangen in negativiteit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien kijk je niet goed genoeg?
Dan zou je zien hoeveel mensen achterbaks zijn.. overal..
De goede hebben te weinig invloed want worden de mond gesnoerd. Het is wachten op het einde..
Ik vind het overigens fijn voor jou dat je denkt dat het goed komt. Must be nice.
Ik denk dat het realisme heet. Als je eenmaal echt ziet hoe achterbaks mensen zijn. Daar kan ik niet tegenop met mijn #doeslief. Je kijkt waarschijnlijk niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:03 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Ik bespeur bij jou een negatieve kijk op je leven(?), de wereld in het algemeen(?). Hopelijk is het voor jou nu even dat je daarin blijft hangen en dat je beseft dat er genoeg wel mooi is aan het leven. Focus op datgene waar je wél invloed op hebt en dat ligt bij jezelf. Maak er liever wat moois van dan blijven hangen in negativiteit.
Dat valt bij mij altijd verkeerd. ‘Als je nou gewoon dat doet dan ziet je leven er een stuk beter uit.’ Ik leg het niet eens meer uit waarom.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:03 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Ik bespeur bij jou een negatieve kijk op je leven(?), de wereld in het algemeen(?). Hopelijk is het voor jou nu even dat je daarin blijft hangen en dat je beseft dat er genoeg wel mooi is aan het leven. Focus op datgene waar je wél invloed op hebt en dat ligt bij jezelf. Maak er liever wat moois van dan blijven hangen in negativiteit.
Dit. En dan nog een like.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat valt bij mij altijd verkeerd. ‘Als je nou gewoon dat doet dan ziet je leven er een stuk beter uit.’ Ik leg het niet eens meer uit waarom.
Meis…quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat het realisme heet. Als je eenmaal echt ziet hoe achterbaks mensen zijn. Daar kan ik niet tegenop met mijn #doeslief. Je kijkt waarschijnlijk niet goed genoeg.
Ik doe enorm mijn best maar ik ben moe van het vechten. Ik geef het bijna op.
Oh prima.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:09 schreef Fok-it het volgende:
Negatief staat niet gelijk aan realistisch. Als je dat gelijk stelt aan elkaar dan wordt je inderdaad verbitterd en die mensen blijven daar vaker hun hele leven inhangen dan dat ze eruit komen
Ik heb geen idee hoe jouw leven is geweest, noch weet je iets over mij. Ik vind het naar voor je dat je op dit moment door een moeilijke fase gaat, maar dat is het juist: een fase. Geef het niet op en laat je leven niet leiden door de acties van anderen. Werk aan jezelf, want hoe je je nu voelt, zo hoef je je niet te blijven voelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat het realisme heet. Als je eenmaal echt ziet hoe achterbaks mensen zijn. Daar kan ik niet tegenop met mijn #doeslief. Je kijkt waarschijnlijk niet goed genoeg.
Laat maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:11 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jouw leven is geweest, noch weet je iets over mij. Ik vind het naar voor je dat je op dit moment door een moeilijke fase gaat, maar dat is het juist: een fase. Geef het niet op en laat je leven niet leiden door de acties van anderen. Werk aan jezelf, want hoe je je nu voelt, zo hoef je je niet te blijven voelen.
Sterkte!
Wellicht een idee om te gaan leren accepteren dat mensen zo zijn en niks meer verwachten van ze?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het daar wel op neer, want waarom zou je je leven laten beïnvloeden waar je zelf geen invloed op hebt? Wij zijn tijd en daar waar ik niks aan kan veranderen is mijn tijd niet waard. Neemt niet weg dat er genoeg ellende op de wereld is, maar niemand komt verder als daar de focus ligt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat valt bij mij altijd verkeerd. ‘Als je nou gewoon dat doet dan ziet je leven er een stuk beter uit.’ Ik leg het niet eens meer uit waarom.
Als jij per ongeluk een spijker door je duim slaat, dan zeg ik toch ook niet als je vergaat van de pijn ‘joh, zie het gewoon allemaal zonniger in!’quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh prima.
Dan ligt het aan mijn negatieve kijk op de wereld.![]()
Ik ga wel.
?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als jij per ongeluk een spijker door je duim slaat, dan zeg ik toch ook niet als je vergaat van de pijn ‘joh, zie het gewoon allemaal zonniger in!’
Zie post 271.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:14 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het daar wel op neer, want waarom zou je je leven laten beïnvloeden waar je zelf geen invloed op hebt? Wij zijn tijd en daar waar ik niks aan kan veranderen is mijn tijd niet waard. Neemt niet weg dat er genoeg ellende op de wereld is, maar niemand komt verder als daar de focus ligt.
Dat zeg ik niet héquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als jij per ongeluk een spijker door je duim slaat, dan zeg ik toch ook niet als je vergaat van de pijn ‘joh, zie het gewoon allemaal zonniger in!’
Wel goed om te weten dat je hier dus niet kunt delen hoe het echt gaat zonder *goed* advies te krijgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:19 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet hé. Op het moment zelf is het logisch dat je de pijn ervaart en daar enorm van baalt. Alleen jij blijft dan de rest van de dag hangen van de pijn vanwege een ongelukje? Alsof je duim nooit meer zal herstellen?
Ja, nou reageer je echt als een vrouw.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat je hier dus niet kunt delen hoe het echt gaat zonder *goed* advies te krijgen.
Vanaf nu denk ik positief en gaat het top! Iedereen blij
Vind hem anders best goed advies geven. Jij gaat er echter niet naar luisteren als ik even de laatste paar paginas van dit topic doorbladerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat je hier dus niet kunt delen hoe het echt gaat zonder *goed* advies te krijgen.
Vanaf nu denk ik positief en gaat het top! Iedereen blij
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:23 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Ja, nou reageer je echt als een vrouw.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hem anders best goed advies geven. Jij gaat er echter niet naar luisteren als ik even de laatste paar paginas van dit topic doorblader
Geeft niet. Het gaat alweer. Positief denkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit zegt toch genoeg. Hij reageerde net heel supportend en empatisch en jij zegt: laat maarquote:
Als iemand niet op je advies zit te wachten, hoef je niet nog even een trap na te geven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:23 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Ja, nou reageer je echt als een vrouw.
Fijn dat je laat zien hoe je bent. Dankjequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zegt toch genoeg. Hij reageerde net heel supportend en empatisch en jij zegt: laat maar
Dan wil je ook niet geholpen worden
Prima verder. Sommigen mensen zwelgen liever in zelfmedelijden
Vroeg ze om advies?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zegt toch genoeg. Hij reageerde net heel supportend en empatisch en jij zegt: laat maar
Uiteraard wel. Want je moet meteen en altijd positief denken. En iemand hoeft nooit even te luisteren voordat ie advies geeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als iemand niet op je advies zit te wachten, hoef niet nog even een trap na te geven.
Als de pijn enorm is, wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:19 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet hé. Op het moment zelf is het logisch dat je de pijn ervaart en daar enorm van baalt. Alleen jij blijft dan de rest van de dag hangen in de pijn vanwege een ongelukje? Alsof je duim nooit meer zal herstellen?
Zowwww héquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dank voor je steun.
Het gaat alweer goed
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Positief denken lost alles op
Beetje het nadeel van posten op een forum of je onder de mensen begeven.quote:
Wel of niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:04 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Dit is het plaatsje waar mensen gewoon vertellen hoe ze zich voelen, niet meer en niet minder. Adviezen (hoe goed bedoeld ook) zijn hier op hun plaats[/modbreak]
quote:Dit is het plaatsje waar mensen gewoon vertellen hoe ze zich voelen, niet meer en niet minder. Adviezen (hoe goed bedoeld ook) zijn hier (wel of niet) op hun plaats
Je reageert zelf in eerste instantie zo op een reactie van iemand die aangeeft hoe hij zich voelt. En je wordt vervolgens boos als de persoon reageert op jouw opmerking dat hij het anders ziet/ervaart? Hmm.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of misschien wordt t nooit beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |