quote:Op maandag 19 juni 2023 17:28 schreef InVestEerder het volgende:
Vandaag bij CCF een forse verbetering van met name de rente in dit horecaprojectHij is weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk voor dit stel krijgen ze het geld op deze manier wel bij elkaar. Rentelast zal toch behoorlijk op de exploitatie gaan drukken, vrees ik.
Edit 18u: en nu is hij helemaal verdwenen van website
https://www.collincrowdfund.nl/mace-horeca-b-v/
Nu 11% en 48 mnd
Klinkt als een laatste wanhoopspoging, en a disaster waiting to happen....quote:Op maandag 19 juni 2023 19:37 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Hij is weer terug
https://www.collincrowdfund.nl/mace-horeca-b-v/
Nu 11% en 48 mnd
quote:Op maandag 19 juni 2023 17:28 schreef InVestEerder het volgende:
Vandaag bij CCF een forse verbetering van met name de rente in dit horecaprojectEr wordt flink minder afgelost, dat compenseert weer eea.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk voor dit stel krijgen ze het geld op deze manier wel bij elkaar. Rentelast zal toch behoorlijk op de exploitatie gaan drukken, vrees ik.
Edit 18u: en nu is hij helemaal verdwenen van website
Toch is het geen dramatisch project, locatie van de te starten tent is goed.
Ook het onderpand zal toch wel minimaal 150-175k opleveren aan overwaarde.
Er zit dus wel grotendeels dekking in.
Tweede hypotheek is altijd zonder recht van parate executie als je achter een bank zit.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:09 schreef impact9 het volgende:
[..]
Er wordt flink minder afgelost, dat compenseert weer eea.
Toch is het geen dramatisch project, locatie van de te starten tent is goed.
Ook het onderpand zal toch wel minimaal 150-175k opleveren aan overwaarde.
Er zit dus wel grotendeels dekking in.
ze geven ook borg in privé, eigenwijs als ik ben doe ik toch ff lekker meequote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:36 schreef crowdfundingnederlan het volgende:
[..]
Tweede hypotheek is altijd zonder recht van parate executie als je achter een bank zit.
Rente is gewoon extreem, ze gaan daar een pand HUREN, dus waarschijnlijk ook nog een flinke huurlast, cashflowoverschot (als ze dat waar kunnen maken) is minimaal, solvabiliteit extreem laag. Zij heeft een marketing bureau en hij werkt in de media en als jurist.
Al met al, geen remweg en als het fout gaat heb je misschien wat leuke maanden kunnen genieten van je 11% rente.
I know, ik doe ook niet mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:36 schreef crowdfundingnederlan het volgende:
[..]
Tweede hypotheek is altijd zonder recht van parate executie als je achter een bank zit.
Rente is gewoon extreem, ze gaan daar een pand HUREN, dus waarschijnlijk ook nog een flinke huurlast, cashflowoverschot (als ze dat waar kunnen maken) is minimaal, solvabiliteit extreem laag. Zij heeft een marketing bureau en hij werkt in de media en als jurist.
Al met al, geen remweg en als het fout gaat heb je misschien wat leuke maanden kunnen genieten van je 11% rente.
Dubbele storting bijgeschreven nu (CCF - Willem H**rs)quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:03 schreef obligataire het volgende:
[..]
Als makelaar zal hij wel wat last hebben van minder huizenverkopen. Maar dan nog, als je die lage rente, met een klein beetje aflossing, al twee maanden lang niet kunt ophoesten dan is er iets goed mis daar.
De zekerheden zien er verder prima uit dus er zal best wel een oplossing uit de hoge hoed komen.
Zeker niet, maar die extra rente is bij een aantal maanden erg gering, praat je (afhankelijk van de inleg en tijdstip van default) hooguit over een paar tientjes extra rente. Daar dek je de schade niet mee. Er zijn genoeg andere projecten met goede zekerheden en méér kans op goed betaalgedrag.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:47 schreef impact9 het volgende:
[..]
I know, ik doe ook niet mee.
Echter de rente icm zekerheden is niet eens erg slecht.
Dat gevoel heb ik bij De Slager ook. Die gast is vast en zeker familie van die flapoor van Procedequote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:26 schreef Bobby100 het volgende:
Bij T*pperij Th*js op CCF mogen ze nou ook wel een keer doorpakken. Zekerheden worden alleen maar minder waard.
Hij zit vol. Ze kunnen verder en we zullen zien hoe het verloopt.quote:Op maandag 19 juni 2023 23:31 schreef obligataire het volgende:
[..]
Klinkt als een laatste wanhoopspoging, en a disaster waiting to happen....
Vrees dat ze er een aflossingsvrije lening van hebben gemaakt en het bij Collin wel prima vinden zo.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:26 schreef Bobby100 het volgende:
Bij T*pperij Th*js op CCF mogen ze nou ook wel een keer doorpakken. Zekerheden worden alleen maar minder waard.
Ik zag op facebook dat zijn bedrijfswagen ook in de prak is gereden, dus die is ook niet veel meer waard mocht dat een eigen auto zijn.
En ook CG* G1obal is weer bijquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:46 schreef Bieselke het volgende:
[..]
Dubbele storting bijgeschreven nu (CCF - Willem H**rs)
Helaas was de boeterente berekening niet volledig juist verwerkt. Het ontbrekende deel is zojuist gecorrigeerd. Vandaag of morgen zal dit ook zichtbaar zijn in je accountquote:Op maandag 19 juni 2023 11:11 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
is in behandeling genomen reactie volgt spoedig.
Nu nog een missende boekingsregel van de boeterente herfinaciering oplossen en we kunnen weer verder.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:55 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Helaas was de boeterente berekening niet volledig juist verwerkt. Het ontbrekende deel is zojuist gecorrigeerd. Vandaag of morgen zal dit ook zichtbaar zijn in je account
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:48 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Hij zit vol. Ze kunnen verder en we zullen zien hoe het verloopt.
Volgende project van 11% staat alweer gepubliceerd
https://www.collincrowdfund.nl/s-e-sernets/
Met een grote boog omheen lopen wat mij betreft (S.E. Sernets).quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:48 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Hij zit vol. Ze kunnen verder en we zullen zien hoe het verloopt.
Volgende project van 11% staat alweer gepubliceerd
https://www.collincrowdfund.nl/s-e-sernets/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke in januari 2022 via NLI gefund is, project van 2 miljoen. Als ik het me goed herinner was dit een niet-publieke funding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kerel heeft denk wat te veel hooi op zijn vork genomen, en zit op zwart zaad.
[ Bericht 1% gewijzigd door ETphonehome op 20-06-2023 17:34:35 ]
Mijn dank aan degenen die navraag gedaan hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:55 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Helaas was de boeterente berekening niet volledig juist verwerkt. Het ontbrekende deel is zojuist gecorrigeerd. Vandaag of morgen zal dit ook zichtbaar zijn in je account
Ik heb hier nog niets gezien hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:22 schreef zeeland6 het volgende:
9 boekingen van Valentino M**rzorg ontvangen bij CCF
in het nieuwe aflosschema staat een aflossing per 15-06. waarschijnlijk van een van zijn panden dat is verkocht.
Update:quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:22 schreef zeeland6 het volgende:
9 boekingen van Valentino M**rzorg ontvangen bij CCF
in het nieuwe aflosschema staat een aflossing per 15-06. waarschijnlijk van een van zijn panden dat is verkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |