Wie zal het zeggen, ik zou er niet raar van opkijken dat Rusland zo nu en dan dit soort gasten probeert "om te kopen".quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heel bijzonder inderdaad laatste half jaar is ie van positief naar dit gegaan.
Sure bepaalde dingen kan je kritiek leveren maar 40 filmpjes over Bakhmut dat het elk moment kon vallen, en waarom men er bleef.
Terwijl het gewoon duidelijk was dat het een meat grinder betrof voor Rusland en de Wagner groep.
Zijn kanaal is echt totaal waardeloos geworden in opzicht dat hij totaal niet meer het besef heeft hoe Oekraïne er voor staat.
Dat terwijl hij best wel goeie militaire kennis heeft.
Alsof hij een half jaar terug een Russisch contract heeft ondertekend
Als ik het goed heb is het een en de zelfde.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:16 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Kortom, we hebben één geverifieerde Leo 2 die uitgeschakeld is, en één Leo 2 waarvan we weten dat 'ie succesvol teruggesleept is..
Denk dat die leo goed repareerbaar is. Als die al schade heeft, want er is op het plaatje niks te zien.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:16 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Kortom, we hebben één geverifieerde Leo 2 die uitgeschakeld is, en één Leo 2 waarvan we weten dat 'ie succesvol teruggesleept is..
Tjah, velen in onze emotie en hype gedreven samenleving -waar alles met een swipe of tweet "opgelost" wordt, en alle termijnen impulsief en kort zijn- hebben verleerd dat dingen die echt impact hebben tijd en vasthoudende inspanning kosten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:43 schreef zalkc het volgende:
Het nieuws over de Leopard is harder opgeblazen dan de tank zelf.
- er is bijna geen communicatie vanuit UKR kant, wat we zien is vaak pro-russische bron
- er is een offensief op een stuk linie die de laatste maanden versterkt is, die doorbreken is niet iets wat zonder kleerscheuren gaat
- de nieuwshonger is zo groot in het westen dat elke scheet 40x wordt herhaald, ik zie al drie dagen diezelfde beelden voorbij komen.
Dat dacht ik ook inderdaad. Zo'n ding haal je niet rechtstreeks uit de vuurlinie op vermoed ik zo..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:50 schreef ipa84 het volgende:
Als ik zie dat Oekraïne een beschadigde leopard tank terug achter het front kan brengen om te repareren zie ik dat eigenlijk als iets positief. Lijkt me stug dat Oekraïne manschappen en materieel gaat opofferen om 1 tank te redden. Dus ze boeken gewoon vooruitgang.
Zo'n tank bergen heb je best een apparaat voor nodig ja. En reserve onderdelen, en bekwame mensen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:55 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad. Zo'n ding haal je niet rechtstreeks uit de vuurlinie op vermoed ik zo..
https://www.defensie.nl/o(...)-bergingstank-buffelquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo'n tank bergen heb je best een apparaat voor nodig ja. En reserve onderdelen, en bekwame mensen.
Een bergepanzer. Deze op een chassis van een leo 2. Die heeft UA ook, maar volgens mij nog meer op basis van de Leo 1.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo'n tank bergen heb je best een apparaat voor nodig ja. En reserve onderdelen, en bekwame mensen.
Die is juist op het Leo 1 chassis.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:09 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Een bergepanzer. Deze op een chassis van een leo 2. Die heeft UA ook, maar volgens mij nog meer op basis van de Leo 1.
[ afbeelding ]
Thx. Ik haal het van een Amerikaanse site en die noemen het een variant 2. Vroeg me al af waar de typische beplating aan de zijkant van de leo 2 gebleven was..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:14 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Die is juist op het Leo 1 chassis.
Kijk maar naar de grill aan de zijkant.
Deze is op een Leo 2 chassis:
[ afbeelding ]
Die heeft een iets oplopend achterdek en grill aan de achterzijde.
Volgens wikipedia:quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:17 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Thx. Ik haal het van een Amerikaanse site en die noemen het een variant 2. Vroeg me al af waar de typische beplating aan de zijkant van de leo 2 gebleven was..
Gast gooi in een spoiler aub!quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gast gooi in een spoiler aub!
Ik hoef geen nieuwe trailer te zien van de nieuwe gremlins film dus ook geen screenshots aub!!
Filmpje gaat verder..de gewonde kameraad krijgt een genade-schot.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:57 schreef ExTec het volgende:
orc die dringend asperine nodig heeft.
[ twitter ]
Zie in filmpje 2 hoe zijn kameraad een asperine toe dient dmv een assault rifle!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:57 schreef ExTec het volgende:
orc die dringend asperine nodig heeft.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |