Opvallend veel negatieve filmpjes over Oekraïne, positieve filmpjes over Rusland. Daarnaast veel anti woke dingen op zijn kanaal, meestal een slecht teken dus.quote:
CNNquote:Andriy Yermak, the head of the Office of the President in Ukraine, has claimed that two people have died after Russia shelled a hospital in the city of Huliaipole, close to the southern front in the Zaporizhzhia region.
In a Telegram message, Yermak posted a photo of a building he said was the hospital, with the windows blown out.
“The Russians shelled a hospital in the town of Huliaipole,” he said. “It is known about two dead employees of the hospital - a junior nurse and a plumber. Two more people are injured.”
Ja, dat. Niet serieus te nemen dus.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:23 schreef Simmertje het volgende:
Daarnaast veel anti woke dingen op zijn kanaal, meestal een slecht teken dus.
Ja, plus er komt geen enkele informatie van Oekrainsche zijde. Het enige wat we horen komt van russische zijde, en is in de trant van: "alle aanvallen van de nazi's zijn afgeslagen, net als in de Grote Patriottische Oorlog, alle eenheden werken".quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:02 schreef ExTec het volgende:
Deze is handig voor paniekvogels etc.
[ afbeelding ]
Nu ook Noek dreiging uit Belarus!quote:14:11
Poetin: vanaf juli tactische kernwapens inzetbaar vanuit Belarus
Vanaf juli zijn tactische kernwapens in Belarus inzetbaar. Dat heeft president Poetin gezegd na overleg met zijn Belarussische ambtgenoot Loekasjenko.
De faciliteiten voor de tactische kernwapens in het buurland van Rusland zijn rond 7 of 8 juli gereed volgens Poetin. "Alles gaat volgens plan", zei hij volgens een verklaring van het Kremlin over de ontmoeting met Loekasjenko in de badplaats Sotsji.
In maart was al bekend dat de twee leiders akkoord waren over het plaatsen van korteafstandsraketten in Belarus. Ze blijven daar onder controle van Rusland. De EU heeft gedreigd met nieuwe sancties tegen Belarus als het land Russische kernwapens stationeert.
Goed nieuws wat mij betreft! Het offensief bij Kharkiv was volgens de Rus destijds ook na 3 dagen neergeslagen, evenals het offensief bij Kherson.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Nu ook Noek dreiging uit Belarus!
[ afbeelding ]
De finale waar je als 2e bent geëindigd en de tegenstander als één-na-laatste ?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ieder ander land had dit ook gedaan, maar als ik een propaganda kanaal was dan zou ik dit toch niet zo stoer brengen.
Het komt op mij een beetje over als: NEDERLAND SCOORT PRACHTIG DOELPUNT TEGEN DUITSLAND na 100 doelpunten tegen op wk finale.
Voor het westen ligt het tussen Rusland en Rusland (Kalinagrad)quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mAaR hEt WeStEn PrOvOcEeRt!!!!!!!!111111
Anyway, ik snap het voordeel voor Rusland verder totaal niet. Het is niet alsof Belarus naast de VS ligt ofzo.
Ik ga er even vanuit dat Rusland ook kernwapens heeft staan in Koningsbergen dus met wapens in Belarus zijn ze niet ineens dichterbij ofzo.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Voor het westen ligt het tussen Rusland en Rusland (Kalinagrad)
Hou er rekening mee dat elk dingentje wat positief is voor de Russen de komende tijd breed uitgemeten word. Ik had ook al gelezen ergens dat op pro-Russische telegram kanalen bergen foto's rond gaan van vernietig Oekraïne spullen wat al meer dan een jaar oud is. Op Twitter merk je ook dat pro-Russische accounts heel actief zijn de laatste dagen vaak vol met fake nieuws.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Goed nieuws wat mij betreft! Het offensief bij Kharkiv was volgens de Rus destijds ook na 3 dagen neergeslagen, evenals het offensief bij Kherson.
Het raam staat al wel open.quote:
Kortom, we hebben één geverifieerde Leo 2 die uitgeschakeld is, en één Leo 2 waarvan we weten dat 'ie succesvol teruggesleept is..quote:
Er zullen wel 25.000 russen met tanks heenmoeten om ze te bewaken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mAaR hEt WeStEn PrOvOcEeRt!!!!!!!!111111
Anyway, ik snap het voordeel voor Rusland verder totaal niet. Het is niet alsof Belarus naast de VS ligt ofzo.
Geen idee, heb het zelf niet precies geanalyseerd. Had niet eerder over Bradley's gelezen en die ontmijner die half kapot daar ligt. Of beelden gefabriceerd zijn door de Russen zal de 'online community' snel genoeg achter komen.quote:
Heel bijzonder inderdaad laatste half jaar is ie van positief naar dit gegaan.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Opvallend veel negatieve filmpjes over Oekraïne, positieve filmpjes over Rusland. Daarnaast veel anti woke dingen op zijn kanaal, meestal een slecht teken dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |