Dat worden beelden zoals met Bernal en Roglic in Romandië een paar jaar geledenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:44 schreef Pistolero het volgende:
Dit gaan echt fantastische thermonucleaire explosies worden in de Tour van Vingegaard en Pogacar. Ik eis dat elk klimrecord met minuten wordt verbroken.
REMA 1000 heeft de voorkeur gegeven aan Uno-X.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:45 schreef Faraday01 het volgende:
Zou er nog een Deense supermarkt zijn die wat centen over heeft voor een wielerploeg vanaf 2025?
Vooral rond 0:55 weer keihard gelachen nu ik dit terugzie. Hoe hard ze voorbij komen vliegen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat worden beelden zoals met Bernal en Roglic in Romandië een paar jaar geleden
Iedereen doet mee voor P3quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:50 schreef Marcoss het volgende:
Gaat Hindley meedoen voor plek 3 in de Tour? Op een half uur van Pogacar en Vingegaard, dat dan weer wel
Al ben ik bang dat dit het voortaan is voor hemquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:51 schreef Aguero het volgende:
Mooi om Bernal weer relatief in orde te zien.
OP niet lezenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik denk even kijken hoe het met de Dauphine gaat, zijn ze al klaar
Jij zegt pijnlijk, ik zou het lachwekkend willen noemenquote:
Dan moet piek nog volgen... Dat gaat thermonucleaire ontploffingen worden waar Rusland nog bang van wordtquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vingegaard deed - gecorrigeerd voor hoogte - 7,2 watt/kg voor 18 minuten.
Pogacar zal ook wel goed pieken richting de Tour, het is jammer dat het parcours nog wat tegenvalt anders hadden we misschien nog grotere verschillen dan vorig jaar gekregen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet piek nog volgen... Dat gaat thermonucleaire ontploffingen worden waar Rusland nog bang van wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |