In mijn geval is het de begrafenisondernemer, maar wel met zijn eigen naam, niet zakelijk.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:59 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik zie activiteiten van een Marten uit het andere einde van het land. Ik dacht niet dat ik hem kende, maar nu ik goed kijk staat hij wel in mijn contacten (oud contact vanuit werk). Ik heb hiervoor geen toestemming gegeven.
Een boomquote:Op zondag 16 juli 2023 15:36 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zal goddomme tijd worden!
Iemand trouwens wel eens iets in de Bunq app gewonnen met het rad van fortuin?
Bij mij gaat het vrijwel zeker om het telefoonnummer. Andere prive gegevens heeft mijn 'contact' niet. Ik heb inmiddels de bevestiging dat dit contact zijn activiteiten gedeeld heeft en daardoor zichtbaar is geworden in mijn app omgeving.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
In mijn geval is het de begrafenisondernemer, maar wel met zijn eigen naam, niet zakelijk.
Maar het blijft bijzonder.
Ik verwacht dat het op telefoonnummer gaat, maar ik zal straks nog even controleren of ik ook met hem gemaild heb met het mailadres dat ik voor Bunq gebruik.
En er zijn ook geen andere ruime permissies dus, zoals die 'account toegang' of iets dergelijks? Want dan kunnen ze er technisch ook niet bij en zal het dus inderdaad toch toeval zijn zoals bij KrekelJapie.quote:
Ik had hier al op gereageerd met 3 extra spins en 2 bomen. Maar zowaar vandaag ¤ 1 gewonnenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:36 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zal goddomme tijd worden!
Iemand trouwens wel eens iets in de Bunq app gewonnen met het rad van fortuin?
Mijn ervaring is goed. Als je een rekening begint, krijg je automatisch een betaalde rekening. Dat is een proefperiode van een maand. Als je een gratis rekening wilt, moet je dus binnen die maand opzeggen.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:18 schreef gcjoel het volgende:
Hebben jullie al langer een rekening bij Bunq? zijn jullie ervaringen daar goed?
Zit er aan te denken ook een rekening te openen met deze rente wel interessant.
Huh?quote:Op maandag 17 juli 2023 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn ervaring is goed. Als je een rekening begint, krijg je automatisch een betaalde rekening. Dat is een proefperiode van een maand. Als je een gratis rekening wilt, moet je dus binnen die maand opzeggen.
Misschien hebben ze het aangepast maar toen ik een gratis spaarrekening opende, werd dat automatisch een proefperiode op een rekening van een hoop geld per maand tot ik dat zelf omzette naar een gratis spaarrekening.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Huh?
Ik heb 2 weken geleden pas een rekening bij bunq geopend. Wel alleen een spaarrekening. Ik zie ook geen andere rekeningen in mijn account..?
Ik heb enkel de gratis spaarrekening gekozen. Ik denk dat ik de gewone rekening uit heb gevinkt toen.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het aangepast maar toen ik een gratis spaarrekening opende, werd dat automatisch een proefperiode op een rekening van een hoop geld per maand tot ik dat zelf omzette naar een gratis spaarrekening.
Netjes dat die optie er nu is. Ik vond het nogal smerig dat ik zonder daarvoor gekozen te hebben 10 of 15 euro per maand moest betalen.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb enkel de gratis spaarrekening gekozen. Ik denk dat ik de gewone rekening uit heb gevinkt toen.
Ja ik heb net gekeken maar ik kan die andere rekening niet zien. Ik heb alleen 'savings' staan. Een additionele rekening zou in het hoofdscherm moeten staan toch?quote:Op maandag 17 juli 2023 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Netjes dat die optie er nu is. Ik vond het nogal smerig dat ik zonder daarvoor gekozen te hebben 10 of 15 euro per maand moest betalen.
Ik zag het wel voorbij komen in reviews over de bank dus ik zal er sowieso op letten.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het aangepast maar toen ik een gratis spaarrekening opende, werd dat automatisch een proefperiode op een rekening van een hoop geld per maand tot ik dat zelf omzette naar een gratis spaarrekening.
Ik had ook alleen maar de savings rekening, maar als ik in de app op die rekening tikte en dan op het instellingen wiel, stond toch stiekem de 19 piek per maand rekening geselecteerd.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja ik heb net gekeken maar ik kan die andere rekening niet zien. Ik heb alleen 'savings' staan. Een additionele rekening zou in het hoofdscherm moeten staan toch?
Ik zie alleen de spaarrekening daar. En de optie "wijzig in betaalrekening".quote:Op maandag 17 juli 2023 15:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had ook alleen maar de savings rekening, maar als ik in de app op die rekening tikte en dan op het instellingen wiel, stond toch stiekem de 19 piek per maand rekening geselecteerd.
Voor een spaarrekening is het prima, de andere rekeningen vind ik zelf echt onoverzichtelijk. Mede door alle extra functies die ze aanbieden.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:18 schreef gcjoel het volgende:
Hebben jullie al langer een rekening bij Bunq? zijn jullie ervaringen daar goed?
Zit er aan te denken ook een rekening te openen met deze rente wel interessant.
quote:Spaargeld stroomt binnen bij Bunq: verdubbeling naar ¤4,5 miljard
AMSTERDAM - De relatief hoge rente die Bunq spaarders biedt, heeft de neobank geen windeieren gelegd. Spaarders hebben hun inleg bij de bank in vier maanden verdubbeld tot ¤4,5 miljard. In maart meldde Bunq nog dat de inleg op spaarrekeningen destijds in een jaar tijd was verdubbeld tot ¤2,3 miljard.
Sindsdien was Bunq de eerste Nederlandse bank die zijn spaarders een rente van 2,01% ging bieden, op een moment dat de grootbanken nog op een half procent of minder zaten. Sindsdien doet Bunq het rustiger aan en heeft het de spaarrente niet verder verhoogd, terwijl de eerste grootbanken naar 1,25% klommen nadat de ECB de rente verder verhoogde. Volgens oprichter en ceo Ali Niknam is er geen sprake van een trendbreuk bij Bunq, maar beoordeelt de bank per moment of het verstandig is om zijn spaarrente aan te passen.
Het bedrijf zegt nu negen miljoen gebruikers te hebben, waarvan de helft bijdraagt aan de omzet, omdat ze betalen voor bankdiensten rond een betaalrekening of een spaarrekening aanhouden waar Bunq rente-inkomsten aan verdient. De andere helft bestaat grotendeels uit gebruikers van de app Tricount, waarmee groepen gezamenlijke rekeningen kunnen vereffenen. Bunq kocht deze app vorig jaar.
Digitale nomade
Bunq zegt zich met zijn betaalrekeningen te richten op de ’digitale nomade’, die overal ter wereld makkelijk zijn financiën wil kunnen regelen. Het aantal houders van zo’n betaalde rekening maakt het niet bekend, maar ligt waarschijnlijk rond de 200.000.
Niknam maakte dinsdagavond tijdens een bijeenkomst voor medewerkers en relaties bekend dat klanten van bepaalde abonnementsvormen 1% van hun uitgaven aan eten en drinken en 2% van hun uitgaven aan ov terugkrijgen. Ook wordt het mogelijk om te gaan sparen in Amerikaanse dollars en Britse ponden, tegen een hogere rente dan in Nederland. Daarvoor moeten wel koersrisico’s voor lief genomen worden. Ook vallen deze tegoeden buiten het depositogarantiestelsel.
https://www.telegraaf.nl/(...)ing-naar-4-5-miljard
Het ligt vast niet aan jou, maar dat is iets waar ik geen last van heb.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:43 schreef Vanyel het volgende:
De Raisin app crasht hier steeds, ligt dat aan mij of?
Dat is vaker bij LPB. Een potje aanmaken kan alleen op de browser en niet in de app. Als je het potje hebt aangemaakt in de browser zie je het vervolgens in de app.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het ligt vast niet aan jou, maar dat is iets waar ik geen last van heb.
Overigens bij de leaseplan app lukt het mij niet om een toekomstige boeking te maken (dus laten we zeggen ik wil vrijdag de overboeking doen), terwijl dat wel lukt met de internet versie. Wanneer die boeking eenmaal is aangemaakt, kan ik wel de geplande toekomstige boekingen in de app zien![]()
Dan is bijna het enige minpunt van LeasePlan voor mij. Ik gebruik LeasePlan hierdoor alleen voor instant payments en een andere bank voor inplanbare overboekingen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het ligt vast niet aan jou, maar dat is iets waar ik geen last van heb.
Overigens bij de leaseplan app lukt het mij niet om een toekomstige boeking te maken (dus laten we zeggen ik wil vrijdag de overboeking doen), terwijl dat wel lukt met de internet versie. Wanneer die boeking eenmaal is aangemaakt, kan ik wel de geplande toekomstige boekingen in de app zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |