Zo danquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Waarom heeft die mevrouw in de OP geen verpleegsterpakje aan? De foto moet toch passen bij de TT?
Ja! Dat lijkt me ook wel echt het type vrouw waar jij op valtquote:
Hartslag meten wordt wel een dingetje jaquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja! Dat lijkt me ook wel echt het type vrouw waar jij op valt
Wie weet is ze met andere zorg wel handig.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hartslag meten wordt wel een dingetje ja
Komen we dan vanzelf achterquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wie weet is ze met andere zorg wel handig.
Moet je wel eerst een opname regelen.quote:
Maandag heb ik wel een afspraak bij de huisarts. Als er nu een leuke assistente zit...quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een opname regelen.
Ook met dat pakje?quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maandag heb ik wel een afspraak bij de huisarts. Als er nu een leuke assistente zit...
Dat zal ik er dan wel bij moeten fantaserenquote:
Of je neemt er één voor haar mee.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zal ik er dan wel bij moeten fantaseren
Ja ze ziet me aankomenquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of je neemt er één voor haar mee.
Klinkt toch goed? En het gaat niet van je eigen risico af.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ze ziet me aankomen
"Hier, trek dit pakje even aan die je vormen uitstekend accentueert terwijl ik even een flauwte fake om naar je boobs te kijken."
Nee maar ik loop dan wel andere risico's!quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klinkt toch goed? En het gaat niet van je eigen risico af.
Een happy ending na de behandeling?quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee maar ik loop dan wel andere risico's!
Is dat een risico? Ja, als het in haar oog komt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een happy ending na de behandeling?
Was wel een positieve risico.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is dat een risico? Ja, als het in haar oog komt.
Splatquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was wel een positieve risico.Misschien draagt ze wel een bril.
Ja, dat is wel een dingetje.quote:
Of als ze je sperma opvangt voor de donorbankquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is dat een risico? Ja, als het in haar oog komt.
Beter dan gush.quote:
Is dat zo? Kan je ook best mee verdienen toch?quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of als ze je sperma opvangt voor de donorbankhoorde dat er een tekort aan donoren is.
Lord meldt zich aan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of als ze je sperma opvangt voor de donorbankhoorde dat er een tekort aan donoren is.
Volgens mij is geld in ruil voor donormateriaal verboden in Nederlandquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beter dan gush.
[..]
Is dat zo? Kan je ook best mee verdienen toch?
En dan met een emmer aan komen zetten.quote:
Is dat zo? Nooit geweten. Zou eerder gewoon anoniem willen blijvenquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij is geld in ruil voor donormateriaal verboden in Nederland
Whehe, ze mogen ook uitbetalen in natura.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan met een emmer aan komen zetten.
"Hoeveel levert dit op?"
Dan ben ik echt wel spentquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, ze mogen ook uitbetalen in natura.
Oh Lord, behave!quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, ze mogen ook uitbetalen in natura.
Hoezo?quote:
Alweer?quote:
Goedemorgen!quote:
Goedemorgenquote:
En nu weer aan de slag.quote:
Ja idem hier. Dadelijk een release testen. Aftrappen, half uurtje wachten en klaarquote:
Er zijn ergere dingen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja idem hier. Dadelijk een release testen. Aftrappen, half uurtje wachten en klaar
Ja, dat welquote:
Nou, ben er wel weer klaar mee. Vanmiddag nog wat dingen en dan is het in de tuin zitten.quote:
Ik moet nog wat doen maar daarna is het cooling down.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, ben er wel weer klaar mee. Vanmiddag nog wat dingen en dan is het in de tuin zitten.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, ik zit al even in de tuin, straks maar onder de douche springen, boodschappen doen en klaar maken voor concert.
Steakrestaurant?quote:
Zeker weten! Dank jequote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Steakrestaurant?
Jij ook veel plezier dan!
En terecht!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet nog wat doen maar daarna is het cooling down.
Have fun!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, ik zit al even in de tuin, straks maar onder de douche springen, boodschappen doen en klaar maken voor concert.
Prutsers. Hebben mij niet gemaild dat de nieuwe release op de omgeving staatquote:
Nog geen weekend dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prutsers. Hebben mij niet gemaild dat de nieuwe release op de omgeving staat
Dat wordt een snelle test
Nu welquote:
Dadelijk ervandoor, even de benen strekken dan tijd voor MOTHAFUCKIN' STEAKquote:
Meteen een mooi begin van je weekend. Enjoy!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dadelijk ervandoor, even de benen strekken dan tijd voor MOTHAFUCKIN' STEAK
Zal wel lukkenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Meteen een mooi begin van je weekend. Enjoy!
Goedemorgen!quote:
Goedemorgenquote:
MuzzezAmy!quote:
Drank in de pokkel?quote:
Wat vind jij van Muse?quote:
Ik? Geen druppel alcohol gehad de afgelopen week.quote:
Kon zijn eh?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik? Geen druppel alcohol gehad de afgelopen week.
Oh, gewoon maar een vraag.quote:
Alles kanquote:
Nee, ik drink hooguit op verjaardagen. Kan er niet meer tegen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alles kanmisschien ben jij wel dronken nu?
Oefening baart kunst?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik drink hooguit op verjaardagen. Kan er niet meer tegen.
Oefening baart kots ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oefening baart kunst?
Elke dag is er wel een verjaardag!
Haha dat misschien ook wel ja.quote:
Dat is lief ja. (Voorlopig heb ik geen verjaardagen meerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat misschien ook wel ja.
Dan drinken we samen geen alcohol!
(totdat ik weer een feestje heb dan)
Hoe oud ben jij eigenlijk en waarom kan je er niet meer tegen?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben 40 en die katers werden steeds erger.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk en waarom kan je er niet meer tegen?
Joh ik dacht dat je veel ouder wasquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben 40 en die katers werden steeds erger.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Joh ik dacht dat je veel ouder was
Waarom dacht je dat ik ouder was?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Fijn dat je het zo positief oppakt :p
Omdat je zo wijs overkomt?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik ouder was?
Door je reacties denk ik?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik ouder was?
Zo ben ikquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is lief ja. (Voorlopig heb ik geen verjaardagen meer)
quote:
Schatjes zijn jullie.quote:
Deal. Kots ik op je deurmat.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo ben ik
Kom je op mijn verjaardag? Worden we samen dronken en daarna samen kotsen
Jokes on you! Ik zit in Zeeland met mn verjaardag en daar ligt geen deurmat!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
Schatjes zijn jullie.
[..]
Deal. Kots ik op je deurmat.
Tsss... kots ik wel over jou heen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jokes on you! Ik zit in Zeeland met mn verjaardag en daar ligt geen deurmat!(ok, binnen wel, maar buiten niet)
Ieuw!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tsss... kots ik wel over jou heen.
Vooruit, kots ik ook over jou heen!quote:
Ok, ik trek mijn uitnodiging inquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tsss... kots ik wel over jou heen.
Uh ik ga niet met jullie zuipen hoor. Dat is jullie feestje. ik heb nooit echt katers gehadquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vooruit, kots ik ook over jou heen!
Jij bent nog maar een broekie!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik trek mijn uitnodiging inga wel in mn eentje mn verdriet van het ouder worden verdrinken
Nee? Kun je er goed tegen?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Uh ik ga niet met jullie zuipen hoor. Dat is jullie feestje. ik heb nooit echt katers gehad
Wacht maar, als je zo oud als ons bent, 2-daagse katers!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Uh ik ga niet met jullie zuipen hoor. Dat is jullie feestje. ik heb nooit echt katers gehad
Nog steeds last van die Pfeiffer?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wacht maar, als je zo oud als ons bent, 2-daagse katers!
Mja eigenlijk heb ik al mn hele leven lang goede katers, iig sinds ik een leverontsteking kreeg bij mn Pfeiffer. Vandaar dat ik ook nog maar weinig drink.
Haha soms denk ik van wel, maar nee, ik denk dat ik gewoon lui benquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nog steeds last van die Pfeiffer?
Ach ja. je geeft het in ieder geval toe.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha soms denk ik van wel, maar nee, ik denk dat ik gewoon lui ben
Ik weet niet heb nooit kotsend boven de wc gehangen bijvoorbeeld ondanks dat ik van 2/3 glazen alcohol behoorlijk aangeschoten ben.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij bent nog maar een broekie!
[..]
Nee? Kun je er goed tegen?
Dan pas je prima op de feestjes van Amy.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weet niet heb nooit kotsend boven de wc gehangen bijvoorbeeld ondanks dat ik van 2/3 glazen alcohol behoorlijk aangeschoten ben.
Ga jij mij nu voor haar feestje uitnodigen? Denk trouwens dat ik het prima met Amy kan vinden.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan pas je prima op de feestjes van Amy.
Nee, maar ze nodigt je nu vast en zeker uit.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ga jij mij nu voor haar feestje uitnodigen? Denk trouwens dat ik het prima met Amy kan vinden.
Met Amy zuipen in zoutelandequote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, maar ze nodigt je nu vast en zeker uit.Lekker met z'n tweeën aan de zuip.
Samen zuipen in de zee.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ga jij mij nu voor haar feestje uitnodigen? Denk trouwens dat ik het prima met Amy kan vinden.
Zo zie je maar weer, dunne dingen zijn niet goed!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik had zo’n hele dunne cracker en net moest ik ineens heel erg naar lucht happen schiet me een hoekje van die cracker achterin mijn keel. Ik proberen door te slikken nu voel ik gewoon dat mijn slokdarm beschadigd is door dat hoekje
Ik ook niet hoor, veel te confronterendquote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Ik denk het ook wel.
Maar stiekem geef ik geen feestje, dat doe ik nooit eigenlijk
Een hoop mensen denken hier hetzelfde. Ik hou er ook niet van.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, veel te confronterend
Ik drink helemaal geen alcohol.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk nergens goed voor.quote:
Nee. Maar goed mensen moeten zelf weten wat ze doenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk nergens goed voor.
Na een kleine 35 jaar was ik ook wel uitgezopen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee. Maar goed mensen moeten zelf weten wat ze doen
Ik heb nooit aan de smaak van bier en andere drank kunnen wennen. Zo vaak geprobeerd, maar nee.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Na een kleine 35 jaar was ik ook wel uitgezopen.
Ach, je hebt niks gemist in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb nooit aan de smaak van bier en andere drank kunnen wennen. Zo vaak geprobeerd, maar nee.
Nee zeker niet. Ik kon tenminste nog presterenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, je hebt niks gemist in ieder geval.
Ja, ik dus niet eh. Of geen stijve of te snel klaarkomen. En waarschijnlijk her en der wat zak-over-de-koppers.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Ik kon tenminste nog presteren
Och, dat is dan wel een voordeel van alcohol. Het enige waar je echt op moet letten is als je 's ochtends wakker wordt en zij zegt dat ze naar de wc moet en je hoort het erin kletteren.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, ik dus niet eh. Of geen stijve of te snel klaarkomen. En waarschijnlijk her en der wat zak-over-de-koppers.
Ehhhh... hoezo?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Och, dat is dan wel een voordeel van alcohol. Het enige waar je echt op moet letten is als je 's ochtends wakker wordt en zij zegt dat ze naar de wc moet en je hoort het erin kletteren.
Even heel goed nadenkenquote:
Neuh, maar vertel maar gewoon.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Even heel goed nadenken
Of heb je weer gedronken?!
Dat het eigenlijk een vent isquote:
Ah zo.quote:
Nee hier ook niet. Maar goed aan de andere kant zijn de keren dat ik een keer met een meid scoorde ook op 1 hand te tellenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah zo.Oh nee, dat is nog nooit gebeurt. Gelukkig.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, ik dus niet eh. Of geen stijve of te snel klaarkomen. En waarschijnlijk her en der wat zak-over-de-koppers.
Weet je Thijs. Ik heb een hoop enge koppen boven de lakens gezien. Wees maar blij voor jezelf.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hier ook niet. Maar goed aan de andere kant zijn de keren dat ik een keer met een meid scoorde ook op 1 hand te tellen
Wat niet? Dat ik geen harde kon krijgen? Ja, dat was niet lief nee.quote:
Daar kunnen we het wel over eens zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet je Thijs. Ik heb een hoop enge koppen boven de lakens gezien. Wees maar blij voor jezelf.
Wat ook niet lief is, dat ze je hele portemonnee leegdrinken en dan doodleuk zeggen dat ze een vriend hebbenquote:
Ja man, prijs jezelf gelukkig!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar kunnen we het wel over eens zijn
Heb ooit bij een meid haar vriend z'n biervoorraad opgezopen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat ook niet lief is, dat ze je hele portemonnee leegdrinken en dan doodleuk zeggen dat ze een vriend hebben
Dat is ook niet lief! Het gaat toch om het innerlijk?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet je Thijs. Ik heb een hoop enge koppen boven de lakens gezien. Wees maar blij voor jezelf.
Doe ik ook zeker!quote:
Zegt Amy Divine die haar billen toont.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is ook niet lief! Het gaat toch om het innerlijk?![]()
Ja, en ik wou dat innerlijk graag verkennenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is ook niet lief! Het gaat toch om het innerlijk?![]()
Leuk man.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe ik ook zeker!
Hotel Berlijn geboekt, in augustus erheen
Oh nee, dat is ook niet liefquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat ook niet lief is, dat ze je hele portemonnee leegdrinken en dan doodleuk zeggen dat ze een vriend hebben
Het meest gemene wat ze bij mij gedaan hebben is iemand op me afgestuurd en die deed alsof ze interesse had. En daarna werd ik uitgelachen door haar en haar vriendinnen.quote:
Ssstt, dat was niet hier héquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zegt Amy Divine die haar billen toont.![]()
Kan nog steeds hierquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ssstt, dat was niet hier hé
Haha maar jij hebt het over enge koppen, dat is iets heel anders dan billen
Weet ik, maar ik benadrukte het maar even.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ssstt, dat was niet hier hé
Haha maar jij hebt het over enge koppen, dat is iets heel anders dan billen
Neem aan dat dat in je tienerjaren was dan, hoop toch dat volwassen vrouwen zulke dingen niet (meer) doenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het meest gemene wat ze bij mij gedaan hebben is iemand op me afgestuurd en die deed alsof ze interesse had. En daarna werd ik uitgelachen door haar en haar vriendinnen.
Thijs eindbaas!quote:
Dat lijkt me ook wel heel gekquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik benadrukte het maar even.
Enge koppen... Had een keer een ons die loenste met haar ogen. Daar moest ik zo hard om lachen dat er van seks geen sprake meer kon zijn.
Tssss,,, gemene wijven.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het meest gemene wat ze bij mij gedaan hebben is iemand op me afgestuurd en die deed alsof ze interesse had. En daarna werd ik uitgelachen door haar en haar vriendinnen.
Was ook in mijn tienerjaren, maar ik heb er toen wel een hele periode last van gehad. Was al onzeker en zo, en dan zoiets meemaken is niet fijn voor je zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neem aan dat dat in je tienerjaren was dan, hoop toch dat volwassen vrouwen zulke dingen niet (meer) doen
Ja, waren het ook. Maar goed, ik ben nooit een echte stapper geweest dus als je dan een keer gaat en je maakt zoiets mee is de zin om te gaan nog verder weg.quote:
Ocherm, kusje eropquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was ook in mijn tienerjaren, maar ik heb er toen wel een hele periode last van gehad. Was al onzeker en zo, en dan zoiets meemaken is niet fijn voor je zelfvertrouwen.
Snap ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, waren het ook. Maar goed, ik ben nooit een echte stapper geweest dus als je dan een keer gaat en je maakt zoiets mee is de zin om te gaan nog verder weg.
Thanksquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ocherm, kusje erop
Ik had in mn tienerjaren het überhaupt niet door als iemand interesse had. Dus mogelijk wel wat mensen onvriendelijk genegeerd. Of er had gewoon nooit iemand interesse, dat kan ook natuurlijk
Ja, heb de 'schade' inmiddels wel een heel eind ingehaaldquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Snap ik.Gelukkig is die tijd nu voorbij.
Je bent nu toch wel gelukkig?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, heb de 'schade' inmiddels wel een heel eind ingehaald
Hehe, mijn billen hoeven niet benadrukt te worden, je kan er niet omheenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik benadrukte het maar even.
Enge koppen... Had een keer een ons die loenste met haar ogen. Daar moest ik zo hard om lachen dat er van seks geen sprake meer kon zijn.
Had je maar je billen moeten tonen!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had in mn tienerjaren het überhaupt niet door als iemand interesse had. Dus mogelijk wel wat mensen onvriendelijk genegeerd. Of er had gewoon nooit iemand interesse, dat kan ook natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hehe, mijn billen hoeven niet benadrukt te worden, je kan er niet omheen
Soms is loensen wel schattig toch?
Volgens mij ben jij ook wel gemeen geweest tegen vrouwen
Ik ben heel gelukkigquote:
Ja maar jouw billen zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hehe, mijn billen hoeven niet benadrukt te worden, je kan er niet omheen
Soms is loensen wel schattig toch?
Volgens mij ben jij ook wel gemeen geweest tegen vrouwen
Haha dus je hebt de lelijke koppen vriendelijk de deur gewezen?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]Wees maar blij met die billen!
Loensen is schattig als iemand bijvoorbeeld moe is, maar niet als ze je geil proberen aan te kijken.
En nee, ik ben nog nooit gemeen geweest. Treiterend misschien, maar gemeen nooit.
Ja, dat heb ik weleens gedaan. Wel de volgende ochtend natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dus je hebt de lelijke koppen vriendelijk de deur gewezen?
Echte vent ook hequote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik weleens gedaan. Wel de volgende ochtend natuurlijk.Maar goed, heb genoeg verteld vanavond.
Ach, ik was jong en onzeker. Dan pak je wel wat er voor je neus komt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echte vent ook heMaar goed ik denk dat heel mannen dat doen.
Ja, ik heb ook wel weer genoeg van mezelf getoondquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik weleens gedaan. Wel de volgende ochtend natuurlijk.Maar goed, heb genoeg verteld vanavond.
Ergste is als vrouwen liegen dat ze genoten hebben en dan later via app/sms/mail zeggen dat het toch niet lekker was.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel weer genoeg van mezelf getoond
Ach, die vrouwen hebben er vast ook van geleerd (e/o genoten)
Aahh, je kunt het hebben hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel weer genoeg van mezelf getoond
Ach, die vrouwen hebben er vast ook van geleerd (e/o genoten)
De appjes naar hun vriendinnen ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergste is als vrouwen liegen dat ze genoten hebben en dan later via app/sms/mail zeggen dat het toch niet lekker was.
Waarom zou je dat nog via de app zeggen? Je kan daarna toch gewoon niets meer van je laten horen?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergste is als vrouwen liegen dat ze genoten hebben en dan later via app/sms/mail zeggen dat het toch niet lekker was.
Oh ben jij er zo eenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nog via de app zeggen? Je kan daarna toch gewoon niets meer van je laten horen?
Gelukkig, ik interpreteer dit als toestemmingquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo een
Ja dat kan ook
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig, ik interpreteer dit als toestemming
Jij bent ook gemeen!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nog via de app zeggen? Je kan daarna toch gewoon niets meer van je laten horen?
Ik moet me gaan gedragenquote:
Alle vrouwen zijn gemeen tochquote:
Alle mensen toch gewoon?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet me gaan gedragen
[..]
Alle vrouwen zijn gemeen toch
Ja, deden we dat met zijn allen maarquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alle mensen toch gewoon?
En iedereen moet zich gaan gedragen!
Ja, ik blijf het liefst gewoon thuis, geen last van korte lontjes hierquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, deden we dat met zijn allen maar
Vooral als het zo warm is zijn de korte lontjes nog sneller opgebrand.
Goed plan welquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik blijf het liefst gewoon thuis, geen last van korte lontjes hier
Hier ook niet huehuequote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik blijf het liefst gewoon thuis, geen last van korte lontjes hier
Faxlont (tm)quote:
Echte liefde dit welquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nawh fax ❤ als ik je kon helpen had ik het gedaan
JUST THE TIPquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nawh fax ❤ als ik je kon helpen had ik het gedaan
But I have big tipquote:
Goedemorgenquote:
Jep, heb zelfs mijn hardloopbroek aangetrokken om maar extra te kunnen afkoelen.quote:
Ik zit hier in boxerquote:Op zondag 11 juni 2023 09:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jep, heb zelfs mijn hardloopbroek aangetrokken om maar extra te kunnen afkoelen.
Te warm! Die draag ik al niet meer vandaag.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Te warm! Die draag ik al niet meer vandaag.
Nee, daar zit nog zo'n binnenbroekje in. Voelt wel heel vrouwelijk aan.quote:
Ik ga niet voelenquote:Op zondag 11 juni 2023 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, daar zit nog zo'n binnenbroekje in. Voelt wel heel vrouwelijk aan.
Ik ook niet. Was totaal vergeten hoe dit ding aanvoelde.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Wow wat wordt hier weer veel bijzondere informatie gedeeld.
Ik heb vannacht eens naakt geslapen, maar ben nog niet overtuigd. Vanavond gewoon mn pyjama aan
Valt toch wel mee?quote:Op zondag 11 juni 2023 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Wow wat wordt hier weer veel bijzondere informatie gedeeld.
Ik heb vannacht eens naakt geslapen, maar ben nog niet overtuigd. Vanavond gewoon mn pyjama aan
Nogal jaquote:
Ik wist niet dat zo'n sportbroek vrouwelijk aanvoeltquote:Op zondag 11 juni 2023 11:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?Zo bijzonder is die info ook weer niet.
Had je het koud vannacht?
Ik heb het dekbed van bed afgehaald. Veel te warmquote:Op zondag 11 juni 2023 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zo'n sportbroek vrouwelijk aanvoelt
Niet koud, want lag onder het dekbed
Ik heb graag iets om te knuffelen. Zo'n dun laken hou ik niet vanquote:Op zondag 11 juni 2023 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb het dekbed van bed afgehaald. Veel te warm
Ik draag altijd boksers, ben geen slip gewend.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zo'n sportbroek vrouwelijk aanvoelt
Niet koud, want lag onder het dekbed
Oh, weet ik datquote:Op zondag 11 juni 2023 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb graag iets om te knuffelen. Zo'n dun laken hou ik niet van
Naakt slapen, nee. Mug die in je leuter prikt, no thanks.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik draag altijd boksers, ben geen slip gewend.Dit voelt best wat vreemd ja.
Dekbed met dit weer? Moest er niet aan denken.Zelfs niet naakt.
Vriendin die aan je leuter likt.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Naakt slapen, nee. Mug die in je leuter prikt, no thanks.
Dat is wel beterquote:
Ook tijdens hete, tropische nachten?quote:
Dan wordt het wel een issue ja. Moet de ventilator wel heel hard aan.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook tijdens hete, tropische nachten?
Ja, je gaat tenslotte niet zelf blazen voor koelte.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan wordt het wel een issue ja. Moet de ventilator wel heel hard aan.
Nee, tenzij zij Duits is.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, je gaat tenslotte niet zelf blazen voor koelte.
Behave Thijs!quote:
Dat word naakt slapen zonder dekens en vriendin.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:58 schreef El_Thijs het volgende:
Vannacht was de ventilator wel een uitkomst. Stand 1 en vrij goed kunnen slapen, al was het nog steeds behelpen
Slaap al zonder dekens en vriendin, maar die ventilator blijft aanquote:Op zondag 11 juni 2023 13:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat word naakt slapen zonder dekens en vriendin.Heb je geen ventilator nodig.
Freak!quote:Op zondag 11 juni 2023 13:03 schreef rival het volgende:
Lol lig nog gewoon onder m’n dekbed hoor s nachts
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slaap al zonder dekens en vriendin, maar die ventilator blijft aan
Geef je haar eerst een ijsklontje?quote:Op zondag 11 juni 2023 12:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook tijdens hete, tropische nachten?
quote:Op zondag 11 juni 2023 13:03 schreef rival het volgende:
Lol lig nog gewoon onder m’n dekbed hoor s nachts
Eerder een emmer met ijswater.quote:
Nein! Nimmer!quote:
Gruwelijk warm.quote:
Ben er wel weer klaar mee.quote:
quote:Zweten. Puffen. Steunen. Deze warmte is een uitdaging. Maar toch heb je zin in seks. En dat is helemaal niet zo gek. Je wordt namelijk sneller geil met warm weer. Maar waar ligt dat aan?
Zonlicht wordt in verband gebracht met serotonine en dopamine, de geluksstofjes. Yes! En onze lust stijgt. Dit heeft te maken met Vitamine D en het verband daarvan met testosteron en oestrogeen. Vitamine D wordt extra aangemaakt als we meer worden blootgesteld aan de zon. En dat is mooi, want vitamine D zorgt er weer voor dat er meer testosteron en oestrogeen wordt aangemaakt in onze hete zomerlichamen. Dat is nog eens een win-win situatie. En de grote bonus: door meer testosteron en oestrogeen ervaren we ook nog eens betere orgasmes. Waar wacht je nog op?
Ik ook.quote:
De meisjes moeten wel zijn gesmolten.quote:
Niet allemaal gelukkig.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De meisjes moeten wel zijn gesmolten.
Zoiets jaquote:Op zondag 11 juni 2023 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De jouwe zit inmiddels in de koelkast?
Verstandige dame.quote:
Kan nooit gebeuren!quote:
Zit de Xbox Showcase te kijken en was iets te enthousiast.quote:
Verlicht mij eens meer.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zit de Xbox Showcase te kijken en was iets te enthousiast.
Nieuwe games kijken die uitkomenquote:
Nou, zit er nog wat bij?quote:
Fable was grappig, en straks Starfield. Maar voor de rest is het een beetje meh.quote:
Fable bestond toch al?quote:Op zondag 11 juni 2023 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fable was grappig, en straks Starfield. Maar voor de rest is het een beetje meh.
Nieuwe game met dezelfde titel. En ik ben heel benieuwd.quote:
Ah zo. Nou, hopelijk is het wat.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nieuwe game met dezelfde titel. En ik ben heel benieuwd.
Nu welquote:
quote:
Goed bezig!quote:Op maandag 12 juni 2023 08:29 schreef El_Thijs het volgende:
Zojuist controle gehad, het is nog steeds een verstoorde bloedsuikerspiegel in plaats van diabetes, dus blijEnkel mijn gewicht was wat aan de hoge kant (107) maar daar kan ik aan werken (en het weekend was een beetje feestelijk
).
Hete porno?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dit word een korte avond. Er komt zelfs hitte van mijn laptop af
Ik betwijfel of enige vorm van slapen helptquote:Op maandag 12 juni 2023 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh, ik heb net even een uurtje geslapen, maar heeft nog niet zoveel geholpen
Misschien helpt hete pornoquote:Op maandag 12 juni 2023 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hete porno?
[..]
Ik betwijfel of enige vorm van slapen helpt
Zie ik je zo dan?quote:
Nee, ik val waarschijnlijk in slaapquote:
Dat is niet ergquote:Op maandag 12 juni 2023 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik val waarschijnlijk in slaap
Hete billen!quote:Op maandag 12 juni 2023 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hete porno?
[..]
Ik betwijfel of enige vorm van slapen helpt
Bij jou zeker wel.quote:
Ben niet zo'n porno kijker.quote:
En je neemt aan dat ik dat wel ben?quote:
Nee, maar stiekem wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En je neemt aan dat ik dat wel ben?
Ik zie dat als educatief verantwoorde filmsquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, maar stiekem wel.Dirty minded!
Wat hoop je ervan te leren?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie dat als educatief verantwoorde films
Hoe ik mezelf kan bevrijden als ik vast zit in de wasmachinequote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe ik mezelf kan bevrijden als ik vast zit in de wasmachine
Heb je dat genre nog nooit voorbij zien komen? Er gaat een wereld voor je openquote:
Hahaha..ben een aardige kenner, maar onder welk genre valt dat?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je dat genre nog nooit voorbij zien komen? Er gaat een wereld voor je open
Het stuck-genre? Vaak gecombineerd met stiefmoeders of -zusjesquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:32 schreef Schwein het volgende:
[..]
Hahaha..ben een aardige kenner, maar onder welk genre valt dat?
Geef toch meer mn voorkeur voor andere genres:)quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het stuck-genre? Vaak gecombineerd met stiefmoeders of -zusjes
Vertel meer! Wil er alles over weten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je dat genre nog nooit voorbij zien komen? Er gaat een wereld voor je open
Er valt niet zoveel te vertellen. Al vind ik het bijzonder hoe ze hun hoofd in een wasmachine of droger steken en dan al vast zittenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vertel meer! Wil er alles over weten.
Dan moet de druipende dokter even naar de zuigende zuster.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen.
Ik ook weinig zin, zo naar de druipende dokter.
Te bizar voor woorden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel te vertellen. Al vind ik het bijzonder hoe ze hun hoofd in een wasmachine of droger steken en dan al vast zitten
Gelukkig zit er binnen in de wasmachine ook altijd een camera om de gezichtsuitdrukking te filmen
Volgende is seks in de airfryer.quote:
Iewwww.... alleen de smaak van die airfryer zooi al.quote:
Het moet steeds extremer! EXTREMER ZEG IK JE.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Iewwww.... alleen de smaak van die airfryer zooi al.
HARDER!!!quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het moet steeds extremer! EXTREMER ZEG IK JE.
Dat is al weer te softquote:
HARDERREDER?quote:
Nee, burnout dit dat. De dokter loopt alweer 15 minuten uitquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan moet de druipende dokter even naar de zuigende zuster.
Niks ernstigs hoop ik?
Ahw, knuffeltje voor jouquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, burnout dit dat. De dokter loopt alweer 15 minuten uit
Heb mn sporthorloge even aangezet, hartslag continu boven 110
Ja hoor, bloedprikken en over 3 weken terugkomen. Verder via thuisarts.nl wat trainingen en naar de arbo (daar was ik al geweest, die verwezen me naar de huisarts).quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ahw, knuffeltje voor jou
Hopelijk kan de dokter je goed advies geven
En wat is het plan? Mag ook in DMquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, burnout dit dat. De dokter loopt alweer 15 minuten uit
Heb mn sporthorloge even aangezet, hartslag continu boven 110
Goed gedaan!quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja hoor, bloedprikken en over 3 weken terugkomen. Verder via thuisarts.nl wat trainingen en naar de arbo (daar was ik al geweest, die verwezen me naar de huisarts).
Maar is geen echte burnout, alleen wat overspannen, maar ter voorkoming van echte burnout trek ik vast aan de bel, zo goed ben ik
quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Samen pizza eten om het te vieren?
Is dat een ja?quote:
Ja dat dus. Even gekeken naar het bloedonderzoek, maar zijn veelal dezelfde bepalingen die ik al elk half jaar krijg, dus verwacht daar weinig van. Maar ach, wat extra bloed afstaan zeg ik natuurlijk geen nee tegenquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:11 schreef Modus het volgende:
[..]
En wat is het plan? Mag ook in DM
-ohw gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |