De TLDR hiervan volgens gpt4:quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Over munitie productie (interessante analyse)
[..]
Bron ()
https://www.vox.com/platf(...)united-states-europe
Ook al gaat die kapot dan zal je er geen beelden van zien, te ver achter de frontlinie.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tot nu toe is geloof ik alleen de himars ongeschonden.
Ze hebben iig geblunderd met de tank colonne, er moet minimaal 50m tussen elke tank zitten maar dat is hier niet gebeurd. Toen ze daarna de hinderlaag in reden konden ze geen kant meer op.quote:
quote:The US have identified five countries who do the most sanctions circumvention to get the electronics to Russia: Turkey, Kazakhstan, Georgia, UAE and Armenia.
Ziet er niet slim uit idd. Van wanneer is dat beeldmateriaal?quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:38 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ze hebben iig geblunderd met de tank colonne, er moet minimaal 50m tussen elke tank zitten maar dat is hier niet gebeurd. Toen ze daarna de hinderlaag in reden konden ze geen kant meer op.
Hopen dat de crew het overleefd heeft. Materieel kun je vervangen maar mensen niet. En fouten worden gemaakt helaas.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:38 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ze hebben iig geblunderd met de tank colonne, er moet minimaal 50m tussen elke tank zitten maar dat is hier niet gebeurd. Toen ze daarna de hinderlaag in reden konden ze geen kant meer op.
Precies.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:45 schreef bleiblei het volgende:
Hmm, op basis van wat we nu doorkrijgen gaat het niet bepaald lekker dus.
Maar ff duimen dan maar, meer kunnen we niet echt.
Alles wat we door krijgen komt van Russische bronnen, Oekraïne is muisstil, dus we hebben echt werkelijk geen idee wat er echt gaande is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:45 schreef bleiblei het volgende:
Even verbeterd.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:45 schreef bleiblei het volgende:
Hmm, op basis van wat we nu doorkrijgen de Russen zeggen gaat het niet bepaald lekker dus.
Ik denk dat ik daarom maar ga proberen om de komende dagen het nieuws zoveel mogelijk te negeren.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles wat we door krijgen komt van Russische bronnen, Oekraïne is muisstil, dus we hebben echt werkelijk geen idee wat er echt gaande is.
Wat we weten is dat er iets aan de hand is en dat dat zomaar het begin van de tegenaanval kan zijn. De één zegt dat Oekraïne al 12km is doorgedrongen, de ander zegt dat ze nog niet eens de frontlijn gebroken hebben. Dit juist het leukste deelquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daarom maar ga proberen om de komende dagen het nieuws zoveel mogelijk te negeren.
Nou ja leuk, interessant lijkt me een betere bewoording.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat we weten is dat er iets aan de hand is en dat dat zomaar het begin van de tegenaanval kan zijn. De één zegt dat Oekraïne al 12km is doorgedrongen, de ander zegt dat ze nog niet eens de frontlijn gebroken hebben. Dit juist het leukste deel
Ja, ik had ook al meteen zo'n gevoel dat ik daar even een misplaatste term in had gegooid...quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nou ja leuk, interessant lijkt me een betere bewoording.
Erg mooiquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:47 schreef slashdotter3 het volgende:
Geen Foe Yong Hai met kroepoek meer voor deze meneer 😱😱😱
https://www.reddit.com/r/(...)n_battlefield_after/
Chinese man dies in Ukrainian battlefield after joining the Wagner Group for only two days
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Rus kruipt precies op het verkeerde goede moment over een drone bom
https://twitter.com/albafella1/status/1666894786329026565?s=20
Ik heb geen idee, wat krijgen we door dan?quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:45 schreef bleiblei het volgende:
Oekraïne kan ook niet overal succesvol zijn, en de Russen zullen elk klein succesje breed uitmelken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wat krijgen we door dan?
Dat het er op lijkt dat 1 leo boem heeft gedaan?
Verwachtingsmanagement is een ding blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |