Ik weet niet wat de financiële vergoeding voor de gasten bij SBS-6 is. Misschien was die wel beter geregeld bij de NPO?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:56 schreef kalinhos het volgende:
Qua gasten houdt t niet over nee. Terwijl bij Media Inside hadden ze allemaal gasten die perfect bij hen pasten (Natasha Harlequin, Rutger, Anita Witzier, Chris Zegers, Tim Hofman). Nodig gewoon zulke mensen uit, of Michel v Egmond ofzo.
In haar gedragingen lijkt ze wel wat op Roxane Knetemann.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat is een Rox gehalte?
Wel een gast die de heren beter ligt denk ik.
Yep…of een Britt Dekker. Die deed het bij Media Inside ook leuk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:48 schreef Dutch_view het volgende:
Emma Wortelboer als gast lijkt me wel leuk
Was bij Media Inside wel geslaagd
Ah, ja, nee, ken ik niet !quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In haar gedragingen lijkt ze wel wat op Roxane Knetemann.
Die zei dinsdag af. Zulken doen het wel het beste bij ze. Alexander was ook goed trouwens.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep…of een Britt Dekker. Die deed het bij Media Inside ook leuk.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:57 schreef timmmmm het volgende:
Het is gewoon kut dat ze gasten hebben die niet gewoon meelullen.
Jort die gisteren allerlei vragen niet wilde behandelen, Koblenko die ook gewoon letterlijk zegt dat ze zich even op de vlakte houdt. Allemaal mensen die zichzelf heel serieus nemen en niet gewoon zeggen wat ze denken. Da's het grote gebrek tot nu toe. Bij Media Inside had ik het idee dat de gasten ook meer gewoon zichzelf zijn
Ik denk eigenlijk dat ze dat zelf ook wel in de hand werken door zo de nadruk te leggen op hun eigen presteren bij SBS. Door daar steeds de nadruk op te leggen, creëer je ook wel een geforceerde vibequote:
Beowulf?quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:04 schreef Dutch_view het volgende:
Groot nieuws, Beo heeft een wandelstok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |