https://www.ad.nl/show/ma(...)aag-inside~a8740704/quote:Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman vullen gat bij SBS 6 na Vandaag Inside
Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman krijgen een programma bij SBS 6. Ze volgen in juni het trio van Vandaag Inside op. Voor Wilfred Genee, René van der Gijp en Johan Derksen zit het televisieseizoen erop. Zij zijn in augustus weer te zien.
Van Roosmalen en Groenteman maken zodoende een uitstapje, zo bevestigen bronnen. Ze presenteren sinds januari 2021 Media Inside bij BNNVara op de publieke zender. In maart van dit jaar rondden zij hun vijfde reeks af. Van Roosmalen was in het verleden regelmatig te gast bij het programma van Genee, ‘Gijp’ en Derksen.
Hoe hun nieuwe programma bij SBS 6 eruit komt te zien, is nog niet bekend. Tussen dit programma en de start van Vandaag Inside is het de bedoeling dat Hélène Hendriks De Oranjezomer presenteert op SBS 6. SBS 6 was niet bereikbaar voor commentaar.
Beetje zuinig, denk ik, maar kan me niet voorstellen dat ze veel beter hadden verwacht. Ze zullen de maand vast af mogen maken, kan me ook weer niet voorstellen dat ze iets hebben liggen wat betere cijfers garandeert.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:49 schreef ISVV het volgende:
Wat zullen ze bij Talpa van amper 400k kijkers vinden?
boeit niet zo want ze zjin over paar weekjes toch weer weg :")quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:49 schreef ISVV het volgende:
Wat zullen ze bij Talpa van amper 400k kijkers vinden?
Ja, maar Promenade was nog meer voor connaisseurs, en nog veel beter.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:09 schreef kalinhos het volgende:
Tis imo net als met Promenade. Hele volksstammen vonden dat ook maar suf en had vergelijkbare kijkcijfers maar de mensen die bleven kijken hadden een topavond. Idem voor dit.
ze moeten die interviews met de gasten echt spannender maken, ik val bij dat gedeelte altijd in slaapquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:14 schreef Eightyone het volgende:
Alleen heb ik hier het idee dat Marcel en Gijs veel beter kunnen presteren dan dat ze in dit programma laten zien.
Met de combinatie van mensen aan tafel, gisterenavond, was er meer uit te halen geweest.
Te gisterenquote:
Promenade ademde parodie, Media Inside ademt belachelijk maken, dit ademt... niks.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar Promenade was nog meer voor connaisseurs, en nog veel beter.
Pfff, die is misschien nog wel vermoeiender dan Jort Kelder.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:08 schreef NoCigar het volgende:
Vanavond Victoria Koblenko. Dan heb ik liever nog een keer Kelder te gast. Voor de gasten hoeft er niemand te kijken tot nu toe.
Ze hebben bij deze reeks duidelijk de behoefte om het lekker vluchtig te houden. En uiteindelijk blijft er weinig hangen; terwijl het vrij slimme mannen zijn, eigenzinnig, en met een journalistieke achtergrond.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Promenade ademde parodie, Media Inside ademt belachelijk maken, dit ademt... niks.
Het is media inside light, maar tegelijkertijd moet het ook nog af en toe wel een serieuze talkshow zijn met inhoud, en dan moet dit elke dag.. wat eigenlijk gewoon te veel is. Lubach heeft dat probleem al en hier is het nog veel erger..
Die VVD'er maandag die steeds 'de SBS kijker' moest benoemen had dat ook.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze hebben bij deze reeks duidelijk de behoefte om het lekker vluchtig te houden. En uiteindelijk blijft er weinig hangen; terwijl het vrij slimme mannen zijn, eigenzinnig, en met een journalistieke achtergrond.
Misschien hebben ze dat typische beeld van 'de SBS-kijker' in hun achterhoofd, en passen ze zich daarop aan.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die VVD'er maandag die steeds 'de SBS kijker' moest benoemen had dat ook.
Dat kon echt niet.
Kijk eens VVD'er, ja stop maar weer.quote:
Qua productiewaarde zal het allemaal ook niet zo schokkend zijn deze showquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Beetje zuinig, denk ik, maar kan me niet voorstellen dat ze veel beter hadden verwacht. Ze zullen de maand vast af mogen maken, kan me ook weer niet voorstellen dat ze iets hebben liggen wat betere cijfers garandeert.
Hoewel, als ze elke dag een herhaling van Sex voor de Buch uitzenden pakken ze heus wel 1 miljoen per dag
Ondertussen snakt de SBSkijker naar mannen in pak die dingen zeggen zoals ze zijn, maar als dat dan ook echt gebeurd, dan is het weer huilen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die VVD'er maandag die steeds 'de SBS kijker' moest benoemen had dat ook.
Dat kon echt niet.
Ik weet niet wat de financiële vergoeding voor de gasten bij SBS-6 is. Misschien was die wel beter geregeld bij de NPO?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:56 schreef kalinhos het volgende:
Qua gasten houdt t niet over nee. Terwijl bij Media Inside hadden ze allemaal gasten die perfect bij hen pasten (Natasha Harlequin, Rutger, Anita Witzier, Chris Zegers, Tim Hofman). Nodig gewoon zulke mensen uit, of Michel v Egmond ofzo.
Wat is een Rox gehalte?quote:
In haar gedragingen lijkt ze wel wat op Roxane Knetemann.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat is een Rox gehalte?
Wel een gast die de heren beter ligt denk ik.
Yep…of een Britt Dekker. Die deed het bij Media Inside ook leuk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:48 schreef Dutch_view het volgende:
Emma Wortelboer als gast lijkt me wel leuk
Was bij Media Inside wel geslaagd
Ah, ja, nee, ken ik niet !quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In haar gedragingen lijkt ze wel wat op Roxane Knetemann.
Die zei dinsdag af. Zulken doen het wel het beste bij ze. Alexander was ook goed trouwens.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep…of een Britt Dekker. Die deed het bij Media Inside ook leuk.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:57 schreef timmmmm het volgende:
Het is gewoon kut dat ze gasten hebben die niet gewoon meelullen.
Jort die gisteren allerlei vragen niet wilde behandelen, Koblenko die ook gewoon letterlijk zegt dat ze zich even op de vlakte houdt. Allemaal mensen die zichzelf heel serieus nemen en niet gewoon zeggen wat ze denken. Da's het grote gebrek tot nu toe. Bij Media Inside had ik het idee dat de gasten ook meer gewoon zichzelf zijn
Ik denk eigenlijk dat ze dat zelf ook wel in de hand werken door zo de nadruk te leggen op hun eigen presteren bij SBS. Door daar steeds de nadruk op te leggen, creëer je ook wel een geforceerde vibequote:
Beowulf?quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:04 schreef Dutch_view het volgende:
Groot nieuws, Beo heeft een wandelstok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |