abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 juni 2023 @ 08:59:55 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_209427743



Info

Titel: Diablo 4
Platform: Windows, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 4, PlayStation 5
Developer: Blizzard Entertainment
Release date: 5 juni 2023


Handige Diablo 4 linkjes
Algemene Diablo 4 site met leaks en nieuws: https://diablo4.gg/
Websites voor cookiecutter builds: https://d4builds.gg/ en https://maxroll.gg/d4
Helltides timer met interactieve map voor de Mystery chest: https://helltides.com/
Event timers ( Worldboss, Helltides en Legion's ) https://d4armory.io/events/


SPOILER: Usernames
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Verhaal

Duizenden jaren voor de gebeurtenissen in het spel creëerden Lilith, de dochter van Mephisto, en de engel Inarius het rijk van Sanctuary om toevlucht te bieden aan diegenen die wilden ontsnappen aan het eeuwige conflict tussen de High Heavens en de Burning Hells. Deze relatie tussen demoon en engel leidde tot de geboorte van de Nephalem. De bewoners in Sanctuary geloofden dat de Nephalem te veel aandacht van de High Heavens en de Burning Hells zouden trekken en als gevolg daarom wilden ze hen vernietigen. Lilith, die niet wilde dat haar kinderen werden vermoord, vernietigde iedereen die haar tegenstond, waardoor Inarius werd gedwongen haar te verbannen.

Diablo IV speelt zich af in de wereld van Sanctuary en vindt plaats 50 jaar na de gebeurtenissen in Diablo III: Reaper of Souls. Een sekte heeft het voor elkaar gekregen Lilith weer op te roepen. Na de gebeurtenissen in eerdere games zijn de krachten van demonen en engelen uitgeput, waardoor Lilith een kans ziet de macht te grijpen in Sanctuary. Ze zegt dat ze Sanctuary wil beschermen, maar waarom wil ze dan toch een poort naar de hel openen?




Classes

• De Barbarian die eerder verscheen in Diablo II en Diablo III, heeft de mogelijkheid om tijdens gevechten tussen wapens te wisselen.
• De Necromancer die eerder actief was in Diablo II en Diablo III, gebruikt duistere magie om skeletten op te roepen en vervloekingen uit te spreken.
• De Sorcerer, die terugkeert uit de eerste game en Diablo II, is een magiër dat vuur-, ijs- en bliksemmagie hanteert.
• De Rogue is terug uit de eerste game en is een snel bewegende strijder die afwisselt tussen melee-gevechten met blades of afstandsgevechten met een boog
• De Druid, die in Diablo II al te spelen was, kan van vorm veranderen tussen menselijke, weerwolf- en weerbeervormen, en bezit aard- en stormmagie.


Gameplay


In tegenstelling tot eerdere Diablo-games kun je de wereld van Sanctuary vrij verkennen. Terwijl je ronddwaalt, kom je vijf zones tegen die totaal van elkaar verschillen: Kehjistan is een woestijngebied, Scosglen is een bosrijk gebied, Fractured Peaks is een besneeuwd gebied, de Dry Steppes is een meer bergachtig gebied en Hawezar is het moerassig deel van deze open wereld. En met een wereld die zo groot is, is het belangrijk om een manier te hebben om je te verplaatsen, dus naast waypoints en townportals zijn er nu ook mounts beschikbaar.

Diablo 4 heeft ook verschillende nieuwe mechanica geīmplementeerd. Als het op het uiterlijk van je personage aankomt, keert Transmogrification terug na te zijn geīntroduceerd in Diablo III's Reaper of Souls-uitbreiding en heeft het een aantal belangrijke verbeteringen ondergaan, waardoor je stukken pantser die je vindt kunt mixen en matchen met aangepaste kleuropties.

Je personage, en elke klasse, heeft ook de mogelijkheid om te Evaden en gezondheidsdrankjes hebben ook enkele veranderingen ondergaan. Nu heb je slechts een bepaalde hoeveelheid en je kunt de kracht ervan vergroten door de juiste middelen te oogsten en te leveren zodat je deze kunt upgraden.

De Codex of Power is een andere belangrijke nieuwe gameplay-functie in Diablo 4. Dit systeem geeft spelers meer controle over hun builds. Met de hulp van een crafter kun je Aspects toepassen, dit zijn legendarische krachten die na voltooiing worden verzameld in missies en dungeons, om skills te veranderen en nieuwe krachten uit te rusten voor een bepaalde klasse. Er is ook het Renown-systeem, dat vergelijkbaar is met XP die je kunt verdienen terwijl je in de wereld speelt, maar het komt ook ten goede aan alle personages die je op een realm maakt, zodat ze bijvoorbeeld meer skillpoints krijgen en potions kunnen dragen.

Maar de nieuwe mechanica richten zich niet alleen op je personage. Het Diablo 4-team heeft ook verbeteringen aangebracht in de multiplayermogelijkheden waarmee je tijdens evenementen andere spelers of wereldbazen kunt tegenkomen. Er is wel een limiet aan het aantal mensen dat je tegelijkertijd kunt zien. Ze willen dat de game nog steeds als een desolate plek is, zodat het niet meteen te druk aanvoelt.

Teamspeak 3 server:
IP: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om FOK! tag bij MrManuel ;)

Teamspeak van ClapClapYourHands
IP kthnxbai.info:9987

[ Bericht 58% gewijzigd door Jimbo op 15-06-2023 10:30:07 ]
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_209427790
Hmm...gister weer verder gegaan.....lvl 42 geloof ik nu. Ben aangekomen in Act V.

Het is nog steeds erg cool om te spelen. Nieuwe area's, nieuwe bosses...begin wel steeds meer af te vragen hoe de end game zal zijn. Het moet wel flink tof zijn wil ik straks door blijven spelen. Merk dat ik wel mis wat sommige andere dingen missen...zoeken naar Runes e.d. Komt vooral ook omdat ik nog totaal niet weet waar ik op moet lekken bij gear...en wat je allemaal verder nog kan doen.

Heb wel besloten om voor alle sidequests te gaan...alle Altars etc. Daarna zie ik wel verder (zal me nog wel zoet houden aangezien ik ong 2,5 uur per dag speel :P)
Vici, Vidi, Veni!
pi_209427984
Volgens mij heeft de OP een update nodig :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator woensdag 7 juni 2023 @ 10:09:24 #4
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209428376
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 08:25 schreef streamjohan het volgende:
@:jimbo je klinkt niet enorm enthousiast na release
Klopt, vind de storymode echt super nice, leuk en alles. Maar vind een game als diablo écht draaien om de endgame en toch ook het 'sociale' aspect (al was het in d2 maar een game ingaan met 7 anderen om alles te killen, of in d3 een rift te doen met 3 anderen).

Beide deze features vind ik echt enorm slecht in d4. De endgame is repetitief en niet in de leuke vorm zoals het bij d2/3 wel was, en verder ben je eigenlijk constant alleen in een wereld die ze als een halve MMO aan je willen presenteren.

Ik heb in de vorige diablo's vele duizenden uren zitten, maar ik ben deze nu al vrij zat eigenlijk. Met de d3 launch ben ik weken zoet geweest en wilde echt constant doorspelen. Nu heb ik zo iets van.. Mja ik ga wel naar buiten de zon in of ff sporten ofzo, om vervolgens savonds ook de pc uit te laten om maar weer TV te kijken ofzo omdat de game me niet genoeg kan boeien en dan vind ik heel erg jammer, zeker na zo lang gehyped te zijn ervoor.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 08:47 schreef Perrin het volgende:

[..]
De gameplay vind ik top, alles is erg polished. Veel builds mogelijk en bijv het moment dat ik begon met T3 was echt pittig.

Enige wat ik wel mis zijn de zeer zeldzame drops waar je naar kunt uitkijken. Loot en progressie is nu heel incrementeel, maar niet dat ik uitkijk naar die ene unique of bijv zeldzame runes die kunnen droppen. De bekende uniques zijn nu (iig wat mijn build betreft) behoorlijk meh.

Hopelijk komt dat nog, miste dat in D3 toen ook tov D2.
Die drops komen in theorie wel. In t4 heb je nog een level boven sacred en unqiques droppen eigenlijk al vrij weinig momenteel (wat een goed iets is). Alleen de perfecte unique voor je build krijgen is erg lastig, zeker zo zonder trading.

Ze geven je het idee dat je overal veel keus hebt, maar als puntje bij paaltje komt is er relatief weinig keuze en ben je het beste af met precies dezelfde gear als iedereen heeft / wilt.
Bij de promotour was het verhaal ook dat je yellow drops nooit slecht zouden zijn en dat je ze goed moest bewaren want sommige waren wel beter dan andere gear die je kon vinden. Maar al met al heeft iedereen gewoon full lego gear of unique nodig en zijn gele items gewoon compleet nutteloos vanaf T3
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 7 juni 2023 @ 10:09:48 #5
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209428381
quote:
6s.gif Op woensdag 7 juni 2023 09:26 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij heeft de OP een update nodig :D
Dan maak je hem :9 (zei ik in de vorige 2 delen ook al maar niemand heeft er zin an :+ )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 7 juni 2023 @ 10:10:55 #6
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209428393
tevens:
https://d4events.live/

Hier kan je een timer zien voor de helltides, als het goed is komen de worldbosses hier ook op.

Vind helltides en worldbosses wel het enige prima endgame spul, al hadden ze de mob density zoveel dikker mogen maken, nu loop je soms hele stukken zonder iets of iemand te zien :')
Lekker als je net een lange CD gepopt hebt...
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_209428674
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:09 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Klopt, vind de storymode echt super nice, leuk en alles. Maar vind een game als diablo écht draaien om de endgame en toch ook het 'sociale' aspect (al was het in d2 maar een game ingaan met 7 anderen om alles te killen, of in d3 een rift te doen met 3 anderen).

Beide deze features vind ik echt enorm slecht in d4. De endgame is repetitief en niet in de leuke vorm zoals het bij d2/3 wel was, en verder ben je eigenlijk constant alleen in een wereld die ze als een halve MMO aan je willen presenteren.

Ik heb in de vorige diablo's vele duizenden uren zitten, maar ik ben deze nu al vrij zat eigenlijk. Met de d3 launch ben ik weken zoet geweest en wilde echt constant doorspelen. Nu heb ik zo iets van.. Mja ik ga wel naar buiten de zon in of ff sporten ofzo, om vervolgens savonds ook de pc uit te laten om maar weer TV te kijken ofzo omdat de game me niet genoeg kan boeien en dan vind ik heel erg jammer, zeker na zo lang gehyped te zijn ervoor.
[..]
Die drops komen in theorie wel. In t4 heb je nog een level boven sacred en unqiques droppen eigenlijk al vrij weinig momenteel (wat een goed iets is). Alleen de perfecte unique voor je build krijgen is erg lastig, zeker zo zonder trading.

Ze geven je het idee dat je overal veel keus hebt, maar als puntje bij paaltje komt is er relatief weinig keuze en ben je het beste af met precies dezelfde gear als iedereen heeft / wilt.
Bij de promotour was het verhaal ook dat je yellow drops nooit slecht zouden zijn en dat je ze goed moest bewaren want sommige waren wel beter dan andere gear die je kon vinden. Maar al met al heeft iedereen gewoon full lego gear of unique nodig en zijn gele items gewoon compleet nutteloos vanaf T3
Ligt er aan hoe je kijkt naar legendaties/rares...er zijn rares die heel goed zijn met max rolls op de stats die je nodig hebt....dan kan je daar een Aspect van een legendary in Imprinten....dan wordt de rare item een legendary. Daardoor lijkt het alsof iedereen dus met legendaries loopt, terwijl het eigenlijk een rare item is geweest.

Er zijn volgens mij hele goede rare items die je kan upgraden, sockets geven en vervolgens een aspect van een andere legendary geven.
Vici, Vidi, Veni!
pi_209429954
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:09 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Dan maak je hem :9 (zei ik in de vorige 2 delen ook al maar niemand heeft er zin an :+ )
Zal vanavond eens kijken, maar ik neig naar de 'geen zin an' omdat ik dan D4 speel o|O
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator woensdag 7 juni 2023 @ 12:39:35 #9
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209430056
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ligt er aan hoe je kijkt naar legendaties/rares...er zijn rares die heel goed zijn met max rolls op de stats die je nodig hebt....dan kan je daar een Aspect van een legendary in Imprinten....dan wordt de rare item een legendary. Daardoor lijkt het alsof iedereen dus met legendaries loopt, terwijl het eigenlijk een rare item is geweest.

Er zijn volgens mij hele goede rare items die je kan upgraden, sockets geven en vervolgens een aspect van een andere legendary geven.
Laat ik het dan zo zeggen, in endgame zijn lego's het enige wat je oppakt, die gele boeit niemand.
Helemaal omdat je uiteindelijk de uniques en andere zooi hunt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_209430134
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 10:10 schreef Jimbo het volgende:
tevens:
https://d4events.live/

Hier kan je een timer zien voor de helltides, als het goed is komen de worldbosses hier ook op.

Vind helltides en worldbosses wel het enige prima endgame spul, al hadden ze de mob density zoveel dikker mogen maken, nu loop je soms hele stukken zonder iets of iemand te zien :')
Lekker als je net een lange CD gepopt hebt...
ik zal hem bewaren, uren gespeeld nog geen world boss gezien. :P
  Moderator woensdag 7 juni 2023 @ 13:14:42 #11
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209430443
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:46 schreef verbijstering het volgende:

[..]
ik zal hem bewaren, uren gespeeld nog geen world boss gezien. :P
Is ook geen worldboss timer he :P (nog niet)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_209430860
Vraagje voor de console spelers.

Is het mogelijk om te kiezen waar je je blizzard \ hydra etc plaatst? Met muis en kb was dat simpel maar ik merk op de console dat ze regelmatig op plaatsen komen waar ik dat niet wil. Kan het uberhaupt?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_209432931
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 13:14 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Is ook geen worldboss timer he :P (nog niet)
Weet jij toevallig hoe het zit met de timer van The Gathering Legions?

Edit: zelf denk ik elk uur, maar weet het niet zeker.

[ Bericht 4% gewijzigd door Leatherneck op 07-06-2023 17:06:19 ]
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_209433556
Inmiddels lvl 56 maar de herhaling zit er nu wel in. Iemand enig idee wat je nog kan doen behalve grinden?
pi_209433969
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 17:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Inmiddels lvl 56 maar de herhaling zit er nu wel in. Iemand enig idee wat je nog kan doen behalve grinden?
Je weet dat je Diablo speelt toch?
  woensdag 7 juni 2023 @ 18:24:30 #16
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209434115
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 17:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Inmiddels lvl 56 maar de herhaling zit er nu wel in. Iemand enig idee wat je nog kan doen behalve grinden?
Renown completen, challenges doen, T4 proberen te halen, build/gear perfectioneren, andere classes proberen, etc.
Vķķr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 7 juni 2023 @ 18:33:37 #17
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209434203
Act 2 klaar. Dat was kort. Asnaroth is wel best easy voor mij als Barb
  woensdag 7 juni 2023 @ 19:51:16 #18
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209435167
kan niet inloggen krijg time outs en foutmeldingen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 7 juni 2023 @ 19:57:45 #19
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209435243
FOK-clan gemaakt

<FOK> Fokked Op Kids clan

Aanmelden kan :P
  woensdag 7 juni 2023 @ 19:59:15 #20
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209435266
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fokked Op Kids
Storozhevoy aangemeld
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 7 juni 2023 @ 22:11:33 #21
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209436940


_O_
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 7 juni 2023 @ 22:25:52 #22
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_209437148
Werkt hier prima en vandaag gingen de transities van wereld-map naar dungeons en naar andere zones weer vlot en zonder rubberbanding. ^O^

Mijn Rogue is nu level 17 ofzo.
pi_209437667
Level 50, act v. tijd om er eind aan te maken. Nou ja, morgen dan
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 8 juni 2023 @ 10:31:10 #24
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209439886
pi_209439904
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 17:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Inmiddels lvl 56 maar de herhaling zit er nu wel in. Iemand enig idee wat je nog kan doen behalve grinden?
Als je echt niet wil grinden moet je misschien een ander spel opstarten :P
-nee-
pi_209440069
De capstone dungeon bijna gehaald. Boss op 10% verdwijnt hij ineens. Lekkere bug dit, kan ik weer opnieuw beginnen.

Verder wel een extreem lekkere game. Vermaak me er prima mee.
  donderdag 8 juni 2023 @ 12:15:49 #27
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209440708
quote:
Act 3
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_209440963
Gister ACT 5 afgerond. Wat een heerlijke sfeer zeg! Moet nu nog naar de Tree.

Dan gaan we eens kijken voor alle Altars of Lilith en eens kijken of er iemand is die mij een zooitje WP's kan geven :) Of eigenlijk handiger andersom haha.

Hoop echt dat de End Game me gaat pakken. Heb voor nu echt weinig behoefte om bijvoorbeeld met een andere class te gaan spelen. mocht het zo zijn dat de end game me niet pakt, ben ik denk snel weer terug bij D2R en Trackmania
Vici, Vidi, Veni!
pi_209444880
Wat een fanservice, die bosses, de omgevingen waar je weer komt. So desu neeeeeeeeeeee

En credit roll. Zin in de dlc, nu al. Nu maar eens kijken wat er nog meer te doen is dan alle collectibles (lilith beelden, side quests en dat soort meh dingen).

[ Bericht 49% gewijzigd door Pheno op 08-06-2023 20:05:09 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_209445440
pfff....ik probeer door de Tier 2 Cathedral of Light te komen....maar nooooooo way... ben nog veel te zwak...balen dit zeg
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 8 juni 2023 @ 20:26:27 #31
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209445500
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 20:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pfff....ik probeer door de Tier 2 Cathedral of Light te komen....maar nooooooo way... ben nog veel te zwak...balen dit zeg
Welk level ben je?
Vķķr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_209445510
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 20:26 schreef Perrin het volgende:

[..]
Welk level ben je?
Haha 46 :P Ga eerst maar wat Renowns doen...heb ook maar 6 potions :P
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 8 juni 2023 @ 20:29:15 #33
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209445522
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 20:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Haha 46 :P Ga eerst maar wat Renowns doen...heb ook maar 6 potions :P
Ja met level 50 en redelijke gear en build zou het een stuk easier moeten zijn
Vķķr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_209445574
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 20:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja met level 50 en redelijke gear en build zou het een stuk easier moeten zijn
Ja nou moet ik zeggen...van Gear heb ik nog geen kaas gegeten....build heb ik van youtube filmpje van iemand :)
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 8 juni 2023 @ 21:27:14 #35
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209446290
act 3 was echt kort
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  donderdag 8 juni 2023 @ 21:43:47 #36
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_209446528
Inmiddels level 20 gepasseerd met m'n Rogue.

Nog 0 legendaries gehad.
(ik speel op world tier 2)
  donderdag 8 juni 2023 @ 21:47:36 #37
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209446581
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:27 schreef cherrycoke het volgende:
act 3 was echt kort
Act 4 euhmm

Nog beetje op zoek naar wat te doen. Ben beetje dungeons aan het doen, wel tier 1 dus levert niks op.

Is het echt max lvl 50 want ik zag iemand van 77 rondlopen?
pi_209446664
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Act 4 euhmm

Nog beetje op zoek naar wat te doen. Ben beetje dungeons aan het doen, wel tier 1 dus levert niks op.

Is het echt max lvl 50 want ik zag iemand van 77 rondlopen?
Max 50 voor je skill tree...daarna Paragon. Level 100 is de max

Ben nu lvl 47 en heb op 1 na alle altars in Fractured Peak...wel lekker om ze via map allemaal aan te klikken...vind het heerlijk ontspannend :)
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 8 juni 2023 @ 22:06:56 #39
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209446907
ACT V was gaaf, morgen act VI doen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  donderdag 8 juni 2023 @ 22:12:49 #40
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209446992
Twisting Blades

gaat nergens over. wel lekker om nu al 4k te critten op level 40
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  donderdag 8 juni 2023 @ 22:29:31 #41
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209447291


transmog

#fashiondiablo
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_209447544
ik begin morgen wel overnieus kreeg de den mothyer in zo'n dungeon niet neer met mn sorcerer. Dat krijg je als je geen builds van internet opzoekt :P
  Moderator donderdag 8 juni 2023 @ 22:49:06 #43
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209447561
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juni 2023 19:31 schreef Pheno het volgende:
Wat een fanservice, die bosses, de omgevingen waar je weer komt. So desu neeeeeeeeeeee

En credit roll. Zin in de dlc, nu al. Nu maar eens kijken wat er nog meer te doen is dan alle collectibles (lilith beelden, side quests en dat soort meh dingen).
Ja niet vaak dat bij een diablo game de campain het beste is huehue.
zou graag die bosses van de campain nog een paar keer runnen ook
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_209447602
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 22:47 schreef Donderkonijn het volgende:
ik begin morgen wel overnieus kreeg de den mothyer in zo'n dungeon niet neer met mn sorcerer. Dat krijg je als je geen builds van internet opzoekt :P
Die zocht ik ook nog niet. Campaign gewoon op eigen kracht. Diablo begint toch pas na het verhaal. Qua gear ook niets upgraden of zo, gewoon doen met de zooi die dropped. Ben uiteindelijk gaan arc lashen, want unstable current leek me cool, dus vooral een themed build rondom electra. En een frost nova skill er doorheen, puur om wat rust te hebben als je in een mob teleport :D

Nu ga ik wel wat meer op zoek naar een build, want ja, tier 3 zal weer pijn gaan doen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_209447617
9 min login queue :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2023 22:53:40 ]
pi_209447620
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 22:49 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Ja niet vaak dat bij een diablo game de campain het beste is huehue.
zou graag die bosses van de campain nog een paar keer runnen ook
Het verhaal is voorspelbaar , maar de bosses zijn wel tof en sommige cameo's zijn fun als je de eerdere games hebt gespeeld. Ik verwacht nog wel een cowlevel of zo, maar he, ik heb internet gemeden als het gaat om spoilers wat er te doen is.

Nu moet ik wat zooi gaan verzamelen omdat ik een boomknuffelaar ben en ook nog tier 3 unlocken. En mij kennende toch eerst alle beeldjes en dungeons doen om alles te hebben qua aspects.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_209447667
Unable to connect na queue :( wil je ook even spelen savonds
  donderdag 8 juni 2023 @ 23:00:26 #48
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209447678
Bij diablo 3 ging je natuurlijk rifts doen om keys te farmen voor greater rifts dan begon je ergens bij 10 als je net gedinged was en was het einddoel om great rifts 150 solo te doen, zo snel mogelijk hier kwam je op een leaderbord en dit herhaalde zich elk seizoen.

ik heb niet zo een zin net zoals in D2 dat ik baal 10000x moet killen dan ben ik snel uitgekeken, ik vond het farmen in D3 goed werken in D2 vond ik het echt op een hersenloze Koreaanse mmo grind lijken , mis ook een beetje me bordje om te queuen voor team content, nu is het een beetje wow classic en moet je bijv Discord afgaan om wat te coopen.

Ik heb echt nog geen idee hoe het werkt in diablo IV
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  donderdag 8 juni 2023 @ 23:04:12 #49
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209447724
Ik ben D2 gewend, duizenden uren daarin gehad. Dat was gewoon grinden ja. D3 was veel en veel te makkelijk. Binnen 2 dagen GR100+ met ancient stuff. Dat was niet leuk meer.
  donderdag 8 juni 2023 @ 23:05:56 #50
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209447746
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben D2 gewend, duizenden uren daarin gehad. Dat was gewoon grinden ja. D3 was veel en veel te makkelijk. Binnen 2 dagen GR100+ met ancient stuff. Dat was niet leuk meer.
Meeste mensen gaan toch voor een cookie cutter spec die ze van internet hebben geplukt, das jammer. daarom was D3 denk ik makkelijker gewoon copy pasten wat ze uit de sims de hoogste DPS geeft

Ben ook bang dat heel veel mensen gaan afhaken na de story line omdat dan de game geëindigd is, er is geen nut om nog verder te grinden voor bijv. Best in Slot items.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')