Die hoort daar nog boven inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leopold past absoluut niet in dit rijtje.
Qua sympathiekheid?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hoort daar nog boven inderdaad.
Ik dacht dat dit over jezelf ging.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn vader was een Berber die in Winterslag is komen werken. Veel van zijn kameraden toen zijn ziek geworden, sommigen hebben de vijftig nooit gehaald. Mijn vader is nu rond de zeventig en hij woont met mijn moeder in Lier.
Jazeker!
Edit: De oudste zus van Nordin is nog in Marokko geboren, hijzelf hier.
Dat is koloniaal terreur op een vrij tragisch niveau en sadisme.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hoort daar nog boven inderdaad.
Waarom klopt jouw hart voor Flevoland? Oprechte vraag.quote:
Wel echt gras.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar komop, er kunnen toch geen oprechte Almerefans bestaan?
PEC is wel een prima club. Maar er zitten wel iets te veel grote clubs in de KKD.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:42 schreef TLC het volgende:
RKC Waalwijk PEC Excelsior Almere Shitty ... daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van
Leuk gevoetbald een seizoen lang en Emmen is een nietig clubje uit Drenthe met een fetisj voor kunstgras en pannen die gewoonweg waardeloos voetballen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom klopt jouw hart voor Flevoland? Oprechte vraag.
Emmen maakt het de top3 tenminste moeilijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk gevoetbald een seizoen lang en Emmen is een nietig clubje uit Drenthe met een fetisj voor kunstgras en pannen die gewoonweg waardeloos voetballen.
In de kkd zeker dus dit schikt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Emmen maakt het de top3 tenminste moeilijk.
Ze zijn als club al jaren goed bezig (behalve dat ze het met GertJan Verbeek hebben geprobeerd, wat ze jaren heeft teruggeworpen) en daarom gun ik het ze wel. Verder heb ik totaal niks met Flevoland.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom klopt jouw hart voor Flevoland? Oprechte vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |