En ik Denise.quote:
Dat is wel kut. Gaan ze dat ook nog uitzenden zeker zodat iedereen denkt, oh die is wel wanhopig. Dat dacht ik namelijk altijd over die oproepen, blijkt het gewoon vanuit hun verplicht te wordenquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:00 schreef cherrycoke het volgende:
Moest nog een oproep opnemen, ik echt niemand reageert toch daaropmaar dat moest.
Je kunt toch nee zeggenquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Gaan ze dat ook nog uitzenden zeker zodat iedereen denkt, oh die is wel wanhopig. Dat dacht ik namelijk altijd over die oproepen, blijkt het gewoon vanuit hun verplicht te worden![]()
Ja ik wist niet hoe streng ik "maar dat moest" moet opvatten. Dacht straks spannen ze een rechtszaak aan vanwege contractbreuk ofzo.quote:
Net zo verplicht als de intro en gek doen met je favo ding.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Gaan ze dat ook nog uitzenden zeker zodat iedereen denkt, oh die is wel wanhopig. Dat dacht ik namelijk altijd over die oproepen, blijkt het gewoon vanuit hun verplicht te worden![]()
Goede vraag, wel benieuwd inderdaad.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:cherrycoke Heb je nog iets meegenomen voor je intro?
quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede vraag, wel benieuwd inderdaad.
Ik zou denk ik het boek Het Coronabedrog van Thierry Baudet meenemen voor de intro.
BNNVARA gaat dat echt accepteren denk ikquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede vraag, wel benieuwd inderdaad.
Ik zou denk ik het boek Het Coronabedrog van Thierry Baudet meenemen voor de intro.
Wat zou jij meenemen naar je intro? Padel racket?quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net zo verplicht als de intro en gek doen met je favo ding.
@:cherrycoke Heb je nog iets meegenomen voor je intro?
Surfplankquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat zou jij meenemen naar je intro? Padel racket?
De hypequote:Op maandag 2 oktober 2023 19:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat zou jij meenemen naar je intro? Padel racket?
Echt hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:25 schreef cherrycoke het volgende:
die intro ziet er niet uit ik moest zogenaamd fotos maken, dus ik klikken links rechts en vooruit, ook nog op de knieeen eentje want die gast achter de camera riep ACTIE FOTO![]()
Chapeau van die gast achter de camera die deed het al een tijdje en ook echt goed.
alles komt voorbij in de intro, ook de zielige dingen zoals het overlijden van mijn vader en mijn huidaandoening, ik heb alles wel verklapt zo,Ik wil graag je kadewalk beoordelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest je dat ook doen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
JA, haha, das precies naast de studio trouwens vlak voorbij de volewijckbrugquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil graag je kadewalk beoordelen.Moest je dat ook doen?
Pardon dat is niet de afspraakquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:56 schreef RipCity het volgende:
WAKKER WORDEN!!!! NIEUWE SEIZOEN BEGINT VANAVOND!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |