quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:
Jespers zijn de beste.quote:
Klopt, is een herhalingquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:02 schreef JohnBercow het volgende:
Ik heb het idee dat ik die Nikita al eens eerder heb gezien?
Dit is een herhaling, vandaar ook sersiejoquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:02 schreef JohnBercow het volgende:
In Belgrado ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:02 schreef JohnBercow het volgende:
Allebei lang vrijgezelquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:03 schreef Gibson88 het volgende:
Bril haai is veel te arrogant. Masker geval.
Zoals het een valse haai betaamt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allebei lang vrijgezel
En zo meteen fikken ze elkaar af
In een recent filmpje van de Wagner Group.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:02 schreef JohnBercow het volgende:
Ik denk het niet imhoquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Catheleijn is ook een haantje
Kan Nikita dat hebben?
Nikita wil alles hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Catheleijn is ook een haantje
Kan Nikita dat hebben?
Nice !quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:10 schreef Cupfighter het volgende:
Een bekende van mij heeft meegedaan, ze vond het heel leuk en een succesvolle date ook nog, de uitzending moet nog komen ,
Ze is single want dat komt doordat ze al die geïnteresseerde mannen niet opmerkt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Ze mag blij zijn dat ze eens een vent ontmoet.
Toevallig hebben die mannen het ook niet opgemerkt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is single want dat komt doordat ze al die geïnteresseerde mannen niet opmerkt.
Doen we netjesquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
We hebben het bad netjes uitgezeten jongens
Ah jammer, ik had een etentje.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik stel me @:mizzezamy voor als Sharon. Jammer dat ze niet kan bevestigen.
Wat lief dat je hebt teruggekeken hiervoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah jammer, ik had een etentje.
Even teruggekeken, denk dat Sharon die gelovige met krullen was.
Wel 2 druppels water ja
Nee niet helemaal, maar vind haar er best leuk uitzien; ik zou ook wel een pony willen, maar mijn krullen zijn daar niet geschikt voor
Morgen kan ik als het goed is weer meekijken!
Haha ja, je weet toch, ik moet het van mn innerlijk hebbenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lief dat je hebt teruggekeken hiervoor.
Ik vond haar haar erg leuk (staan)!
Haai haaiquote:
Niemand heeft dit ooit bevestigd dus ik kan dit niet noteren.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, je weet toch, ik moet het van mn innerlijk hebbenen ben sowieso heel lief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |