Domme racistische victim-blaming troll is weer eens domme racistische victim-blaming troll, hé lospetrollos?quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Tijd dat deze puinhoop ophoudt. Die jubelstemming om de oorlog staat me ook niet aan.
Ex sofjetvolk dat een oude queeste uitspeelt. Ten koste van de veiligheid en stabiliteit van het westen. Ik juich ook niet voor Oekraïne, en nog minder voor die tering Russen.
Gewoon tijd dat dit vierkantekoppen onderonsje door enorme navo overmacht de kop wordt ingedrukt.
Yup, zo is het maar net.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:54 schreef Panthera. het volgende:
[..]
En zo gebruikt Rusland alle westerse weifelaars om te stoken. Zonder het commentaar van De Croo een paar dagen terug was dit nooit gebeurd.
Als over 2 jaar de hart- en vaatziektenmevrouw van BBB onze minister-president wordt (quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Yup, zo is het maar net.
En da's los van dat ik denk dat het ook gewoon niet klopt.
Zie:
ExTec in NWS / Oorlog in Oekraïne #769
En polen heeft rond de 100.000 van die dingen geleverd, en onze constant excusen zoekende buren vele malen minder van hun type wapens.
Maar blijkbaar vinden die kwezels het wel prima om voor de orcs de kop van jut uit te hangen.
Goed gedaan, Belgie!
Waarom zouden ze het afkeuren. Die hebben alle belang bij zoveel mogelijk vriendelijke buren. Die gaan niet stennis schoppen met een 'grote vriendelijke buur' vanwege een conflict in Oost-Europa. De grens tussen die twee landen is 4,200 kilometer lang volgens Wikipedia (?) en als die grens rustig blijft vertaalt zich dat in veel minder kopzorgen in Beijing. Wat jij voorstelt is dat ze een pistool pakken en zichzelf 10 keer in de rechtervoet schieten. Hoe meer rustige en vriendelijke grenzen (buurlanden) hoe beter. Fuck dan wat met een of andere witte stam in Oost-Europa gebeurt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:23 schreef Sunri5e het volgende:
Wat een ramp zegAls dadelijk bewezen is dat Rusland dit op zijn geweten heeft dan kan China toch lastig Rusland blijven "steunen"? Dit moeten dit toch echt afkeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Peppert op 07-06-2023 12:45:17 ]
Is dit relevant?quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als over 2 jaar de hart- en vaatziektenmevrouw van BBB onze minister-president wordt (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) dan zullen de Russen ook tig keer gaan benadrukken dat zij weigerde om het bezoek van Zelensky bij te wonen toen hij naar Nederland kwam. Over een Plofkop van Jut gesproken.
Zouden ze met een veger voorop erdoorheen gaan of door goed in de gaten te hebben gehouden de afgelopen tijd weten waar Rusland mijnen heeft geplaatst? Die mijnen lijken me het lastigste van een aanval.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:44 schreef Nielsch het volgende:
Toch wel bemoedigende berichten over de start van het offensief. Oekrainse troepen die op verschillende plekken door Russische linies breken, kilometers terreinwinst boeken en met succes mijnenvelden achter zich laten.
Het zou me niet verbazen als er dmv satellietbeelden aardig accuraat in kaart is gebracht waar mijnen (kunnen) liggen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zouden ze met een veger voorop erdoorheen gaan of door goed in de gaten te hebben gehouden de afgelopen tijd weten waar Rusland mijnen heeft geplaatst? Die mijnen lijken me het lastigste van een aanval.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet afkeurend zijn ten opzichte van deze misdaden.
China steunde onlangs een VN-resolutie die zich uitspreekt tegen de Russische agressie.quote:
Grote kans dat behoorlijk aantal van deze mijnen door stromingen zijn weg gesleurd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zouden ze met een veger voorop erdoorheen gaan of door goed in de gaten te hebben gehouden de afgelopen tijd weten waar Rusland mijnen heeft geplaatst? Die mijnen lijken me het lastigste van een aanval.
'Even snel opstoten' zit er in dat soort gebieden sowieso niet in daardoor lijkt me. Maar geen idee hoe uitgestrekt het is, Rusland heeft natuurlijk ook niet eindeloos veel mijnen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als er dmv satellietbeelden aardig accuraat in kaart is gebracht waar mijnen (kunnen) liggen.
Ja maar dit oprukken van de Oekrainers betreft niet dat gebied waar mijnen wellicht zijn wegedreven.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Grote kans dat behoorlijk aantal van deze mijnen door stromingen zijn weg gesleurd.
Ook kwam ik beelden tegen dat die dingen het en der af gingen.
Zie link.
https://9gag.com/gag/aGE2(...)tm_medium=post_share
Pas 2 keer eerder gepostquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Ik onderbreek dit topic met allemaal slecht nieuws met een klein lichtpuntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |