Kan, maar israelische intelligence is alom geroemd als de allerbeste.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
omdat de regering op dit moment even rechts is als de mensen die ooit hun groot ouders hebben vervolgd
Waar DeepL van maakt:quote:До 1 января 2028 г. техническое расследование аварий на опасных производственных объектах и аварий гидротехнических сооружений, произошедших вследствие военных действий, диверсий и террористических актов, не проводится.
hydraulische = hydro elektrische?quote:Tot 1 januari 2028 wordt geen technisch onderzoek verricht naar ongevallen in gevaarlijke productie-installaties en ongevallen met hydraulische constructies als gevolg van militaire activiteiten, sabotage en terroristische daden
Zag gister een tweet voorbijkomen met veel legermaterieel op treinen wat vanuit China, dóór Kazachstan (daar was filmpje gemaakt), naar China. Kon hem om eoa reden niet quotenquote:
Veel van die FvD complotwappies hebben een vlaggetje van Israël in hun Twitternaam staan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:25 schreef Korenfok het volgende:
[..]
offtopic: maar hoezo is Israel het beloofdewappie land?
ik kom er tot mijn verbazing achter dat ik die cyrrilische tekens nog enigszins kan ontcijferen, hoewel die twee jaar dat ik Russisch volgde op de middelbare school echt al een tijd terug liggenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:46 schreef Cheeseburgert het volgende:
Was deze ook al voorbij gekomen?
Resolutie van de Russen die vorige week (30 mei) was aangenomen, te lezen op de site van de Russische overheid: http://publication.pravo.gov.ru/document/0001202305310067?index=1
Met op de laatste pagina:
[..]
Waar DeepL van maakt:
[..]
hydraulische = hydro elektrische?
DunDunDunn
Nederlandse wappies zijn geëvolueerd vanuit de PVV. En Israel is het land dat terroristische Moslims heeft verslagen, wat de PVV leuk vindt. En je hebt linkse partijen die dan weer fel tegen Israel zijn, dus daar moet je ook tegen zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:25 schreef Korenfok het volgende:
[..]
offtopic: maar hoezo is Israel het beloofdewappie land?
Ik vraag me bij hem altijd af of het niet een soort troll is. Aan de ene kant extreem pro-Oekraïense posts maar bij beschrijvingen van het front vaak veel te pessimistisch. Rare combi.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ropcke met zijn bekende doomdenken. Volgens mij riep hij toen met het kharkiv offensief, toen er wat beelden waren van opgeblazen oekrinse voertuigen dat het offensief een ramp was.
Wilders heeft in zijn jeugd ook in een kibboets gezetenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederlandse wappies zijn geëvolueerd vanuit de PVV. En Israel is het land dat terroristische Moslims heeft verslagen, wat de PVV leuk vindt. En je hebt linkse partijen die dan weer fel tegen Israel zijn, dus daar moet je ook tegen zijn.
Over chinees wapentuig:quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:53 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Zag gister een tweet voorbijkomen met veel legermaterieel op treinen wat vanuit China, dóór Kazachstan (daar was filmpje gemaakt), naar China. Kon hem om eoa reden niet quoten
PS Ah ben spuit elf; is reactie op heel oud bericht
Tekenend weer. Ga je niet mee in de hosannahysterie ben je een troll.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vraag me bij hem altijd af of het niet een soort troll is. Aan de ene kant extreem pro-Oekraïense posts maar bij beschrijvingen van het front vaak veel te pessimistisch. Rare combi.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Over chinees wapentuig:
[ twitter ]
Maar ook dit is weer een mooi grijs gebied. Strikt genomen mag jan en alleman deze kopen.
Voor hun TikTok is het wel leuk spul natuurlijkquote:https://en.wikipedia.org/wiki/ZFB-05
The ZFB-05 Xinxing (Chinese: 新星; pinyin: Xīnxīng; lit. 'new star') is a Chinese armored personnel carrier developed mainly for the People's Liberation Army Ground Force, the People's armed Police, police forces, Chinese UN peacekeepers, and the export market. It is a simple and low-cost vehicle.[1] The ZFB-05 has a all-steel armored hull, making it marginally effective against small arms fire and artillery shrapnel.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:58 schreef ExTec het volgende:
Zag gister een tweet voorbijkomen met veel legermaterieel op treinen wat vanuit China, dóór Kazachstan (daar was filmpje gemaakt), naar China. Kon hem om eoa reden niet quoten
Dongfeng Mengshi voertuigen van de Dongfeng Motor Group. Die verkopen ze aan iedereen van Afrikaanse landen tot Latijns Amerika en doen sommige zelfs 'cadeau' zodat men het kan uitproberen en wie weet tot meer verkopen leidt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Over chinees wapentuig:
[ twitter ]
Maar ook dit is weer een mooi grijs gebied. Strikt genomen mag jan en alleman deze kopen.
Er zijn wel mee smaken dan die twee.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tekenend weer. Ga je niet mee in de hosannahysterie ben je een troll.
Niemoller heeft onder een steen gezeten en de filmpjes van onthoofdingen en executies gemist. De rat.quote:
Eens, dat lijkt me toch ook.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zijn wel mee smaken dan die twee.
[..]
Niemoller heeft onder een steen gezeten en de filmpjes van onthoofdingen en executies gemist. De rat.
Ja het lijkt er lang niet altijd op, dat geef ik grif toe.quote:
Ik denk dat we even af moeten wachten wat de VS en de EU er van vinden, op het moment dat oekraine er ongetwijfeld 1 kan jatten in een gevechtssituatie.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:13 schreef Peppert het volgende:
[..]
[..]
Dongfeng Mengshi voertuigen van de Dongfeng Motor Group. Die verkopen ze aan iedereen van Afrikaanse landen tot Latijns Amerika en doen sommige zelfs 'cadeau' zodat men het kan uitproberen en wie weet tot meer verkopen leidt.
Alsof er geen grote fouten worden gemaakt binnen een leger wat in oorlogstijd zo enorm heeft moeten groeien.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vraag me bij hem altijd af of het niet een soort troll is. Aan de ene kant extreem pro-Oekraïense posts maar bij beschrijvingen van het front vaak veel te pessimistisch. Rare combi.
Jij kan er ook een kopen. Een mooie grote familie stichten, inladen en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk dat we even af moeten wachten wat de VS en de EU er van vinden, op het moment dat oekraine er ongetwijfeld 1 kan jatten in een gevechtssituatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |