Aww, da's wel sneu.quote:Op maandag 8 januari 2024 08:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ]
Geheel in stijl van de serie is Kendall ook bij de Golden Globes de grootste loser, al z'n directe concurrenten uit de serie winnen wel
Ook beste serie trouwens!
Ik bedoelde zijn directe concurrenten in Successionquote:Op maandag 8 januari 2024 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww, da's wel sneu.
Maar ja, het was alleen tegen Kieran, qua directe concurrentie.
Die anderen waren in een andere categorie genomineerd.
Snap ik, maar vanwege de indeling van de categorieen had er altijd 1 naast de pot gepist helaas.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik bedoelde zijn directe concurrenten in Succession
CulkinGOD.quote:
Wat heb je zoal meer gezien van HBO?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
CulkinGOD.
Ik ben benieuwd of er ooit een serie komt die bij mij meer in de smaak valt. Wat een geweldige serie. Prijs dik verdiend.
Niet bizar veel. Meeste genres heb ik niks mee.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat heb je zoal meer gezien van HBO?
Kan ik je aanraden the Sopranos en the Wire te kijken: beide zeer goede (crime) drama series.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet bizar veel. Meeste genres heb ik niks mee.
Die heb ik in mijn lijstje staan.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan ik je aanraden the Sopranos en the Wire te kijken: beide zeer goede (crime) drama series.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan ik je aanraden the Sopranos en the Wire te kijken: beide zeer goede (crime) drama series.
quote:Op maandag 8 januari 2024 08:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ]
Geheel in stijl van de serie is Kendall ook bij de Golden Globes de grootste loser, al z'n directe concurrenten uit de serie winnen wel
Ook beste serie trouwens!
Dat is me eigenlijk nooitquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:45 schreef DjVero het volgende:
Net begonnen aan deze serie, irriteer me nu al aan sommige karakters, dus dan doe je als maker iets goed
Wat ik wel echt str0nt-irritant vind, zijn die gebroken zinnen waarbij personages - door onzekerheid? - hun zinnen niet afmaken.
De eerste paar afleveringen moet je inderdaad even doorheen bijten om vervolgens beloond te worden met een van de beste series van de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:10 schreef DjVero het volgende:
Ben blij dat ik toch doorgezet heb na de eerste twee afleveringen die ik niet zo heel prettig vond. Heb me ziek gelachen om dat vrijgezellenfeest van Tom (seizoen 1) en om de aflevering waarin ze zwijnen gaan jagen in Hongarije (seizoen 2). "Boar on the floor, boar on the floor,...."![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |