Dat op de stoel staan als je jarig bent, aangevuld met een stukje moeten zingen, ik heb er nog een trauma van.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die super gare kroontjes van papier moeten ze er trouwens wel inhouden
Ik prijs me gelukkig met de VBL-mods. Net op m'n vingers gebeten in KLB om niet weer een ban aangesmeerd te krijgen door XXXXXXXX. Onprettig wakker worden.quote:
Dat is m'n Koos fetish.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige week liep je er nog over te klagen.
WAT EEN TOESTAND HERMPIEquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik prijs me gelukkig met de VBL-mods. Net op m'n vingers gebeten in KLB om niet weer een ban aangesmeerd te krijgen door XXXXXXXX. Onprettig wakker worden.
Ik weet. Kinderen in Afrika hebben pas honger. Hij is het niet waard. En FOK! is niet dood. Ondanks XXXXXXXX.quote:
Oh gaat dat weer daaroverquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We roddelen hier niet
@:Plompzakker
Niet eens.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh gaat dat weer daarover
Dat jij die meuk volgt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nu.nl/achterk(...)s-konden-wensen.html
Voor je
Wat is deze hetzequote:Op woensdag 7 juni 2023 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We roddelen hier niet
@:Plompzakker
Ik ben niet gauw bang, maar hier durf ik eigenlijk niet op te klikken.quote:
Voor 200M per jaar zeg jij ook alles.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:10 schreef TLC het volgende:
Vi.nl :
'Benzema roemt fans en historie van Al-Ittihad'x en dan oneindig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |