Dat op de stoel staan als je jarig bent, aangevuld met een stukje moeten zingen, ik heb er nog een trauma van.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die super gare kroontjes van papier moeten ze er trouwens wel inhouden
Ik prijs me gelukkig met de VBL-mods. Net op m'n vingers gebeten in KLB om niet weer een ban aangesmeerd te krijgen door XXXXXXXX. Onprettig wakker worden.quote:
Dat is m'n Koos fetish.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige week liep je er nog over te klagen.
WAT EEN TOESTAND HERMPIEquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik prijs me gelukkig met de VBL-mods. Net op m'n vingers gebeten in KLB om niet weer een ban aangesmeerd te krijgen door XXXXXXXX. Onprettig wakker worden.
Ik weet. Kinderen in Afrika hebben pas honger. Hij is het niet waard. En FOK! is niet dood. Ondanks XXXXXXXX.quote:
Oh gaat dat weer daaroverquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We roddelen hier niet
@:Plompzakker
Niet eens.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh gaat dat weer daarover
Dat jij die meuk volgt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nu.nl/achterk(...)s-konden-wensen.html
Voor je
Wat is deze hetzequote:Op woensdag 7 juni 2023 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We roddelen hier niet
@:Plompzakker
Ik ben niet gauw bang, maar hier durf ik eigenlijk niet op te klikken.quote:
Voor 200M per jaar zeg jij ook alles.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:10 schreef TLC het volgende:
Vi.nl :
'Benzema roemt fans en historie van Al-Ittihad'x en dan oneindig
Wie slaat nou een dag over met douchen? Of zitten alle verpleeghuisbejaarden die men overslaat er bij in?quote:Per persoon nemen we in de regio Amsterdam gemiddeld 0,99 keer per dag een douche, terwijl dat landelijk 0,82 keer is.
Al besprokenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen. (De mensen die werken)
Eet smakelijk vrienden.
Lees jij niet?quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen. (De mensen die werken)
Eet smakelijk vrienden.
Volkoren brood, salami met gebakken ui.quote:
soju bar?quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:35 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week vrijdag naar witte de with @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer
Ik zat vorige week bij NRC en kreeg de lunch gratis omdat ze ons vergeten warenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:35 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week vrijdag naar witte de with @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer
Wat een creep om zo iemand te filmen in de sportschool.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:04 schreef Salina het volgende:
Hardloopster halfnaakt na val op loopband
Toch wel pijnlijk voor deze dame. Ook fysiek.
(Ge)k(r)onkel op de loopband.
Vanmiddag weer sportschoolgenot.
Dat ligt eraan hoelaat de lunch was.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat vorige week bij NRC en kreeg de lunch gratis omdat ze ons vergeten waren
Prima service vanuit marketingoogpunt vind je niet
Je bent daar te gast en zou eigenlijk zelf moeten betalen?quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
NRC is gewoon een horecatent op de Witte de with makker.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je bent daar te gast en zou eigenlijk zelf moeten betalen?
Drie kwartier te laat!!!quote:
Oh haha, dacht de krant.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
NRC is gewoon een horecatent op de Witte de with makker.
[..]
Drie kwartier te laat!!!
ik vind NRC wel een leuke toko, maar de mensen die er komen nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind NRC wel een leuke toko, maar de mensen die er komen niet
ja als je alleen naar de gesprekken luistert waan je je in amsterdam op sommige plekkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens.
Sowieso een beetje teveel een yuppenbende geworden Rotterdam
Veel engelssprekende bediening ook. Het begin van het einde, al is die gentrificatie al een tijdje gaande welquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja als je alleen naar de gesprekken luistert waan je je in amsterdam op sommige plekken
lekker international of een of ander fucking nep aangeleerd accent
ja hoeveel lokale jongere mensen ken je die nog graag in de horeca gaan werken in een stad?quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel engelssprekende bediening ook. Het begin van het einde, al is die gentrificatie al een tijdje gaande wel
Voor het echte Rotterdamse gevoel moet je tegenwoordig op zuid zijn @:kingroland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |