Zo'n grote verantwoordelijkheid moeten ze ook overlaten aan mensen die het gewend zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Het Feyenoordtopic is al wekenlang aids. En dat terwijl we kampioen zijn
Ik weet niet wat erger is, die woordspelletjes die inmiddels uit 28 letters bestaan en waarbij mensen elkaar quoten óf het Feyenoord topic. Ik ga nog even nadenken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Het Feyenoordtopic is al wekenlang aids. En dat terwijl we kampioen zijn
FMD is ook al terug zag ikquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:06 schreef onlogisch het volgende:
Jeetje wat een heftigheid in het Feyenoordtopic.
Ik moet er even van bijkomen.
Wie?quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FMD is ook al terug zag ik
Geen rustige zomer voor VBL
tot volgende weekquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, die woordspelletjes die inmiddels uit 28 letters bestaan en waarbij mensen elkaar quoten óf het Feyenoord topic. Ik ga nog even nadenken.
Je bent een walgelijk varken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Dat was toch wel een kwaliteitsuser moet ik zeggen, je zult zien dat hij er zo weer is bij gebrek aan een ruggengraatquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:17 schreef GGMM het volgende:
Ben allang blij dat scrupleus ofzo weg is, wat een vervelende etter was dat.
Samen slaan we ons er wel doorheen makker.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FMD is ook al terug zag ik
Geen rustige zomer voor VBL
quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Spaghetti (zonder plakjes kaas, want ik ben geen walgelijk zwijn)quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het klinkt ook als een hoog tokkie gehalte-maaltijdquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Spaghetti (zonder plakjes kaas, want ik ben geen walgelijk zwijn)
quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te slikken.Wat een liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Hier en daar naar een kruis grijpenquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
Ga je hier nog heen @:KingRoland ?
[ twitter ]
Alleen als het een Aziatisch kruis is.quote:
Dat schijnen enorme orgies te zijn. Net als bij de eo jongerendagquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
@Bezsen is dit waar?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat schijnen enorme orgies te zijn. Net als bij de eo jongerendag
Oprecht een mooi evenement.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
zal erover nadenkenquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |