Ik denk dat je niet moet onderschatten hoe erg zo'n oliesheik zijn voetbalclub ziet als een soort vitrine om zijn standbeeldjes te tonen.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Al blijft natuurlijk de vraag waarom hij die PSG-clausule erin heeft gefietst en PSV dit heeft geaccepteerd. Er lijkt dan wel meer te spelen.
PSG moet de salariskosten flink drukken. En denk dat ze zelf ook wel wat genezen zijn van uitgerangeerde vedetten.
Ok.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
De Gea heeft aflopend contract overigens, jammer dat hij waarschijnlijk te veel salaris zou vragen maar ik zou zo'n zelfde soort ''gotzetje'' verrassende transfer wel leuk vinden
raakt ook al aardig op leeftijd, met CL voetbal in achterhoofd belofte waarom niet het waard om te proberen
THE BOSZ PADquote:Op maandag 12 juni 2023 10:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat we geen kekke teksten als ‘THE BOSZ WAY’ hebben dit jaar.
Dat schijnt er idd in te staan. Dat hij niet meteen doorverkocht mag worden. Zou ik ook wel bijzonder vinden, maar kan me voorstellen dat PSV die voorwaarde erin heeft weten te rommelen.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:25 schreef Halcon het volgende:
Las ergens dat als PSG gebruik maakt van de clausule ze Simons niet mogen verhuren of doorverkopen. Geen idee of dat klopt, vanaf het begin doet iedereen al vaag over die clausule, maar als dat zo is, dan scheelt dat natuurlijk wel een slok op de borrel.
Het mooie is dat bij elke andere club dan PSG, PSV de touwtjes in handen heeft wat betreft de transfersomquote:Op maandag 12 juni 2023 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat schijnt er idd in te staan. Dat hij niet meteen doorverkocht mag worden. Zou ik ook wel bijzonder vinden, maar kan me voorstellen dat PSV die voorwaarde erin heeft weten te rommelen.
Als PSV en Simons slim zijn gaan ze nog een jaar met elkaar door en maken we hem de Grote Meneer in het elftal. De realiteit is wel dat er natuurlijk aan alle kanten aan Simons getrokken wordt, puur voor het geld zal hij niet gaan maar als er een club komt met een goed sportief plan waar hij vertrouwen in heeft, dan is hij gewoon pleite.
Bedankt Heinz,quote:Op maandag 12 juni 2023 14:50 schreef Heeinz het volgende:
Gefeliciteerd met jullie trainer
Had hem heel graag weer bij Ajax gezien en betwijfel ook of hij echt bij PSV past, maar ik ben wel zeker nieuwsgierig hoe hij het gaat doen
Voordeel is dat psv toch al elke wedstrijd tegendoelpunten kreeg.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Bedankt Heinz,
Ach ja de bal is rond, we zullen zien.
Dat is wel weer de bekende PSV "scouting".quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Wijnaldum op de radar voor een terugkeer naar PSV blijkbaar. Al is er nog geen concrete interesse.
"Er was niets aan de hand, we domineerden de wedstrijd."quote:Op maandag 12 juni 2023 10:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar ‘we’ hebben dan wel 65% balbezit gehad hé, toch? En 26 schoten op doel.
Het is dat ie nu van Ajax is, maar anders zou ik het schitterend vinden als die grijze muis het seizoen van zijn leven heeft. Maurice Steijn die even wat clubrecords breekt enzo.quote:
Heel anders dan vd Boomen, Summerville, Spierings, Pepi vind ik het ook weer niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wel weer de bekende PSV "scouting".
Wat is daar zo grappig aan? Prima speler voor de ED toch? Brengt rust, ervaring en voor de ED standaard ook gewoon kwaliteit.quote:
Die jongens uit Frankrijk weet ik niet zo. Die zijn vooral gehaald/staan op de radar omdat ze toevallig een beker hebben gewonnen. Voor de rest zijn ze vrij kleurloos 13de geworden in een Franse competitie die ik (los van enkele clubs) helemaal niet hoog heb staan.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heel anders dan vd Boomen, Summerville, Spierings, Pepi vind ik het ook weer niet.
Wijnaldum brengt vooral vergane glorie, blessures en tegen een lekker salaris z’n carriere afbouwen. Dat moet je niet willen. Investeer die poen in een jonge speler die nog wat kan opleveren over een paar seizoenen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Prima speler voor de ED toch? Brengt rust, ervaring en voor de ED standaard ook gewoon kwaliteit.
[..]
Die jongens uit Frankrijk weet ik niet zo. Die zijn vooral gehaald/staan op de radar omdat ze toevallig een beker hebben gewonnen. Voor de rest zijn ze vrij kleurloos 13de geworden in een Franse competitie die ik (los van enkele clubs) helemaal niet hoog heb staan.
Pepi en Summerville vind ik wel prima namen. Best wel wat potjes gezien van beide heren dit seizoen en dat zijn voor alle topclubs in NL gewoon prima aanwinsten hoor.
Ik snap ook wel waar de namen vandaan komen, maar het is geen hogere wiskunde om met deze spelers op een lijstje aan te komen. Allemaal Nederlands, en als het eens geen Nederlander is heeft die een verleden in de Eredivisie (Pepi, Dolberg bijv).quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Prima speler voor de ED toch? Brengt rust, ervaring en voor de ED standaard ook gewoon kwaliteit.
[..]
Die jongens uit Frankrijk weet ik niet zo. Die zijn vooral gehaald/staan op de radar omdat ze toevallig een beker hebben gewonnen. Voor de rest zijn ze vrij kleurloos 13de geworden in een Franse competitie die ik (los van enkele clubs) helemaal niet hoog heb staan.
Pepi en Summerville vind ik wel prima namen. Best wel wat potjes gezien van beide heren dit seizoen en dat zijn voor alle topclubs in NL gewoon prima aanwinsten hoor.
Nouja Ramalho was een redelijke verrassing denk ik, kan er alleen niet zoveel van.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik snap ook wel waar de namen vandaan komen, maar het is geen hogere wiskunde om met deze spelers op een lijstje aan te komen. Allemaal Nederlands, en als het eens geen Nederlander is heeft die een verleden in de Eredivisie (Pepi, Dolberg bijv).
Miskopen als Baumgartl en Bruma zijn natuurlijk ook niet iets waar je op zit te wachten, maar ik vind het wel schrijnend dat PSV buiten Sangare de laatste jaren geen enkele scoutingsverrassing heeft weten te vinden. Ik kan niemand bedenken in ieder geval.
Die was een partij slecht in de EL finale. Die zou nog banken in de 4e klasse in zijn huidige vorm.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Wijnaldum op de radar voor een terugkeer naar PSV blijkbaar. Al is er nog geen concrete interesse.
Zou ik ook een vreemde aankoop vinden, voor PSV een hele dure speler die al 2 jaar niet meer top is.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Die was een partij slecht in de EL finale. Die zou nog banken in de 4e klasse in zijn huidige vorm.
Succesvolle verrassing bedoelde ik inderdaad. Mislukkingen hebben we genoegquote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja Ramalho was een redelijke verrassing denk ik, kan er alleen niet zoveel van.
Die wil toch weg?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Succesvolle verrassing bedoelde ik inderdaad. Mislukkingen hebben we genoeg![]()
Benitez was wel een positieve verrassing overigens, daar ben ik best blij mee over het algemeen in ieder geval.
Was een bericht over in die hele van Nistelrooij soap. Dat hij vanwege persoonlijke redenen weg zou willen.quote:
Ik haat hoe mijn brein soms werkt, maar iedere keer als ik lees dat mensen Benitez goed vinden denk ik toch: 'Rangers'..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Succesvolle verrassing bedoelde ik inderdaad. Mislukkingen hebben we genoeg![]()
Benitez was wel een positieve verrassing overigens, daar ben ik best blij mee over het algemeen in ieder geval.
Ja, die fout blijft heel erg zuur. Maar iedere keeper heeft wel eens zo’n moment (Courtouis en Alisson bijv in de Madrid-Liverpool wedstrijd). Heel zuur voor ons dat het op een beslissend moment met grote implicaties was.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik haat hoe mijn brein soms werkt, maar iedere keer als ik lees dat mensen Benitez goed vinden denk ik toch: 'Rangers'..
quote:
Wit voetje halen bij het legioen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haha, 'thuis'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ord-dat-is-mijn-club
Wat een onzin. Heeft feyenoord zich gemeld?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wit voetje halen bij het legioen.
Een echte PSVer/ajaxcied/feyenoorder zou nooit een transfer maken naar een andere traditionele top 3 club
Kunnen zijn salaris denk ik niet betalen. Zou best kunnen dat ie een voorkeur heeft voor feyenoord. Maar een echte feyenoorder is het niet. Anders had ie nooit voor PSV gespeeld.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heeft feyenoord zich gemeld?
wat een onzin. Gewoon broodvoetballers. Kan je alsnog een voorliefde hebben voor een club hoor. Maar jij zal Cruijff dan geen echte Ajacied vindenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:38 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kunnen zijn salaris denk ik niet betalen. Zou best kunnen dat ie een voorkeur heeft voor feyenoord. Maar een echte feyenoorder is het niet. Anders had ie nooit voor PSV gespeeld.
Dat was een overschatte hype. Geldt voor 9 van de 10 ajaciedenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
wat een onzin. Gewoon broodvoetballers. Kan je alsnog een voorliefde hebben voor een club hoor. Maar jij zal Cruijff dan geen echte Ajacied vinden
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat was een overschatte hype. Geldt voor 9 van de 10 ajacieden
Die echte zijn allemaal zo'n beetje dood.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wit voetje halen bij het legioen.
Een echte PSVer/ajaxcied/feyenoorder zou nooit een transfer maken naar een andere traditionele top 3 club
WillemGOD nietquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die echte zijn allemaal zo'n beetje dood.
Die ging ook z'n zakken vullen met Wastora geld, lullige voor hem is dat hij in dit tijdperk een nul of 2 minimaal meer had gehad.quote:
Hangt er allemaal een beetje vanaf of ik hem nog wil. Mocht Simons blijven dan zou ik hem nooit halen, vertrekt Simons voor 60 miljoen naar de PL, dan kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:58 schreef Oostblokkert het volgende:
Die Gini moet je toch niet meer willen?
Hij zou best nog wel mee kunnen in de Eredivisie, maar hij gaat het verschil echt niet meer maken.
Je probeert een logische discussie aan te gaan met PSVConferenceLeague, laat het.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
wat een onzin. Gewoon broodvoetballers. Kan je alsnog een voorliefde hebben voor een club hoor. Maar jij zal Cruijff dan geen echte Ajacied vinden
Sowieso is het een kansloze discussie wie een ‘echte’ is of niet, lekker boeiend.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je probeert een logische discussie aan te gaan met PSVConferenceLeague, laat het.
Vind het sowieso een discussie van een niveautje kleuterschool.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:29 schreef fetX het volgende:
Sowieso is het een kansloze discussie wie een ‘echte’ is of niet, lekker boeiend.
Eens.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:29 schreef fetX het volgende:
Los daarvan vind ik het prima als Wijnaldum naar PSV gaat. Ik hoef ‘m niet bij Feyenoord. Hij zal flink wat salaris vragen en het beste is er allang vanaf.
Als ik Earnest was zou ik m'n aandacht ook verleggen richting wat verdedigers, want Boszball met wat er nu staat wordt leuk voor iedereen die niet voor PSV is.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Sowieso is het een kansloze discussie wie een ‘echte’ is of niet, lekker boeiend.
Los daarvan vind ik het prima als Wijnaldum naar PSV gaat. Ik hoef ‘m niet bij Feyenoord. Hij zal flink wat salaris vragen en het beste is er allang vanaf.
PSV zal idd de traditie dat de laatste linie het ondergeschoven kindje is eens moeten afschaffen, anders dan hebben we het in november al weer over het ontslag van Bosz.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik Earnest was zou ik m'n aandacht ook verleggen richting wat verdedigers, want Boszball met wat er nu staat wordt leuk voor iedereen die niet voor PSV is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |