Dan had in die twee minuten best wat moeite in een TT gestoken kunnen wordenquote:Op maandag 5 juni 2023 20:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Klopt dus hoeft niemand 2 mimnuten te wachten
Ze willen beiden de discussie winnen.. slaat echt helemaal nergens op, van, van beiden niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:54 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat mirthe en aeunice beter kunnen stoppen met hun discussie want anders komt er misschien een gele kaart
Daarom net Zoë en Jeff 😉quote:Op maandag 5 juni 2023 20:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze willen beiden de discussie winnen.. slaat echt helemaal nergens op, van, van beiden niet.
De discussie is wel klaar nuquote:Op maandag 5 juni 2023 20:56 schreef pingu66 het volgende:
Ik ga ook nooit openen krijg ik ook geen commentaar op mijn TT 🙃
Net Zoë en Jeff?quote:
heeft ze zelf gekochtquote:Op maandag 5 juni 2023 21:01 schreef pingu66 het volgende:
Eunice die zegt iek sta altijd op rood want ies geld van de winnaar.
Wel ondertussen meedoet aan evenementen die betaald zijn uit de prijzenpot. Gebruikt maakt van de spullen, het biljart tafeltennistafel,boeken enz.
Hoe komt ze aan de keu?
in de zin van dat ze allebei totaal anders denken en dat dat botst niet echt letterlijk.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Net Zoë en Jeff?dat ging toch wel ff heel anders
Ik zit ook nog steeds naar dit gezever te luisteren maar durf ook niet naar de andere stream te gaanquote:Op maandag 5 juni 2023 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
Ik word beetje moe van de stem van Eunice
Maar durf niet te switchen van Videoland gaat dan weer stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |