Dan had in die twee minuten best wat moeite in een TT gestoken kunnen wordenquote:Op maandag 5 juni 2023 20:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Klopt dus hoeft niemand 2 mimnuten te wachten
Ze willen beiden de discussie winnen.. slaat echt helemaal nergens op, van, van beiden niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:54 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat mirthe en aeunice beter kunnen stoppen met hun discussie want anders komt er misschien een gele kaart
Daarom net Zoë en Jeff 😉quote:Op maandag 5 juni 2023 20:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze willen beiden de discussie winnen.. slaat echt helemaal nergens op, van, van beiden niet.
De discussie is wel klaar nuquote:Op maandag 5 juni 2023 20:56 schreef pingu66 het volgende:
Ik ga ook nooit openen krijg ik ook geen commentaar op mijn TT 🙃
Net Zoë en Jeff?quote:
heeft ze zelf gekochtquote:Op maandag 5 juni 2023 21:01 schreef pingu66 het volgende:
Eunice die zegt iek sta altijd op rood want ies geld van de winnaar.
Wel ondertussen meedoet aan evenementen die betaald zijn uit de prijzenpot. Gebruikt maakt van de spullen, het biljart tafeltennistafel,boeken enz.
Hoe komt ze aan de keu?
in de zin van dat ze allebei totaal anders denken en dat dat botst niet echt letterlijk.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Net Zoë en Jeff?dat ging toch wel ff heel anders
Ik zit ook nog steeds naar dit gezever te luisteren maar durf ook niet naar de andere stream te gaanquote:Op maandag 5 juni 2023 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
Ik word beetje moe van de stem van Eunice
Maar durf niet te switchen van Videoland gaat dan weer stuk
Dus van de prijzenpotquote:
Jeffrey heeft een hekel aan iedereen behalve zichzelfquote:Op maandag 5 juni 2023 21:08 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey heeft een hekel aan Bern maar wel met hem pingpongen...
Dat is andersom toch ookquote:Op maandag 5 juni 2023 21:08 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey heeft een hekel aan Bern maar wel met hem pingpongen...
Er zijn al hulzen besteld en die komen vrijdag. Als Zoe ze bij een volgende bestel moment zou bestellen komen ze ook pas vrijdag binnen dus gedram om niets van Jeffquote:Op maandag 5 juni 2023 20:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedenavond
Ik heb even wat gelezen en filmpjes gekeken en dit alles voor een doosje hulzen van 1¤70 ?
Kon toch gewoon aangeklikt worden ?
Chocolade kon ook vorige x en dat was veel duurder……
Ik zou ook pissig worden alleen iets minder ……
Jeff is een grote baby, als Jeff wat wil moet het nu direct en anders deugt niks of niemand meer.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn al hulzen besteld en die komen vrijdag. Als Zoe ze bij een volgende bestel moment zou bestellen komen ze ook pas vrijdag binnen dus gedram om niets van Jeff
De ene keer vind ik hem weer geweldig en nu vind ik hem weer vreselijk, op af op af op af op afquote:Op maandag 5 juni 2023 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeff is een grote baby, als Jeff wat wil moet het nu direct en anders deugt niks of niemand meer.
Ik vind het een walgelijk mannetje
Helemaal met je eens. Zoë was zeker ook niet goed bezig maar als iemand zo zit te zuigen en minachtend zit te doen bah bahquote:Op maandag 5 juni 2023 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeff is een grote baby, als Jeff wat wil moet het nu direct en anders deugt niks of niemand meer.
Een aantal x klikken op Opnieuw Proberen, op een gegeven moment doen ze het.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb al 'n uur of 2 geen streams meer dus ga maar ff mijn geld terug boeken van Videoland.
Nou hier dus niet, ik sluit af. Zie het morgen wel weerquote:Op maandag 5 juni 2023 21:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ze doen het. De streams. gewoon ongeduldig steeds op" opnieuw proberen" drukken.
Oh nee, in mijn ogen is hij altijd vreselijk en negatief.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:13 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
De ene keer vind ik hem weer geweldig en nu vind ik hem weer vreselijk, op af op af op af op af
Vanaf dag 1 is hij wel in de klaagmodus, het wordt wel wat eentonig. Hij is geen winnaar in mijn ogenquote:Op maandag 5 juni 2023 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee, in mijn ogen is hij altijd vreselijk en negatief.
Gelukkig mogen we verschillen
Hij lokt het uit en hij wil iedereen overrulen met agressief gedrag. Waarschijnlijk gewend zo zijn zin te krijgen (en bij mij zou hij ook succes hebben met die houding). Ik vind Zoë dapper dat ze er zo tegenin durfde te gaan.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Zoë was zeker ook niet goed bezig maar als iemand zo zit te zuigen en minachtend zit te doen bah bah
Nee zeker niet. Ik vind Isaac een winnaar, die speelt het heel erg slim en sterk.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 is hij wel in de klaagmodus, het wordt wel wat eentonig. Hij is geen winnaar in mijn ogen
Jeff dramt op het drammen. Jeff denkt dat hij daarmee grappig isquote:Op maandag 5 juni 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn al hulzen besteld en die komen vrijdag. Als Zoe ze bij een volgende bestel moment zou bestellen komen ze ook pas vrijdag binnen dus gedram om niets van Jeff
Jou. Mening mag ook gewoon zeggen tochquote:Op maandag 5 juni 2023 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij lokt het uit en hij wil iedereen overrulen met agressief gedrag. Waarschijnlijk gewend zo zijn zin te krijgen (en bij mij zou hij ook succes hebben met die houding). Ik vind Zoë dapper dat ze er zo tegenin durfde te gaan.voor Zoë in mijn ogen.
(oké nu mag iedereen losgaan tegen mijMijn mening is dit eenmaal)
Waarvan aktequote:Op maandag 5 juni 2023 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... kleine wereld met kleine hersensquote:Op maandag 5 juni 2023 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jou. Mening mag ook gewoon zeggen toch
Ik hoor `Jeff er nog over bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |