Dat kan hij wel, maar hij wil geen fouten maken waardoor mensen hem verkeerd zouden begrijpen.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:52 schreef TjjWester het volgende:
Hoe bestaat het...... CEO van een groot bedrijf en geen woord engels spreken
Kon dit niet al in iOS 4quote:
Nu ook al toch?quote:Op maandag 5 juni 2023 20:00 schreef Aether het volgende:
Hele wereld loopt straks in zichzelf te praten
Ik moet mijn auto nog updaten voor carplayquote:Op maandag 5 juni 2023 20:08 schreef De_Hertog het volgende:
Enige CarPlay update is SharePlay, dat valt me toch wat tegen
Oude auto, nieuwe radio hierquote:Op maandag 5 juni 2023 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet mijn auto nog updaten voor carplay
Nee joh. Is gekoppeld met Maps en de app van 9292OV.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:16 schreef Pheno het volgende:
Doe maar niet, ik denk dat apple een noodgeval gaat melden als ze m’n mental health meten
Als de NS maar geen IT-storing heeftquote:Op maandag 5 juni 2023 20:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee joh. Is gekoppeld met Maps en de app van 9292OV.
There you goquote:
Memoji gok ik.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:34 schreef Mano_ het volgende:
En hoe ziet men jou dan met Facetime? Alleen je ogen ofzo?
Een reepje als die gast in star trek zal nog wel even durenquote:Op maandag 5 juni 2023 20:35 schreef De_Hertog het volgende:
Best mooie interface en coole techniek tot nu toe. Maar eigenlijk, dat ding op je hoofd ziet er toch best lomp uit..
”I’m not a cat”quote:
Op zich zou dat al aardig moeten kunnen. Scan je hoofd en daarop worden jouw bewegingen en gelaatstrekken geprojecteerd.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eens. Dat is niet erg tof.
Over een tijdje gewoon je 3D realistische avatar natuurlijk
Dat kan al met Unreal Engine 5quote:Op maandag 5 juni 2023 20:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Op zich zou dat al aardig moeten kunnen. Scan je hoofd en daarop worden jouw bewegingen en gelaatstrekken geprojecteerd.
Hoe had je dat anders willen doen? Dat de ander naar de buitenkant van je bril moet kijken?quote:Op maandag 5 juni 2023 20:38 schreef Pheno het volgende:
Ah, om met z’n tweeën een film te kijken maar even twee brillen bestellen
Allebei een oog.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe had je dat anders willen doen? Dat de ander naar de buitenkant van je bril moet kijken?
Twee voor de prijs van een: vision familyquote:Op maandag 5 juni 2023 20:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe had je dat anders willen doen? Dat de ander naar de buitenkant van je bril moet kijken?
Ik vrees dat dit eerder een voor de prijs van (minstens) twee gaat wordenquote:Op maandag 5 juni 2023 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van een: vision family
Eerder dat apple een system seller moet hebbenquote:Op maandag 5 juni 2023 20:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Steve Jobs was grootaandeelhouder van Disney. Zou het daarmee te maken hebben?
Vraag me af of je in de praktijk aan twee battery packs genoeg gaat hebben om die Avatar film helemaal te kijken.quote:
Ja dit dusquote:Op maandag 5 juni 2023 20:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Op zich zou dat al aardig moeten kunnen. Scan je hoofd en daarop worden jouw bewegingen en gelaatstrekken geprojecteerd.
Ja hoorquote:Op maandag 5 juni 2023 20:39 schreef Bezsen het volgende:
Kunnen we hier ook world of warcraft op spelen @:scrummie
Apple zelf met M3quote:Op maandag 5 juni 2023 20:54 schreef Mano_ het volgende:
Met een M2 zie ik de concurrentie nog een hele tijd geen waardig alternatief bieden.
Ze zijn er hard in gegaan. Maar nu de prijs om er een succes van te makenquote:
En dan nog een extra battery pack, en van die lenzen.. Zou wel 4000+ worden voor mij in euros waarschijnlijk.quote:
Ik koop er 10, je moet connected blijven.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:07 schreef Pheno het volgende:
Misschien kunne we korting krijgen als we er tien bestellen
Geld moet rollen makker.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik koop er 10, je moet connected blijven.
quote:Op maandag 5 juni 2023 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eens. Dat is niet erg tof.
Over een tijdje gewoon je 3D realistische avatar natuurlijk
Betaalbaarheid is ook een ding. Mensen klagen nu al over inflatie in de supermarkt, laat staan dat ze een vr-bril kopenquote:Op maandag 5 juni 2023 21:26 schreef Scrummie het volgende:
Al zal de echte massa er, ben ik bang, pas aan willen als het enkel lenzen zijn.
Wat verwacht je nog van een vrij uitgekristalliseerd OS? Dan zal de hardware toch echt meer moeten kunnenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:05 schreef Ronzz het volgende:
Na een nachtje slapen vind ik de iOS update erg tegenvallen. Weinig bijzondere vernieuwingen.
Ik heb liever dat ze focussen op snelheid en stabiliteit. Nieuwe features in iOS boeien me al jaren niet meer. Zijn vaak alleen maar irritant (nieuw lockscreen bv).quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat verwacht je nog van een vrij uitgekristalliseerd OS? Dan zal de hardware toch echt meer moeten kunnen
Als het wat toevoegt: prima. Nu geil ik niet op mijn lockscreen (bij mij gaat ie gewoon op zwart en zie ik alleen de tijd). Stickers, tja, idem, ik gebruik ze niet. Het is denk ik een instagram-generatiekloofjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze focussen op snelheid en stabiliteit. Nieuwe features in iOS boeien me al jaren niet meer. Zijn vaak alleen maar irritant (nieuw lockscreen bv).
Oei.quote:
Nederlanders gebruiken sowieso meer Whatsapp dan iMessagequote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het wat toevoegt: prima. Nu geil ik niet op mijn lockscreen (bij mij gaat ie gewoon op zwart en zie ik alleen de tijd). Stickers, tja, idem, ik gebruik ze niet. Het is denk ik een instagram-generatiekloofje
het is idd meer een speaker richting je oor, maar ik gok dat je airpods kunt pairen en zo meer noise canceling hebt. En de omgeving ook blij is dat ze geen nba commentaar horenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:25 schreef tjoptjop het volgende:
Hoe werkt het geluid eigenlijk, dat dingetje op de band zit niet over je oor. En in die commercial aan het einde zie je ook iemand Airpods in hebben
Dat is dus wel een dingetjes als er iemand naast zit. Opzich ook wel te begrijpen want de hele tijd iets over of in je oor is ook niet echt prettigquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is idd meer een speaker richting je oor, maar ik gok dat je airpods kunt pairen en zo meer noise canceling hebt. En de omgeving ook blij is dat ze geen nba commentaar horen
Kijk eens bij Instellingen -> Ververs op achtergrond wat er allemaal aan staat. Misschien zitten daar wat stroomvreters tussen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:51 schreef synsysterstylo het volgende:
Heb inmiddels al bijna 4 jaar een iPhone 11, en die begint al wel wat gebreken te bekennen; hij heeft bijna altijd wel lag (ook als er 1 app open staat) en de batterij gaat nog maar ruim een halve dag mee (max capaciteit is 85% maar volgens mij klopt dat niet, dat was hij enkele maanden geleden ook en ging toen langer mee). Wordt volgens mij ook warmer met opladen. Geheugen zit ook niet vol, zit op iOS 16.0.
Iemand een idee of trucje hoe je hem sneller kan laten maken?
Anders zit ik er aan te denken de 15 (Pro) te halen wanneer die uitkomt. M’n iPhone 7 ging ook 4 jaar mee. Volgens mij is dat wel de gemiddelde tijd dat die toestellen meegaan(?)
Ja, daar kan je vanuit gaan, tenzij de app ontwikkelaar een prutser is.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:14 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb nog een aantal wintel apps in gebruik via rosetta, binnenkort komt hier een apple sillicon versie vanuit.
Kan ik er vanuit gaan dat ik automatisch geupdatet word naar apple sillicon? Of moet ik de intel app verwijderen en de nieuwe installeren?
Als het een Universal Binary is bevat de app de Intel en de ARM versie. Dan hoef je niets te doen en kiest macOS de beste bij het starten van de app.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:14 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb nog een aantal wintel apps in gebruik via rosetta, binnenkort komt hier een apple sillicon versie vanuit.
Kan ik er vanuit gaan dat ik automatisch geupdatet word naar apple sillicon? Of moet ik de intel app verwijderen en de nieuwe installeren?
Ja dat ververs op de achtergrond staat bij mij dus al uit..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kijk eens bij Instellingen -> Ververs op achtergrond wat er allemaal aan staat. Misschien zitten daar wat stroomvreters tussen.
Start je de telefoon ooit opnieuw op? Kan helpen tegen lag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:25 schreef AnneX het volgende:
Vraag: is dit een serieuze mail? Van apple, inclusief het apple logo en afkomstig van
noreply@email.apple.com
Ik was van plan om niks te doen.
ICloud ruimte en foto’s opslaan hebben wij al ruim een jaar.Lijkt me wel: https://support.apple.com/nl-nl/HT205743SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Dank je voor de link.💐quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Lijkt me wel: https://support.apple.com/nl-nl/HT205743
Voor de groep/categorie, dus na 40 minuten YouTube en 20 minuten TikTok kun je Snapchat niet meer gebruiken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Schermtijd vraag: Als ik in ‘applimieten’ een aantal apps selecteer met 1 uur limiet. Bijvoorbeeld YouTube, TikTok en Snapchat. Geldt deze 1 uur limiet dan in totaal voor het groepje apps of heeft elke app dan een 1 uur limiet, dus alsnog drie uur schermtijd?
Ja, normaliter gaat de prijs van het voorgaande model dan omlaag.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dalen iPhone in prijs als de nieuwe serie aangekondigd wordt? Mijn partner heeft een X en wil een 14 kopen. Aangezien in september volgens mij de 15 uit gaat komen vraag ik mij of ze in prijs gaan dalen
Normaal gezien wel maar als je kijkt naar bijvoorbeeld de mediamarkt daar is de prijs al omlaag. Geen idee of die dan nog meer omlaag gaat. Maar dat maandje zou ik sowieso afwachtenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dalen iPhone in prijs als de nieuwe serie aangekondigd wordt? Mijn partner heeft een X en wil een 14 kopen. Aangezien in september volgens mij de 15 uit gaat komen vraag ik mij of ze in prijs gaan dalen
Is er al wat uitgelekt over die 15? Staan er significante upgrades klaar t.o.v. de 14?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zie zoals elke keer veel hype en hijgerigheid. Gewoon ff afwachten.quote:Op maandag 4 september 2023 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er al wat uitgelekt over die 15? Staan er significante upgrades klaar t.o.v. de 14?
https://www.macrumors.com/roundup/iphone-15/quote:Op maandag 4 september 2023 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er al wat uitgelekt over die 15? Staan er significante upgrades klaar t.o.v. de 14?
Er gaan ook geruchten dat de 15 Pro Max weken later zal uitkomen.quote:Op maandag 4 september 2023 10:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Opvallend trouwens dat Apple haar eigen modemchip klaarblijkelijk nog niet klaar is voor productie
Wat ga je er allemaal mee doen? Ik heb een Macbook Air M2 15 inch; en dan de basis versie met maar 8 GB en ik heb niet het idee dat ik wat snellers of beters had moeten kopen. Foto's/video's bewerken gaat zeer vloeiend.quote:Op zondag 10 september 2023 20:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Onverwacht een kleine Erfenis gekregen, twijfel over de aanschaf van een 15" Macbook Air met 24GB (en dan de rest in de pensioenpot) of een 16" helemaal volstoppen.
Pfff, Luxeproblemen.
zwaarste wordt 4K videobewerking.quote:Op zondag 10 september 2023 20:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat ga je er allemaal mee doen? Ik heb een Macbook Air M2 15 inch; en dan de basis versie met maar 8 GB en ik heb niet het idee dat ik wat snellers of beters had moeten kopen. Foto's/video's bewerken gaat zeer vloeiend.
Wat is er tegen om alle personen uit te nodigen zodat alle personen die afspraak in hun agenda hebben?quote:Op maandag 11 september 2023 12:25 schreef Black-Death het volgende:
Denk dat het niet kan, maar vraag het toch even; is het mogelijk om een agenda-afspraak toe te voegen aan 2 verschillende agenda's? Heb met verschillende personen gedeelde agenda's, en nu moet ik soms een afspraak in verschillende agenda's zetten.
Omdat niet alle personen alle afspraken moeten zien..quote:Op maandag 11 september 2023 12:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wat is er tegen om alle personen uit te nodigen zodat alle personen die afspraak in hun agenda hebben?
Alle personen voor de afspraak bedoel ik, per afspraak alle personen uitnodigen die daarvoor nodig zijn.quote:Op maandag 11 september 2023 12:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Omdat niet alle personen alle afspraken moeten zien..
Maar dan moet ik steeds individueel mensen erbij uitnodigen. Liefst zet ik de afspraak (1 afspraak dus) in meerdere gedeelde agenda's.quote:Op maandag 11 september 2023 12:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Alle personen voor de afspraak bedoel ik, per afspraak alle personen uitnodigen die daarvoor nodig zijn.
Je kan een meeting ook recurring makenquote:Op maandag 11 september 2023 12:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar dan moet ik steeds individueel mensen erbij uitnodigen. Liefst zet ik de afspraak (1 afspraak dus) in meerdere gedeelde agenda's.
Wat bedoel je daarmee in deze context? Dat ie vaker plaatsvindt? Dat is niet de bedoeling.quote:Op maandag 11 september 2023 12:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je kan een meeting ook recurring maken
Dan snap ik je vraag niet.quote:Op maandag 11 september 2023 12:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee in deze context? Dat ie vaker plaatsvindt? Dat is niet de bedoeling.
Ik heb meerdere gedeelde agenda's.quote:Op maandag 11 september 2023 13:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dan snap ik je vraag niet.
Waarom werk je met gedeelde agendas als je gewoon personen wilt uitnodigen?quote:Op maandag 11 september 2023 13:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik heb meerdere gedeelde agenda's.
- gedeelde agenda met persoon A
- gedeelde agenda met persoon B
Soms heb ik afspraken met alleen persoon A, die gaat dan in de gedeelde agenda met persoon A.
Soms heb ik afspraken met alleen persoon B, die gaat dan in de gedeelde agenda van persoon B.
Maar als ik een gezamenlijke afspraak heb met persoon A én persoon B (dus met z'n 3en); zou ik graag een agenda-item willen aanmaken en die toevoegen in beide gedeelde agenda's tegelijkertijd, zonder 2 afzonderlijke afspraken te moeten aanmaken. Maar in iOS kan ik bij een afspraak maar 1 gedeelde agenda kiezen.
Mijn vraag is dus, of er een workaround is om 1 afspraak tóch aan 2 verschillende gedeelde agenda's toe te voegen.
Outlook is gewoon een erg goed product en niet voor niets de industrie standaard, net als de rest van office.quote:Op maandag 11 september 2023 13:48 schreef TomNook het volgende:
Kun je over IMAP agendaafspraken opslaan? Ik heb een (tot zo ver ik weet) mail-only service van mijn provider. Maar toen ik Outlook instelde op macOS kwamen er ineens allemaal afspraken naar voren van 3 jaar geleden.
Dat wordt dus een 3e gedeelde agenda maken die je deelt met persoon A en B.quote:Op maandag 11 september 2023 13:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik heb meerdere gedeelde agenda's.
- gedeelde agenda met persoon A
- gedeelde agenda met persoon B
Soms heb ik afspraken met alleen persoon A, die gaat dan in de gedeelde agenda met persoon A.
Soms heb ik afspraken met alleen persoon B, die gaat dan in de gedeelde agenda van persoon B.
Maar als ik een gezamenlijke afspraak heb met persoon A én persoon B (dus met z'n 3en); zou ik graag een agenda-item willen aanmaken en die toevoegen in beide gedeelde agenda's tegelijkertijd, zonder 2 afzonderlijke afspraken te moeten aanmaken. Maar in iOS kan ik bij een afspraak maar 1 gedeelde agenda kiezen.
Mijn vraag is dus, of er een workaround is om 1 afspraak tóch aan 2 verschillende gedeelde agenda's toe te voegen.
Helder, merci.quote:Op maandag 11 september 2023 18:32 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Dat wordt dus een 3e gedeelde agenda maken die je deelt met persoon A en B.
Het is of dat, of uitnodigen of de afspraak kopiëren en in 2 agenda's zetten.
Je werkwijze is niet echt standaard, waardoor je met dit soort oplossingen zal moeten doen.
Dan mot je maar een Apple Watch kopen @Pisces29quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:04 schreef Pino112 het volgende:
RIP aan de nabestaanden van mensen zonder Apple Watch
had Steve Jobs moeten hebben!!!quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan mot je maar een Apple Watch kopen @:Pisces29
Auwquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
had Steve Jobs moeten hebben!!!
Nee, voor sport blijf ik een GarminGirlquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan mot je maar een Apple Watch kopen @:Pisces29
Jeetje wat jammerquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, voor sport blijf ik GarminGirl
fitbitboy hierquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, voor sport blijf ik een GarminGirl
Dezelfde chip maar een nieuw design.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Nou ik wacht wel op de volgende generatie hoor
Maar wel vol een hoger bedrag, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dezelfde chip maar een nieuw design.
Bijna ieder jaar tochquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar wel vol een hoger bedrag, mag ik hopen?
Ik kan niet wachten om 1600 euro neer te leggen voor een 15 pro maxquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bijna ieder jaar toch![]()
Dit jaar gaan de prijzen omhoog in Murica, dus dan gaan we het helemaal merken
GENIETENquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om 1600 euro neer te leggen voor een 15 pro max
sooooooooooooowquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom heeft die chubby geen sport app?
En geen woord over de uitstoot van Foxconnquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:22 schreef WammesWaggel het volgende:
En dan geen telefoon uitbrengen in het groen zeker?
De zelfmoordcijfers hetzelfde gevalquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En geen woord over de uitstoot van Foxconn
Niet in Amerika dus niet relevant?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En geen woord over de uitstoot van Foxconn
Ze vonden shipping wel relevant genoeg om te melden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niet in Amerika dus niet relevant?
quote:
quote:
Nou, ik ook liever een Fine Man, maar a la, Peen.quote:
We kunnen niet alles hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, ik ook liever een Fine Man, maar a la, Peen.
Dus welke wordt het? @onlogischquote:
Ze gaan het eerst nog over 'ultra' hebben. Dus de 15 is nog niet eens gepresenteerdquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus welke wordt het? @:onlogisch
Heb je al gebeld dat je later komt?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:35 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA
@:Pisces29 hier gaan we
Ik ben bang dat ze niet wachtenquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al gebeld dat je later komt?
Vies mad!quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:38 schreef DKUp het volgende:
Oh ja de 14 Pro (Max) in het goedkopere jasje en andere camera’s
Ja, mooi kut. Ik moet mijn huidige weer inleverenquote:
Dit viel @GGMM ook al op ja.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:41 schreef DKUp het volgende:
De standaard iPhone krijgt een betere camera, dat gebeurd ook niet ieder jaar
12 Pro hevel ik wel over naar de 16-seriequote:Op dinsdag 12 september 2023 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, mooi kut. Ik moet mijn huidige weer inleveren
Maken ze wel fotos van zo te zien. Dus nieuwe baan: fotomodelquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:40 schreef onlogisch het volgende:
gerecylced cobalt. Ik ken wat Congolese kinderen die dit niet leuk vinden!!!!
Hoe staat het met rood? Die adviseerde ik @onlogischquote:
Wtfquote:
Ik verwijs graag naar post 285quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe staat het met rood? Die adviseerde ik @:onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |