Dat kan hij wel, maar hij wil geen fouten maken waardoor mensen hem verkeerd zouden begrijpen.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:52 schreef TjjWester het volgende:
Hoe bestaat het...... CEO van een groot bedrijf en geen woord engels spreken
Kon dit niet al in iOS 4quote:
Nu ook al toch?quote:Op maandag 5 juni 2023 20:00 schreef Aether het volgende:
Hele wereld loopt straks in zichzelf te praten
Ik moet mijn auto nog updaten voor carplayquote:Op maandag 5 juni 2023 20:08 schreef De_Hertog het volgende:
Enige CarPlay update is SharePlay, dat valt me toch wat tegen
Oude auto, nieuwe radio hierquote:Op maandag 5 juni 2023 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet mijn auto nog updaten voor carplay
Nee joh. Is gekoppeld met Maps en de app van 9292OV.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:16 schreef Pheno het volgende:
Doe maar niet, ik denk dat apple een noodgeval gaat melden als ze m’n mental health meten
Als de NS maar geen IT-storing heeftquote:Op maandag 5 juni 2023 20:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee joh. Is gekoppeld met Maps en de app van 9292OV.
There you goquote:
Memoji gok ik.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:34 schreef Mano_ het volgende:
En hoe ziet men jou dan met Facetime? Alleen je ogen ofzo?
Een reepje als die gast in star trek zal nog wel even durenquote:Op maandag 5 juni 2023 20:35 schreef De_Hertog het volgende:
Best mooie interface en coole techniek tot nu toe. Maar eigenlijk, dat ding op je hoofd ziet er toch best lomp uit..
”I’m not a cat”quote:
Op zich zou dat al aardig moeten kunnen. Scan je hoofd en daarop worden jouw bewegingen en gelaatstrekken geprojecteerd.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eens. Dat is niet erg tof.
Over een tijdje gewoon je 3D realistische avatar natuurlijk
Dat kan al met Unreal Engine 5quote:Op maandag 5 juni 2023 20:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Op zich zou dat al aardig moeten kunnen. Scan je hoofd en daarop worden jouw bewegingen en gelaatstrekken geprojecteerd.
Hoe had je dat anders willen doen? Dat de ander naar de buitenkant van je bril moet kijken?quote:Op maandag 5 juni 2023 20:38 schreef Pheno het volgende:
Ah, om met z’n tweeën een film te kijken maar even twee brillen bestellen
Allebei een oog.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe had je dat anders willen doen? Dat de ander naar de buitenkant van je bril moet kijken?
Twee voor de prijs van een: vision familyquote:Op maandag 5 juni 2023 20:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe had je dat anders willen doen? Dat de ander naar de buitenkant van je bril moet kijken?
Ik vrees dat dit eerder een voor de prijs van (minstens) twee gaat wordenquote:Op maandag 5 juni 2023 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van een: vision family
Eerder dat apple een system seller moet hebbenquote:Op maandag 5 juni 2023 20:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Steve Jobs was grootaandeelhouder van Disney. Zou het daarmee te maken hebben?
Vraag me af of je in de praktijk aan twee battery packs genoeg gaat hebben om die Avatar film helemaal te kijken.quote:
Ja dit dusquote:Op maandag 5 juni 2023 20:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Op zich zou dat al aardig moeten kunnen. Scan je hoofd en daarop worden jouw bewegingen en gelaatstrekken geprojecteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |