abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209440301
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 10:40 schreef Haags het volgende:
Heb gister een vast contract voor 3 jaar bij Eneco geregeld.

Ongetwijfeld nog te hoge tarieven maar het boeit me geen kut meer, ik wil vastigheid.
Wanneer start je contract daar?

Het is hier eigenlijk een nu of nooit, over een week of 2 zit het energieverbruik en opbrengst op 0. Als we veel later overstappen krijgen we dat overschot voor een duppie ipv dat we het kunnen salderen.

Dus de volgende mogelijkheid zou dan in de winter zijn (geen reële optie ivm hogere prijzen) of volgend jaar rond deze tijd.
pi_209440808
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 10:40 schreef Haags het volgende:
Heb gister een vast contract voor 3 jaar bij Eneco geregeld.

Ongetwijfeld nog te hoge tarieven maar het boeit me geen kut meer, ik wil vastigheid.
Elke keer stress als je iets leest over flink oplopende gasprijzen is inderdaad ook niet gezond.
blablablabla
pi_209440861
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 11:22 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Het is hier eigenlijk een nu of nooit, over een week of 2 zit het energieverbruik en opbrengst op 0. Als we veel later overstappen krijgen we dat overschot voor een duppie ipv dat we het kunnen salderen.

Dus de volgende mogelijkheid zou dan in de winter zijn (geen reële optie ivm hogere prijzen) of volgend jaar rond deze tijd.
Dat hebben wij ook, we moeten eigenlijk wel snel overstappen als we dat willen.

Voor ons is vooral het tarief voor gas belangrijk. Zolang we nog 100% mogen salderen wekken we ongeveer op wat we verbruiken. Bij Van de Bron waar we nu zitten (variabel) is het aanbod 1,32, bij Eneco 1,23, bij Vattenfal 1,26 en bij Oxxio 1,21.

De goedkoopste kiezen is logisch zou je denken, maar wie weet zie ik iets over het hoofd.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 juni 2023 @ 12:57:53 #154
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_209441125
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2023 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er eigenlijk een vergelijkingssite die puur de tarieven laat zien zonder dat je verbruik e.d. moet opgeven? Ik wil eigenlijk gewoon een lijstje met kosten per kwh.
vul je gebruik op 1 kwh in?

dan heb je nog wel de netwerkkosten maar die staan op veel sites gewoon als je op info of details klikt los aangegeven
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_209441942
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2023 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er eigenlijk een vergelijkingssite die puur de tarieven laat zien zonder dat je verbruik e.d. moet opgeven? Ik wil eigenlijk gewoon een lijstje met kosten per kwh.
Volgens mij was dat het linkje van de Consumentenbond wat ik eerder gaf.
Ben nu elders bezig om terug te vinden.
pi_209442189
quote:
99s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:57 schreef Nizno het volgende:

[..]
vul je gebruik op 1 kwh in?

dan heb je nog wel de netwerkkosten maar die staan op veel sites gewoon als je op info of details klikt los aangegeven
Dan sorteer je dus in eerste instantie vooral op de vaste kosten, als je overal op details gaat klikken ben je precies evenveel tijd kwijt. Dan kan je huist beter een extreem hoog verbruik invullen, dan is de lijst juist wel gesorteerd op goedkoopste prijzen per afneemeenheid.
pi_209442201
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 11:22 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Ik dacht per 1 juli.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Elke keer stress als je iets leest over flink oplopende gasprijzen is inderdaad ook niet gezond.
Heb eigenlijk weinig stress hoor. Maar ik wil gewoon vastigheid. Straks elke keer dat gekut met dat de prijzen weer veranderen, rot op.
Zonder wrijving geen glans
pi_209442216
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 14:37 schreef Haags het volgende:

[..]
Ik dacht per 1 juli.
[..]
Heb eigenlijk weinig stress hoor. Maar ik wil gewoon vastigheid. Straks elke keer dat gekut met dat de prijzen weer veranderen, rot op.
Prijzen die zakken zal je geen moeite mee hebben neem ik aan? Dus dan doe je het toch om plotselinge stijgingen te vermijden of zeg ik nou wat geks :D
blablablabla
pi_209442243
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 14:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Prijzen die zakken zal je geen moeite mee hebben neem ik aan? Dus dan doe je het toch om plotselinge stijgingen te vermijden of zeg ik nou wat geks :D
Tuurlijk, en ik heb eigenlijk niet de verwachting dat de prijzen nog heel erg veel gaan zakken komende tijd, en zelfs weer gaan stijgen na de zomer.

Dus wmb prima moment om weer een vast contract aan te gaan.
Zonder wrijving geen glans
pi_209442322
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 14:42 schreef Haags het volgende:

[..]
Tuurlijk, en ik heb eigenlijk niet de verwachting dat de prijzen nog heel erg veel gaan zakken komende tijd, en zelfs weer gaan stijgen na de zomer.

Dus wmb prima moment om weer een vast contract aan te gaan.
Geloof dat stroom nog wel een stuk goedkoper kan maar dat is op de korte termijn.

Ik ga dit weekend ook vast laten zetten, kan ook niet besparen bijvoorbeeld dmv een warmtepomp en zonnepanelen.
Denk bij Vattenfall vanwege die 25% korting op stroom, zijn wel iets duurder maar ze naaien je uiteindelijk overal
blablablabla
pi_209442378
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:31 schreef exode het volgende:

[..]
Dat hebben wij ook, we moeten eigenlijk wel snel overstappen als we dat willen.

Voor ons is vooral het tarief voor gas belangrijk. Zolang we nog 100% mogen salderen wekken we ongeveer op wat we verbruiken. Bij Van de Bron waar we nu zitten (variabel) is het aanbod 1,32, bij Eneco 1,23, bij Vattenfal 1,26 en bij Oxxio 1,21.

De goedkoopste kiezen is logisch zou je denken, maar wie weet zie ik iets over het hoofd.
Goedkoop inderdaad. Wij salderen ook ongeveer alles. Dus betrouwbaarheid, beetje groen, geen eendagsvlieg..

Van de bron waar we nu zitten wint het iig niet op de gasprijs.
pi_209442458
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 14:58 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Goedkoop inderdaad. Wij salderen ook ongeveer alles. Dus betrouwbaarheid, beetje groen, geen eendagsvlieg..

Van de bron waar we nu zitten wint het iig niet op de gasprijs.
Nee, is jammer he. Ik zou het liefst blijven omdat we momenteel al meer hebben opgewekt dan verbruikt en gas juist bij moeten betalen. (iets meer gas verbruikt dan het voorschot). Maar die 1,32 voor gas is een te groot verschil met de andere aanbieders. Wij verbruiken rond de 1000 kuub per jaar scheelt toch 100 Euro per jaar.
pi_209442610
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 15:05 schreef exode het volgende:

[..]
Nee, is jammer he. Ik zou het liefst blijven omdat we momenteel al meer hebben opgewekt dan verbruikt en gas juist bij moeten betalen. (iets meer gas verbruikt dan het voorschot). Maar die 1,32 voor gas is een te groot verschil met de andere aanbieders. Wij verbruiken rond de 1000 kuub per jaar scheelt toch 100 Euro per jaar.
Hier bijna hetzelfde. We hebben nog een kleine 100kWh te salderen vanaf medio december, maar met dit weer is dat ook in 2 weken klaar.

Gas is hier rond de 900. En met een dubbeltje verschil loont dat wel idd.

Ik hoopte nog steeds op een beter aanbod, maar dat lijkt niet te komen. Dus dan snel per 1 juli (of iets eerder) weg.
  donderdag 8 juni 2023 @ 16:04:23 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209443010
Tot en met gisteren nog 40 kWh terug te leveren om salderend op 0 uit te komen vanaf 3 september, dus dat gaat wel lukken, vanaf halverwege de ochtend morgen zitten we dan dus op het punt dat we meer teruggeleverd hebben dan we afnemen, kan ik nog net voor zo'n 400 kWh een terugleververgoeding krijgen voor mijn overstap naar Vattenfall per 1 juli.
Of voor 450 kWh, dat zou fantastisch zijn :7
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 juni 2023 @ 17:36:44 #165
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_209443839
Zojuist een 3-jarig contract bij Oxxio afgesloten (Termijnbedrag 130 euro/maand). Dat geeft toch wel wat rust de komende jaren. Als energie de komende jaren goedkoper wordt dan zij het zo. Bovendien lijkt het me onwaarschijnlijk dat energie goedkoper dan een euro per kuub gas en een kwartje per kWh gaat worden.
  Moderator donderdag 8 juni 2023 @ 17:40:52 #166
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209443866
Ik twijfel momenteel over eneco. Oxxio is nog 2ct per kwh goedkoper, maar dat is Oxxio (ja dat is ook eneco) en daar ben ik toch wars van.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 8 juni 2023 @ 17:43:19 #167
311468 Van_Poppel
pi_209443883
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:40 schreef CoolGuy het volgende:
Ik twijfel momenteel over eneco. Oxxio is nog 2ct per kwh goedkoper, maar dat is Oxxio (ja dat is ook eneco) en daar ben ik toch wars van.
Oxxio is onderdeel van de Eneco-groep. Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit.
  Moderator donderdag 8 juni 2023 @ 17:44:47 #168
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209443896
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Oxxio is onderdeel van de Eneco-groep. Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit.
Dat weet ik, maar toch, die drempel is er. Net even uitgerekend dat die 2 cent verschil per jaar met mijn jaar verbruik toch net iets meer dan 100 euro per jaar is.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 8 juni 2023 @ 17:52:35 #169
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209443971
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat weet ik, maar toch, die drempel is er. Net even uitgerekend dat die 2 cent verschil per jaar met mijn jaar verbruik toch net iets meer dan 100 euro per jaar is.
Toch twee videogames
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 8 juni 2023 @ 18:01:29 #170
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_209444041
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Toch twee videogames
Een A titel en een steam sale 70% :D
Dum de dum
  donderdag 8 juni 2023 @ 21:40:26 #171
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_209446484
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 14:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Geloof dat stroom nog wel een stuk goedkoper kan maar dat is op de korte termijn.

Ik ga dit weekend ook vast laten zetten, kan ook niet besparen bijvoorbeeld dmv een warmtepomp en zonnepanelen.
Denk bij Vattenfall vanwege die 25% korting op stroom, zijn wel iets duurder maar ze naaien je uiteindelijk overal
Ga je voor 1 of 3 jaar?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_209447907
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:40 schreef CoolGuy het volgende:
Ik las wat reviews op Trustpilot

Eneco een 2.1 van 5 bij 2648 reviews. (Veel klachten over matig contact klantenservice.)

Oxxio een 1.3 van 5 bij 556 reviews, (Veel klachten over matig contact klantenservice.)

Ik denk dat ik voor die 100 euro meer misschien dan toch maar Eneco overstap?
pi_209447923
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 21:40 schreef AQuila360 het volgende:

[..]
Ga je voor 1 of 3 jaar?
3 jaar, puur vanwege onze kwetsbare positie qua energievoorziening (gas en geen zonnepanelen) .

Het kabinet heeft al aangegeven dat er waarschijnlijk een inkomensafhankelijke toeslag komt in plaats van het prijsplafond mocht daar door stijgende prijzen weer noodzaak toe zijn.
Hoewel het geld hier absoluut niet langs de plinten klotst voel ik de bui al hangen, als in dat we samen waarschijnlijk net te veel verdienen om daar voor in aanmerking te komen. En dus gewoon die 400/500/600 zelf mogen ophoesten of in een koud huis mogen zitten. Geef dan maar die relatief dure zekerheid voor de komende 3 jaar.
blablablabla
pi_209447962
Cool Blue Energy zie ik ineens voorbij komen bij de vergelijkingssites. Best gunstige tarieven! Maar stroom van een webwinkel huh, rare side business.
U MAD?
pi_209448039
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
Cool Blue Energy zie ik ineens voorbij komen bij de vergelijkingssites. Best gunstige tarieven! Maar stroom van een webwinkel huh, rare side business.
Ik vind gas ¤1,18 voor 6 maanden vast wel interessant. In september in laten gaan, ben je in ieder geval de winter van 23/24 voorzien en heb je daarna je handen weer vrij.
  FOK!fotograaf donderdag 8 juni 2023 @ 23:51:30 #176
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_209448110
Ik lees even mee. Vind het maar moeilijk om meteen voor 3 jaar te binden. Maar ik zie de energie en gas niet goedkoper worden
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  vrijdag 9 juni 2023 @ 05:40:16 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209448850
Ik zit er toch over te denken om naar ANWB over te stappen

https://energie.anwb.nl/actuele-tarieven
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 9 juni 2023 @ 06:20:54 #178
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_209448897
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 23:28 schreef Elan het volgende:

[..]
3 jaar, puur vanwege onze kwetsbare positie qua energievoorziening (gas en geen zonnepanelen) .

Het kabinet heeft al aangegeven dat er waarschijnlijk een inkomensafhankelijke toeslag komt in plaats van het prijsplafond mocht daar door stijgende prijzen weer noodzaak toe zijn.
Hoewel het geld hier absoluut niet langs de plinten klotst voel ik de bui al hangen, als in dat we samen waarschijnlijk net te veel verdienen om daar voor in aanmerking te komen. En dus gewoon die 400/500/600 zelf mogen ophoesten of in een koud huis mogen zitten. Geef dan maar die relatief dure zekerheid voor de komende 3 jaar.
Goeie overweging wat mij betreft. Ik ga denk ik ook gewoon voor 3 jaar dadelijk. Ook bij Vattenfall met die 25% blijven loont korting.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 9 juni 2023 @ 06:23:46 #179
16632 Xlarge
========
pi_209448902
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 05:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit er toch over te denken om naar ANWB over te stappen

https://energie.anwb.nl/actuele-tarieven
Mijn vader heeft dit ook, en is er erg over te spreken.
Wel moet je bij die tarieven uit jouw link nog een percentage optellen, ik snap alleen niet wat.

Maar zowel bij de gas als stroomprijs, zegt mijn vader: "(insert bedrag) moet je er nog bij optellen".
  vrijdag 9 juni 2023 @ 07:29:23 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209449091
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 06:23 schreef Xlarge het volgende:

[..]
Mijn vader heeft dit ook, en is er erg over te spreken.
Wel moet je bij die tarieven uit jouw link nog een percentage optellen, ik snap alleen niet wat.

Maar zowel bij de gas als stroomprijs, zegt mijn vader: "(insert bedrag) moet je er nog bij optellen".
Huh. Afhankelijk van hoeveel is dit misschien toch niet zo interessant dan... Ik zal eens verder onderzoek doen.
pi_209449128
ik zit momenteel bij Engie en heb gisteren met Engie contact gehad.. ik had al eerder bijzondere gesprekken, maar deze topte het wel..

ik lever zeker dit factuur jaar naar verwachting significant meer terug dan dat ik gebruik dus de teruglever vergoeding is belangrijk voor me.
Engie gebruikt het kale levertarief ook voor teruglevering, dus zeer interessant.
Engie kent mijn verbruik want ben al klant, en ja dat is hoog, en mijn teruglevering ook..
prima, alles verwerkt en..
aanbod gekregen;
3 jaar vast,
piek rond de 38cent/kWh inclusief heffingen
dal rond de 34 cent/kWh inclusief heffingen
terugleververgoeding rond de 19 cent voor piek, rond de 15 voor dal.

helemaal feestelijk, ik vind het best, zet maar vast.
akkoord, ik ga het even verwerken...
20 minuten in wachtstand
sorry meneer ik kan toch geen aanbod doen want uw verbruik is hoog...
ja, dat wisten jullie, daar hebben we het net nog over gehad?
nee ik moet toch overleggen met mijn supervisor. ik kom er vandaag of morgen op terug..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 08:15:22 #182
16632 Xlarge
========
pi_209449345
quote:
19s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 07:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Huh. Afhankelijk van hoeveel is dit misschien toch niet zo interessant dan... Ik zal eens verder onderzoek doen.
De prijzen waren nog steeds best scherp hoor, zelf stap ik er ook naar over denk ik.
Op jouw link zie ik dat de prijzen wel inclusief BTW zijn, wellicht heeft mijn vader het over leveringskosten en dergelijke ?
pi_209449366
Run op vaste energiecontracten nu ze weer beschikbaar zijn

Als de storm is gaan liggen en de verkoop van vaste contracten weer terug begint te lopen, zullen ze dan niet met een prijsdaling komen om de treuzelaars over de streep te trekken?
  vrijdag 9 juni 2023 @ 08:22:53 #184
16632 Xlarge
========
pi_209449391
quote:
19s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 07:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Kijk hier heb ik iets gevonden, bij de comments

https://doe-duurzaam.nl/2(...)stant-zo-doe-je-dat/

Moderator vrijdag 9 juni 2023 @ 08:23:29 #185
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_209449395
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 08:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
Run op vaste energiecontracten nu ze weer beschikbaar zijn

Als de storm is gaan liggen en de verkoop van vaste contracten weer terug begint te lopen, zullen ze dan niet met een prijsdaling komen om de treuzelaars over de streep te trekken?
Of gaan ze juist de prijzen binnenkort met een fractie verhogen zodat de run en de omzet groter worden?

Het is en blijft telkens weer speculeren. ;(
F.K.A. SuperwormJim
pi_209449410
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 08:15 schreef Xlarge het volgende:

[..]
De prijzen waren nog steeds best scherp hoor, zelf stap ik er ook naar over denk ik.
Op jouw link zie ik dat de prijzen wel inclusief BTW zijn, wellicht heeft mijn vader het over leveringskosten en dergelijke ?
Rechtsboven op de i(nfo) klikken en dan lees je o.a. daar:

Let op: de tarieven in de grafiek zijn exclusief inkoopkosten, energiebelasting, Opslag Duurzame Energie en de regiotoeslag voor gas. Deze opslagen zijn immers verplicht en wisselen maximaal één keer per jaar.
pi_209449472
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 08:23 schreef SwJ het volgende:

[..]
Of gaan ze juist de prijzen binnenkort met een fractie verhogen zodat de run en de omzet groter worden?

Het is en blijft telkens weer speculeren. ;(
Ik krijg wel de kriebels van die nieuwsberichten over dat China en India nu meer gas inkopen via lange termijncontracten omdat... en tegelijkertijd stijgt de mWh prijs met 20%

https://www.ad.nl/economi(...)-en-europa~a8464c95/

Verder in de laatste dagen nog geen veranderingen gezien in de tarieven bij Vattenfall, Eneco, Oxxio.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 08:42:21 #188
16632 Xlarge
========
pi_209449550
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 08:25 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]
Rechtsboven op de i(nfo) klikken en dan lees je o.a. daar:

Let op: de tarieven in de grafiek zijn exclusief inkoopkosten, energiebelasting, Opslag Duurzame Energie en de regiotoeslag voor gas. Deze opslagen zijn immers verplicht en wisselen maximaal één keer per jaar.
Duidelijk 14.gif

Toch zou het handiger zijn wanneer er all-in prijzen worden getoond vind ik. Nu vertekend het iets
  vrijdag 9 juni 2023 @ 09:02:45 #189
311468 Van_Poppel
pi_209449744
De energiebelasting bedraagt circa 15ct/kWh en 59ct/m3 gas (incl. BTW). Dat moet je er sowieso bij optellen.
pi_209450578
https://nos.nl/l/2478231

De ING verwacht nog een verdere daling.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209450976
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:28 schreef Mushanga71 het volgende:
https://nos.nl/l/2478231

De ING verwacht nog een verdere daling.
Van termijnbedragen ja, dat wil niet zeggen dat de prijzen per kwh/m3 verder gaan dalen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_209451072
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 11:07 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Van termijnbedragen ja, dat wil niet zeggen dat de prijzen per kwh/m3 verder gaan dalen.
"De daling van de termijnbedragen zal zich de komende tijd voortzetten, is de verwachting van ING. "Een mooie opsteker voor de koopkrachtontwikkeling en de bestedingen van consumenten", aldus Van Garderen."

Nouja, ik lees het wel zo ;)
If they say
pi_209452019
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 11:18 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
"De daling van de termijnbedragen zal zich de komende tijd voortzetten, is de verwachting van ING. "Een mooie opsteker voor de koopkrachtontwikkeling en de bestedingen van consumenten", aldus Van Garderen."

Nouja, ik lees het wel zo ;)
Dan lees je het denk ik verkeerd.

Veel mensen zitten nu nog op termijnbedragen op basis van de hoge prijzen van vorig jaar. Zodra die mensen een jaarrekening ontvangen, wordt een nieuw termijnbedrag berekend op basis van huidige tarieven.

Daarnaast zal de reductie van het energieverbruik langzaam maar zeker door werken in de termijnbedragen.
pi_209452349
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 12:59 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Veel mensen zitten nu nog op termijnbedragen op basis van de hoge prijzen van vorig jaar. Zodra die mensen een jaarrekening ontvangen, wordt een nieuw termijnbedrag berekend op basis van huidige tarieven.

Daarnaast zal de reductie van het energieverbruik langzaam maar zeker door werken in de termijnbedragen.
Precies, ik ga straks ook van 225 naar +/- 150 euro per maand bij een nieuw contract. Ik zie tarieven voor elektra en gas niet echt verder zakken de komende weken. Gas gaat al helemaal niet meer onder de 1,00¤ per m3 komen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_209454143
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 12:59 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 13:33 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Precies, ik ga straks ook van 225 naar +/- 150 euro per maand bij een nieuw contract. Ik zie tarieven voor elektra en gas niet echt verder zakken de komende weken. Gas gaat al helemaal niet meer onder de 1,00¤ per m3 komen.
Dan hebben jullie gelijk en las ik het verkeerd.
Tis en blijft gewoon een gedoe en ik las het als iets positiefs :)

Vattenfall, de dagaanbieding geldt nu al 9 dagen :')
If they say
pi_209454157
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:34 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
[..]
Dan hebben jullie gelijk en las ik het verkeerd.
Tis en blijft gewoon een gedoe en ik las het als iets positiefs :)

Vattenfall, de dagaanbieding geldt nu al 9 dagen :')
Vattenfall is echt de smegma onder de energiereuzen
U MAD?
  vrijdag 9 juni 2023 @ 16:38:26 #197
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_209454178
Maandbedrag zakt natuurlijk ook wanneer je zonnepanelen laat leggen of een warmtepomp in gebruik gaat nemen. Dat zullen ook best wat mensen gedaan hebben.

Ik zie de tarieven nog wel een beetje zakken, met name voor elektriciteit.
pi_209454655
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Vattenfall is echt de smegma onder de energiereuzen
Ach, de vaste klantenkorting van 25% is mooi meegenomen. Hoef niet elk jaar over te stappen voor een bonus die je, als je níet overstapt, tig keer mag terugbetalen. Ik zit prima, zonder overstapstress :)
If they say
pi_209454764
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:21 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ach, de vaste klantenkorting van 25% is mooi meegenomen. Hoef niet elk jaar over te stappen voor een bonus die je, als je níet overstapt, tig keer mag terugbetalen. Ik zit prima, zonder overstapstress :)
Alsof overstappen stress is. Al een jaar of 10 geen centje pijn.
U MAD?
pi_209455375
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Alsof overstappen stress is. Al een jaar of 10 geen centje pijn.
Das jouw mening en als jij daar geen moeite mee hebt is dat toch prima? Ik heb daar geen zin/tijd voor dus blijf ik lekker op mijn 25% korting zitten :)
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')