Ik weet niet of de prijzen weer zo exorbitant gaan stijgen. Vorig jaar was het putin die de gaskraan dichtdraaide, die is nu dicht en er zijn alternatieven gevonden. Maar, als het kouder wordt zullen ze sowieso weer stijgen al denk ik niet zo extreem.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker lekker maar gas hakte er wel in, als ik dat bericht van Coolguy lees dan zou ik maar niet te lang wachten...
Dat het zo "laag" blijft geloof ik niks van eigenlijk, hebben wederom een zeer milde winter gehad en alle noodverbanden zijn aangerukt om de gasleveringen maar te garanderen.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:37 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de prijzen weer zo exorbitant gaan stijgen. Vorig jaar was het putin die de gaskraan dichtdraaide, die is nu dicht en er zijn alternatieven gevonden. Maar, als het kouder wordt zullen ze sowieso weer stijgen al denk ik niet zo extreem.
Lijkt me wel verstandig om idd niet te lang te wachten met vastzetten![]()
Heb al zólang variabel maar zelfs ik ga voor vast. Moet alleen nog ff kijken wanneer.
Blijven Loont korting op stroom?quote:Op maandag 5 juni 2023 22:33 schreef vigier het volgende:
[..]
Waarom zie ik dat niet bij Vattenfall? Ik kom daar op 0,35 per kWh voor 1 jaar vast. Gas inderdaad wel net onder de 1,27
Nog het zelfde.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat het zo "laag" blijft geloof ik niks van eigenlijk, hebben wederom een zeer milde winter gehad en alle noodverbanden zijn aangerukt om de gasleveringen maar te garanderen.
Iets anders, is jouw aanbod voor Vattenfall ook hoger inmiddels?Had gisteren een voorstel voor een jaar voor 1.22 gas en is nu 1.34, stroom is nog wel gelijk.
Ja man had screenshots gemaakt maar zal dan wel verkeerd gekeken hebben.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:01 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nog het zelfde.
1 jaar vast
0,301550 per kWh
1,266749 per m³
Per maand 299,69
3 jaar vast
0,327505 per kWh
1,333057 per m³
Per maand 322,26
Oeh, gas was bij jou 1,22?
Is jouw aanbod veranderd?quote:Op maandag 5 juni 2023 23:00 schreef AnneX het volgende:
Gauw gekeken op site V’fall’s laatste bod: 1,266 gas ex en O,301 electra inclus 25%
Gezien de laatste berichten @:CoolGuy en de onzekere tijden nog één dagje afwachten. Het ‘leven’ wordt echt niet goedkoper…
Weet niet, als je er een screenshot van hebt zal het wel? Of vattenfall maakte een foutje kan ook.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man had screenshots gemaakt maar zal dan wel verkeerd gekeken hebben.
Misschien de 25% blijven loont korting?quote:Op maandag 5 juni 2023 22:33 schreef vigier het volgende:
[..]
Waarom zie ik dat niet bij Vattenfall? Ik kom daar op 0,35 per kWh voor 1 jaar vast. Gas inderdaad wel net onder de 1,27
Je kan binnen 14 dagen weer annuleren he?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:47 schreef Mushanga71 het volgende:
En toen sloeg de twijfel toeMaar man zegt net: even wachten nog met vastzetten. Mijn vinger kwam in de buurt van het vastzetknopje maar heb um weggehaald
Ja idd, mensen denken vaak dat het naar 0 kan ofzo maar lager dan 0,152 kan het dus sowieso niet worden.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Overigens zie ik nu dat de overheidsheffing voor elektra meer is dan de variabele kosten![]()
Variabele leveringskosten enkeltarief: ¤ 0,149102 per kWh
Overheidsheffing: ¤ 0,152448 per kWh
Jah, maar of die korting dan blijft is me niet helemaal duidelijk😳quote:Op dinsdag 6 juni 2023 06:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Je kan binnen 14 dagen weer annuleren he?
Ik ga zo ook een jaar vastzetten. Als het toch ineens zakt, annuleer ik weer.
Gas is nog erger, bijna 60 cent per m3quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja idd, mensen denken vaak dat het naar 0 kan ofzo maar lager dan 0,152 kan het dus sowieso niet worden.
Oh kakquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:59 schreef Donna het volgende:
S.hit. Voor 12 oktober kan ik nog geen contract afsluiten. 4 september is de laatst mogelijke datum.
De boete bij Essent is dan ¤100 voor de resterende tijd.
3 maanden van te voren, dus op 12 juli kan ik 12 oktober als startdatum invullen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:04 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh kakEn nu? Tegen die tijd is de prijs sowieso gestegen want, koud.
Maar dan wél met de prijzen van 12 juli?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:09 schreef Donna het volgende:
[..]
3 maanden van te voren, dus op 12 juli kan ik 12 oktober als startdatum invullen.
Ik kan dus afwachten en elke dag kijken en alsnog ergens tussen nu en 12 juli afsluiten. Dan heb ik ook sowieso die ¤100 boete.
Of nu vastzetten voor 1 jaar vanaf 4 september en een ¤100 boete nemen + de 5 weken tussen 4 september en 12 oktober hogere tarieven gas en stroom afnemen.
Elke dag die ik later vast kan zetten is een extra dag met nog lagere tarieven.
Ja dat moet je dus echt elke dag in de gaten houden dan en hopen dat je voor 12 juli niet ineens wakker wordt en de prijzen flink gestegen zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:11 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Maar dan wél met de prijzen van 12 juli?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |