K3 zat niet in de eerste aflevering van Tien om te zien van dit seizoen, maar misschien zitten ze in de tweede aflevering die vanavond bij VTM wordt uitgezonden. Het volledige optreden van K3 bij Radio 2 Aan Zee is nu hier te downloaden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:02 schreef Poedelpoes het volgende:
Ze waren laatst weer bij Tien om Te Zien om hetzelfde lied te zingen ffs en ook bij Radio 2 Aan Zee.
Haal Diede maar weer uit het vetquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:41 schreef Poedelpoes het volgende:
Ahahahaha en weer een nieuwe vervanger lmfao
Tot wanneer loopt hun contract eigenlijk? Kan mij inderdaad voorstellen dat Marthe wil stoppen hierna, maar ook niet tegen financiële problemen aan wil lopen.quote:Op zondag 3 november 2024 09:54 schreef Poedelpoes het volgende:
Heeft iemand al thee over wie Marthe gaat vervangen?
De reacties op dit artikel die vindbaar zijn op sociale media zijn weer eens vermakelijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:38 schreef Riparius het volgende:
Het einde van een tijdperk:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)esschrijver-voor-k3/
Wellicht hebben ze ook wat geleerd van het tijdperk Diede.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:28 schreef NailQueen het volgende:
Bijzonder dat Studio 100 dit zo groot in het nieuws brengt terwijl er bij Diede maar een persberichtje was. Wellicht omdat de tour nog moet komen.
het gaat gebeuren omg!!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 05:06 schreef Riparius het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)nsBourlon-studio100/
Ik zag een nieuwe foto van de dames samen met Diede voorbij komen net. Doel je daar op? Nora zou ik niet een goede vervanger vinden nu, vocaal klinkt het niet zo goed.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik weet het niet, maar ik heb zo'n vermoeden dat Marthe niet meer terug komt.
Nee ik heb gewoon zo'n vermoeden, al een tijdje. Dat Marthe de komende tijd lekker thuis wil blijven bij de baby, het showbizz leven laat voor wat het is en met haar gezin verder gaat leven in de 'anonimiteit'.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag een nieuwe foto van de dames samen met Diede voorbij komen net. Doel je daar op? Nora zou ik niet een goede vervanger vinden nu, vocaal klinkt het niet zo goed.
En hij is er!!quote:Op zondag 23 maart 2025 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Kristel, Karen en Kathleen hebben nu alle drie een aftelklok op hun instagram. De reünie lijkt er idd aan te komen.
Net geprobeerd: Er zijn momenteel meer dan 10.000 wachtenden voor je.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
En hij is er!!
In Antwerpen en Rotterdam.
De site ligt plat
Zover kom ik niet eens, ik krijg een gateway 502 of 504 meldingquote:Op maandag 24 maart 2025 10:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Net geprobeerd: Er zijn momenteel meer dan 10.000 wachtenden voor je.
Als trouw Avrotroslid heb ik kaartjes bemachtigd voor zondagmiddag 5 aprilquote:Op maandag 24 maart 2025 10:28 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie al berichten dat het uitverkocht is. Het was ook wel te verwachten dat het storm zou lopen.
Heb je nu niet kaartjes voor de "nieuwe" K3?quote:Op maandag 24 maart 2025 10:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als trouw Avrotroslid heb ik kaartjes bemachtigd voor zondagmiddag 5 april
Nope, het zijn tickets voor K3 Originals, de reünie, op zondagmiddag 5 april 2026 in Ahoyquote:Op maandag 24 maart 2025 10:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je nu niet kaartjes voor de "nieuwe" K3?
Ik zie het nuquote:Op maandag 24 maart 2025 10:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nope, het zijn tickets voor K3 Originals, de reünie, op zondagmiddag 5 april 2026 in Ahoy
Zullen dus sowieso wel extra shows komen op de zaterdag en zondagavond.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nope, het zijn tickets voor K3 Originals, de reünie, op zondagmiddag 5 april 2026 in Ahoy
Dat zit er dik in, dat er extra shows komen. Voor ons Twentenaren is de middagshow wel prettig, kunnen we nog gewoon met het OV naar huis.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zullen dus sowieso wel extra shows komen op de zaterdag en zondagavond.
Nu ben ik ook Avrotros lid7.50 richting Bananasplit. Wel fijn lekker zonder wachtrij kopen.
Heeft ook geen zin meer (in ieder geval voorlopigquote:Op maandag 24 maart 2025 11:52 schreef NailQueen het volgende:
Misschien moet ik toch maar AvroTros lid worden
quote:Op dit moment zijn er geen tickets meer beschikbaar. Houd deze website in de gaten voor updates.
Ja vind dat maar heel matig.Zie je zelden dat ze het meteen in verkoop gooien. Denk dat ze wel gaan aankondigen dat ze week na originele shows weer een hele rits concerten inplannen en dat ze die verkoop wel aankondigen dus dan heb je weer nieuwe kansen. Kan niet geloven dat het hierbij gaat blijven hoorquote:Op maandag 24 maart 2025 12:46 schreef Geledruif2 het volgende:
Echt vervelend, dacht dat ze alleen gingen aankondigen![]()
Had meteen vanaf 10:00 in de wachtrij moeten staan.
Laten we dat maar hopen inderdaadquote:Op maandag 24 maart 2025 13:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja vind dat maar heel matig.Zie je zelden dat ze het meteen in verkoop gooien. Denk dat ze wel gaan aankondigen dat ze week na originele shows weer een hele rits concerten inplannen en dat ze die verkoop wel aankondigen dus dan heb je weer nieuwe kansen. Kan niet geloven dat het hierbij gaat blijven hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |