Er komt vanaf morgen wel een K3-expo met iconische outfits van de afgelopen 25 jaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En die 25 jaar K3 is er ook een beetje tussendoor gedaan alsof het niet zo belangrijk was
ze onthulden ook de nieuwe k3-outfits en die zien er zo uit:quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Er komt vanaf morgen wel een K3-expo met iconische outfits van de afgelopen 25 jaar.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230830_94484547
In dat artikel noemen ze het "het startsein van de viering van het 25-jarig bestaan van K3". We zijn benieuwd
Dit kan je ook gewoon thuis op de bank dragenquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze onthulden ook de nieuwe k3-outfits en die zien er zo uit:
[ afbeelding ]
jongens, ben ik nou zo negatief of is team K3 de weg kwijt?![]()
![]()
Die had ik jaren geleden al met Klaasje.quote:Op donderdag 30 november 2023 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Blijkbaar kun je in België ook K3 kipfilet kopen [ afbeelding ]
Ik doel er een beetje op dat de k3 merch nogal is doorgeslagen. Als je kipfilet van k3 laat produceren kan je ook net zo goed autobanden van k3 produceren. Geen van beide producten hebben een link met k3.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:33 schreef Riparius het volgende:
[..]
Die had ik jaren geleden al met Klaasje.
Leuk leuk, wij gaan in juliquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:48 schreef Melissa97 het volgende:
Open repetitie van de 3 biggetjes:
Vind wel dat je echt ziet dat Julia een musicalachtergrond heeft - ik vind haar uitspringen boven Hanne en Marthe
Lijkt ook alsof ze nieuwe, volwassenere merchandise krijgen (Amor Amor in hartjesvorm)
Juni iddquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:10 schreef Riparius het volgende:
[..]
Weet je het wel zeker? De laatste voorstellingen zijn in juni. Ik ga zelf al in februari.
Zeker. VRT had er de afgelopen avond ook een item over in het journaal, is hier nog te bekijken:quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:13 schreef Poedelpoes het volgende:
De 3 Biggetjes is vandaag in première gegaan!
Was ook wel te verwachten he?quote:Op maandag 12 februari 2024 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Wat leuk dat ze het dansje van de 3 biggetjes erin hebben gehouden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |