Wat een heerlijk rustig leven krijg je nuquote:Op zondag 4 juni 2023 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat had me best al wat klikken gescheeld
Nee joh, die kan je allemaal tegelijk wegklikkenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]Ik dacht dat dat verschillend was met qoutes en mentions.
Avond schoonheid.quote:
Was het feestje leuk?quote:
Volgende week zondag weer een nieuwe les in de cursus FOK!ken doet u zo!quote:Op zondag 4 juni 2023 19:59 schreef Ebinas het volgende:
Tekst staat nog in een gele balk ook.
Heb het nog noooooooooit bewust waargenomen ook.
Gewoontedier
Ok, maar ja soms wel even lezenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, die kan je allemaal tegelijk wegklikken
Genoteerdquote:Op zondag 4 juni 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende week zondag weer een nieuwe les in de cursus FOK!ken doet u zo!
Creatief met Fok!quote:Op zondag 4 juni 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende week zondag weer een nieuwe les in de cursus FOK!ken doet u zo!
Whut?quote:Op zondag 4 juni 2023 20:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
leren die ouwtjes toch nog wat bij he
Ja behoorlijkquote:
Mijn neefje heeft een herder en die neemt hij vaak mee bij mijn moeder. Die kop gaat altijd links/rechts als je met hem praat.quote:
Nee dat hoop ik nietquote:
whoehaha ben je nog zo lang doorgegaanquote:Op zondag 4 juni 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik niet
Had gereden dus heb vandaag niet meer gedronken. Ofja vandaag, ben vanmorgen om 7 uur ofzo een keer gestopt
Zo van WTF zit jij nu te brabbelenquote:Op zondag 4 juni 2023 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft een herder en die neemt hij vaak mee bij mijn moeder. Die kop gaat altijd links/rechts als je met hem praat.
Zit ie ook weleens op de hoedenplank?quote:Op zondag 4 juni 2023 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft een herder en die neemt hij vaak mee bij mijn moeder. Die kop gaat altijd links/rechts als je met hem praat.
Ja nou meer als hij het donders goed weer. Koekje? PLOINK links .... Weet je het zeker PLOINK rechts.quote:
Wat is een gezellige verjaardag?quote:
Praat jij tegen een hond?quote:Op zondag 4 juni 2023 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:Op zondag 4 juni 2023 20:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
whaaaa rico & sticks.. die horen er ook bij die laatsen
ohh ja opgezwolle is het!quote:
Als je boven de betreffende quote- of like alert gaat hangen met je muis verschijnt die post zonder dat je die post hoeft te openen.quote:
Praat jij dan nooit tegen je parkiet?quote:
Dat ben je volgend weekend al vergetenquote:Op zondag 4 juni 2023 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja behoorlijk![]()
Het blijven toch altijd wel heftige weekendjes. Gelukkig is het maar 1x per jaar
quote:Op zondag 4 juni 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je boven de betreffende quote- of like alert gaat hangen met je muis verschijnt die post zonder dat je die post hoeft te openen.
Dit zouden we eigenlijk pas volgende week behandelen, maar we liggen voor op schema.
Wel van je af snijdenquote:
Cheers! Ik had een zeer uitgebreide lunch, dus ik zit nu aan het waterquote:
Een hoedenplank met een WC-rol mutsje.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh ja opgezwolle is het!![]()
twijfelde al
Ik wil eigenlijk niet meer niet voor mezelf maar ook de rest niet het mag nietquote:
Nee hoor, ben er nog.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Ben je eindelijk bij gelezen komt je tot de ontdekking dat je in je eentje zit te posten
hahahaquote:Op zondag 4 juni 2023 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een hoedenplank met een WC-rol mutsje.
Is wel heel veel nietquote:Op zondag 4 juni 2023 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet meer niet voor mezelf maar ook de rest niet het mag niet
Als ze herrie maak is het; hou je bek of ik breek je nek.quote:
Lekker, welke smaak?quote:Op zondag 4 juni 2023 20:18 schreef Ebinas het volgende:
Nope, was even een vrieslollie aan het halen
Het is vieslollie.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:18 schreef Ebinas het volgende:
Nope, was even een vrieslollie aan het halen
Ik praat ook altijd tegen mijn kat, is toch niet raar.quote:
Waarschijnlijkquote:
Zo zo de zaken gaan goedquote:
Het is serieus elke keer het zelfde. En echt he? Mijn broer is nogal vermogend en dan nog krijgt hij een kaart met wat geld erin of een tuinbon die mijn zus dan ook weer krijgt. Het zelfde clubje met mensen die ik niet zo mag of niet ken. Het blijft een martelling voor me. Als kind is jarig zijn leuk.quote:
Nou precies !!!quote:Op zondag 4 juni 2023 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ze herrie maak is het; hou je bek of ik breek je nek.
Nee hoor, ik praat ook met de kat.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd tegen mijn kat, is toch niet raar.
Smaakte prima, ben daar niet zo kieskeurig inquote:Op zondag 4 juni 2023 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Ik hoop tenminste dat ie lekker was
Spuit 11.quote:
Ik zag het.quote:
Ik herken dat wel. Echt tijd uitzitten, zo vriendelijk mogelijk doen en ohhhhhhhhhhhhhh zooooooooooo blij zijn als je buiten bentquote:Op zondag 4 juni 2023 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is serieus elke keer het zelfde. En echt he? Mijn broer is nogal vermogend en dan nog krijgt hij een kaart met wat geld erin of een tuinbon die mijn zus dan ook weer krijgt. Het zelfde clubje met mensen die ik niet zo mag of niet ken. Het blijft een martelling voor me. Als kind is jarig zijn leuk.
Ik zou het vreemd vinden als je niet met je huisdier "praat" al is het vaak de intonatie die het doet maar het woordje "eten" of een blikopener pakken doet best veelquote:Op zondag 4 juni 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd tegen mijn kat, is toch niet raar.
Kill and attack werkt hier ook prima.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het vreemd vinden als je niet met je huisdier "praat" al is het vaak de intonatie die het doet maar het woordje "eten" of een blikopener pakken doet best veel
Maar als je ouder word komen er steeds meer verjaardagen bij. Zwager Schoonzus en kinderen (die heb ik snel afgekapt btw)quote:Op zondag 4 juni 2023 20:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Echt tijd uitzitten, zo vriendelijk mogelijk doen en ohhhhhhhhhhhhhh zooooooooooo blij zijn als je buiten bent
Waarover?quote:Op zondag 4 juni 2023 20:28 schreef Shii het volgende:
Ik had net nog een heel goed gesprek met de kat.
We hadden het eens over vrieslollies en mario las natuurlijk vieslollies.:Dquote:
Hier juist steeds minder.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar als je ouder word komen er steeds meer verjaardagen bij. Zwager Schoonzus en kinderen (die heb ik snel afgekapt btw)
Wij hadden vroeger een een collie die had een bloed hekel aan een andere hond (een poedel) en die heette Jeffry.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kill and attack werkt hier ook prima.
Ik heb gelukkig een niet al te grote familie.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar als je ouder word komen er steeds meer verjaardagen bij. Zwager Schoonzus en kinderen (die heb ik snel afgekapt btw)
Jullie hebben dezelfde smaak?quote:
Dat zeg je tegen Soul?quote:Op zondag 4 juni 2023 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kill and attack werkt hier ook prima.
quote:Op zondag 4 juni 2023 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden het eens over vrieslollies en mario las natuurlijk vieslollies.:D
Toen heb ik dit plaatje gemaakt.
quote:Op zondag 4 juni 2023 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een een collie die had een bloed hekel aan een andere hond (een poedel) en die heette Jeffry.
En dan lag die sukkel lekker te maffen en dan riep ik JEFFRY Dan at hij het raam bijna op.Maar die luisterde dus echt wel
Nou dat is dus het dingetje van mij hoeft het niet. Ik heb het wel eens aangekaart en dan krijg ik het antwoord "Nou we komen toch wel"quote:Op zondag 4 juni 2023 20:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een niet al te grote familie.
Het ergste vind ik nog dat ze die van mij ook willen vieren.
Van mij mag dat overgeslagen worden
Ik vind altijd de datum op de een of andere manier leuk om ergens te zien.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hier juist steeds minder.
In mijn vriendengroep worden verjaardagen niet (meer) gevierd. Daarbuiten feliciteer ik mijn ouders en broertje. Ik heb eigenlijk bij niemand dat ik mij verplicht voel om te gaan.
Mijn eigen verjaardag is wel leukmaar ook dan hoef ik geen bezoek.
dan zou je al bijna voorstellen om één dag per jaar iets te doen met z'n allenquote:Op zondag 4 juni 2023 20:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een niet al te grote familie.
Het ergste vind ik nog dat ze die van mij ook willen vieren.
Van mij mag dat overgeslagen worden
Jammerquote:Op zondag 4 juni 2023 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is dus het dingetje van mij hoeft het niet. Ik heb het wel eens aangekaart en dan krijg ik het antwoord "Nou we komen toch wel"
Ja mij lukt dat dus ook nietquote:Op zondag 4 juni 2023 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is dus het dingetje van mij hoeft het niet. Ik heb het wel eens aangekaart en dan krijg ik het antwoord "Nou we komen toch wel"
Gezelligquote:
Ja dat zou voor mij beter zijn.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
dan zou je al bijna voorstellen om één dag per jaar iets te doen met z'n allen
en verder iedereen zijn/haar verjaardag (wel of niet) laten vieren op diens eigen wijze
Ik vind het wel leuk om felicitaties te krijgenquote:Op zondag 4 juni 2023 20:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind altijd de datum op de een of andere manier leuk om ergens te zien.
Maar dat is het dan ook.
Heb er helemaal niets meer mee.
Een dag als alle anderen
Ik heb een aantal keren een tafel gereserveerd op een terras (ik ben in augustus jarig) dus koffie gebak wat drank en hapjes. Dat voelde wat beter en was ook best leuk. Ik woon alleen en als er mensen langs komen komt er best veel geregel bij kijken en gesleep met drank en gedoe. M.a.w. je bent jarig maar het is een berg werkquote:
Grappig hoe verschillend het kan zijnquote:Op zondag 4 juni 2023 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om felicitaties te krijgenVia whatsapp, fok, op het werk...
Ja dit dus.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keren een tafel gereserveerd op een terras (ik ben in augustus jarig) dus koffie gebak wat drank en hapjes. Dat voelde wat beter en was ook best leuk. Ik woon alleen en als er mensen langs komen komt er best veel geregel bij kijken en gesleep met drank en gedoe. M.a.w. je bent jarig maar het is een berg werk
Stiekem wegquote:Op zondag 4 juni 2023 20:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Maar uhhhh we kunnen het samen vieren denk ik
Daar doe ik niet aan mee. Blijkbaar ben ik daar hard in maar ik doe gewoon niet open als ik geen zin heb in bezoek. Maakt niet uit wie er voor de deur staat. M'n moeder vond dat wel even moeilijk maar inmiddels is dat gewoon hoe het is.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Grappig hoe verschillend het kan zijn![]()
Nu vind ik het wel leuk om van bepaalde mensen een appje of zo te krijgen hoor.
Maar het hele verplichte gedoe verder van jan-en-alleman en zulks hoeft voor mij niet
Iedereen is welkom hoor wel in Spanjequote:
quote:Op zondag 4 juni 2023 20:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Maar uhhhh we kunnen het samen vieren denk ik
quote:
Kijk eens aan!! Wordt het toch nog gezellig!!quote:
Oh jee beter wel als je zo duidelijk je grens aangeeft.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee. Blijkbaar ben ik daar hard in maar ik doe gewoon niet open als ik geen zin heb in bezoek. Maakt niet uit wie er voor de deur staat. M'n moeder vond dat wel even moeilijk maar inmiddels is dat gewoon hoe het is.
quote:Op zondag 4 juni 2023 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk eens aan!! Wordt het toch nog gezellig!!![]()
Stom eigenlijk dat niemand je wens kan respecteren.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh jee beter wel als je zo duidelijk je grens aangeeft.
Maar dat lukt mij niet hierbij en dus zie ik altijd tegen mijn verjaardag op
Triest vind ik het.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Stom eigenlijk dat niemand je wens kan respecteren.
Nou ja triest het is blijkbaar een belangrijke dag, maar ik zie dat niet zoquote:
Jammer.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja triest het is blijkbaar een belangrijke dag, maar ik zie dat niet zo
*Pakt schriftje weerquote:Op zondag 4 juni 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je boven de betreffende quote- of like alert gaat hangen met je muis verschijnt die post zonder dat je die post hoeft te openen.
Dit zouden we eigenlijk pas volgende week behandelen, maar we liggen voor op schema.
Ja vind ik ook. Mijn huis, zal toch zeker zelf wel beslissen wie en wat er binnen komt. Zoals ik mij ook aan de wensen van anderen houd als ik ergens op bezoek ben.quote:
Het geen vervelende gebeurtenis het is iets waar ik zonder kan. Ik vind een verjaardag blijkbaar minder boeiend. En een gedoe waar ik niet op zit te wachten.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
Jammer.
Nou wordt het elk jaar een terugkomende vervelende gebeurtenis .....
Niet je verjaardag an sich, maar het verplichte feestje ....
Deze manquote:Op zondag 4 juni 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee. Blijkbaar ben ik daar hard in maar ik doe gewoon niet open als ik geen zin heb in bezoek. Maakt niet uit wie er voor de deur staat. M'n moeder vond dat wel even moeilijk maar inmiddels is dat gewoon hoe het is.
Als ik ziek ben of me niet goed voel zeg ik dat niet meer tegen mijn moeder. Of het is tig keer bellen per dag of ze wil langs komen. Ik ben niet op mijn best als ik (gelukkig nooit) ziek ben en dan wil ik absoluut geen mensen om me heenquote:Op zondag 4 juni 2023 21:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Deze manik doe dat ook.
Wordt niet altijd gewaardeerd
Mensen begrijpen het soms niet. Dat is wel lastig geweest maar uiteindelijk is het ook maar iets kleins. M'n vrienden en familie weten dat van mij. Dat ik in sommige dingen ook heel koppig kan zijn. Die lachen er om maar houden er ook rekening mee.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Deze manik doe dat ook.
Wordt niet altijd gewaardeerd
Iets kleins voor jou kan groot zijn voor een ander. Als het even kan gewoon voor jezelf kiezen.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen begrijpen het soms niet. Dat is wel lastig geweest maar uiteindelijk is het ook maar iets kleins. M'n vrienden en familie weten dat van mij. Dat ik in sommige dingen ook heel koppig kan zijn. Die lachen er om maar houden er ook rekening mee.
Ik doe wat ik zelf wil en niet hoe een ander dat wil.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen begrijpen het soms niet. Dat is wel lastig geweest maar uiteindelijk is het ook maar iets kleins. M'n vrienden en familie weten dat van mij. Dat ik in sommige dingen ook heel koppig kan zijn. Die lachen er om maar houden er ook rekening mee.
Lekker makkelijk gezegdquote:Op zondag 4 juni 2023 22:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik doe wat ik zelf wil en niet hoe een ander dat wil.
Omdat dat niet altijd kanquote:
Ja die is wel toepasselijk.quote:
Lenard Nijghquote:
Kun je morgen?quote:Op zondag 4 juni 2023 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
Het kan best een lang proces zijn je omgeving te laten wennen aan het idee dat jij gewoon zelf je agenda bepaalt. Maar uiteindelijk is dat het 100% waard.
Oh dat wist ik niet wat een leuk feitje. Ik vond het topquote:Op zondag 4 juni 2023 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lenard Nijghhad dit nummer geschreven maar geen zangeres durfde het te zingen. Toen zei zijn vrouw dat zij het wel zou zingen, werd nog een aardig goede hit.
BeA.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
"Maar ik vraag toch ook niet aan jou; waarom je het hier doet en niet met je vrouw?"
Ik vind het ook een geweldig nummer maar al zijn nummers zijn top.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet wat een leuk feitje. Ik vond het top
Ook veel voor Boudewijn geschreven toch?quote:Op zondag 4 juni 2023 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een geweldig nummer maar al zijn nummers zijn top.
Ik kijk daar ook mijn ogen uit hoor!quote:Op zondag 4 juni 2023 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb ik daar te zoeken ..? Das toch voor kinderen ?
Ik ken er niet zo veel maar ik zie net dat hij met Bouwdewijn de Groot heeft samengewerkt dat verklaard een boelquote:Op zondag 4 juni 2023 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een geweldig nummer maar al zijn nummers zijn top.
Vooral Boudewijn de Groot soms moest hij teksten weggeven omdat Boudewijn het te druk had met een andere hit. Malle babe bv ging naar Rob de Nijs die er een grootte hit mee had.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook veel voor Boudewijn geschreven toch?
Even aan mijn moeder vragen...quote:
Bloem.quote:
Ik heb één CD van Rob de Nijs omdat ik Banger hart zo tof vond. En nog steeds, de rest boeit me niet zoquote:Op zondag 4 juni 2023 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral Boudewijn de Groot soms moest hij teksten weggeven omdat Boudewijn het te druk had met een andere hit. Malle babe bv ging naar Rob de Nijs die er een grootte hit mee had.
Die staat hier in een kartonnen doosje in de kast, die wil echt niet uitgestrooid worden in de Eftelingquote:
Wat doe je er dan mee?quote:Op zondag 4 juni 2023 22:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die staat hier in een kartonnen doosje in de kast, die wil echt niet uitgestrooid worden in de Efteling
Chantal Jansen nou ik klik niet dank je welquote:
Die stomme Fries haalt idd weer het niveau ver naar beneden.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Chantal Jansen nou ik klik niet dank je wel
Deze blijft ook mooi.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb één CD van Rob de Nijs omdat ik Banger hart zo tof vond. En nog steeds, de rest boeit me niet zo
Is ze Fries? Geen idéé ik moet die troela nietquote:Op zondag 4 juni 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die stomme Fries haalt idd weer het niveau ver naar beneden.
Ja ok is ook wel mooi.quote:
En,,, Ik was zestien, en jij was achtentwintig...quote:
Ik bedoel FreshFruit.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ze Fries? Geen idéé ik moet die troela niet
Ja en zij was 14 en hij 40 Nou enquote:Op zondag 4 juni 2023 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En,,, Ik was zestien, en jij was achtentwintig...
Ja dat weet ik ook wel snuggerequote:
Is dat niet de Koot en Bie versie ?quote:Op zondag 4 juni 2023 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En,,, Ik was zestien, en jij was achtentwintig...
Ja joh ze heeft het leven van mij en mijn broertje en zusje heel lastig gemaakt. Ze wacht maar even... Als wij alles op de rit hebben en gelukkig zijn, dan bedenken we wel iets.quote:
Dat leek me dan geen leuke moederquote:Op zondag 4 juni 2023 22:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh ze heeft het leven van mij en mijn broertje en zusje heel lastig gemaakt. Ze wacht maar even... Als wij alles op de rit hebben en gelukkig zijn, dan bedenken we wel iets.
Toen kon dat soort films nog.quote:
Oh ok Sorry ik moet er even om lachenquote:Op zondag 4 juni 2023 22:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh ze heeft het leven van mij en mijn broertje en zusje heel lastig gemaakt. Ze wacht maar even... Als wij alles op de rit hebben en gelukkig zijn, dan bedenken we wel iets.
Nope Rob De Nijs - Het Werd Zomer,quote:
Koot en Bie hadden een parodie, mannen worden ouder.quote:Ik was zestien, en jij was achtentwintig
En van de liefde wist ik nog niet veel
Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen
Ik was geen kind meer
En het werd zomer (zomer)
Ja en niks aan de hand verder. Zelfs al was die kerel Gerad Cox.quote:
Tot het jaar 2000 was ze een goede moeder, daarna begon ze te drinken en daarna extreem te zuipen. Ik kan me de goede tijden nauwelijks meer herinneren.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2023 22:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tot het jaar 2000 was ze een goede moeder, daarna begon ze te drinken en daarna extreem te zuipen. Ik kan me de goede tijden nauwelijks meer herinneren.
Ja toch, ze wacht maar even, daar mag je best om lachen. Ik was mijn moeder allang kwijt toen ze overleed. Ik kende alleen nog die dronken tor en het ging van kwaad tot erger. Is ook nog opgenomen geweest, maar die hulp stelt ook geen reet voor, wat een clowns zijn dat. Het was een aflopende zaak.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok Sorry ik moet er even om lachenIk ben wel benieuwd hoe en wat
Idee waarom ze is begonnen ? Mijn vader overleed in 98 en daarna ging mijn moeder ook snel hard achteruit Alzheimer dan , maar ze dronk ook gewoon altijd dr wijntje en woonde toen best alleen omdat wij kinderen gewoon niet naast de deur woonden .... dus ook geen ideequote:Op zondag 4 juni 2023 22:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tot het jaar 2000 was ze een goede moeder, daarna begon ze te drinken en daarna extreem te zuipen. Ik kan me de goede tijden nauwelijks meer herinneren.
Ik weet het niet, ze was gewoon altijd ontevreden. We hadden het gewoon goed thuis vroeger, niet arm, we konden alles doen, maar ze was altijd ontevreden.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Idee waarom ze is begonnen ? Mijn vader overleed in 98 en daarna ging mijn moeder ook snel hard achteruit Alzheimer dan , maar ze dronk ook gewoon altijd dr wijntje en woonde toen best alleen omdat wij kinderen gewoon niet naast de deur woonden .... dus ook geen idee
OK.. Niet doen dan .. Heb je kinderen ?quote:Op zondag 4 juni 2023 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ze was gewoon altijd ontevreden. We hadden het gewoon goed thuis vroeger, niet arm, we konden alles doen, maar ze was altijd ontevreden.
Het nare is dat ik me realiseer dat ik ook voor de helft mijn moeder ben, ik begrijp haar ook nog wel. Maar ik weet dat ik niet zoals haar moet leven, zoiets wil ik anderen nooit aandoen.
Badeendjes hebben geen handjes om hun glas te pakkenquote:Op zondag 4 juni 2023 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom heeft SBE hulp nodig bij het zuipen?
Maar dat probleem zal hij echt al langggggggggg hebben opgelostquote:Op zondag 4 juni 2023 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Badeendjes hebben geen handjes om hun glas te pakken
Ja, gooi mijn bad eens vol met bier.quote:Op zondag 4 juni 2023 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Badeendjes hebben geen handjes om hun glas te pakken
Bel je de groothandel danquote:Op zondag 4 juni 2023 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, gooi mijn bad eens vol met bier.
Nee, ik heb geen kinderen.quote:
Moet ik nu alles weer zelf doen.quote:
Beetje vaderfiguur over de groepquote:Op zondag 4 juni 2023 23:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen kinderen.
Ik zie op mijn werk wel veel jongens en meisjes die thuis problemen hebben. Ik begrijp hun wel en probeer te zorgen dat zij het vertrouwen niet verliezen. Het is moeilijk, maar het wordt beter!
OK geen idee wat je voor werk doet ...quote:Op zondag 4 juni 2023 23:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kan niet anders choef, ik moet een beetje voor ze zorgen.
Is Horeca, maar ik wil ze gewoon alles leren, waar ze de rest van hun leven nog iets aan hebben.quote:
Dat zijn goede voornemens .. de een zal makkelijker zijn dan de anderquote:Op maandag 5 juni 2023 00:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is Horeca, maar ik wil ze gewoon alles leren, waar ze de rest van hun leven nog iets aan hebben.
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 5 juni 2023 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn goede voornemens .. de een zal makkelijker zijn dan de ander
De tap is leeg !!! Ja dus !??quote:Op maandag 5 juni 2023 00:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Ik leer ze altijd de boel op te lossen en te regelen. Het gaat er niet om wie het fout gedaan heeft of waarom. Het gaat erom dat het resultaat goed is, geen excuses. Los het op!
Ah er is een nieuw vat aangeslotenquote:Op maandag 5 juni 2023 00:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja die tap is dan dus niet leeg. Dat is geregeld!
Ik neem er nog eentje dan. Slaap lekker choef!!quote:Op maandag 5 juni 2023 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah er is een nieuw vat aangesloten![]()
trusten
Hey wyfke.quote:
Laat je het weer zo ver komen jongen?quote:Op maandag 5 juni 2023 02:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pff wekker over 3 en half uur.... gedoe!
~quote:Op maandag 5 juni 2023 02:16 schreef Monique___ het volgende:
Zie dat de 40 van 40+ ook het gemiddelde iq van sommige users aangeeft
Noviomagum, luctor et emergo!quote:Op maandag 5 juni 2023 02:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Laat je het weer zo ver komen jongen?
GOA kan wel wat hebben.quote:Op maandag 5 juni 2023 02:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Fijn dat je er wel mee kunt lachen, was ook als humor bedoeld
quote:
< Raketgeleerde die verkeerd begrepen wordquote:Op maandag 5 juni 2023 02:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Fijn dat je er wel mee kunt lachen, was ook als humor bedoeld
Oss is hier best vlakbij, verkeerde kant van het water, dat dan weer wel...quote:
De bende van Oss.quote:Op maandag 5 juni 2023 02:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oss is hier best vlakbij, verkeerde kant van het water, dat dan weer wel...
En ohja... messentrekkers..
Sommige dingen veranderen nooitquote:Op maandag 5 juni 2023 02:32 schreef Monique___ het volgende:
@:mario390 hier zitten mensen als je gezellig wilt kletsen
* ik zit hier te lachen want hij is boos op mequote:Op maandag 5 juni 2023 02:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sommige dingen veranderen nooit
Heeft niet iedereen wel eens zo'n dag?quote:Op maandag 5 juni 2023 02:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Van die dagen dat je iedereen in silence beledigt hebt.... FF kent ze wel
< Twijfelt tussen spanken en negeren.quote:Op maandag 5 juni 2023 02:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
* ik zit hier te lachen want hij is boos op me![]()
Waar wil je over kletsen?quote:Op maandag 5 juni 2023 02:32 schreef Monique___ het volgende:
@:mario390 hier zitten mensen als je gezellig wilt kletsen
Ik zou spanken doenquote:Op maandag 5 juni 2023 02:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Twijfelt tussen spanken en negeren.
Tilburg.quote:Op maandag 5 juni 2023 02:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag gemaakt... raad het plaatje:
[ afbeelding ]
Auw.quote:
Den Bosch?quote:Op maandag 5 juni 2023 02:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag gemaakt... raad het plaatje:
[ afbeelding ]
Maar ik krijg een stroomstoot.quote:Op maandag 5 juni 2023 02:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jouw neem ik dit heel erg kwalijk!!!!!!!!!
Nogal hardleers,dat klopt.quote:Op maandag 5 juni 2023 02:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor minder word jij tegenwoordig niet meer getriggerd
God sorry,quote:Op maandag 5 juni 2023 02:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
GOA!!!!quote:Op maandag 5 juni 2023 02:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Living the good life.quote:Op maandag 5 juni 2023 02:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Neemt en slok rum en Spankt ondertussen monique een beetje zijdelings.
quote:Op maandag 5 juni 2023 02:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Neemt en slok rum en Spankt ondertussen monique een beetje zijdelings.
Jij gaat ook lekker.quote:Op maandag 5 juni 2023 02:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Kijk toch nog allebei plezier eraan![]()
Zit in daarwaarikhiernietmagnoemen met iemand die me vertelt over kanibaal die de piemel van een ander op at
Mafkezen!! Run!!quote:Op maandag 5 juni 2023 02:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Kijk toch nog allebei plezier eraan![]()
Zit in daarwaarikhiernietmagnoemen met iemand die me vertelt over kanibaal die de piemel van een ander op at
Wel gewoon keihard slaan he, niet dat halve werk, daar houden we niet van!!quote:Op maandag 5 juni 2023 02:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Neemt een slok rum en Spankt ondertussen monique een beetje zijdelings.
Dan krijgt ie hem 6x zo hard terugquote:Op maandag 5 juni 2023 02:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wel gewoon keihard slaan he, niet dat halve werk, daar houden we niet van!!![]()
Wha! Ik ben té lang niet op Fok geweest...quote:Op maandag 5 juni 2023 02:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wel gewoon keihard slaan he, niet dat halve werk, daar houden we niet van!!![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 02:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dan krijgt ie hem 6x zo hard terug
kweet niet of hij daar van houdt
Nou ja, je hoeft niet te aaien... Maar een goede klets met de vlakke hand!quote:Op maandag 5 juni 2023 02:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dan krijgt ie hem 6x zo hard terug
kweet niet of hij daar van houdt
dat je de dag erna nog de hand ziet staanquote:Op maandag 5 juni 2023 03:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft niet te aaien... Maar een goede klets met de vlakke hand!
< kijkt even naar Monique.quote:Op maandag 5 juni 2023 03:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat je de dag erna nog de hand ziet staan
Zeker, vingers uit elkaar en rode afdruk op die blote bil!quote:Op maandag 5 juni 2023 03:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat je de dag erna nog de hand ziet staan
< kijkt even terugquote:Op maandag 5 juni 2023 03:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< kijkt even naar Monique.
In dat geval ga ik voor #teammarioquote:Op maandag 5 juni 2023 02:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en ik wilde eigenlijk me laten zakken
maar kwam #teamengine tegen als support kreet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |