quote:
Ze riepen dat VER nog wel een gratis stop kan maken waarschijnlijk, omdat hij naar verwachting uitloopt.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja in principe wel, maar ik geef alleen door wat ik hoorKan ook bullshit zijn wat ze roepen natuurlijk. Hij reed trouwens op medium
Hamilton en Russell eraf dus.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Het is een ongeschreven regel dat Alonso op het podium eindigt.
quote:Op zondag 4 juni 2023 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
Max rijdt al de hele race op de cruisecontrol
maar goed dat er geen vrouwen mee doenquote:
Vizier openquote:
Dickpic?quote:Op zondag 4 juni 2023 15:48 schreef Zipportal het volgende:
Leuke DM heb je gestuurd, PzKpfw. Hier ben ik absoluut niet van gediend.
Dat had allang p2 moeten zijnquote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:48 schreef Zipportal het volgende:
Ja te is echt een rampquote:Op zondag 4 juni 2023 15:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die auto is wel extreme troep op zondag.
Kun je dat hier delen? Is vast spannender dan de race.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:48 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2023 15:48 schreef Zipportal het volgende:
Hup naar P2quote:
Ik was hem al bijna vergeten.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:50 schreef vaarsuvius het volgende:
LEC is het echt kwijt .. rijdt als een rasechte middenmoter rond
Ik hoop hetquote:Op zondag 4 juni 2023 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Perez gaat zo nog 2e worden als ie hem uit kan rijden
Ik denk dat Charles eens na moet gaan denken of de toekomst van zijn carrière wel bij Ferrari ligt.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:50 schreef vaarsuvius het volgende:
LEC is het echt kwijt .. rijdt als een rasechte middenmoter rond
In de wolkenquote:
De lachende derde.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:51 schreef Nattekat het volgende:
Nyck straks zijn eerste punten dankzij een eenstopper.
Moet ook wel, als hij een betere race heeft neer gezet, dan alsnog gaat alle lof naar Hamilton van Toto.quote:
Hij flikt echt een heldendaad als ie dit vol weet te houden. Was één van de eerste stoppers.quote:
Pewrez?quote:Op zondag 4 juni 2023 15:53 schreef Evenstar het volgende:
Lol Ferrari/Sainz
Perez loopt gewoon even 3s in op een rondje, pewpew.
Nu pas?quote:Op zondag 4 juni 2023 15:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat Charles eens na moet gaan denken of de toekomst van zijn carrière wel bij Ferrari ligt.
Ja leuk naar een stel losers kijkenquote:Op zondag 4 juni 2023 15:52 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Vind het wel vermakelijk voor de plekken 2-18
Zeker weten, ik hoop het echt.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij flikt echt een heldendaad als ie dit vol weet te houden. Was één van de eerste stoppers.
Is ook niet leuk als je teamgenoot dat wel krijgt voor een suffe DRS-inhaal.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
Russell wil weer eens een extra complimentje ontvangen. Geen wonder dat hij voor dat team rijdt
Echt he... Misschien moet Toto hem even vertellen hoe ontzettend goed die move was.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
Russell wil weer eens een extra complimentje ontvangen. Geen wonder dat hij voor dat team rijdt
VER had al op p2 gelegen na 15 ronden.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
Perez straks p2 als hij op een 1 stop zit.
Verwacht ik wel.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
Hij is wel hard aan het stampen voor een 1 stopper denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
Daarna met de rooie band verder en tevens de snelste ronde scorenquote:Op zondag 4 juni 2023 15:53 schreef -XOR- het volgende:
VER is zegeltjes aan het sparen voor een tweede gratis stop
Muah, trager dan Max.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij is wel hard aan het stampen voor een 1 stopper denk ik.
Tokkie opvoeding.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:54 schreef daNpy het volgende:
Oke, mijn zoontje zegt nu dus de hele tijd natnek omdat ik hem net "Russel is een natnek" geleerd heb
Rijdt vergelijkbare tijden als Max.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij is wel hard aan het stampen voor een 1 stopper denk ik.
Maar dan is hij aan het eind echt de lul. Achterstand is nu ongeveer 18 sec op Hamiltonquote:Op zondag 4 juni 2023 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
Woonplaats: Eindhoven!!quote:Op zondag 4 juni 2023 15:54 schreef daNpy het volgende:
Oke, mijn zoontje zegt nu dus de hele tijd natnek omdat ik hem net "Russel is een natnek" geleerd heb
quote:
Nekquote:
Waar zou ie dan heen moeten? Alleen MERC is een verbetering, als Hammie eindelijk eens met pensioen gaat. RB vind het wel prima met PER als ie keurig 2de wordt in het kampioenschap .quote:Op zondag 4 juni 2023 15:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat Charles eens na moet gaan denken of de toekomst van zijn carrière wel bij Ferrari ligt.
quote:
4 poles in het op een na laatste seizoen.quote:
quote:
die kapotte vleugel net na de start helpt ook echt nie mee, wah.quote:
Go go go!quote:
Hij heeft een nieuwe vleugel gekregen toch?quote:Op zondag 4 juni 2023 15:58 schreef Sally het volgende:
[..]
die kapotte vleugel net na de start helpt ook echt nie mee, wah.
Sainz buiten.quote:
Ferrari strategie excellente.quote:
Iemand nog die foto met al die clown pitcrewquote:
Nee hoeft nietquote:Op zondag 4 juni 2023 16:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Iemand nog die foto met al die clown pitcrew
ja, maar 1) erg vroege stop, en 2) lange stop. Dan doe je niet echt meer mee, zeker niet vooraan,quote:Op zondag 4 juni 2023 15:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe vleugel gekregen toch?
Mentaal totaal gebroken. Een andere verklaring heb ik niet.quote:
Ze nemen gewoon de voorste anders is er kans dat ze er vier verschillende banden onder zetten.quote:
Niet geleerd van toen seb naast hem reed wat dat team met mensen doetquote:Op zondag 4 juni 2023 16:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Mentaal totaal gebroken. Een andere verklaring heb ik niet.
Ferrari breekt wel meer coureurs mentaal.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:01 schreef Jane het volgende:
[..]
En nog even FL pakt in de laatste rondequote:Op zondag 4 juni 2023 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
Ik lach me een breuk als Max toch de race uitrijdt op deze band
het is mogelijk, als zijn radiocommentaar niet de waarheid wasquote:Op zondag 4 juni 2023 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
Ik lach me een breuk als Max toch de race uitrijdt op deze band
Hoeft ook nog niet echt. Russell rijdt op oudere, zachtere banden.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:03 schreef Evenstar het volgende:
Perez nu even snel als Russell, komt niet dichterbij.
Kan wel maar dan moet er nog wel wat geks gebeuren. Met een (extra) pitstop ten opzichte van Perez zit Hamilton nog steeds vlak achter hem op nieuwe banden.quote:
Schijnt een discussie over bandenstrategie te hebben verlorenquote:Op zondag 4 juni 2023 16:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Dev had al 10d moeten staanquote:Op zondag 4 juni 2023 16:03 schreef Sally het volgende:
DEV al ff dezelfde tijd achter NOR, maar nu toch NOR voorbij![]()
Max naar Ferrari met GP confirmed.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:03 schreef Evenstar het volgende:
lol engineer van Max gebruikte net "question"
andere discussie.quote:
Met deze voorsprong kan hij vol voor bandenmanage gaanquote:Op zondag 4 juni 2023 16:04 schreef El_Thijs het volgende:
Max heeft wel vaker het onmogelijke gedaan. Dus ik zie het wel gebeuren.
En dan 5 sec, wint ie nogquote:
replayquote:
Die hebben ook Brazilie 2016 niet gezien. Of Hockenheim 2019. Ach gut...quote:Op zondag 4 juni 2023 16:05 schreef tripel7 het volgende:
F1tv dat denkt dat max niet in de regen kan winnen, waar waren ze vorig weekend
Ander moment.quote:
F1TV denkt wel meer, volgens hen is Max ook slecht in bandenmanagement.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:05 schreef tripel7 het volgende:
F1tv dat denkt dat max niet in de regen kan winnen, waar waren ze vorig weekend
In vergelijking met Kiev wel inderdaad.quote:
Vraag Leclerc nog eens.quote:
Gaat niet meer gebeurenquote:
quote:
quote:
Naar softs, en dan gas erop.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:08 schreef Evenstar het volgende:
Max komt zo wel binnen, vragen nu weer op front wing update.
Que, wat hebben die gesnoven dan. Sinds wanneer is Max slecht met banden....quote:Op zondag 4 juni 2023 16:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
F1TV denkt wel meer, volgens hen is Max ook slecht in bandenmanagement.
Van hamlap weten ze nog tot op de dag hoe snel die kon schijten maar bij Max vergeten ze races zoals Brazilië 2016. Achja
Aan z'n stem te horen rijdt Yuki aardig op z'n limietquote:Op zondag 4 juni 2023 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen maar bandenmanagement, vraag me af wie er echt op de limiet rijdt.
ja kut.quote:
Oh ze weten het, maar het is net als Tucker bij Fox. Onzin verkopen om de kijkers tevreden te houden die op de hand van één bepaald persoon zijnquote:Op zondag 4 juni 2023 16:10 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Que, wat hebben die gesnoven dan. Sinds wanneer is Max slecht met banden....
Hij is ook niet zo lang.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Aan z'n stem te horen rijdt Yuki aardig op z'n limiet
Wel gebruiktequote:
Ik vind het wel leuk. Ik zie Russell wel graag zolang ie zijn klep dichthoudt, die van zijn helm ook.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:10 schreef Sally het volgende:
[..]
ja kut.
Russell lijkt toch wel goed in de Merc - helaas
Arme Charlie droomt over Mercedes, maar ik zie Hammie en Georgie op deze manier wel lekker blijven zittenquote:
Focus je dan niet alleen blind op Max.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:15 schreef YellowBlacks het volgende:
Veel races dit seizoen, die wel heel erg saai zijn.
Mag wel wat meer spanning zijn.
Dit is geen saaie race, zelfs nu nog spannend of Perez podium kan pakken. Alonso loopt in op Stroll. Ferrari faalt zoals altijd, veel inhaalactiesquote:Op zondag 4 juni 2023 16:15 schreef YellowBlacks het volgende:
Voor spanning moet je FE kijken.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:15 schreef YellowBlacks het volgende:
En dan van de baan afquote:Op zondag 4 juni 2023 16:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Gaat Russell Hamilton ook nog pakken? Mag hij?
tja - moet bekennen dat ik RUS vorig seizoen ook al leuk vond rijdne - zeker als hij HAM voor bleef.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Ik zie Russell wel graag zolang ie zijn klep dichthoudt, die van zijn helm ook.
Komt niet dichterbij.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Gaat Russell Hamilton ook nog pakken? Mag hij?
Vergeet de wedstrijdleiding niet.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:17 schreef vosss het volgende:
Door het gefaal van Ferrari en Perez, 2 Mercs op het podium.
#GOAT #StillIRise.
Ajoh, nostalgie.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:17 schreef vosss het volgende:
#GOAT #StillIRise.
Great crowd.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:17 schreef vosss het volgende:
#GOAT #StillIRise.
Was opwarm rondequote:Op zondag 4 juni 2023 16:16 schreef PS. het volgende:
Geen snelste ronde van Verstappen valt wel wat tegen dan.
Perez gaat nog wel P3 pakken.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:17 schreef vosss het volgende:
#GOAT #StillIRise.
kan nog, kan nog.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:16 schreef PS. het volgende:
Geen snelste ronde van Verstappen valt wel wat tegen dan.
Eerst wel. Het was 10 seconden, nu 5.quote:
Met de livetiming is hij al bijna 2 verder, maar zit er nu nog niet in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |