abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209393695
Alles wat betreft F1 TV (Pro).

https://f1tv.formula1.com/
pi_209394793
Quote:” @AnneX, die optie is juist als een luxe voor de premium abonnees , nu heb je geen VPN meer nodig om te luisteren, je moet juist België aanklikken zodat de app weet dat je het commentaar wilt horen en er geen VPN meer voor nodig hebt. Als je voor Nederland kiest heb je alsnog een VPN nodig. Het is als het ware een verborgen trucje van ze, want anders mogen ze het niet legaal aan je aanbieden in Nederland met een Belgische licentie, als je als premium gebruiker op België klikt mogen ze dat wél.
De normale gebruikers krijgen deze keuze optie niet.”

@Eagles89 dank voor je antwoord. Uiteindelijk was ik ws hooooogst ongeduldig.
Inmiddels opgezegd en blijkbaar voor een maand betaald.
Inmiddels stemgeluid gehoord. Even vanmiddag afwachten.
Jack :r Olav O+ hoort bij F1. Mooi dat het allemaal kan. Alleen wat is het allemaal in,ge.wikkeld! En dan bedoel ik vnl. de hele site.
pi_209394837
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 23:30 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
En je hebt geen VPN meer nodig en de verbinding is veel stabieler en je kunt ook nog terugluisteren wat voor mij heel fijn is omdat ik vaak werk op zondagen :)

@:AnneX, die optie is juist als een luxe voor de premium abonnees , nu heb je geen VPN meer nodig om te luisteren, je moet juist België aanklikken zodat de app weet dat je het commentaar wilt horen en er geen VPN meer voor nodig hebt. Als je voor Nederland kiest heb je alsnog een VPN nodig. Het is als het ware een verborgen trucje van ze, want anders mogen ze het niet legaal aan je aanbieden in Nederland met een Belgische licentie, als je als premium gebruiker op België klikt mogen ze dat wél.
De normale gebruikers krijgen deze keuze optie niet.
Terugluisteren kan ook via deze link

https://omny.fm/shows/race-gemist
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zondag 4 juni 2023 @ 12:34:51 #4
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_209396939
Deze boys verdienen wel een shoutout.
https://multiviewer.app/

Ik kan niet meer zonder.

"So good even F1 teams use it"
Feyenoord!!! * Barça
  Moderator zondag 4 juni 2023 @ 14:40:31 #5
18653 crew  D.
pi_209397875
Tot dit weekend kon ik op de iPhone het scherm klein maken, maar nu is het volledig scherm of uit. Iemand een idee waardoor dat komt?
pi_209400101
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2023 14:40 schreef D. het volgende:
Tot dit weekend kon ik op de iPhone het scherm klein maken, maar nu is het volledig scherm of uit. Iemand een idee waardoor dat komt?
Normaal gesproken wel. Met tv kijken bijv.
Misschien toestel draaien? dat er dan ruimte is voor de optie.
Zegt ook eens wat technisch…😎
Met F1 nooit gebruikt.

Verder heb ik “genoten” van de combi gpradio en f1 w/
Alleen stom, dat de optie inloggen/uitloggen buiten beeld valt.
Dat je dan moet scrollen. Dat zag ik pas later.
Zelf houd ik er niet zo van om continu ingelogd te zijn ( behalve fok O+ ).
  Redactie Frontpage zaterdag 17 juni 2023 @ 18:36:57 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_209544955
F1TV wil opeens niet meer casten op de chromecast. Krijg hem wel verbonden maar dan krijg ik op de tv het F1TV logo te zien met 'ready to cast' en vervolgens doet die niks. Als ik de cast instellingen op 'scherm' ipv 'tabblad' zet dan doet die het wel, maar krijg je die irritante vertraagde haperingen die je hebt als je een scherm deelt. Plus ik kan mijn laptop dan niet gebruiken.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, vermoed dat het aan mijn instellingen ergens ligt en niet direct bij F1TV. Gebruik een macbook met Chrome om te casten.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 juni 2023 @ 20:55:10 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_209546446
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:
F1TV wil opeens niet meer casten op de chromecast. Krijg hem wel verbonden maar dan krijg ik op de tv het F1TV logo te zien met 'ready to cast' en vervolgens doet die niks. Als ik de cast instellingen op 'scherm' ipv 'tabblad' zet dan doet die het wel, maar krijg je die irritante vertraagde haperingen die je hebt als je een scherm deelt. Plus ik kan mijn laptop dan niet gebruiken.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, vermoed dat het aan mijn instellingen ergens ligt en niet direct bij F1TV. Gebruik een macbook met Chrome om te casten.
Kan je de app van F1TV Pro niet rechtstreek op de Chromecast zetten? Ik heb dat gedaan en ik kan zonder problemen kijken, werkt perfect. Anders zou ik het niet weten :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zaterdag 17 juni 2023 @ 23:03:53 #9
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_209548699
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 20:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Kan je de app van F1TV Pro niet rechtstreek op de Chromecast zetten? Ik heb dat gedaan en ik kan zonder problemen kijken, werkt perfect. Anders zou ik het niet weten :@
Ik kan geen apps op een chromecast zetten, geen idee hoe dat zou moeten :P Maar heb het na een hoop gevloek nu maar op de ipad gezet en nu cast die gewoon prima.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_209548963
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik kan geen apps op een chromecast zetten, geen idee hoe dat zou moeten :P Maar heb het na een hoop gevloek nu maar op de ipad gezet en nu cast die gewoon prima.
Kan alleen met de nieuwe chromecasts met google tv.
pi_209570510
Dju…wat een gebruikersonvriendelijke site is grandprixradio :R met al die stomme reclame.
Talloze malen in- en uitgelogd. Kreeg geen geluid.
Toen gaf ik het op en kwam alsnog Olav door. 8)7
pi_209570578
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 18:33 schreef AnneX het volgende:
Dju…wat een gebruikersonvriendelijke site is grandprixradio :R met al die stomme reclame.
Talloze malen in- en uitgelogd. Kreeg geen geluid.
Toen gaf ik het op en kwam alsnog Olav door. 8)7
Probeer deze anders eens: http://gpradio.hole1988.nl/. Hartstikke simpel, geen inloggen, geen VPN.
pi_209571013
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:

Ik heb hetzelde probleem dus het ligt niet aan jou
pi_209571018
Kan dat Mol spul naar een eigen topic, heeft weinig te maken met f1tv zelf
  dinsdag 20 juni 2023 @ 10:57:33 #15
37887 Dauthi
Progressive
pi_209577085
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 19:07 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Ik heb hetzelde probleem dus het ligt niet aan jou
Is jullie app up to date?
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_209580362
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 10:57 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Is jullie app up to date?
Het si een chromecast.... al het andere cast hij gewoon alleen f1tv doet moeilijk.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 15:42:23 #17
37887 Dauthi
Progressive
pi_209580479
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 15:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Het si een chromecast.... al het andere cast hij gewoon alleen f1tv doet moeilijk.
Ja, maar wanneer je naar een chromecast cast en de app is niet up to date, dan faalt dat zonder notificatie.
Kom ik iedere winter/lente/zomer/3 weken stop weer achter.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_209581436
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 15:42 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Ja, maar wanneer je naar een chromecast cast en de app is niet up to date, dan faalt dat zonder notificatie.
Kom ik iedere winter/lente/zomer/3 weken stop weer achter.
ik cast normaal gewoon vanaf de website naar de chromecast
pi_209583745
Ik heb geen problemen, maar zoals al gezegd is koop voor een paar tientjes een chromecast met afstandsbediening en het is echt hemels, het beeld loopt veel vloeiender en het is ook veel stabieler, het zijn minder handelingen zit niet met gedoe als je op verschillende wifi zit met beide apparaten én je kunt op je telefoon/tablet nog een coureur kiezen of gewoon iets totaal anders doen zonder meteen risico te lopen dat je gecaste programma wegvalt.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 15:05:03 #20
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209718401
Ik kan met de telefoon ook niet casten naar mijn LG of Samsung TV.
Bij mijn ouders lukte het wel, naar hun Sony TV. Mijn telefoon ging tijdens het casten wel érg raar doen. Casten naar beide TVs met Joetube gaat wel.

Wanneer ik F1TV via de laptop afspeel, hapert het beeld en het geluid om de paar seconden eventjes. Dit ligt aan mijn laptop; bij mijn ouders deed hij precies hetzelfde. Ik start de laptop vooraf opnieuw op, sluit de netwerkkabel aan en start dan alleen Chrome met 1 tabblad, maar het helpt niks.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_209732355
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 15:05 schreef daNpy het volgende:
Ik kan met de telefoon ook niet casten naar mijn LG of Samsung TV.
Bij mijn ouders lukte het wel, naar hun Sony TV. Mijn telefoon ging tijdens het casten wel érg raar doen. Casten naar beide TVs met Joetube gaat wel.

Wanneer ik F1TV via de laptop afspeel, hapert het beeld en het geluid om de paar seconden eventjes. Dit ligt aan mijn laptop; bij mijn ouders deed hij precies hetzelfde. Ik start de laptop vooraf opnieuw op, sluit de netwerkkabel aan en start dan alleen Chrome met 1 tabblad, maar het helpt niks.
Ik heb niet 'de' oplossing, maar: heb je officieel Google Chromecast?
En geen 'alternatief merk' ?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_209732425
2cents: paar weken terug ontdekt, dat het wèl werkt als al het gedoe op hetzelfde wifi netwerk zitten. (Ja, hier in huis zijn er drie :X )
pi_209732446
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 19:54 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb geen problemen, maar zoals al gezegd is koop voor een paar tientjes een chromecast met afstandsbediening en het is echt hemels, het beeld loopt veel vloeiender en het is ook veel stabieler, het zijn minder handelingen zit niet met gedoe als je op verschillende wifi zit met beide apparaten én je kunt op je telefoon/tablet nog een coureur kiezen of gewoon iets totaal anders doen zonder meteen risico te lopen dat je gecaste programma wegvalt.
Dit !
  zondag 2 juli 2023 @ 15:10:07 #24
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209732722
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:44 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik heb niet 'de' oplossing, maar: heb je officieel Google Chromecast?
En geen 'alternatief merk' ?
Gewoon casten naar de tv zelf.
Overigens gaat het nu via de laptop beter met een lagere kwaliteit.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_209732760
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:10 schreef daNpy het volgende:

[..]
Gewoon casten naar de tv zelf.
Overigens gaat het nu via de laptop beter met een lagere kwaliteit.
Tip is vóóraf de resolutie naar de hoogste stand te zetten, en daarna weer casten.
(dat moet vooraf). Op Auto laten staan werkt niet echt.

('probleem' van F1 TV zelf, zegt kennis met een 4K tv )
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')