Dan doe maar Emmen ipv die club uit zo'n nep provinciequote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Almere City FC of FC Emmen is mij om het even.
Bij NEC in ieder geval niet. Maar bij Excelsior(?) wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het in de eredivisie ook wel aardig deed eigenlijk (al weet ik dit niet zeker meer)
Gefeliciteerd!quote:
Kiezen tussen de ene lege huls en de andere lege huls. Behalve als je fan bent, kan ik onmogelijk imagineren waarom je voor een van beiden zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:47 schreef PSVCL het volgende:
Emmen vs Almere
![]()
Een kanslozere affiche bestaat niet
[..]![]()
![]()
Kanslozerequote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:47 schreef PSVCL het volgende:
Emmen vs Almere
![]()
[..]![]()
![]()
Met Emmen - Excelsior ook niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:51 schreef TLC het volgende:
Volgend seizoen Almere City - Excelsior in de eredivisie, daar doet je toch ook niemand n plezier mee
Das ook waarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met Emmen - Excelsior ook niet.
Het is leuk om een keer een club van de provincie Flevoland in de eredivisie te hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:51 schreef TLC het volgende:
Volgend seizoen Almere City - Excelsior in de eredivisie, daar doet je toch ook niemand n plezier mee
Niks is kanslozer dan PSVquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:47 schreef PSVCL het volgende:
Emmen vs Almere
![]()
[..]![]()
![]()
Ik ook, wel een vermakelijke gast.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:56 schreef TLC het volgende:
Ik gun Hyballa ook wel een leuke eredivisie club
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kiezen tussen de ene lege huls en de andere lege huls. Behalve als je fan bent, kan ik onmogelijk imagineren waarom je voor een van beiden zou moeten zijn.
Goed materiaal voor gifjes.quote:
quote:
Locadia 2quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die Antonisse, wat een wannabevoetballer..
Emmen is toch ook gewoon een kleurloze club wat dat betreft. En net zo goed komend seizoen (weer) een degradatiekandidaat dus laat Almere het dan maar een jaartje proberen.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil Almere weleens in de eredivisie zien, gewoon omdat er hier figuren zijn die daar viesmad om zouden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |