Die Alex Pastoor is een apart mannetje, maar toch weet hij wel vaak het maximale uit die eerste divisie-selecties te halen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:21 schreef Zorro het volgende:
Een finale Emmen - Almere
Och ja, weer een extra vrije avond/middag/weetikveelwanneerhetgespeeldwordt
Ik dacht dat hij het in de eredivisie ook wel aardig deed eigenlijk (al weet ik dit niet zeker meer)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Alex Pastoor is een apart mannetje, maar toch weet hij wel vaak het maximale uit die eerste divisie-selecties te halen.
Ik ben geen fan van hem met zijn betweterige toontje, maar hij doet het wel ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Alex Pastoor is een apart mannetje, maar toch weet hij wel vaak het maximale uit die eerste divisie-selecties te halen.
Hij is een dorpsstadspastoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van hem met zijn betweterige toontje, maar hij doet het wel ja.
Dan doe maar Emmen ipv die club uit zo'n nep provinciequote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Almere City FC of FC Emmen is mij om het even.
Bij NEC in ieder geval niet. Maar bij Excelsior(?) wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het in de eredivisie ook wel aardig deed eigenlijk (al weet ik dit niet zeker meer)
Gefeliciteerd!quote:
Kiezen tussen de ene lege huls en de andere lege huls. Behalve als je fan bent, kan ik onmogelijk imagineren waarom je voor een van beiden zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:47 schreef PSVCL het volgende:
Emmen vs Almere
![]()
Een kanslozere affiche bestaat niet
[..]![]()
![]()
Kanslozerequote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:47 schreef PSVCL het volgende:
Emmen vs Almere
![]()
Een kanslozere affiche bestaat niet
[..]![]()
![]()
Forum Opties | |