Doe ik vanmiddagquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Graag een nieuw plaatje in de OP.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met de folie dame dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Graag een nieuw plaatje in de OP.
[ afbeelding ]
Verandering van spijs doet eten!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat is er mis met de folie dame dan?
Van mij mag je haar eten hoor.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Van mij mag je haar eten hoor.Vind ze vast lekker.
Zo, aangepastquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zit teveel folie voor. Net als sommige van die komkommers in zo'n vervelend folietje zitten dat er maar niet af lijkt te willen.
Oeh ja, dat is echt een klacht op sich.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zit teveel folie voor. Net als sommige van die komkommers in zo'n vervelend folietje zitten dat er maar niet af lijkt te willen.
Dat is een veilige komkommerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuke OP Thijs!quote:
Je hebt een vreemde verwachting van een komkommer.quote:
Deels mijn schuldquote:Op zondag 4 juni 2023 10:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je hebt een vreemde verwachting van een komkommer.
Ach, voel je niet schuldig.quote:
Misschien wel beter jaquote:
Ja hoor. En Amy kan zo weer lekker spelen met haar komkommer.quote:
Hopelijk wordt het geen kwamkwammerquote:Op zondag 4 juni 2023 10:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor. En Amy kan zo weer lekker spelen met haar komkommer.
Whehe, nieuwe folie erom en ze kan weer komen.quote:
En ik wou hem nog zeggen dat ie zich moest in houden!quote:Op zondag 4 juni 2023 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Nounounou heren, wat denken jullie wel niet van me?
Mijn komkommers zijn deze keer zonder plastic, dus er wordt niet mee gespeeld!
Alleen acties gelden, intenties niet!quote:Op zondag 4 juni 2023 10:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik wou hem nog zeggen dat ie zich moest in houden!
Zal die onthoudenquote:Op zondag 4 juni 2023 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen acties gelden, intenties niet!
The road to hell is paved with good intentionsquote:
Tegeltjeswijsheidquote:Op zondag 4 juni 2023 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
The road to hell is paved with good intentions
Ahwquote:
Heb gehoord dat hij een tuin vol tegels heeft!quote:
Ik heb een huis gekocht en ik ben echt niet volwassenquote:Op zondag 4 juni 2023 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb gehoord dat hij een tuin vol tegels heeft!
Haha misschien wel leuk, een stukje tuin vol met tegeltjeswijsheden, past wel bij mn kabouters, ik zal ze vast gaan verzamelen bij de kringloop(of misschien word ik wel volwassen als ik een huis koop, dat kan ook natuurlijk)
Zelfs ik nog regelmatig, totdat ik in de spiegel kijkquote:
Nawhhh koenie ❤quote:Op zondag 4 juni 2023 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfs ik nog regelmatig, totdat ik in de spiegel kijk
Omdat het kan!quote:Op zondag 4 juni 2023 12:13 schreef Koen66 het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk 2 slowchats met dezelfde bewoners
Heb net mijn vliegengordijn achter het huis opgehangen. Mijn airco uit de kast gehaald. Ik ben er zo klaar voor!quote:Op zondag 4 juni 2023 11:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok, de vooruitzichten zijn dus rooskleurig
Omdat we deze niet verloren willen gaan? En heel soms zijn hier andere bewoners!quote:Op zondag 4 juni 2023 12:13 schreef Koen66 het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk 2 slowchats met dezelfde bewoners
Airco, dat zou ik ook wel willen hebben. Naja, ik ga maar weer hopen op een koude zomerquote:Op zondag 4 juni 2023 12:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb net mijn vliegengordijn achter het huis opgehangen. Mijn airco uit de kast gehaald. Ik ben er zo klaar voor!
Ik gebruik mijn ventilatoren welquote:Op zondag 4 juni 2023 12:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Airco, dat zou ik ook wel willen hebben. Naja, ik ga maar weer hopen op een koude zomer
Als het te warm is slaap ik sowieso kutquote:Op zondag 4 juni 2023 12:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb hem eigenlijk alleen aan als er een hittegolf is. Dan slaap ik zooooo ruk.
Ik ook daarom airco!quote:Op zondag 4 juni 2023 13:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het te warm is slaap ik sowieso kut
Jaloers!quote:Op zondag 4 juni 2023 14:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Moet alleen nog een raampje voorzien van een hor. Dan ist huis hittegolfproof
Hier ook een mobiele airco. Wat voor afdichting heb jij voor de luchtafvoer?quote:Op zondag 4 juni 2023 14:51 schreef Ronzz het volgende:
Hittegolf proof heb ik het helaas niet. Heb mobiele airco (wat redelijk kut is) en een plafondwaaier, die waaier helpt misschien wel het beste om een beetje luchtverplaatsing te hebben. Zon komt op aan de slaapkamerkant dus ik word geregeld uit bed gefikt
Ik heb een mobiele ik woon ook in een huur huisquote:Op zondag 4 juni 2023 14:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaloers!
Gelukkig slaap ik altijd slecht, dus dan valt een hittegolf niet zo op
Mja airco installeren vind ik wat prijzig in een huurhuis (ook aangezien ik verwacht met een paar jaar weer te verhuizen)
Heb een plastic geval erbij gekregen met gat erin die ik tussen het kozijn en het raam plaats (tuimelraam, redelijk makkelijk). Bovenkant van het raam dicht ik zoveel mogelijk met kussens en handdoeken. Oppassen dat het niet naar beneden valtquote:Op zondag 4 juni 2023 14:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier ook een mobiele airco. Wat voor afdichting heb jij voor de luchtafvoer?
Lekker provisorisch. Ik had altijd zo’n plastic luchtafdichting is het kozijn maar daar kwam vorig jaar met de hittegolf nog zoveel warmte door dat ik het van mijn kozijn gesloopt heb.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:12 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Heb een plastic geval erbij gekregen met gat erin die ik tussen het kozijn en het raam plaats (tuimelraam, redelijk makkelijk). Bovenkant van het raam dicht ik zoveel mogelijk met kussens en handdoeken. Oppassen dat het niet naar beneden valt
Werkt behoorlijk goed. Als het meerdere dagen warm blijft laat ik het zitten, volgende week heb ik de airco denk ik niet nodig.
Klinkt goed! Foto? Misschien krijg ik er een idee voor wat ik ook kan doenquote:Op zondag 4 juni 2023 15:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lekker provisorisch. Ik had altijd zo’n plastic luchtafdichting is het kozijn maar daar kwam vorig jaar met de hittegolf nog zoveel warmte door dat ik het van mijn kozijn gesloopt heb.
Dit jaar 18mm dik mdf gekocht heb op maat van mijn kozijn. Die kan ik zo in het kozijn klemmen met van die anti inbraak haken en er zit een gat in voor de afvoerslang. Heb hem gisterenavond in de lak gezet. Als hij droog is kit ik dat ding waarmee je hem in het raam kozijn klemt vast in dat hout. En dan heb ik geen gekloot meer ❤
Deze had ik als voorbeeld. Die van mij ligt te drogenquote:Op zondag 4 juni 2023 18:09 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Klinkt goed! Foto? Misschien krijg ik er een idee voor wat ik ook kan doen
Smooth.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:09 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Klinkt goed! Foto? Misschien krijg ik er een idee voor wat ik ook kan doen
Handig! Maar past helaas niet goed in m’n raamquote:Op zondag 4 juni 2023 18:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Deze had ik als voorbeeld. Die van mij ligt te drogen[ afbeelding ]
Lijkt wel een kattenluik!quote:Op zondag 4 juni 2023 18:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Deze had ik als voorbeeld. Die van mij ligt te drogen[ afbeelding ]
Ander huis kopenquote:Op zondag 4 juni 2023 19:15 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Handig! Maar past helaas niet goed in m’n raam
Gaat heel makkelijkquote:
Dan worden het hele hete nachten.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hij mag ook wel hier slapen met hete nachten.
Ice Queenquote:
Die kun je vast ook wel laten smelten!quote:
Tuurlijk! Stuur je een tikkie?quote:Op zondag 4 juni 2023 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaat heel makkelijkRonzz, wil je mijn huis kopen?
Daag mie nie uutquote:Op zondag 4 juni 2023 20:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hij mag ook wel hier slapen met hete nachten.
Geen uitdagende kleding op de hete nachten?quote:Op zondag 4 juni 2023 21:42 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Tuurlijk! Stuur je een tikkie?
[..]
Daag mie nie uut
Te warm voor, denk ik. Sowieso (bijna) naakt wat het lekkerste slaapt. En knuffelt.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen uitdagende kleding op de hete nachten?
Knuffelen zeker. Al is dat wel wat plakkerig als het heel warm isquote:Op zondag 4 juni 2023 21:50 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Te warm voor, denk ik. Sowieso (bijna) naakt wat het lekkerste slaapt. En knuffelt.
Haha ja das waar. Ik heb dan wel een deken (zonder dekbed erin) over me heen. Ik kan niet slapen als ik niks over me heen hebquote:Op zondag 4 juni 2023 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Knuffelen zeker. Al is dat wel wat plakkerig als het heel warm is
Slapen doe ik vrijwel altijd nog met pyjama/shortama/hemdje aan. Helemaal naakt voelt ook zo naakt
* El_Thijs even waarde berekenen gaatquote:Op zondag 4 juni 2023 21:42 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Tuurlijk! Stuur je een tikkie?
[..]
Daag mie nie uut
Eens, en eens.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:50 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Te warm voor, denk ik. Sowieso (bijna) naakt wat het lekkerste slaapt. En knuffelt.
Boxer heb ik altijd aan. Wil niet dat er een mug in mijn piemel priktquote:Op zondag 4 juni 2023 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Knuffelen zeker. Al is dat wel wat plakkerig als het heel warm is
Slapen doe ik vrijwel altijd nog met pyjama/shortama/hemdje aan. Helemaal naakt voelt ook zo naakt
Met die lichaamswarmte van mij soms ben ik nog verbaasd dat ze mij niet verantwoordelijk houden voor de klimaatveranderingquote:Op zondag 4 juni 2023 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die kun je vast ook wel laten smelten!
Oh nee, ik heb een dekbed nodig en die omhels ik dan als het erg warm is, dat er een been en een arm onder ligt ofzo. Alleen zo'n dun laken is me te lichtquote:Op zondag 4 juni 2023 22:04 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Haha ja das waar. Ik heb dan wel een deken (zonder dekbed erin) over me heen. Ik kan niet slapen als ik niks over me heen heb
Ik zie jou nu zo in bed liggen, je dekbed te knuffelenquote:Op zondag 4 juni 2023 22:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb een dekbed nodig en die omhels ik dan als het erg warm is, dat er een been en een arm onder ligt ofzo. Alleen zo'n dun laken is me te licht
Ja, ik ben een moeilijke slaper
Ik lig nog niet in bed, dus denk dat je bij iemand anders door het raam kijktquote:Op zondag 4 juni 2023 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie jou nu zo in bed liggen, je dekbed te knuffelen
Welk bed?quote:Op zondag 4 juni 2023 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie jou nu zo in bed liggen, je dekbed te knuffelen
* El_Thijs navigatie controleertquote:Op zondag 4 juni 2023 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lig nog niet in bed, dus denk dat je bij iemand anders door het raam kijkt
Goede vraag dit...quote:
Best wel ja. In welk bed zag je me liggen?quote:
Hmm, even de foto's zoeken...quote:Op zondag 4 juni 2023 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Best wel ja. In welk bed zag je me liggen?
Toevallig, ik ook!quote:Op maandag 5 juni 2023 08:18 schreef MizzezAmy het volgende:
goedemorgen! Gezellig met mn dekbed geknuffeld
quote:
Goedemorgen! En wat heb jij vannacht geknuffeld?quote:
Een stretcher van de Decathlon.quote:
Iets heel zachts volgens mij, maar het was weg in de ochtendquote:Op maandag 5 juni 2023 09:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen! En wat heb jij vannacht geknuffeld?
Deed ik vroeger, nu alleen een shirt aan als het koud is.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:07 schreef LordofLeaves het volgende:
Moet er niet aan denken om in een shirt of pyjama te moeten slapen.
Dan pak ik wel een extra deken.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deed ik vroeger, nu alleen een shirt aan als het koud is.
Dan zijn ze te klein!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan pak ik wel een extra deken.Krijg van shirts in bed altijd een boa constrictor gevoel.
Ik ook niet. Dat doe ik alleen als het echt niet anders kan. En in de zomer gewoon naakt onder een lakentjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:07 schreef LordofLeaves het volgende:
Moet er niet aan denken om in een shirt of pyjama te moeten slapen.
Nee, ik draai veel in mijn slaap.quote:
Dat laatste slaapt het beste ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat doe ik alleen als het echt niet anders kan. En in de zomer gewoon naakt onder een lakentje
Ik schijnbaar ook, maar nog geen klachten gehad. Ja dat ik zogenaamd de dekens inpikquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik draai veel in mijn slaap.
Nou, ik raak ze altijd wel kwijt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik schijnbaar ook, maar nog geen klachten gehad. Ja dat ik zogenaamd de dekens inpik
Zal Lenny wel hebben danquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, ik raak ze altijd wel kwijt.
staat genoteerdquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:56 schreef rival het volgende:
Als ik naakt slaap dan wil ik wel een dekbed maar als ik een boxer aan heb dan kan ik zonder verdere vorm van bedekking gewoon rustig slapen.
Zo, dan weten jullie dat ook.
Die jat nooit.quote:
Amy is op jacht!quote:
Die heeft een heel kladblok vol.quote:
Geloof ik. Daarom vrouwen jacht!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Duidelijk ja! Veel te vermoeiend mannen jacht.
Heb je ook al een kopie van je loonstrook en levenstestament moeten overleggen?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ja anders is straks je lijstje niet compleet natuurlijk
Ja zo vermoeiend. Je gaat ergens op een kruispunt staan. Je roept 3x joehoe. En er staat een rij mannenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Duidelijk ja! Veel te vermoeiend mannen jacht.
Loonstrook he.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je ook al een kopie van je loonstrook en levenstestament moeten overleggen?
Waarom zou ik dat doen ik heb al werk?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ja zo vermoeiend. Je gaat ergens op een kruispunt staan. Je roept 3x joehoe. En er staat een rij mannen
Rodeo dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jacht in het algemeen is niet aan mij besteed daar heb ik helemaal geen zin in.
Inclusief seks contracten?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vroeger meegemaakt met de paarden. Tegenwoordig ga ik gewoon een zakelijke overeenkomst aan
Ook dan kan iemand rodeo van je verwachten hoor. Kan je een beetje rijden?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vroeger meegemaakt met de paarden. Tegenwoordig ga ik gewoon een zakelijke overeenkomst aan
Onderdeel van de zakelijke overeenkomst.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen idee wat is een sekscontract?
Ik kan niet onverdienstelijk auto en paardrijden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ook dan kan iemand rodeo van je verwachten hoor. Kan je een beetje rijden?
En wat zou ik daar in moeten opnemen dan? Minimale aantal keer per week enz?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Onderdeel van de zakelijke overeenkomst.
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En wat zou ik daar in moeten opnemen dan? Minimale aantal keer per week enz?
Min aantal orgasmes zou ik definiëren als ik jou was.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En wat zou ik daar in moeten opnemen dan? Minimale aantal keer per week enz?
Hoeft niet altijd een orgasme aangekoppeld te zijn. Begin wel vast met een conceptversiequote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Min aantal orgasmes zou ik definiëren als ik jou was.
Pandapunten en tijgerpunten.quote:
Die kan je omzetten in pluspunten!quote:
Ja, bij 69 moet je je zorgen gaan makenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoe moet je die nu weer opnemen dan? Max te behalen ofzo?
Doe eens niet zo strengquote:
Nooitquote:
Dat bepaal jij nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:33 schreef tesssssssss het volgende:
Ja, back on topic, jongens, wat het topic ook was.
Niet geschoten is altijd mis.quote:
Niet mis is altijd geschoten.quote:
Van mij wel.quote:
Ja punten dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:33 schreef tesssssssss het volgende:
Ja, back on topic, jongens, wat het topic ook was.
Ach nee, het is maar seks.quote:
Dan moet je een grote paarse punt hebben.quote:
Die heeft koekie vast niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan moet je een grote paarse punt hebben.
Monsterpoentie!quote:
Vandaag is roooooood!quote:
Leuke nick.quote:
Kijken hoe lang het duurt eer we iemand zien met die nickquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vandaag is roooooood!
[..]
Leuke nick.
Een of andere kloon.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijken hoe lang het duurt eer we iemand zien met die nick
Hmmm...quote:
Hoop wel dat die naam word vastgelegd.quote:
Even wachten dusquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoop wel dat die naam word vastgelegd.
Koekie kan haar nick toch laten aanpassen?quote:
Oh ja!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Koekie kan haar nick toch laten aanpassen?
Nee.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Koekie kan haar nick toch laten aanpassen?
Ja vond ik wel fancy.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vandaag is roooooood!
[..]
Leuke nick.
Is het ook. Nog meer fancy dingen?quote:
Partyboober.quote:
Ook mooi gevonden.quote:
NOG meer?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is het ook. Nog meer fancy dingen?
Ja joh, hele excelsheets vol!quote:
Nee joh, ik dartel gewoon wat rond en dan is er vanzelf wel iemand die even wil schietenquote:
Ik ook!quote:
3 hele gangen?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook!komt wel dichtbij zo
Maar mijn uit eten zal wel een McDonald's ofzo worden. Net als gisteren![]()
Vandaag gelukkig wel gewoon bij een net restaurant 3 gangen gegeten.
Ja, we hadden hongerquote:
Goede grappen welquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, we hadden honger
Gheghe, zelfde niveau als dat op de locatie een toilet verstopt was. Toen zei een collega ook: "Hoezo, er staan toch bordjes?"
Kijk, er is altijd hoop.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
De collectie wordt vast wel weer een keer uitgebreid maar voor nu heb ik nog niks gezien
Marathon gehouden?quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sowieso en nu eerst de satisfyer aan de lader leggen want die was gister leeg
42,195 minuten langquote:
En vervolgens kapot gekomen.quote:
Zit er geen usb kabel aan zodat je hem niet hoeft op te laden?quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar er zit geen nog zoveel % batterij functie op. Echt een gemis wat mij betreft.
Lijkt me best kut.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar er zit geen nog zoveel % batterij functie op. Echt een gemis wat mij betreft.
Jawel maar hij laad met van die magneetjes. Opzich leuk maar niet als hij er halverwege mee stopt omdat i leeg is.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En vervolgens kapot gekomen.
[..]
Zit er geen usb kabel aan zodat je hem niet hoeft op te laden?
Nah dat bijna bijna bijna heb ik niet zo dramatisch. Maar tis wel kut jaquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lijkt me best kut.
"Bijna bijna bijnaaaaa..."
*Bzzzzz........* *uit*
"AAAARRGGGHHH!!!"
Ah zo. Halverwege stoppen lijkt mij vreselijk.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jawel maar hij laad met van die magneetjes. Opzich leuk maar niet als hij er halverwege mee stopt omdat i leeg is.
Nee hoor daarom zorg ik wel dat ik wat afwisseling heb liggen 😂quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah zo. Halverwege stoppen lijkt mij vreselijk.Dat word weer ouderwets handwerken.
Andermans handen?quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee hoor daarom zorg ik wel dat ik wat afwisseling heb liggen 😂
quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat was nog beter geweest maar nee.
Wel bijzonder. Al die vrouwen met hun speelgoed en mannen hebben alleen maar hun handen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Womanizer duo en satisfyer pro 2
Meer hebben we niet nodigquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel bijzonder. Al die vrouwen met hun speelgoed en mannen hebben alleen maar hun handen.
Maar voor jullie is het een veel makkelijker te bereiken plaats! Wij moeten onze arme polsjes in bochten wringen enz.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel bijzonder. Al die vrouwen met hun speelgoed en mannen hebben alleen maar hun handen.
Het is geen hogere wiskunde nee.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar voor jullie is het een veel makkelijker te bereiken plaats! Wij moeten onze arme polsjes in bochten wringen enz.
Huh? Ik gebruik denk ik net zo vaak mn handen als mn speeltjes, beetje afwisselingquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar voor jullie is het een veel makkelijker te bereiken plaats! Wij moeten onze arme polsjes in bochten wringen enz.
Nou…quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is geen hogere wiskunde nee.Bochten wringen klinkt net alsof je met een operatie bezig bent.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie eens met elkaar tips uitwisselenquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Ik gebruik denk ik net zo vaak mn handen als mn speeltjes, beetje afwisseling
Dan ben ik denk ik gewoon lui. Maar mijn eigen handen vind ik matig. Die van een ander kan ik wel waarderenquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Ik gebruik denk ik net zo vaak mn handen als mn speeltjes, beetje afwisseling
Kijk, Amy doet niet moeilijk.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je moet poes wel benaderen als poes eh? Beetje aaien en kriebelen.quote:
Ow goed dat je dit zegt!quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kijk, Amy doet niet moeilijk.
[..]
Je moet poes wel benaderen als poes eh? Beetje aaien en kriebelen.
Ja iemand anders handen geven wel weer een extra dimensie. Maar die heb ik niet altijd bij de handquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan ben ik denk ik gewoon lui. Maar mijn eigen handen vind ik matig. Die van een ander kan ik wel waarderen
* El_Thijs even de vingers losmaaktquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan ben ik denk ik gewoon lui. Maar mijn eigen handen vind ik matig. Die van een ander kan ik wel waarderen
Hihi komenquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow goed dat je dit zegt!
Ik doe ook niet moeilijk ik laat het gewoon graag over mij heen komen
Ben je je pandapunten kwijt?quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow goed dat je dit zegt!
Ja in mijn geval is dat de controle uit handen geven.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja iemand anders handen geven wel weer een extra dimensie. Maar die heb ik niet altijd bij de hand
Inclusief vastbinden enzo?quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja in mijn geval is dat de controle uit handen geven.
Vastbinden was wel een beetje de hobby van mijn exquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Inclusief vastbinden enzo?
Of is dat weer teveel de controle uit handen geven?
Blinddoeken?quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vastbinden was wel een beetje de hobby van mijn exik weet niet wat jij onder enzo verstaat.
Blinddoeken wel. Maar geen sm ofzo. Is al 7 jaar geleden. Ben weer bijna maagdquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blinddoeken?
Haha maar het was dus ook jouw hobby?
Mijn ex had ook wel wat hobby's die niet mijn hobby waren
Zoals?quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blinddoeken?
Haha maar het was dus ook jouw hobby?
Mijn ex had ook wel wat hobby's die niet mijn hobby waren
Heel goed. Geen barrieres.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow goed dat je dit zegt!
Iets zegt mij over een hobby met een slechte afloop.quote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Iets zegt mij over een hobby met een slechte afloop.
Als je rustig met elkaars tongen speelt zeg maar. De wasmachine is ook niks neequote:Op woensdag 7 juni 2023 10:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
Om even op deze tt te komen. Wat maakt in jullie beleving een goede tongzoen? Ik heb wel eens iemand getroffen die zoende als een wasmachine daar was ik meteen klaar mee. Maar wat maakt dan een goede tongzoen.
Niet wat, maar wie.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
Om even op deze tt te komen. Wat maakt in jullie beleving een goede tongzoen? Ik heb wel eens iemand getroffen die zoende als een wasmachine daar was ik meteen klaar mee. Maar wat maakt dan een goede tongzoen.
Ook al zit dat in de naam dat moet je IN MY HUMBLE OPINION juist minimaliseren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je rustig met elkaars tongen speelt zeg maar.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Iets zegt mij over een hobby met een slechte afloop.
Oefening baart kunst!quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Blinddoeken wel. Maar geen sm ofzo. Is al 7 jaar geleden. Ben weer bijna maagdmoet alles weer opnieuw leren enzo.
Echt?quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ook al zit dat in de naam dat moet je IN MY HUMBLE OPINION juist minimaliseren.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt?
*maakt notities
Nee, geen wasmachine, maar wmb ook beetje spelen inderdaad. Niet teveel speeksel en tong hoeft niet achter in mn keel te zitten. Just the tipoh ja, de handen moeten ook iets doen, niet de armen langs het lichaam laten bungelen.
En wat vind jij zelf @:Monsterkoekie?
Je was ook klaar met mannen/relaties/gedoe ?quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]en daarna heb ik ook 5 jaar lang pandapunten verzameld.
[..]
Oefening baart kunst!
Je bent flink aan het noteren deze weekquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt?
*maakt notities
Nee, geen wasmachine, maar wmb ook beetje spelen inderdaad. Niet teveel speeksel en tong hoeft niet achter in mn keel te zitten. Just the tipoh ja, de handen moeten ook iets doen, niet de armen langs het lichaam laten bungelen.
Ja, maar daar ben ik inmiddels wel weer overheenquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je was ook klaar met mannen/relaties/gedoe ?
Ja, beetje overwerkt, dus mn geheugen laat het een beetje afwetenquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent flink aan het noteren deze week
Nouja iig wil ik niet verdrinken in het speeksel. Persoonlijk vind ik een overdaad aan tong ook niet zo aangenaam.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt?
*maakt notities
Ik denk ik ook wel maar ben wel voorzichtiger.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik inmiddels wel weer overheen
Een goede tongzoen? Dat is hetzelfde als met vingeren of clit massage. Je moet aanvoelen wat de ander fijn vindt. En daarop goed oefenen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
Arme ziel.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]en daarna heb ik ook 5 jaar lang pandapunten verzameld.
Niks mis met voorzichtigheid. Je weet nooit wat je tegen het lijf loopt. Je kan beter iemand in de kroeg tegenkomen dan online, uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik denk ik ook wel maar ben wel voorzichtiger.
Tussen de ene paar lippen kan ik beter tongen dan tussen de anderequote:Op woensdag 7 juni 2023 13:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een goede tongzoen? Dat is hetzelfde als met vingeren of clit massage. Je moet aanvoelen wat de ander fijn vindt. En daarop goed oefenen natuurlijk.
[..]
Arme ziel.
Ik ook, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tussen de ene paar lippen kan ik beter tongen dan tussen de andere
Je moet ergens goed in zijn!quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat mag de pret niet drukken.
Precies. Je hebt specialisten en all rounders.quote:
Ben jij anti online? In de kroeg weet je ook niet wat voor red flags iemand heeft. Die kun je soms online nog enigzins tussen de regels door lezenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis met voorzichtigheid. Je weet nooit wat je tegen het lijf loopt. Je kan beter iemand in de kroeg tegenkomen dan online, uitzonderingen daargelaten.
Deze vind ik erg leukquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Precies. Je hebt specialisten en all rounders.
Ben jij een specialist?quote:
Nee hoor, zeker niet. Je weet toch dat ik mijn vriendin online heb leren kennen? Ben het ook wel met je eens dat het soms wat langer duurt voor je punten gaat zien, maar in de kroeg heb je misschien sneller een beeld van iemand. Dan gaan nuances e.d. ook opvallen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben jij anti online? In de kroeg weet je ook niet wat voor red flags iemand heeft. Die kun je soms online nog enigzins tussen de regels door lezen
Oh ja ik ook wel, maar denk dat veel mensen wel voorzichtiger worden door ervaringen in het verleden. Alleen van als een kluizenaar leven worden de meeste mensen ook niet zo gelukkig.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik denk ik ook wel maar ben wel voorzichtiger.
Maar heb je dan liever een specialist of een allrounder?quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Precies. Je hebt specialisten en all rounders.
Je gaat meer ervaring opdoen als je wat langer date met verschillende mensen. Maar soms komt het al vrij snel naar voren dat het gewoon niet klikt. En dan is online wel makkelijker. Maar de redenen waarom je soms wordt afgewezen is ook bizar en bijna lachwekkend te noemenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja ik ook wel, maar denk dat veel mensen wel voorzichtiger worden door ervaringen in het verleden. Alleen van als een kluizenaar leven worden de meeste mensen ook niet zo gelukkig.
De all rounder natuurlijk. Dan heb je meer keuze in activiteiten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar heb je dan liever een specialist of een allrounder?
Of misschien meerdere specialisten, voor elk onderdeel een
Er is vast iets waar je met kop en schouders bovenuit steekt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee maar ook zeker geen allrounder. Mijn bodycount is op 1 hand te tellen.
Ik vraag nooit naar een reden die vul ik zelf inquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je gaat meer ervaring opdoen als je wat langer date met verschillende mensen. Maar soms komt het al vrij snel naar voren dat het gewoon niet klikt. En dan is online wel makkelijker. Maar de redenen waarom je soms wordt afgewezen is ook bizar en bijna lachwekkend te noemen
Nog niet ontdekt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er is vast iets waar je met kop en schouders bovenuit steekt.
* El_Thijs hand opsteektquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er is vast iets waar je met kop en schouders bovenuit steekt.
Duidelijk een all rounder.quote:
Wat wilde je dan zeggen?quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs hand opsteekt
Oh, daar ging het niet over?
quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De all rounder natuurlijk. Dan heb je meer keuze in activiteiten.
Pochen met mijn lengtequote:
30 cm boven de schouders uit? Knap.quote:
quote:
Ronde vormen beste vormen!quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
30 cm boven de schouders uit? Knap.
quote:
Eensquote:
Ronde borsten en ronde heupen.quote:
Jij snapt hem!quote:
Allicht, ik ben een kenner.quote:
Scheelt dat je een hoop speelgoed hebt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mja tis wat het is ik moet het er voorlopig nog maar mee doen.
Lol speelgoed ja.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Allicht, ik ben een kenner.![]()
[..]
Scheelt dat je een hoop speelgoed hebt.
Ik heb ze niet bedacht hoor.quote:
Het speelgoed?quote:
Ja, ik zag Lol speelgoed staan. Ik weet van niks.quote:
LordofLusts!quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, ik zag Lol speelgoed staan. Ik weet van niks.
Dat word mijn kloon!quote:
Graag gedaanquote:
Weet ik. Kan je geen ongelijk geven.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar had er ff andere associaties mee.
It's raining dicks...quote:
Gezellig met alle anderen die nuchter moeten zijn. Ik hoef niet nuchter, dus ga altijd in de middag. Sowieso is bij ons op afspraak tegenwoordig.quote:
Hier een nummertje trekken en klaar. Alleen weet je nooit hoe lang het bij sommige mensen duurt. Soms lijkt het wel of het hele vaatje vol moetquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gezellig met alle anderen die nuchter moeten zijn. Ik hoef niet nuchter, dus ga altijd in de middag. Sowieso is bij ons op afspraak tegenwoordig.
En sommige mensen zijn moeilijk aan te prikken. Ik heb ook wel eens gehad dat ze eerst 3 keer de linkerarm probeerden en toen de rechterarm, waar het gelukkig gelijk raak was. Dat kost ook wel tijd.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier een nummertje trekken en klaar. Alleen weet je nooit hoe lang het bij sommige mensen duurt. Soms lijkt het wel of het hele vaatje vol moet
Dat ok. Bij mij is het gelukkig vrijwel altijd in 1x goed. En gelukkig maar twee buisjes deze keerquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En sommige mensen zijn moeilijk aan te prikken. Ik heb ook wel eens gehad dat ze eerst 3 keer de linkerarm probeerden en toen de rechterarm, waar het gelukkig gelijk raak was. Dat kost ook wel tijd.
Dat vind jij dan weer leuk eh?quote:
Amy is ook goddelijk tochquote:
quote:
quote:
Amy Divine klinkt als een hele foute porno naam.quote:
Ah, zal ook maar eens een kloon aanmaken danquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Amy Divine klinkt als een hele foute porno naam.![]()
Kpd godin!quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, zal ook maar eens een kloon aanmaken dan
quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Amy Divine klinkt als een hele foute porno naam.![]()
Dat wordt je OF-naamquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, zal ook maar eens een kloon aanmaken dan
Eens uitzoeken of je makkelijk je naam op OF kan veranderenquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eens uitzoeken of je makkelijk je naam op OF kan veranderen
Ik was al aan het zoekenquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Niet echt natuurlijk, ik ben zelfs nog nooit op de website van OF geweest
Awwwquote:
Ik beeld me dan soms in hoe dat gesprek gaatquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Pff net geprobeerd de huisarts te bellen: *Er zijn nog 15 wachtenden voor u, de geschatte wachttijd is 46 minuten*
Nu ja, ik voel me ook een beetje stom dat ik bel. Ik had dus op het werk die burnout klachten aangekaart en gevraagd voor wat ondersteuning, maar de arbo gaf aan dat ik hiervoor contact met de huisarts moet opnemen. Ik heb nu 4 jaar een huisarts, maar haar nog nooit gezien, omdat ik pas bel als het echt nodig is. Dus ik voel me er eigenlijk niet echt prettig bij om te bellen met vage klachten. Maar durf het ook niet te negeren, want bang dat als ik toch echt uitval, ik een verwijt van arbo krijg dat ik geen contact met de huiarts had opgenomen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik beeld me dan soms in hoe dat gesprek gaat
"Meneer, u heeft enkel een muggenbeet, dat is ongevaarlijk."
"MAAR HET JEUKT ZO!"
*repeat 15 minuten*
Daarom gewoon bellen, straks heb je spijt als je het niet gedaan hebtquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu ja, ik voel me ook een beetje stom dat ik bel. Ik had dus op het werk die burnout klachten aangekaart en gevraagd voor wat ondersteuning, maar de arbo gaf aan dat ik hiervoor contact met de huisarts moet opnemen. Ik heb nu 4 jaar een huisarts, maar haar nog nooit gezien, omdat ik pas bel als het echt nodig is. Dus ik voel me er eigenlijk niet echt prettig bij om te bellen met vage klachten. Maar durf het ook niet te negeren, want bang dat als ik toch echt uitval, ik een verwijt van arbo krijg dat ik geen contact met de huiarts had opgenomen.
Ze hebben me teruggebeld, volgende week was er nog een plekje. Maar ook echt nog maar 2 plekjes, anders werd het de week erna.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom gewoon bellen, straks heb je spijt als je het niet gedaan hebt
Heb jij gelukquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ze hebben me teruggebeld, volgende week was er nog een plekje. Maar ook echt nog maar 2 plekjes, anders werd het de week erna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |