Doe ik vanmiddagquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Graag een nieuw plaatje in de OP.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met de folie dame dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Graag een nieuw plaatje in de OP.
[ afbeelding ]
Verandering van spijs doet eten!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat is er mis met de folie dame dan?
Van mij mag je haar eten hoor.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Van mij mag je haar eten hoor.Vind ze vast lekker.
Zo, aangepastquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zit teveel folie voor. Net als sommige van die komkommers in zo'n vervelend folietje zitten dat er maar niet af lijkt te willen.
Oeh ja, dat is echt een klacht op sich.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zit teveel folie voor. Net als sommige van die komkommers in zo'n vervelend folietje zitten dat er maar niet af lijkt te willen.
Dat is een veilige komkommerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuke OP Thijs!quote:
Je hebt een vreemde verwachting van een komkommer.quote:
Deels mijn schuldquote:Op zondag 4 juni 2023 10:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je hebt een vreemde verwachting van een komkommer.
Ach, voel je niet schuldig.quote:
Misschien wel beter jaquote:
Ja hoor. En Amy kan zo weer lekker spelen met haar komkommer.quote:
Hopelijk wordt het geen kwamkwammerquote:Op zondag 4 juni 2023 10:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor. En Amy kan zo weer lekker spelen met haar komkommer.
Whehe, nieuwe folie erom en ze kan weer komen.quote:
En ik wou hem nog zeggen dat ie zich moest in houden!quote:Op zondag 4 juni 2023 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Nounounou heren, wat denken jullie wel niet van me?
Mijn komkommers zijn deze keer zonder plastic, dus er wordt niet mee gespeeld!
Alleen acties gelden, intenties niet!quote:Op zondag 4 juni 2023 10:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik wou hem nog zeggen dat ie zich moest in houden!
Zal die onthoudenquote:Op zondag 4 juni 2023 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen acties gelden, intenties niet!
The road to hell is paved with good intentionsquote:
Tegeltjeswijsheidquote:Op zondag 4 juni 2023 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
The road to hell is paved with good intentions
Ahwquote:
Heb gehoord dat hij een tuin vol tegels heeft!quote:
Ik heb een huis gekocht en ik ben echt niet volwassenquote:Op zondag 4 juni 2023 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb gehoord dat hij een tuin vol tegels heeft!
Haha misschien wel leuk, een stukje tuin vol met tegeltjeswijsheden, past wel bij mn kabouters, ik zal ze vast gaan verzamelen bij de kringloop(of misschien word ik wel volwassen als ik een huis koop, dat kan ook natuurlijk)
Zelfs ik nog regelmatig, totdat ik in de spiegel kijkquote:
Nawhhh koenie ❤quote:Op zondag 4 juni 2023 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfs ik nog regelmatig, totdat ik in de spiegel kijk
Omdat het kan!quote:Op zondag 4 juni 2023 12:13 schreef Koen66 het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk 2 slowchats met dezelfde bewoners
Heb net mijn vliegengordijn achter het huis opgehangen. Mijn airco uit de kast gehaald. Ik ben er zo klaar voor!quote:Op zondag 4 juni 2023 11:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok, de vooruitzichten zijn dus rooskleurig
Omdat we deze niet verloren willen gaan? En heel soms zijn hier andere bewoners!quote:Op zondag 4 juni 2023 12:13 schreef Koen66 het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk 2 slowchats met dezelfde bewoners
Airco, dat zou ik ook wel willen hebben. Naja, ik ga maar weer hopen op een koude zomerquote:Op zondag 4 juni 2023 12:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb net mijn vliegengordijn achter het huis opgehangen. Mijn airco uit de kast gehaald. Ik ben er zo klaar voor!
Ik gebruik mijn ventilatoren welquote:Op zondag 4 juni 2023 12:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Airco, dat zou ik ook wel willen hebben. Naja, ik ga maar weer hopen op een koude zomer
Als het te warm is slaap ik sowieso kutquote:Op zondag 4 juni 2023 12:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb hem eigenlijk alleen aan als er een hittegolf is. Dan slaap ik zooooo ruk.
Ik ook daarom airco!quote:Op zondag 4 juni 2023 13:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het te warm is slaap ik sowieso kut
Jaloers!quote:Op zondag 4 juni 2023 14:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Moet alleen nog een raampje voorzien van een hor. Dan ist huis hittegolfproof
Hier ook een mobiele airco. Wat voor afdichting heb jij voor de luchtafvoer?quote:Op zondag 4 juni 2023 14:51 schreef Ronzz het volgende:
Hittegolf proof heb ik het helaas niet. Heb mobiele airco (wat redelijk kut is) en een plafondwaaier, die waaier helpt misschien wel het beste om een beetje luchtverplaatsing te hebben. Zon komt op aan de slaapkamerkant dus ik word geregeld uit bed gefikt
Ik heb een mobiele ik woon ook in een huur huisquote:Op zondag 4 juni 2023 14:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaloers!
Gelukkig slaap ik altijd slecht, dus dan valt een hittegolf niet zo op
Mja airco installeren vind ik wat prijzig in een huurhuis (ook aangezien ik verwacht met een paar jaar weer te verhuizen)
Heb een plastic geval erbij gekregen met gat erin die ik tussen het kozijn en het raam plaats (tuimelraam, redelijk makkelijk). Bovenkant van het raam dicht ik zoveel mogelijk met kussens en handdoeken. Oppassen dat het niet naar beneden valtquote:Op zondag 4 juni 2023 14:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier ook een mobiele airco. Wat voor afdichting heb jij voor de luchtafvoer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |