Bijna.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:27 schreef INViCTuS het volgende:
Krijg bijna medelijden met het noorden en de wadden. Zitten weer en nog steeds met herfst temperaturen van 12-14 graden. Sneu
Niet nodig. Merendeel vd mensen die daar wonen walgen van alles dat ook maar in de buurt komt van warm weer.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:27 schreef INViCTuS het volgende:
Krijg bijna medelijden met het noorden en de wadden. Zitten weer en nog steeds met herfst temperaturen van 12-14 graden. Sneu
Nou, ik ben blij dat het eindelijk lekker aangenaam is qua temperatuur en het zonnig en stabiel droog is. 24-26 is echt perfect. Relatief lage luchtvochtigheid ook.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Niet nodig. Merendeel vd mensen die daar wonen walgen van alles dat ook maar in de buurt komt van warm weer.
Ze zijn volledig gelukkig en in hun element nu
Gewoon een mooie zomerse pluimquote:
Het kan ook nooit eens gewoon normaal zijn. Stabiel zomerweer met temperaturen tussen de 20-25 graden zou gewoon heerlijk zijn.quote:
Dat is al een paar dagen gaande en gaat nog even doorquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het kan ook nooit eens gewoon normaal zijn. Stabiel zomerweer met temperaturen tussen de 20-25 graden zou gewoon heerlijk zijn.
Mwa mogelijk 10 dagen rond de 30 graden in juni vind ik vrij abnormaal.quote:
En dan moeten de 2 warmste zomermaanden nog komenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa mogelijk 10 dagen rond de 30 graden in juni vind ik vrij abnormaal.
Was hier gisteren in het noorden gewoon lekker 19 of 20 hoor.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:27 schreef INViCTuS het volgende:
Dat is positief. Ik heb geen zin in weer zo'n verdroogde natuur, we begonnen namelijk erg groenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:54 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week staat er regen in de kaarten, jongongs! Regen. Wind gaat waarschijnlijk wat vochtigere lucht aanvoeren, dus buien
@sacha volgens het kaartje in de OP.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen op Fok! die op een waddeneiland wonen?
Met de wind van de laatste weken nu zou het heel goed te doen zijn voor de hittehaters.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa mogelijk 10 dagen rond de 30 graden in juni vind ik vrij abnormaal.
Ik woon in de stad en mijn tuin (op het zuiden) is vrijwel windstil door gebouwen eromheen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met de wind van de laatste weken nu zou het heel goed te doen zijn voor de hittehaters.
yep!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen op Fok! die op een waddeneiland wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |