brrrrquote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:25 schreef Emmerdeur het volgende:
Bij vegan wijn hebben er veganisten met hun stinkvoeten de druiven gestampt
quote:
Heb ooit spullen gekocht om te stoken, staan nog in de dozen sinds verhuizingquote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:28 schreef kree het volgende:
[..]heb dat 10 jaar terug gedaan enzo, hele shizzle eraan enzo met still etc.
Dronken wel, maar ook gelijk een lood vergiftiging erbij. Was wel sterke shit.
goed afgelopen trouwens die hoor. Maar geen zin meer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nou ik had zo'n DIY ding gevolgd vanaf internet (. oude vrouwtje die me een snelkookpan verkocht voor een paar euro vraagt zich dat nog af wss)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb ooit spullen gekocht om te stoken, staan nog in de dozen sinds verhuizing
Geen zin in meer
Heb “proffesioneel” spul gekocht toen dat diy is gevaarlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:32 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik had zo'n DIY ding gevolgd vanaf internet (. oude vrouwtje die me een snelkookpan verkocht voor een paar euro vraagt zich dat nog af wss)
Had het best pro opgezet en me ingelezen erin.
Achteraf bleek het soldeer wat ik gebruikte lood te bevatten (oeps). Iedereen dronk dat toen en m'n zusje geneukt door iemand in de slop achter. en daarna wisten we niks meer.. Haha sterk wel. goed wss niet. hahahaha naja kan er nog om lachen.
Is btw waar gebeurd verhaal, verzin hert niet eens.
hahaha ja maar dacht toen niet zo na.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:33 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb “proffesioneel” spul gekocht toen dat diy is gevaarlijk
ja dat had ik nog gevolgd idd, maar denk dat het soldeer met lood voor de condensor niet een goed idee was.....quote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:36 schreef Emmerdeur het volgende:
Eerste 2 liter stooksel vergeten weg te gooien zeker
Beste hobbyquote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:41 schreef kree het volgende:
vergeet ik nog de hele wiet plantage in de tuin met bakken, opgekweekt vanaf zaadjes. Haha heb er zelf niet eens wat van gerookt, maar vond het toen mooi om dat te proberen.
Paar zakjes toppen verkocht voor 100 euro ofzo. Was allemaal shit kwaliteit. maar hele zomer mee bezig geweest.
Vroeger kon dat nog nu wordt je je huis uitgeknikkerdquote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:43 schreef kree het volgende:
Dat was btw nog bij mijn ouders thuis en vonden het wel een ok onschuldig projectje, nog op vakantie met familie en of degene die de planten water gaf ook ff de "tomaten" planten deed.
Naja. hahaha grappig toch
Heb dit wel eens eerder verteld, denk, heel verslag van gemaakt voor een wiet forum ofzo.
Ben ik echt wel daarna soort van ontspoort, maar dat kwam niet daardoor eigenlijk of met drank stoken.
Onschuldige dingen.
Heb btw een hoge fuck de overheid gevoel wel en wordt alleen maar erger de laatste tijd, terwijl ik dit soort dingen niet meer doe.
Hou me netjes aan alles, maar ben het er niet zo mee eens.
Ik vond het best leuk, gewoon om te proberen toen.quote:
Tegenwoordig heb je femenized autoflower zaadjes werken goed buitenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vond het best leuk, gewoon om te proberen toen.
Er waren simpele manieren, maar echt vanuit zaadjes gekweekt toen en gescheiden man/vrouw plant etc.
Koste allemaal meer moeite en geld joh als het opleverde trouwens. En was toch shit buiten kwaliteit. Maar vond dat gewoon leuk om te proberen keertje.
Nee was ook nooit mijn doel, heb het wel geprobeerd ook trouwens.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:52 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Vroeger kon dat nog nu wordt je je huis uitgeknikkerd
Gewoon kleinschalig in tent van 120x120x200
Maarja voor jou geen zin als je t niet rookt
Ga je niet de les lezen, want denk moet iedereen zelf weten.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:57 schreef Emmerdeur het volgende:
Heb gelukkig n hoge weerstand tegen verslaving
Veel geprobeerd in mn dj/gabber jaren![]()
Goed idee, genoeg daarover, ben je nog aan het wandelen DJ? heb het ff niet meer onwijs gevolgd?quote:
Die tijd ben ik voorbij joh nog paar jaar en dan ben k 50quote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ga je niet de les lezen, want denk moet iedereen zelf weten.
Maar het is een dunne lijn tussen ok en niet ok, dat wil ik wel ff zeggen vriend Emmerdeur, maar weet je zelf ook wel wss.
Het kan best heel snel heel fout gaan namelijk, (zie mij) en dan moet je toch scherven rapen om het op te lossen.
Maar tegen alles verbieden ben ik sowieso.
Ik ben 10 jaar jonger hahaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die tijd ben ik voorbij joh nog paar jaar en dan ben k 50
Weet wat ik doe
Het nieuwe 40.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die tijd ben ik voorbij joh nog paar jaar en dan ben k 50
Weet wat ik doe
Over 19 dagen rijden we naar Luxemburg waar ik een deel van de müllerthal trail ga wandelen, en op 1 oktober vliegen we naar Madrid, om daar met een camper naar ponferrada te rijden waar ik met de Camino de Invierno ga starten.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
Goed idee, genoeg daarover, ben je nog aan het wandelen DJ? heb het ff niet meer onwijs gevolgd?
Nu weet ik wie jij bent!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Jazeker. Ben elke keer weer verbaasd als ik met 'u' word aangesproken.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:21 schreef maily het volgende:
[..]
We leren het ook nooit.
Zou je niet een dts-topic alleen voor jezelf aanmaken?
Ja, heb ik ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:21 schreef maily het volgende:
[..]
We leren het ook nooit.
Zou je niet een dts-topic alleen voor jezelf aanmaken?
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook
TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Road to Santiago
Goedzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gelukkig dat et niet was.
Het vorige topic stond nog wel open.
Zo en nu koffie
Ja heb er zin inquote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:35 schreef maily het volgende:
[..]
Goedzo.