Ga je niet de les lezen, want denk moet iedereen zelf weten.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:57 schreef Emmerdeur het volgende:
Heb gelukkig n hoge weerstand tegen verslaving
Veel geprobeerd in mn dj/gabber jaren![]()
Goed idee, genoeg daarover, ben je nog aan het wandelen DJ? heb het ff niet meer onwijs gevolgd?quote:
Die tijd ben ik voorbij joh nog paar jaar en dan ben k 50quote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ga je niet de les lezen, want denk moet iedereen zelf weten.
Maar het is een dunne lijn tussen ok en niet ok, dat wil ik wel ff zeggen vriend Emmerdeur, maar weet je zelf ook wel wss.
Het kan best heel snel heel fout gaan namelijk, (zie mij) en dan moet je toch scherven rapen om het op te lossen.
Maar tegen alles verbieden ben ik sowieso.
Ik ben 10 jaar jonger hahaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die tijd ben ik voorbij joh nog paar jaar en dan ben k 50
Weet wat ik doe
Het nieuwe 40.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die tijd ben ik voorbij joh nog paar jaar en dan ben k 50
Weet wat ik doe
Over 19 dagen rijden we naar Luxemburg waar ik een deel van de müllerthal trail ga wandelen, en op 1 oktober vliegen we naar Madrid, om daar met een camper naar ponferrada te rijden waar ik met de Camino de Invierno ga starten.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
Goed idee, genoeg daarover, ben je nog aan het wandelen DJ? heb het ff niet meer onwijs gevolgd?
Nu weet ik wie jij bent!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Jazeker. Ben elke keer weer verbaasd als ik met 'u' word aangesproken.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:21 schreef maily het volgende:
[..]
We leren het ook nooit.
Zou je niet een dts-topic alleen voor jezelf aanmaken?
Ja, heb ik ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:21 schreef maily het volgende:
[..]
We leren het ook nooit.
Zou je niet een dts-topic alleen voor jezelf aanmaken?
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook
TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Road to Santiago
Goedzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gelukkig dat et niet was.
Het vorige topic stond nog wel open.
Zo en nu koffie
Ja heb er zin inquote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:35 schreef maily het volgende:
[..]
Goedzo.