quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik was vroegah ook een gabbertje. Maar dan zonder die gekke kleren. Geen Aussi, bomberjack of dat soort gekke spul. Wel ooit wat van Lonsdale gehad (shirtje en petje), maar petje vond ik niet fijn (ben geen pettendrager) en het merk was nogal beladen enz. Dusja, gewoon hakkuh toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Monique___ op 03-06-2023 02:18:07 ]
Ja lekkere trance remixquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Nu ben ik vooral van de ouwe lullen muziek en af en toe een mooie remix zoals hieronder![]()
Ja dat is een remix van een toen heel bekend nrquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Nu ben ik vooral van de ouwe lullen muziek en af en toe een mooie remix zoals hieronder![]()
trance.. dat had je ook nog ja!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Gigi D'Agostino - Bla Bla Bla (Matt Bukovski Bootleg) ⢠PSY-TRANCE
Oh die vind ik sjieker klinken! Ik hou toch van iets meer tempo erin en bass.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind deze ook wel een leuke remix
Klinkt inderdaad beterquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind deze ook wel een leuke remix
is dit op het songfestival geweest? ik herken die kermit van spamfoto's hierquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Käärijä - Cha Cha Cha (Lyric Video) // UMK23
quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is dit op het songfestival geweest? ik herken die kermit van spamfoto's hier
Vivaldi is ook mooi als je van dit soort muziek houdtquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vivaldi is ook mooi als je van dit soort muziek houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Monique___ op 03-06-2023 02:17:39 ]
Pianocovers van Rousseau, Francesco Parrino en Pietschmann vind ik persoonlijk heel goedquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vivaldi zet ik niet snel op.
wel tjaikofski , zal wel tikfout in staan,
debussy
satie etc
veel piano
ow ja en hip hop luister ik ook zo nu en dan
echt covers luister ik niet snel en die 3 ook nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Pianocovers van Rousseau, Francesco Parrino en Pietschmann vind ik persoonlijk heel goed
Denk dat jij je misschien wel in Rousseau kunt vinden. Die heeft vooral klassiekquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:55 schreef Monique___ het volgende:
deze leeft nog
relaxte piano
maar luister meer indie en nu weer meer hardcore door hier
ahh de eerste die ik zie is meteen ludovicio einaudiquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Denk dat jij je misschien wel in Rousseau kunt vinden. Die heeft vooral klassiek
https://www.youtube.com/@:Rousseau/videos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |