Denk dat jij je misschien wel in Rousseau kunt vinden. Die heeft vooral klassiekquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:55 schreef Monique___ het volgende:
deze leeft nog
relaxte piano
maar luister meer indie en nu weer meer hardcore door hier
ahh de eerste die ik zie is meteen ludovicio einaudiquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Denk dat jij je misschien wel in Rousseau kunt vinden. Die heeft vooral klassiek
https://www.youtube.com/@:Rousseau/videos
Het genre van hem wel, de artiesten maar niet het sausje wat erover heen gegoten is.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Denk dat jij je misschien wel in Rousseau kunt vinden. Die heeft vooral klassiek
https://www.youtube.com/@:Rousseau/videos
Kon zelf vroegah ook het een en ander op de piano spelenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahh de eerste die ik zie is meteen ludovicio einaudi
Nja, wat bedoel je met 'sausje'? Het filmpje? De muziek is gewoon prima. Alleen hij en de andere spelen alles vrij hard. Weinig gevoel lijkt het een beetje, maar ze zijn zeker goed in wat ze doenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Het genre van hem wel, de artiesten maar niet het sausje wat erover heen gegoten is.
Dat komt op mij over als wachtkamer muziek. Het is 'toegankelijker' gemaakt..
Snap je wat ik bedoel?
Wie? Verkeerde app?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:04 schreef sturmpie het volgende:
ik heb alles tegen je mama verteld, je gaat echt klappen krijgen als je naar huis gaat, ze gaat je fileren
Yan Tiersen is ook leuk, moonlight sonata is ook mooi.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kon zelf vroegah ook het een en ander op de piano spelen12 jaar op een muziekschool gezeten (piano
). Maar het vergaat snel. Vingers worden stijf, je vergeet de muziek. Misschien weer eens beginnen. Mijn zoontje vind het ook leuk. En opnieuw leren gaat natuurlijk wat sneller. Kan nog wel wat 'Moonlight Sonata', 'Fur Elise', Yan Tiersen', dat soort spul
Maar niet meer zo vlot als een paar jaar terug.
Piano staat nog in huis dus...
Ga jij maar naar bed voordat papa zijn riem weer uit zijn broek haaltquote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:05 schreef sturmpie het volgende:
denk maar niet dat mama mals gaat zijn met jou, ze is nog taaier dan 'n taai, je maakt geen schijn van kans
Nou hetquote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, wat bedoel je met 'sausje'? Het filmpje? De muziek is gewoon prima. Alleen hij en de andere spelen alles vrij hard. Weinig gevoel lijkt het een beetje, maar ze zijn zeker goed in wat ze doen
Nee koren luister ik niks van, heb ik niks mee.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Ow en bepaalde koren vind ik ook mooi, waaronder Scala![]()
Ik heb zelfs in zalen gespeeltquote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Yan Tiersen is ook leuk, moonlight sonata is ook mooi.
Jaa ik kan wel Fur elise erop spelen maar dan houdt het bij mij ook op
Wat leuk dat jij zelf zo lang toch wel pianolessen hebt gehad!
Mijn zoontje heeft een tijd pianolessen gehad, hier staat een elektrische piano maar hij had geen zin om te oefenen. Nou voor 2 a 3 nrs in de week oefende hij in totaal nog geen 20 min....... en ja.. dan speelde hij het feilloos.. maar hij had geen zin meer. Vond de leraar ook jammer maar ja.. kan hem niet dwingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |