abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:26:51 #76
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_209386954
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:47 schreef Viezig het volgende:

[..]
Zo'n gekke mening is dat toch niet? Het is allebei verschrikkelijk, maar als het bij iemand die helemaal niets met dit volk te maken wil hebben zou gebeuren zou het nog erger zijn.

Net als dat ik misschien liever geen nieuw AZC in mijn gemeente zie, maar áls het dan toch moet gebeuren dan liever in de buurt van de mensen die voor deze plannen stemmen dan in het dorpje waar de meeste mensen hier niet voor hebben gestemd.
Waarom zou dat erger zijn?
pi_209386962
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:47 schreef Viezig het volgende:

[..]
Zo'n gekke mening is dat toch niet? Het is allebei verschrikkelijk, maar als het bij iemand die helemaal niets met dit volk te maken wil hebben zou gebeuren zou het nog erger zijn.
We hebben in Nederland nu eenmaal vluchtelingen of zelfs een vluchtelingenprobleem. Je kan dan natuurlijk PVV, FvD, JA21 stemmen en een beetje op FOK! melden hoe kut die assielzoekers wel niet zijn, je kan ook als bevlogen en idealistische 20 jarige meid denken "er is een probleem, misschien kan ik helpen met mijn mensenliefde". Op wat voor manier heeft een dame uit de tweede categorie, omdat ze juist wel wat doet, verdiend om zo'n imbeciel tegen te komen.

Hans Brinker is een held omdat hij met zijn beperkte mogelijkheden (zijn vinger) Haarlem behoede van overstroming door een dijkbreuk. Als Hansje nu verzopen was in zijn bevlogen en idealistische poging om Haarlem te redden, had hij dit dan over hem zelf afgeroepen? Verdiende hij dit meer dan de mensen die in 1850 lui vanuit hun stoel Rijkswaterstaat een mailtje stuurden over de slechte staat van onderhoud van de dijk nabij de sluis?

Ik vind het echt meer dan verschrikkelijk dat haar dit moet overkomen en er is geen haar op mijn hoofd (en dat zijn er veel) dat denkt "beter zij dan iemand die niets met asielzoekers heeft". Eigenlijk zou ik mij gewoon doodschamen bij die gedachte!

TLDR:
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:26 schreef Qarrad het volgende:

[..]
pi_209386992
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:28 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
:') _O_

Jongens jongens wat is dit forum afgegleden.
Hoezo? Keuzes hebben consequenties en dit meisje kiest er voor het importeren van mannen uit culturen met een wat andere opvatting over de man-vrouw verhoudingen met woord en daad te faciliteren. Het is natuurlijk sneu, maar gezien haar gedrag juicht ze het toe als dit soort dingen vaker gebeuren in Nederland.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:35:52 #79
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_209387054
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:27 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Op wat voor manier heeft een dame uit de tweede categorie, omdat ze juist wel wat doet, verdiend om zo'n imbeciel tegen te komen.
Er staat geloof ik nergens dat ze dit verdiend zou hebben. Dat zou te gek zijn.

Feit is wel dat de kans tegenwoordig vrij reëel is dat er iets met je gebeurt als je je met die zwijnen inlaat. En dan vooral als 20 jarig meisje.

Dit gaat vast nog vaker gebeuren.
pi_209387104
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:26 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Als de auto van iemand die dagelijks de duiven voert wordt ondergescheten vind ik dat minder erg dan wanneer het bij de buurman die dat niet doet gebeurt. Maar voor beiden is het niet leuk.
pi_209387145
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:29 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]
Hoezo? Keuzes hebben consequenties en dit meisje kiest er voor het importeren van mannen uit culturen met een wat andere opvatting over de man-vrouw verhoudingen met woord en daad te faciliteren. Het is natuurlijk sneu, maar gezien haar gedrag juicht ze het toe als dit soort dingen vaker gebeuren in Nederland.
Lul toch niet zo slap man.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209387205
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 00:57 schreef T-zooi het volgende:

[..]
Helaas doet ze dat wel. Als je al zo verknipt bent dat je dat doet dan zal deze gebeurtenis niets uitmaken op dat gebied.

Kijk maar naar hoeveel mensen vvd blijven stemmen ondanks dat hun arie nonstop uitgewoond wordt door die partij en dan zijn GroenLinkserts nog heel wat gradaties verknipter.
Of misschien denken die mensen wel na in tegenstelling tot het volk hier op Fok?

Dat een persoon die iets slecht doet niet meteen de regel is maar eerder de uitzondering?
Maar bij Fok presteren ze het iedere dag weer om alles en iedereen over 1 kam te scheren..
En dan huilen dat men Nederland van racisme beschuldigt. Terwijl er zeker wel 1 iemand racistisch is, dus waarom mag je dan heel Nederland niet over 1 kam scheren?
pi_209387269
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:57 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
_O_

Het is hier net stormfront af en toe.
Toen ik hier lid werd was Fok het medium waar Stormfront belachelijk gemaakt werd, maar dat is al tig jaar verleden tijd.
pi_209387273
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:51 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Of misschien denken die mensen wel na in tegenstelling tot het volk hier op Fok?

Dat een persoon die iets slecht doet niet meteen de regel is maar eerder de uitzondering?
Maar bij Fok presteren ze het iedere dag weer om alles en iedereen over 1 kam te scheren..
En dan huilen dat men Nederland van racisme beschuldigt. Terwijl er zeker wel 1 iemand racistisch is, dus waarom mag je dan heel Nederland niet over 1 kam scheren?
_O_

Het is hier net stormfront af en toe.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209387284
Weer een obvious (Groen)radicaal-links stemmer die met de neus op de feiten gedrukt wordt. Iedereen die opvang van gelukzoekers en asieleisers ook maar enigzins steunt of in dit geval zelfs faciliteert heeft schuld aan de criminaliteit, onveiligheid en andere rotzooi die deze influx van mensen met totaal andere normen en culturen met zich meebrengt. Dus inderdaad liever zij dan een nietsvermoedend meisje op een station die geconfronteerd wordt met de "medemenselijkheid" van de grachtengordel en de blanke vinexwijken ver weg van de AZC's.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_209387306
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Weer een obvious (Groen)radicaal-links stemmer die met de neus op de feiten gedrukt wordt. Iedereen die opvang van gelukzoekers en asieleisers ook maar enigzins steunt of in dit geval zelfs faciliteert heeft schuld aan de criminaliteit, onveiligheid en andere rotzooi die deze influx van mensen met totaal andere normen en culturen met zich meebrengt. Dus inderdaad liever zij dan een nietsvermoedend meisje op een station die geconfronteerd wordt met de "medemenselijkheid" van de grachtengordel en de blanke vinexwijken ver weg van de AZC's.
Heb je wel enige kennis van zaken over andere culturen? Of denk je dat in die andere culturen alle vrouwen dagelijks worden verkracht of zo?

Volgens mij staat op verkrachting in die landen gewoon de doodstraf.. Maar goed, kan het mis hebben... Maar dat denk ik niet..
  zaterdag 3 juni 2023 @ 15:03:10 #87
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_209387344
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:59 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Heb je wel enige kennis van zaken over andere culturen? Of denk je dat in die andere culturen alle vrouwen dagelijks worden verkracht of zo?

Volgens mij staat op verkrachting in die landen gewoon de doodstraf.. Maar goed, kan het mis hebben... Maar dat denk ik niet..
Daarom doen ze het hier.
pi_209387402
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:59 schreef BjG956 het volgende:

[..]

In die contreien is geweld en onderdrukking van vrouwen inderdaad eerder regel dan uitzondering, je hoeft alleen maar te zien hoe ze er bij moeten lopen om die conclusie te trekken. Daarnaast hebben die derdewereldlanden niet eens een normaal functionerend politieapparaat en rechtssysteem, dus hoe kan er van straffing en vervolging enig sprake zijn? Alleen al daarom zouden ze niet toegelaten moeten worden, en is een te grote populatie van dit soort mensen in je samenleving die gewend zijn aan wetteloosheid, hef heft in eigen handen nemen en het plegen van geweld en het intimideren van anderen een doodsvonnis. Daar worden nu al de effecten van gezien, en dit is nog maar het begin van wat Nederland te wachten staat x10.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_209387426
Tja, risico van het vak voor die medewerker.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 15:11:11 #90
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_209387432
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:29 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]
Ja joh ze heeft het verdiend. Moet ze maar geen vuige barbaren helpen.

Dat arme kind valt niets te verwijten.

Tjezus, wat een ongelooflijk debiele reactie.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_209387443
Hopelijk is die meid nu wel even uitgeknuffeld :Y
pi_209387452
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 06:46 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
De ironie.
quote:
het maatschappelijk, juridisch en medisch bijstaan van individuele asielzoekers in nood
Nou, de nood was zeker hoog bij deze asielzoeker, en ze heeft hem er op een zeer maatschappelijke wijze mee geholpen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2023 15:13:06 ]
pi_209387465
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 15:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja joh ze heeft het verdiend. Moet ze maar geen vuige barbaren helpen.

Dat arme kind valt niets te verwijten.

Tjezus, wat een ongelooflijk debiele reactie.
Hoezo? Ze loopt gewoon een hoger risico door het werk wat ze doet. Niet haar schuld zeker niet, maar wel te verklaren.
pi_209387478
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 15:03 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Daarom doen ze het hier.
Ze?

Of bepaalde mensen? En die bepaalde mensen heb je ook in onze cultuur en land?

Ik zei het elders ook al, niet alle mensen over 1 kam scheren. Iedereen is individueel verantwoordelijk.
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 15:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
In die contreien is geweld en onderdrukking van vrouwen inderdaad eerder regel dan uitzondering, je hoeft alleen maar te zien hoe ze er bij moeten lopen om die conclusie te trekken. Daarnaast hebben die derdewereldlanden niet eens een normaal functionerend politieapparaat en rechtssysteem, dus hoe kan er van straffing en vervolging enig sprake zijn? Alleen al daarom zouden ze niet toegelaten moeten worden, en is een te grote populatie van dit soort mensen in je samenleving die gewend zijn aan wetteloosheid, hef heft in eigen handen nemen en het plegen van geweld en het intimideren van anderen een doodsvonnis. Daar worden nu al de effecten van gezien, en dit is nog maar het begin van wat Nederland te wachten staat x10.
Jezus man, jij hebt wel een erg donker idee van andere culturen/landen.. Ben je er zelf al eens geweest?

Tevens zegt de stichting zelf dat dit de eerste keer is dat zoiets gebeurt. En dat ze al honderden mensen zo geholpen hebben. Dus valt wel mee..

We weten allemaal dat als Nederlanders ergens zijn vrouwen ook lastig gevallen worden (zie Formule 1 vorig jaar)..
  zaterdag 3 juni 2023 @ 15:15:54 #95
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_209387482
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 22:52 schreef Spetznaz het volgende:
Meisje stemt nooit weer GroenLinks nu ^O^
Dit inderdaad ja, niet snappen dat asielzoekers voor jongen meiden gewoon ronduit gevaarlijk zijn. :')
  zaterdag 3 juni 2023 @ 15:15:55 #96
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_209387483
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:40 schreef Viezig het volgende:

[..]
Als de auto van iemand die dagelijks de duiven voert wordt ondergescheten vind ik dat minder erg dan wanneer het bij de buurman die dat niet doet gebeurt. Maar voor beiden is het niet leuk.
Duiven zijn dieren die schijten omdat ze moeten schijten. Dat is geen misdaad.

Het is ook niet minder erg als een reclasseringswerker wordt neergestoken dan iemand die niet met gedetineerden werkt.

Het is ook niet minder erg als een agent wordt neergeknald als hij te hulp schiet bij een bankoverval.

Het is ook niet minder erg als een brandweerman doodgaat in een aangestoken brand.
pi_209387492
Wat verschrikkelijk, hopelijk gaat het goed met het slachtoffer.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 15:21:13 #98
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_209387528
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 15:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hoezo? Ze loopt gewoon een hoger risico door het werk wat ze doet. Niet haar schuld zeker niet, maar wel te verklaren.
Ja wel te verklaren. Maar jij doet het zelfs af al verwijtbaar handelen.

Zelfde geldt voor vrouwen werkzaam in gevangenissen, de NS, bij van der Valk en op zwarte scholen natuurlijk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 3 juni 2023 @ 15:21:37 #99
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209387529
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:16 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Wtf is dit voor onzin.
Die informatie zag ik staan bij dit reisbureau:

https://shoestring.nl/rondreis-turkije/cultuur-turkije

Bij kopje 'vrouwen' , vind je het overdreven geschreven? :P
pi_209387549
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 15:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja wel te verklaren. Maar jij doet het zelfs af al verwijtbaar handelen.

Zelfde geldt voor vrouwen werkzaam in gevangenissen, de NS, bij van der Valk en op zwarte scholen natuurlijk.
Verwijtbaar handelen zou zijn als ik zou zeggen dat ze zich alleen heeft gelaten met die gozer en het daarom haar schuld is. Dat doe ik niet, geen idee wat er is gebeurt. Ik benoem alleen dat ze in het werkgebied waarin ze zich bevind een hoger risico loopt op dit soort dingen dan als ze bij de McDonalds zou werken, of kranten zou bezorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')