Barbah Tarrawally?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 06:56 schreef PluggieOD het volgende:
Toevallig in mijn studententijd een vluchteling uit Sierre Leone in mijn studentenhuis gehad omdat de huisbaas daar veel geld voor kreeg.
Fascinerend.
Stond rustig tegen de muur te pissen binnen terwijl de WC ernaast was.
Compleet, maar dan ook echt compleet andere denkwijze dan wat wij kennen. Alles was erop gericht iedereen te naaien of te belazeren.
Dure les.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:45 schreef Spetznaz het volgende:
20 jarig meisje lees ik net. Vrijwilligster.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
Dat wil dat volk toch, zoveel mogelijk van dit soort gasten binnen laten komen.
quote:
En ik werd niet teleurgesteld. Ik en mijn glazen bol zijn ook in te huren op feesten en partijen.quote:
Zodra ie "kanker" riep hadden ze hem over het hekje naar beneden mogen kieperen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:06 schreef Spetznaz het volgende:
https://www.sikkom.nl/act(...)idster-28460581.html
Met beeld en geluid van de verkrachter die met alle égards van de trap af wordt geholpen door de politie.
Hebben ze in zijn land geen trap??quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zodra ie "kanker" riep hadden ze hem over het hekje naar beneden mogen kieperen.
Dan pas?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zodra ie "kanker" riep hadden ze hem over het hekje naar beneden mogen kieperen.
Uberhaupt het feit dat die vent iemand verkracht heeft lijkt me meer reden om hem van de trap te duwen dan het roepen van kanker, maar dat boeit Qarrad kennelijk niet. Die beschuldigt liever andere mensen van victim blaming.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:08 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Dan pas?
En als ie nu bv 'ALS ALS ALS' riep, of 'dementie', toch ook ernstige ziekten met vaak een dodelijke afloop, was het dan minder erg?
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Uberhaupt het feit dat die vent iemand verkracht heeft lijkt me meer reden om hem van de trap te duwen dan het roepen van kanker, maar dat boeit Qarrad kennelijk niet. Die beschuldigt liever andere mensen van victim blaming.
Een leugenaar, altijd een leugenaarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:57 schreef BMW1993 het volgende:
Bij reizen naar het Midden Oosten staat letterlijk op een website van een reisbureau dit:
''Totdat een meisje een huwelijkskandidaat heeft gevonden en getrouwd is, zal er door haar familie streng gewaakt worden over haar eerbaarheid en maagdelijkheid. Alleen reizende westerse vrouwen worden helaas vaak aan het hoofd gezeurd, hetgeen waarschijnlijk vooral te wijten is aan de vele westerse films en de afwijkende moraal. Een kennelijk ongehuwde, volwassen vrouw alleen op vakantie moet wel haast 'eerloos' zijn (lees: een prostituee). In restaurants en theehuizen met het opschrift 'aile salonu' kun je ongestoord terecht. Voor vrouwen geldt, meer dan voor mannen, dat ze zich het best wat conservatief kunnen kleden.''
Welke ouder laat zijn 20 jarige dochter werken op een opvangplek vol met Arabische mannen.
Na 40 jaar ervaring moet de gemiddelde persoon toch wel weten dat dit geen goed idee is.
Je wordt automatisch racist als je door die landen reist. Het primitieve, de cultuurloosheid. Het is hun zaak en niks tegen die mensen, maar wel fel tegen dat die lui illegaal naar Europa komen. De grote uitzonderingen kunnen legaal verzoek doen op een verblijfsvergunning, maar dan nog vraag je je af: wie ontwikkelt die landen dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 06:56 schreef PluggieOD het volgende:
Toevallig in mijn studententijd een vluchteling uit Sierre Leone in mijn studentenhuis gehad omdat de huisbaas daar veel geld voor kreeg.
Fascinerend.
Stond rustig tegen de muur te pissen binnen terwijl de WC ernaast was.
Compleet, maar dan ook echt compleet andere denkwijze dan wat wij kennen. Alles was erop gericht iedereen te naaien of te belazeren.
Plaggenhutjes hebben geen trappenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:06 schreef hoechst het volgende:
[..]
Hebben ze in zijn land geen trap??
Lijkt wel alsof hij nog nooit trap heeft gelopen.
Wtf is dit voor onzin.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:57 schreef BMW1993 het volgende:
Bij reizen naar het Midden Oosten staat letterlijk op een website van een reisbureau dit:
''Totdat een meisje een huwelijkskandidaat heeft gevonden en getrouwd is, zal er door haar familie streng gewaakt worden over haar eerbaarheid en maagdelijkheid. Alleen reizende westerse vrouwen worden helaas vaak aan het hoofd gezeurd, hetgeen waarschijnlijk vooral te wijten is aan de vele westerse films en de afwijkende moraal. Een kennelijk ongehuwde, volwassen vrouw alleen op vakantie moet wel haast 'eerloos' zijn (lees: een prostituee). In restaurants en theehuizen met het opschrift 'aile salonu' kun je ongestoord terecht. Voor vrouwen geldt, meer dan voor mannen, dat ze zich het best wat conservatief kunnen kleden.''
Welke ouder laat zijn 20 jarige dochter werken op een opvangplek vol met Arabische mannen.
Na 40 jaar ervaring moet de gemiddelde persoon toch wel weten dat dit geen goed idee is.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En ik werd niet teleurgesteld. Ik en mijn glazen bol zijn ook in te huren op feesten en partijen.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:55 schreef Qarrad het volgende:
Is er al verlekkerd gereageerd dat dit een goed lesje was voor die naïeve linkse meid? Ik ben altijd toch weer nieuwsgierig hoe de victim blaming nu weer vermomd wordt. Is "vrouwen stemmen doorgaans linkser en zijn daardoor medeschuldig aan de influx van immigranten dus is het ergens hun eigen schuld als ze aangerand worden?" al geopperd?
Ik kan niet wachten! Ga snel het topic doorkijken!
Ze werkt voor een organisatie die dus 200.000 overnachtingen a circa 53euro per stuk ongetwijfeld op kosten van de belastingbetalers heeft geregeld, zodat die later nog veel meer kunnen kosten. Blijjkbaar met het idee om de geloofsgemeenschap uit te breiden of zo, al is het opvallend dat die directeur het 'onvergeeflijk' noemt als gelovige. Maar dat zijn toch maar de holle frasen die de asielindustrie omringen: Onvergeeflijk, onacceptabel, dit tolereren we niet, zovaak uitgesproken door mensen die het wel accepteren, wel tolereren en wel vergeten en vergeven.quote:John van Tilborg, directeur van Inlia, waar de opvang onder valt, bevestigt dat er maandag een gijzelingssituatie was aan de Osloweg. 'Het is een onvergeeflijk incident, maar of je dan ook moet concluderen dat je beveiliging moet hebben? In de avond en nacht zijn er twee beheerders bij de opvang aanwezig', zegt hij. 'We hebben geen beveiliging. We werken al 35 jaar op deze manier. We hebben de laatste acht maanden zo'n 200.000 overnachtingen gehad op 64 locaties. Bij 50.000 van die overnachtingen kwamen de mensen uit Ter Apel. Dit is de eerste keer dat zoiets gebeurt.
INLIA staat voor: Internationaal Netwerk van Lokale Initiatieven met Asielzoekers. Het is een netwerkorganisatie van en voor geloofsgemeenschappen die asielzoekers en vluchtelingen in nood helpen.
Wereldvreemde gristengekkies.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:11 schreef Spetznaz het volgende:
Dit soort stichtingen maakt het mogelijk dat we hier als land de naam krijgen dat ze hierheen kunnen komen omdat er altijd wel iemand is die ze helpt. Ongetwijfeld met de beste bedoelingen maar nu zijn ze zelf het slachtoffer. Kijken hoe ze dit goed gaan praten.
https://www.inlia.nl/nl/wie-zijn-we
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Het is sneu voor mevrouw, maar liever zij dan een ander en het moest er ongetwijfeld toch een keer van komen.
Zo'n gekke mening is dat toch niet? Het is allebei verschrikkelijk, maar als het bij iemand die helemaal niets met dit volk te maken wil hebben zou gebeuren zou het nog erger zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
Jongens jongens wat is dit forum afgegleden.
Oh het ging mij niet eens over het woord zelf, maar om de hele houding van zo'n figuur. Je wordt verdorie aangehouden voor een brute verkrachting, gepleegd tegen iemand die je zonder verplichting daartoe probeert te helpen, en dan heb je nog praatjes ook?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Maar bij veel mensen slaan de stoppen volledig door bij het woord kanker alleen al en in dit geval lijkt zijn walgelijke daad dan minder van belang, maar ze zal het vast niet zo bedoelen.
Waarom zou dat erger zijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:47 schreef Viezig het volgende:
[..]
Zo'n gekke mening is dat toch niet? Het is allebei verschrikkelijk, maar als het bij iemand die helemaal niets met dit volk te maken wil hebben zou gebeuren zou het nog erger zijn.
Net als dat ik misschien liever geen nieuw AZC in mijn gemeente zie, maar áls het dan toch moet gebeuren dan liever in de buurt van de mensen die voor deze plannen stemmen dan in het dorpje waar de meeste mensen hier niet voor hebben gestemd.
We hebben in Nederland nu eenmaal vluchtelingen of zelfs een vluchtelingenprobleem. Je kan dan natuurlijk PVV, FvD, JA21 stemmen en een beetje op FOK! melden hoe kut die assielzoekers wel niet zijn, je kan ook als bevlogen en idealistische 20 jarige meid denken "er is een probleem, misschien kan ik helpen met mijn mensenliefde". Op wat voor manier heeft een dame uit de tweede categorie, omdat ze juist wel wat doet, verdiend om zo'n imbeciel tegen te komen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:47 schreef Viezig het volgende:
[..]
Zo'n gekke mening is dat toch niet? Het is allebei verschrikkelijk, maar als het bij iemand die helemaal niets met dit volk te maken wil hebben zou gebeuren zou het nog erger zijn.
quote:
Hoezo? Keuzes hebben consequenties en dit meisje kiest er voor het importeren van mannen uit culturen met een wat andere opvatting over de man-vrouw verhoudingen met woord en daad te faciliteren. Het is natuurlijk sneu, maar gezien haar gedrag juicht ze het toe als dit soort dingen vaker gebeuren in Nederland.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
Jongens jongens wat is dit forum afgegleden.
Er staat geloof ik nergens dat ze dit verdiend zou hebben. Dat zou te gek zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Op wat voor manier heeft een dame uit de tweede categorie, omdat ze juist wel wat doet, verdiend om zo'n imbeciel tegen te komen.
Als de auto van iemand die dagelijks de duiven voert wordt ondergescheten vind ik dat minder erg dan wanneer het bij de buurman die dat niet doet gebeurt. Maar voor beiden is het niet leuk.quote:
Lul toch niet zo slap man.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:29 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Hoezo? Keuzes hebben consequenties en dit meisje kiest er voor het importeren van mannen uit culturen met een wat andere opvatting over de man-vrouw verhoudingen met woord en daad te faciliteren. Het is natuurlijk sneu, maar gezien haar gedrag juicht ze het toe als dit soort dingen vaker gebeuren in Nederland.
Of misschien denken die mensen wel na in tegenstelling tot het volk hier op Fok?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:57 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Helaas doet ze dat wel. Als je al zo verknipt bent dat je dat doet dan zal deze gebeurtenis niets uitmaken op dat gebied.
Kijk maar naar hoeveel mensen vvd blijven stemmen ondanks dat hun arie nonstop uitgewoond wordt door die partij en dan zijn GroenLinkserts nog heel wat gradaties verknipter.
Toen ik hier lid werd was Fok het medium waar Stormfront belachelijk gemaakt werd, maar dat is al tig jaar verleden tijd.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het is hier net stormfront af en toe.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:51 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Of misschien denken die mensen wel na in tegenstelling tot het volk hier op Fok?
Dat een persoon die iets slecht doet niet meteen de regel is maar eerder de uitzondering?
Maar bij Fok presteren ze het iedere dag weer om alles en iedereen over 1 kam te scheren..
En dan huilen dat men Nederland van racisme beschuldigt. Terwijl er zeker wel 1 iemand racistisch is, dus waarom mag je dan heel Nederland niet over 1 kam scheren?
Heb je wel enige kennis van zaken over andere culturen? Of denk je dat in die andere culturen alle vrouwen dagelijks worden verkracht of zo?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Weer een obvious (Groen)radicaal-links stemmer die met de neus op de feiten gedrukt wordt. Iedereen die opvang van gelukzoekers en asieleisers ook maar enigzins steunt of in dit geval zelfs faciliteert heeft schuld aan de criminaliteit, onveiligheid en andere rotzooi die deze influx van mensen met totaal andere normen en culturen met zich meebrengt. Dus inderdaad liever zij dan een nietsvermoedend meisje op een station die geconfronteerd wordt met de "medemenselijkheid" van de grachtengordel en de blanke vinexwijken ver weg van de AZC's.
Daarom doen ze het hier.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:59 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Heb je wel enige kennis van zaken over andere culturen? Of denk je dat in die andere culturen alle vrouwen dagelijks worden verkracht of zo?
Volgens mij staat op verkrachting in die landen gewoon de doodstraf.. Maar goed, kan het mis hebben... Maar dat denk ik niet..
In die contreien is geweld en onderdrukking van vrouwen inderdaad eerder regel dan uitzondering, je hoeft alleen maar te zien hoe ze er bij moeten lopen om die conclusie te trekken. Daarnaast hebben die derdewereldlanden niet eens een normaal functionerend politieapparaat en rechtssysteem, dus hoe kan er van straffing en vervolging enig sprake zijn? Alleen al daarom zouden ze niet toegelaten moeten worden, en is een te grote populatie van dit soort mensen in je samenleving die gewend zijn aan wetteloosheid, hef heft in eigen handen nemen en het plegen van geweld en het intimideren van anderen een doodsvonnis. Daar worden nu al de effecten van gezien, en dit is nog maar het begin van wat Nederland te wachten staat x10.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:59 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Heb je wel enige kennis van zaken over andere culturen? Of denk je dat in die andere culturen alle vrouwen dagelijks worden verkracht of zo?
Volgens mij staat op verkrachting in die landen gewoon de doodstraf.. Maar goed, kan het mis hebben... Maar dat denk ik niet..
Ja joh ze heeft het verdiend. Moet ze maar geen vuige barbaren helpen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:29 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Hoezo? Keuzes hebben consequenties en dit meisje kiest er voor het importeren van mannen uit culturen met een wat andere opvatting over de man-vrouw verhoudingen met woord en daad te faciliteren. Het is natuurlijk sneu, maar gezien haar gedrag juicht ze het toe als dit soort dingen vaker gebeuren in Nederland.
quote:
Nou, de nood was zeker hoog bij deze asielzoeker, en ze heeft hem er op een zeer maatschappelijke wijze mee geholpen.quote:het maatschappelijk, juridisch en medisch bijstaan van individuele asielzoekers in nood
Hoezo? Ze loopt gewoon een hoger risico door het werk wat ze doet. Niet haar schuld zeker niet, maar wel te verklaren.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja joh ze heeft het verdiend. Moet ze maar geen vuige barbaren helpen.
Dat arme kind valt niets te verwijten.
Tjezus, wat een ongelooflijk debiele reactie.
Ze?quote:
Jezus man, jij hebt wel een erg donker idee van andere culturen/landen.. Ben je er zelf al eens geweest?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
In die contreien is geweld en onderdrukking van vrouwen inderdaad eerder regel dan uitzondering, je hoeft alleen maar te zien hoe ze er bij moeten lopen om die conclusie te trekken. Daarnaast hebben die derdewereldlanden niet eens een normaal functionerend politieapparaat en rechtssysteem, dus hoe kan er van straffing en vervolging enig sprake zijn? Alleen al daarom zouden ze niet toegelaten moeten worden, en is een te grote populatie van dit soort mensen in je samenleving die gewend zijn aan wetteloosheid, hef heft in eigen handen nemen en het plegen van geweld en het intimideren van anderen een doodsvonnis. Daar worden nu al de effecten van gezien, en dit is nog maar het begin van wat Nederland te wachten staat x10.
Dit inderdaad ja, niet snappen dat asielzoekers voor jongen meiden gewoon ronduit gevaarlijk zijn.quote:
Duiven zijn dieren die schijten omdat ze moeten schijten. Dat is geen misdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:40 schreef Viezig het volgende:
[..]
Als de auto van iemand die dagelijks de duiven voert wordt ondergescheten vind ik dat minder erg dan wanneer het bij de buurman die dat niet doet gebeurt. Maar voor beiden is het niet leuk.
Ja wel te verklaren. Maar jij doet het zelfs af al verwijtbaar handelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo? Ze loopt gewoon een hoger risico door het werk wat ze doet. Niet haar schuld zeker niet, maar wel te verklaren.
Die informatie zag ik staan bij dit reisbureau:quote:
Verwijtbaar handelen zou zijn als ik zou zeggen dat ze zich alleen heeft gelaten met die gozer en het daarom haar schuld is. Dat doe ik niet, geen idee wat er is gebeurt. Ik benoem alleen dat ze in het werkgebied waarin ze zich bevind een hoger risico loopt op dit soort dingen dan als ze bij de McDonalds zou werken, of kranten zou bezorgen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja wel te verklaren. Maar jij doet het zelfs af al verwijtbaar handelen.
Zelfde geldt voor vrouwen werkzaam in gevangenissen, de NS, bij van der Valk en op zwarte scholen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |