Ik denk ik log weer eens inquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo dan! Terug van weggeweest!
Alles goed?
Ja, dat zal zeker een drukke boel zijn, fijn dat alles goed gaatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk ik log weer eens in
Alles goed ja. Druk natuurlijk met alle kinderen. Inmiddels 15-12-10-3-3.
Ik zie nog een hoop oude bekenden hier.
Wij ook, maar vrijdag, dus pannenkoekendag.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
Pannenkoeken bankje... laat ik dat nou vandaag gegeten hebben.Vandaag was bij ons de laatste dag van de avondvierdaagse, blij dat het er weer op zit.
8 eieren voor 4 personen pannenkoeken? Ik gebruik mix waar 1 ei bij moet van de AH (mix bestaat uit meergranen meel en boekweitmeel, beetje zout en bakpoeder) of die van de jumbo waar 3 eieren bij moeten... Zo krijg je toch een soort heel stevig gebakken ei?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:58 schreef Deepfreeze het volgende:
1 kopje bloem, 1 kopje melk, 1 ei. Voor 2a3 pannenkoeken
Voor ons 4-en(met restjes) meestal 8 van die porties. Liefst 4 witte bloem en 4 boekweit/spelt/volkorenmeel.
Oh my ik was die tweeling aan het eind helemaal vergeten. Leef je nog?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk ik log weer eens in
Alles goed ja. Druk natuurlijk met alle kinderen. Inmiddels 15-12-10-3-3.
Ik zie nog een hoop oude bekenden hier.
Ik ook. Pannenkoekenmix is een briljante marketingstrategie.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:50 schreef Lemijn het volgende:
Ik doe altijd een scheut bloem, andere melen die in de kast liggen, ei wat er is, melk tot het beslag is. Werkt altijd
Geen last van. Ze smaken wel steviger, maar niet naar ei. Soms doe ik net iets meer melk zodat ze wat dunner worden als ik steviger meel gebruik. Of een ei minder als ik het tekort kom. Maar de basis is 1-1-1.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
8 eieren voor 4 personen pannenkoeken? Ik gebruik mix waar 1 ei bij moet van de AH (mix bestaat uit meergranen meel en boekweitmeel, beetje zout en bakpoeder) of die van de jumbo waar 3 eieren bij moeten... Zo krijg je toch een soort heel stevig gebakken ei?
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:51 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Oh my ik was die tweeling aan het eind helemaal vergeten. Leef je nog?
Eentje heette Koos denk ik. Of Kees? Nee, dat niet. hmmmmm. Bram?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Al moet ik zeggen, die twee nakomertjes matten ons wel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |