Niet ons KLAZIENquote:
quote:
Gezien zijn beroep kunnen we dat benoemen als hij leert ze acrobatiek.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:43 schreef Hankster het volgende:
Oppervlakkig liefdesleven.
Neukt alles met een gat en ziet ze dan niet meer terug.
Zoetequote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:44 schreef Hankster het volgende:
Wat voor wijn?
Rode… witte…. Rosé…
Okeeeee dan.
Gezien dit topic natuurlijk wel vol vriendelijkheid en compassie.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:47 schreef Hankster het volgende:
Moeilijke eters.
Daar vinden we wel wat van.
Diabetes?quote:
Pa en ma kunnen niet wachten totdat zoonlief het huis uit gaat. Elke avond weer dat gemiep over de krassen in de zwarte borden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
Lekker thuis wonen en zeiken over het serviesoh en dyscalculie
Zou 'm linea recta er uit kegelenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:49 schreef Hankster het volgende:
[..]
Pa en ma kunnen niet wachten totdat zoonlief het huis uit gaat. Elke avond weer dat gemiep over de krassen in de zwarte borden.
Goede matchquote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:51 schreef Hankster het volgende:
De pianotafel probeert er nog iets van te maken. Met kiespijn.
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:52 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En het is het is ook niet echt een top punt als je date zijn ouders even afmaakt daarover.
We stappen collectief uit het bad?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:53 schreef Joop_W het volgende:
Ik herken verschillende mensen deze aflevering.
Stom die herhalingen.
Ja dan ga ik ook hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:54 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik twijfel wel, want het is nog niet op elk opzicht top vanavond.
Het is wel vaker rampzalig geweestquote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:54 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik twijfel wel, want het is nog niet op elk opzicht top vanavond.
Ik ben er nog, gelukkig, want nu kan ik zeggen dat ik hoop dat ze gelooft dat het zijn drankje was.quote:
Ze passen wel maar ze willen zeker niet. Vooral Catheleijnnnee. Die zoekt David Hancko.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:56 schreef Hankster het volgende:
Catheleijn en Nikita. Ik zie het nog niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |