Tomaten slaatje is tegenwoordig ook echt mijn ding.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:29 schreef pullup het volgende:
Ik heb shoarma gemaakt en een tomaten slaatje
Ook lekker jaquote:
Doe je wel héquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maggi er over? Dat moet ik niet verkeerd lezen.
Wat denk je wel, zo ben ik helemaal niet.quote:
Er in?quote:
Nou ken je langer dan vandaagquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat denk je wel, zo ben ik helemaal niet.
echt makkelijk en lekker en het past eigenlijk overa lwel bijquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tomaten slaatje is tegenwoordig ook echt mijn ding.
met maggi?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:39 schreef mario390 het volgende:
om dat hiet niet open was
ben ik bijna in mln klontikker topic
gelandet
Wat is een klontikker mario?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:39 schreef mario390 het volgende:
gelandet
Vraag dit nou niet.quote:
Oh dat is die andere SC hier in 40+ uit de oud MLNquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:39 schreef mario390 het volgende:
gelandet
Even danquote:
Owquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat is die andere SC hier in 40+ uit de oud MLN
Dat zijn wel kloontjes jaquote:
Allemaal nieuwe tandjes.quote:
Mijn naam is haas badeendje.quote:
Ah ja met Recce en Scrutzquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ / [MLN KLONTKIKKER #147] Bami uit blik!
deze kikker is het btw
de tweede van links lijkt best op een meisje waar ik ooit mee gewerkt hebquote:
je werkte met zo en hase?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
de tweede van links lijkt best op een meisje waar ik ooit mee gewerkt heb
Jij niet heen dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:48 schreef mario390 het volgende:
deze avond is langnacht in de
kerk met chorzingen
mutti is tuurlijk in de kerk
nee als het niet moet doe ik dat lieverquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij niet heen dan?Of vind je dat niks aan
Nee, was in restaurantquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee als het niet moet doe ik dat liever
verhinderen
Snap ik welquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee als het niet moet doe ik dat liever
verhinderen
Moet jij niet mee dan ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:48 schreef mario390 het volgende:
deze avond is langnacht in de
kerk met chorzingen
mutti is tuurlijk in de kerk
Een bunny !?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke maar we zeggen in oostenrijk
mooie hase naar zo en mooie
Ga jij dit zijn?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:46 schreef mario390 het volgende:
morgen veel los in bleiburg
1000de dansende jonge dancers
uit oostenrijk slowenie,slowakei
maar de gaa ik niet zien
Hij wil niet weer een jas verliezen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij niet heen dan?Of vind je dat niks aan
Mensen gaan naar Turkije om van die witte neptanden te halen.quote:
Man3 zit ik dat even te missenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:20 schreef chufi het volgende:
@:pullup Atletiek Diamond League nu .. Lieke komt straks Femke is al geweest ...
ja maar deze 4 zijn zeer jong ze hebben waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen gaan naar Turkije om van die witte neptanden te halen.
Nee niemand heeft van nature zulke spierwitte tandenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar deze 4 zijn zeer jong ze hebben waarschijnlijk
nog witte tandjes
Alsof hier geen sprake is van een ghostwriterquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar deze 4 zijn zeer jong ze hebben waarschijnlijk
nog witte tandjes
zijn er streams?quote:
Ja zit wat in de trein, dit werktquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmm
Ziggo natuurlijk weer, maar hier ook zo te zien
CL finale dames Barcelona Wolfsburg in Eindhovenquote:
Helaasquote:
Heftigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:15 schreef chufi het volgende:
Dat moest een keer goed fout gaan me die overbevolkte treinen ...
https://www.nu.nl/buitenl(...)ngeluk-in-india.html
dann is het toch voetbalquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
CL finale dames Barcelona Wolfsburg in Eindhoven.. Maar ja dan is ook Formule 1 Qualification
Er schijnen nog 600 onder de trein te liggen... dat gebeurt niet als je in de trein zit... wel als ze er van boven afvaltquote:
Zo dan, dit is echt een rampquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Er schijnen nog 600 onder de trein te liggen... dat gebeurt niet als je in de trein zit... wel als ze er van boven afvalt
Jesusquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:15 schreef chufi het volgende:
Dat moest een keer goed fout gaan me die overbevolkte treinen ...
https://www.nu.nl/buitenl(...)ngeluk-in-india.html
Ik keek Atletiek op de Ziggo, YT was voor @pullup, Lieke deed het ook goed .. 2equote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke youtubestream kijkte je nu
dann?
Ja maar maken jullie nog kans?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:10 schreef mario390 het volgende:
dit weekend ronde in bleiburgliga
is nog zeer spannend
en volgende weekend laatste ronde
Dat moeten jullie winnenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:20 schreef mario390 het volgende:
we spelen tegen st andrä/ wac
de zijn op 16
Hard supporterenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:46 schreef mario390 het volgende:
ja we moeten maar de hebben
6 punten weiniger
Foutje.quote:
quote:
Manon.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja Manon, kwam niet meer op dr Flamingo
Ik lach dubbel en toen had ik nog staar ......quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was jouw reactie toen.![]()
[ afbeelding ]
Wat een tijd geleden alweer.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lach dubbel en toen had ik nog staar ......
Oeps,Monique is er.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zitten we nu in je persoonlijke map mee te kijken aan roebel materiaal?
Versterking nodig?quote:
Heer SBE.quote:
Ik heb niets aan roebels.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik trek me wel weer terug dan kan Fresh zijn mapje met jullie verder delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Manon uit Utopia.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
De vrouwen? geen idee uit welke rls ze komen , let nooit zo op vrouwen borsten
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
Hier 1 van SBE zonder kleding
das wel een Chinese zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Peking variant.quote:
Wil je zeggen dat SBE geen teken op zijn reet heeft waar 'Made in China' opstaat?quote:
Ongeacht het antwoord, ga jij het controleren?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat SBE geen teken op zijn reet heeft waar 'Made in China' opstaat?
Wil jij het graag de ie FF langskomt roebelen ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ongeacht het antwoord, ga jij het controleren?
Jou ondertussen een beetje kennende zijn er genoeg mensen die het weten hierquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ongeacht het antwoord, ga jij het controleren?
Rare fixaties heb je soms.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat SBE geen teken op zijn reet heeft waar 'Made in China' opstaat?
Dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alleen in een niet nader te noemen kroeg onder het genot van veel bier.
SBE kan dat prima hebbenquote:
Maar ik ben wel in een pisbui.quote:
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik ben wel in een pisbui.
Best een heel gevoelige jongen hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
SBE kan dat prima hebben
Is er niet zo 1 zeg maar
[ afbeelding ]
Maar wel op tijd naar huis om een tram te missen ...?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alleen in een niet nader te noemen kroeg onder het genot van veel bier.
Of van de fiets vallen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel op tijd naar huis om een tram te missen ...?
Nieuwe pc samengesteld en dat zou met 3 dagen bezorgt worden. Ik heb bericht gekregen dat toch niet alles op voorraad is en nu mag ik blij zijn dat het eind volgende week gaat worden.quote:
Desnoods. Maar daar zijn taxi’s en hotels voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel op tijd naar huis om een tram te missen ...?
oh nog steeds pislink ...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nieuwe pc samengesteld en dat zou met 3 dagen bezorgt worden. Ik heb bericht gekregen dat toch niet alles op voorraad is en nu mag ik blij zijn dat het eind volgende week gaat worden.
Woestboos.quote:
Zou ik nu alvast mee beginnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Alst nog lang duurt kan ie gelijk W12 aanvragen ipv w11
Das klote ja, je zit er al even op te wachtenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nieuwe pc samengesteld en dat zou met 3 dagen bezorgt worden. Ik heb bericht gekregen dat toch niet alles op voorraad is en nu mag ik blij zijn dat het eind volgende week gaat worden.
W12, wordt dat niet W2025 ofzo?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Alst nog lang duurt kan ie gelijk W12 aanvragen ipv w11
Die is onlogischquote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
geen idee van de Microsoft naming conventie
Dan heeft SBE bijna zijn PC klaar.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heeft SBE bijna zijn PC klaar.
quote:
quote:
Ik mag het wel.quote:
Ik pak je net zo hard terug.quote:
Ik heb dit wel gemist.quote:
Geen probleem.quote:
In je dromen zeker...quote:
Ik zei toch dat ik je terug zou pakken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn buuf vraagt of ik iets zachter wil lachen.![]()
![]()
als in Soul of je echte?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn buuf vraagt of ik iets zachter wil lachen.![]()
![]()
Soul is bij haar zus.quote:
Buuf drinkt haar koffie zonder suiker.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt je buuf een kopje suiker laten komen halen!?
Stond ze te stampen op de vloer ?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buuf drinkt haar koffie zonder suiker.
Nee,is een prima buuf.quote:
Duidelijk. Ze kwam een kopje zonder suiker halen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buuf drinkt haar koffie zonder suiker.
Dat was bovenbuur.Die is er uitgegooid,kwam een partyventje voor terug.Maar nu is alles rustig.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat moet wel. Kan me nog iets met een verlengsnoer herinneren.
missing slang in een meterkast ,.....quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat moet wel. Kan me nog iets met een verlengsnoer herinneren.
Dat was ook wel een ding.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
SBE kan dat prima hebben
Is er niet zo 1 zeg maar
[ afbeelding ]
quote:
Wirklich?quote:
Moniquequote:
Nou ja zeg.quote:
Ja vast wel .. doe maar niet ... Weet je OT2023 komt er aan ... vanaf volgende maand audities tot september en dan ergens oct- nov-dec de show ... 24/7 te volgen op YT en de live-shows op Prime ... (of we dat kunnen zien weet ik nog niet)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat wat je van uto 2018 plaatste
ik heb nog veel ook videos
Er ist nog immer krankquote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel eens.. je was verkouden gisteren
Ik ben nog nooit zo geschrokken.quote:
ben ik al 3 dagen verkoudquote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel eens.. je was verkouden gisteren
Spannend .... und tun ?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben ik al 3 dagen verkoud
nee kijkte en zeer spannende derrick
episode met akteer van dr. brinkmann
en dann ging bij me de verbinding weg
De rattenslang.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
was het de bril slang ? en durfde je niet meer te gaan zitten op de wc ?
Balen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben ik al 3 dagen verkoud
nee kijkte en zeer spannende derrick
episode met akteer van dr. brinkmann
en dann ging bij me de verbinding weg
nee heb wel te eind gekijktquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. das wel spannend .. terugkijken met verbinding
Dat dus,toen ze trek had kwam ze weer tevoorschijn.quote:
leuk om mee te spelen die beestjes ...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus,toen ze trek had kwam ze weer tevoorschijn.
Was er een slang van jullie weggekropen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus,toen ze trek had kwam ze weer tevoorschijn.
Ja die was even op vakantie.En op een nacht kwam ze uit de meterkast.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Was er een slang van jullie weggekropen?
ik gaa geloofen dat je je niet getrautquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja die was even op vakantie.En op een nacht kwam ze uit de meterkast.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja die was even op vakantie.En op een nacht kwam ze uit de meterkast.
Was derrick , nu ik terug zoekquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gaa geloofen dat je je niet getraut
de derrick episode in donker te kijken
Je plant kriebelen jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:36 schreef chufi het volgende:
Wat is nou dat roebelen ...? plant-kriebelen?
Iets voor de luizenmoeder !... Wake upquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Kant toch ook gewoon zo !
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Kant toch ook gewoon zo !
[ afbeelding ]
Ik ook zoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ga naar bed, ben heel moe
Slaap lekker
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ga naar bed, ben heel moe
Slaap lekker
ik dacht je bedoelt utopiaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vast wel .. doe maar niet ... Weet je OT2023 komt er aan ... vanaf volgende maand audities tot september en dan ergens oct- nov-dec de show ... 24/7 te volgen op YT en de live-shows op Prime ... (of we dat kunnen zien weet ik nog niet)
Maar denk wel dat er albondigas en paella op het menu gaan staan
quote:
Hey Mario.quote:
Lekker bezig.quote:
Die was ook niet te missenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:35 schreef FreshFruit het volgende:
@:Chufi
@:Soury
Jullie kenden hem vast ook wel?
[ afbeelding ]
Goedemorgen,ik heb hem ook vaak gezien.quote:
Trek een string aan en je bent meteen niet meer te missenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,ik heb hem ook vaak gezien.
Oh die zag ik een keer op een warme januari dag bij Magna Plaza.. op skates en slechts schaars gekleed.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:35 schreef FreshFruit het volgende:
@:Chufi
@:Soury
Jullie kenden hem vast ook wel?
[ afbeelding ]
O dat zeker, mooi plaatje er voor.quote:
?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:40 schreef drakin het volgende:
Ik ga niet verder met mijn mooie plaatjes legpuzzel, ktding is her
Hetquote:
Even stoppen en dan weer proberen wil nog wel eens helpenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:40 schreef drakin het volgende:
Ik ga niet verder met mijn mooie plaatjes legpuzzel, ktding is her
Deźe is gewoon debiel gemaakt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even stoppen en dan weer proberen wil nog wel eens helpen
O dat is inderdaad heel lastig danquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Deźe is gewoon debiel gemaakt.
Kleinste puzzel, maar alle stukjes passen. Dat puzzelt niet fijn.
quote:
Hallo mensen van het goede levenquote:
Nog leuke plannen voor vandaag?quote:
Nog niet echt, tis wel heerlijk zonnig weertje..quote:
Genieten iddquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet echt, tis wel heerlijk zonnig weertje..
Ja het ziet er voor de komende dagen ook goed uitquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet echt, tis wel heerlijk zonnig weertje..
16 gr geeft de pc aan is het hierquote:
Werd wel tijd, maar misschien kunnen we er wel tot september/oktober van genietenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het ziet er voor de komende dagen ook goed uit
Weer een droge zomerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Werd wel tijd, maar misschien kunnen we er wel tot september/oktober van genieten
Het zou een zomer met extreme worden hoorde ik gisteren op TVquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Werd wel tijd, maar misschien kunnen we er wel tot september/oktober van genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |