In de skuur?quote:
We hebben een mooie nieuwe binnenkomertquote:
Ja dat is een ander verhaal dan natuurlijk dan kan je niet zonder internet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik op fietstocht ga dan verruim ik mijn abbonement nog voor 1 maand.
Ik gebruik hem dan echt als Tomtom de hele dag en de GB's vliegen dan de deur uit
Hey Marcquote:
Tante lien.quote:
Ben naar ze gaan kijken toen ze hier in de stad kwamenquote:
Kan even lekker hard.Soul is naar zus.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan even lekker hard.Soul is naar zus.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan even lekker hard.Soul is naar zus.![]()
![]()
Wat luister je nu?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Het is nog steeds te vroeg daarvoor bij mij. Ik heb weer iets rustigs op
quote:
Dikke jonko erbij.quote:
Niet meerquote:
Ik ook al jaren niet meer,maar dit is wel echte coffeeshop muziek.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet meerPaf eigenlijk vrijwel nooit meer
Doet me denken aan de Slackers. Treden hier vaker op in een cafe.quote:
Ja, ik heb ook in de loop der jaren veel oude reggae verzameld en luister op youtube wel ongeveer de helft van de tijd reggaequote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook al jaren niet meer,maar dit is wel echte coffeeshop muziek.
Die is fraai jaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Slackers. Treden hier vaker op in een cafe.
quote:
pfoe..quote:
Ik heb niet eens een poging gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nu opgezet eens kijken of het verstaanbaar is
[..]
pfoe..
*zet geluid nog wat harder om het goed te verstaan
Lijkt soms wat op Limburgs maar dan met onverstaanbare woorden ertussen
Echt wel, Limburgs is wel de limit, Fries is er overheenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja nou.. was wel benieuwd hoe het Fries klinkt.. maar pfoe.. lastige taal.
Dit is ook een relaxt nummer qua deuntje. Zit nog naar de tekst te luisteren.quote:
Klinkt best goed.Ik ben zo onbekend met dit genre.quote:
Vaak best goed.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:32 schreef Monique___ het volgende:
Verstaan jullie Limburgs? Als je dat al ergens op tv of zo tegenkomt?
Met wat moeite. Ze moeten niet echt full Limburgs gaan hoor dan is er geen houden meer aanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:32 schreef Monique___ het volgende:
Ja ik herken ook Limburgse woorden in het Fries, snap wel dat je dan ook Limburgs begrijpt.quote:
Limburgs bestaat nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:32 schreef Monique___ het volgende:
Ah toch ook wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Met wat moeite. Ze moeten niet echt full Limburgs gaan hoor dan is er geen houden meer aan
Klopt! Hoe Noordelijker hoe makkelijker te verstaan (vind ik dan)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Limburgs bestaat niet
Er zit echt een groot verschil al tussen bv maastricht en heerlen/kerkrade en venlo
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah toch ook wel.
De mensen van Kerkrade en lager versta ik ook met moeite. Of als het heel snel gaat, dan haak ik ook af.
Tot je te ver noordelijk gaat en dan komt een hoop rare tekens die monden uitquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt! Hoe Noordelijker hoe makkelijker te verstaan (vind ik dan)
Ik versta zelfs vrij goed Oostenrijks dankzij Mario.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik herken ook Limburgse woorden in het Fries, snap wel dat je dan ook Limburgs begrijpt.
Praat je ook Duits? wordt limbo's ook vaker mee vergeleken.. of ze denken dat we Belgen zijn in het buitenland
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot je te ver noordelijk gaat en dan komt een hoop rare tekens die monden uit
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik versta zelfs vrij goed Oostenrijks dankzij Mario.
En toch vind ik het knap,denk dat zijn dorpsgenoten minder goed Nederlands kunnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Af en toe vraag ik me af of hij voor die dorpsgenoten niet net zo lastig te volgen is als voor ons.
Tenzij hij een boel bier op heeft dan gaat het vast wel lekker
Heel knapquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch vind ik het knap,denk dat zijn dorpsgenoten minder goed Nederlands kunnen.
Toen hij binnenkwam was het alleen maar Duits.In de loop der jaren wordt hij steeds beter.quote:
Ik denk hetquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Kan dat wellicht terugbrengen tot 'gelukswensen'
Que Pasa@(*!@quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot je te ver noordelijk gaat en dan komt een hoop rare tekens die monden uit
Hij is ook goed in Spaans en Portugees op de diverse BB-fora...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen hij binnenkwam was het alleen maar Duits.In de loop der jaren wordt hij steeds beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je gedronken?quote:
Moet ik je beschermen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je gedronken?
Hoi Ieni.
Ik vind dit nogal eng.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is ook goed in Spaans en Portugees op de diverse BB-fora...Alleen Fries gaat lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Hoezo is dit eng?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je gedronken?
Hoi Ieni.
Ik vind dit nogal eng.
Ze is best Ientimiderend.quote:
Anders gewoon gooien met een lapje stof, dan gaat ze wel wegquote:
Wilde me eerst in de bezemkast verstoppen,maar dat is ook geen optie.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders gewoon gooien met een lapje stof, dan gaat ze wel weg
Hmm bezemkastquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wilde me eerst in de bezemkast verstoppen,maar dat is ook geen optie.
Dat denk ik ook niet neequote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wilde me eerst in de bezemkast verstoppen,maar dat is ook geen optie.
Ja klopt .. maar je moet wel een beetje taalgevoelig aangelegd zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Of hij dacht er niet aan![]()
lezen gaat makkelijker af dan Fries horen zie ik
Ik ga wel weg.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als je lapjes of boeken gooit dan ga ik daar wel iets mee doen en ben ik weg
Nou geschreven lijkt het meer op Limburgs dat ken ik dan wel een beetje.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt .. maar je moet wel een beetje taalgevoelig aangelegd zijn
Malle Babbel....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Malle Babbel....Welke buren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Malle Babbel....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh zit daar een malle babbel of bedoel je Babet?quote:
DIe zijn 1quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh zit daar een malle babbel of bedoel je Babet?
*gooit fresh een leesbril toequote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
Jullie mogen helegaar niet over DTS posten.
Ik heb daar deze maand nog geen poging gewaagdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
Jullie mogen helegaar niet over DTS posten.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar deze maand nog geen poging gewaagd
Geen zin meer in?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Houdt ik mij nooit aan eigenlijk, hooguit 1 stuks fruit of sinaasappelsapquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
net als de melding: eet 2 stuks vers fruit per dag
Als ze gum troep maar opruimenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
beetje gummen misschien , want zo zijn ze wel weer
Denk het niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende maand vast wel weer ( hoop ik )
Ben al blij als ik 1 x fruit in de week eetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Houdt ik mij nooit aan eigenlijk, hooguit 1 stuks fruit of sinaasappelsap
nog niet .. ik flikker het altijd uit mn AT , meestal mentiond Mario me weer eens en dan gaat het foutquote:
Heb jij geen basis abo waarmee je kunt blokkeren?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
nog niet .. ik flikker het altijd uit mn AT , meestal mentiond Mario me weer eens en dan gaat het fout
Hij heeft jou wel hoog.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
nog niet .. ik flikker het altijd uit mn AT , meestal mentiond Mario me weer eens en dan gaat het fout
Ik ook of pers zelf wat, maar is ene keer lekkerder dan de andere keerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben al blij als ik 1 x fruit in de week eet![]()
Vandaag wel lekkere aardbeien gehad
Koop wel vaker verse jus uit zo'n apparaat bij de super.
Ja maar dat werkt slecht en Mario is mn vriendjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb jij geen basis abo waarmee je kunt blokkeren?
Ah ok.. als het beter voor je is dan moet je er niet meer posten...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik welquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik eet vaker 1 soort een tijdje.. en dan weer klaar ermee.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook of pers zelf wat, maar is ene keer lekkerder dan de andere keer
At wel veel bananen of aardbeien soms appel of mandarijn, druiven
Nee echt,Chufi past goed op Mario.quote:
Klopt, vind grote aardbeien wel lekkerderquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik eet vaker 1 soort een tijdje.. en dan weer klaar ermee.
Nu dus aardbeimaar dat moet wel snel op, ze worden zo snel zacht
Ik maak me er niet meer druk om en dan scheelt hetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. als het beter voor je is dan moet je er niet meer posten...
Zou blijven blokkerenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kan ik veilig lezen wat hier staat of moet ik hem blijven blokkeren?![]()
Verstandig idd.. Gelukkig heb ik daar niet zoveel last van eigenlijk..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak me er niet meer druk om en dan scheelt het
Vanavond Gizmo stream.quote:
Clint Eastwood is cool DTS nietquote:
Boven de boomgrensquote:
quote:
Leukquote:
Nou nee, hij begint behoorlijk af te zakken weer .........quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen hij binnenkwam was het alleen maar Duits.In de loop der jaren wordt hij steeds beter.
Andere plannenquote:
quote:
Alleen vanmiddagquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:18 schreef Monique___ het volgende:
Bij jullie ook al de hele dag zonnetje?
Nu niet meer, maar komt wel weer straksquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:18 schreef Monique___ het volgende:
Bij jullie ook al de hele dag zonnetje?
Tinder date?quote:
Ja om 8 uur was het hier ook nog fris maar al vrij sneller aangename temperatuur hier.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen vanmiddag
Het was nog best fris vanochtend helaas
Wat hou jij dat goed bij....quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij had gister al een 5 minuten speed date zeg maar
Dat doet hij expresquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, hij begint behoorlijk af te zakken weer .........
Waarom?quote:
Tot zoquote:
De winkel kwam niet naar mij.quote:
Ik liep naar buiten en de zon ging schijnen...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
had gekund
maar had ook gekund dat het op was in je hand neten niet opperdepop
Zonnestraaltjes op jequote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik liep naar buiten en de zon ging schijnen...
Pfoe even puzzelen wat daar staat.quote:
Geen pet op in het zonnetjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Pfoe even puzzelen wat daar staat.
niks is wat het is? of niks is wat het lijkt?
Prettig in het zonnetje.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Pfoe even puzzelen wat daar staat.
niks is wat het is? of niks is wat het lijkt?
Owquote:
Gemoedelijk mag ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Noflik = prettig?
lijkt er totaal niet op.
Misschien een verbastering van genoeglijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Noflik = prettig?
lijkt er totaal niet op.
Sabine.quote:
quote:
quote:
Natuurlijk wel.Hoi Chef.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En daar geef je mij niet eens een berichtje over.
Valt dat kwartje nu pas?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:07 schreef Monique___ het volgende:
@:m1st1g ahaa jij bent kok![]()
dat verklaart
m1st1g is chef cockquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:07 schreef Monique___ het volgende:
@:m1st1g ahaa jij bent kok![]()
dat verklaart
Met C O C K.quote:
Het is alle 2.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm dacht het net wel al.. maar ja.. kan ook je hobby zijn he
@chefquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zal ik mijn naam veranderen in " Met c.o.c.k " ? Of gewoon kok?
The Name is Cock. Chef Cockquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zal ik mijn naam veranderen in " Met c.o.c.k " ? Of gewoon kok?
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die chaps.. dat was toch champigons he?
Hij heeft er ook een mooie UI bij.quote:
Dacht daarom eerst dat jij het snel had aangemaakt.. moest ik wel mee lachenquote:
Jij?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Van de week maar even een nieuw account maken. Ben ik ook direct de negatieve notes kwijt.
Hoax, ik geloof er niks van.quote:
Ga lekker op anoniem dan pik ik je username inquote:
Echt niet. Deze username gebruik ik ook op andere platforms.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga lekker op anoniem dan pik ik je username in
Was je toen opstandig?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die negatieve notes zijn nog uit 2011 en 2012.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb nog notes van dit jaar te pakkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Kom je op Twitch zo nu en dan eens tegenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Echt niet. Deze username gebruik ik ook op andere platforms.
ja zag hem op twitch voorbij komenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben juist heel braaf.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog notes van dit jaar te pakken
Op anoniem is username pleitequote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
klopt daarnaast ook op kick en radio12345 om er nog 2 te noemenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:20 schreef engine het volgende:
[..]
Kom je op Twitch zo nu en dan eens tegen
m1st1g is overal, als je hem niet ziet dan komt dat doordat hij m1st1g is.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
klopt daarnaast ook op kick en radio12345 om er nog 2 te noemen
Wiequote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
m1st1g is overal, als je hem niet ziet dan komt dat doordat hij m1st1g is.
Toffe user.quote:
Ik zie m de laatste tijd alleen maar op die technisch schoolquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
m1st1g is overal, als je hem niet ziet dan komt dat doordat hij m1st1g is.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie m de laatste tijd alleen maar op die technisch school
Myn freon.quote:
Staat ie al wel aan dan ? tis nog wat vroegquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:28 schreef devzero het volgende:
Zou dit ook voor @:monique___ werken? Ik vraag dit voor een vriend natuurlijk
[ afbeelding ]
Het gaat hier primaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:45 schreef Karzai het volgende:
zo hoe gaat het hier mensen Chufi is er nog zie ik
Het wordt steeds gekker. Dat ding maakt ook veel fouten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:48 schreef Karzai het volgende:
ja we gaan snel een nieuwe tijd tegemoet waarin de AI ons leven gaat bepalen
Nou liever niet hoor..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:48 schreef Karzai het volgende:
ja we gaan snel een nieuwe tijd tegemoet waarin de AI ons leven gaat bepalen
Genoeg andere sites te vinden daar voorquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor Sinterklaas gedichtjes wel makkelijk
Ik ook maar na/bij het album Wish begon ik af te haken.quote:
Soms is het wel handig. Maar vertrouw het maar niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor Sinterklaas gedichtjes wel makkelijk
Het lijkt bijna wel menselijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker. Dat ding maakt ook veel fouten.
Skynet incomming in ......quote:
OK.. hier je biertjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Genoeg andere sites te vinden daar voor
Ik denk dat de kans dat er een storing in een zelfrijdende auto komt miljarden malen kleiner is dan dat er een storing komt in het brein van menig automobilistquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa moet maar een storing in zo'n auto komen..
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. hier je biertjeMooi gedichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Misschien is te volquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:00 schreef Lovely het volgende:
Ik probeer steeds aan te melden op open AI maar lukt niet
Het is moeilijk om precieze percentages te geven voor de kans op storingen bij zowel zelfrijdende auto's als menselijke bestuurders, omdat dit afhangt van verschillende factoren. Ik kan echter wat algemene informatie geven over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat er een storing in een zelfrijdende auto komt miljarden malen kleiner is dan dat er een storing komt in het brein van menig automobilist
Zou nog kunnen, al ga ik het wel bij de AH halen. En of die nasi nou zo goed isquote:
Bami van de aldi is wel lekker en foe yong hai ookquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou nog kunnen, al ga ik het wel bij de AH halen. En of die nasi nou zo goed is
Dat moet je lekker zelf maken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bami van de aldi is wel lekker en foe yong hai ook
Dan liever bij een echt chinees restaurant idd.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou nog kunnen, al ga ik het wel bij de AH halen. En of die nasi nou zo goed is
Die halve kilo pakken bami en nasi van de aldi zijn prima te nassenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dit is een AI gegenereerde tekst denk ikquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is moeilijk om precieze percentages te geven voor de kans op storingen bij zowel zelfrijdende auto's als menselijke bestuurders, omdat dit afhangt van verschillende factoren. Ik kan echter wat algemene informatie geven over dit onderwerp.
Zelfrijdende auto's:
Moderne zelfrijdende auto's worden ontworpen met geavanceerde systemen en sensoren om de veiligheid te waarborgen en storingen te minimaliseren. Ze maken gebruik van complexe software-algoritmen en kunstmatige intelligentie om de omgeving te begrijpen en beslissingen te nemen. Hoewel de technologie voortdurend verbetert, kunnen storingen nog steeds voorkomen. Mogelijke oorzaken van storingen kunnen zijn: softwarebugs, sensorfouten, storingen in hardwarecomponenten of problemen met de connectiviteit.
Om de kans op storingen te minimaliseren, worden zelfrijdende auto's uitgebreid getest en ondergaan ze strenge veiligheidscontroles voordat ze de weg op gaan. Fabrikanten werken ook aan het verbeteren van de betrouwbaarheid en de veiligheid van de systemen door middel van regelmatige updates en onderhoud.
Menselijke bestuurders:
Menselijke bestuurders zijn natuurlijk ook niet immuun voor fouten of storingen tijdens het rijden. Factoren zoals vermoeidheid, afleiding, gebrek aan aandacht, menselijke fouten of gezondheidsproblemen kunnen leiden tot storingen in de prestaties van een bestuurder tijdens het rijden.
Hoewel het moeilijk is om exacte percentages te geven, zijn er studies en statistieken beschikbaar die laten zien dat menselijke fouten een belangrijke oorzaak zijn van verkeersongevallen. Volgens gegevens van de World Health Organization (WHO) is menselijk falen goed voor het merendeel van de verkeersongevallen wereldwijd.
Het is belangrijk op te merken dat zelfrijdende auto's potentieel kunnen helpen om de kans op ongelukken te verminderen door de menselijke factor te elimineren of te verminderen. Ze hebben echter nog steeds te maken met technische uitdagingen en er is meer onderzoek en ontwikkeling nodig voordat ze volledig autonoom en betrouwbaar zijn in alle omstandigheden.
Het is altijd essentieel om de veiligheidsmaatregelen en richtlijnen te volgen, zowel bij het gebruik van zelfrijdende auto's als bij het rijden als menselijke bestuurder, om de kans op storingen en ongelukken te minimaliseren.
Snel naar de appie voor het 22:00 uur is!quote:
De lasagna van de aldi was lekker.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
T is meer dat het al veel later is dan ik dachtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snel naar de appie voor het 22:00 uur is!
Ik had gisteren shoarma.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:29 schreef pullup het volgende:
Ik heb shoarma gemaakt en een tomaten slaatje
Dat effect heeft het weekend wel vakerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is meer dat het al veel later is dan ik dacht
Nasi nooit gegeten van de aldi..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die halve kilo pakken bami en nasi van de aldi zijn prima te nassen![]()
Eten we hier 2 dagen van met 2 personen
Het beviel hier ook primaquote:
Beetje droger dan de bami, maar met saté saus prima te etenquote:
Ook wel idd, die van daily chef ook wel..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De lasagna van de aldi was lekker.
Al weet ik geen aldi hier vlakbij.
Of maggi er overquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje droger dan de bami, maar met saté saus prima te eten
Klopt...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is een AI gegenereerde tekst denk ik
Maggi er over? Dat moet ik niet verkeerd lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |