In de skuur?quote:
We hebben een mooie nieuwe binnenkomertquote:
Ja dat is een ander verhaal dan natuurlijk dan kan je niet zonder internet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik op fietstocht ga dan verruim ik mijn abbonement nog voor 1 maand.
Ik gebruik hem dan echt als Tomtom de hele dag en de GB's vliegen dan de deur uit
Hey Marcquote:
Tante lien.quote:
Ben naar ze gaan kijken toen ze hier in de stad kwamenquote:
Kan even lekker hard.Soul is naar zus.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan even lekker hard.Soul is naar zus.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan even lekker hard.Soul is naar zus.![]()
![]()
Wat luister je nu?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Het is nog steeds te vroeg daarvoor bij mij. Ik heb weer iets rustigs op
quote:
Dikke jonko erbij.quote:
Niet meerquote:
Ik ook al jaren niet meer,maar dit is wel echte coffeeshop muziek.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet meerPaf eigenlijk vrijwel nooit meer
Doet me denken aan de Slackers. Treden hier vaker op in een cafe.quote:
Ja, ik heb ook in de loop der jaren veel oude reggae verzameld en luister op youtube wel ongeveer de helft van de tijd reggaequote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook al jaren niet meer,maar dit is wel echte coffeeshop muziek.
Die is fraai jaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Slackers. Treden hier vaker op in een cafe.
quote:
pfoe..quote:
Ik heb niet eens een poging gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nu opgezet eens kijken of het verstaanbaar is
[..]
pfoe..
*zet geluid nog wat harder om het goed te verstaan
Lijkt soms wat op Limburgs maar dan met onverstaanbare woorden ertussen
Echt wel, Limburgs is wel de limit, Fries is er overheenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja nou.. was wel benieuwd hoe het Fries klinkt.. maar pfoe.. lastige taal.
Dit is ook een relaxt nummer qua deuntje. Zit nog naar de tekst te luisteren.quote:
Klinkt best goed.Ik ben zo onbekend met dit genre.quote:
Vaak best goed.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:32 schreef Monique___ het volgende:
Verstaan jullie Limburgs? Als je dat al ergens op tv of zo tegenkomt?
Met wat moeite. Ze moeten niet echt full Limburgs gaan hoor dan is er geen houden meer aanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:32 schreef Monique___ het volgende:
Ja ik herken ook Limburgse woorden in het Fries, snap wel dat je dan ook Limburgs begrijpt.quote:
Limburgs bestaat nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:32 schreef Monique___ het volgende:
Ah toch ook wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Met wat moeite. Ze moeten niet echt full Limburgs gaan hoor dan is er geen houden meer aan
Klopt! Hoe Noordelijker hoe makkelijker te verstaan (vind ik dan)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Limburgs bestaat niet
Er zit echt een groot verschil al tussen bv maastricht en heerlen/kerkrade en venlo
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah toch ook wel.
De mensen van Kerkrade en lager versta ik ook met moeite. Of als het heel snel gaat, dan haak ik ook af.
Tot je te ver noordelijk gaat en dan komt een hoop rare tekens die monden uitquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt! Hoe Noordelijker hoe makkelijker te verstaan (vind ik dan)
Ik versta zelfs vrij goed Oostenrijks dankzij Mario.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik herken ook Limburgse woorden in het Fries, snap wel dat je dan ook Limburgs begrijpt.
Praat je ook Duits? wordt limbo's ook vaker mee vergeleken.. of ze denken dat we Belgen zijn in het buitenland
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot je te ver noordelijk gaat en dan komt een hoop rare tekens die monden uit
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik versta zelfs vrij goed Oostenrijks dankzij Mario.
En toch vind ik het knap,denk dat zijn dorpsgenoten minder goed Nederlands kunnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Af en toe vraag ik me af of hij voor die dorpsgenoten niet net zo lastig te volgen is als voor ons.
Tenzij hij een boel bier op heeft dan gaat het vast wel lekker
Heel knapquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch vind ik het knap,denk dat zijn dorpsgenoten minder goed Nederlands kunnen.
Toen hij binnenkwam was het alleen maar Duits.In de loop der jaren wordt hij steeds beter.quote:
Ik denk hetquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Kan dat wellicht terugbrengen tot 'gelukswensen'
Que Pasa@(*!@quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot je te ver noordelijk gaat en dan komt een hoop rare tekens die monden uit
Hij is ook goed in Spaans en Portugees op de diverse BB-fora...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen hij binnenkwam was het alleen maar Duits.In de loop der jaren wordt hij steeds beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je gedronken?quote:
Moet ik je beschermen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je gedronken?
Hoi Ieni.
Ik vind dit nogal eng.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is ook goed in Spaans en Portugees op de diverse BB-fora...Alleen Fries gaat lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Hoezo is dit eng?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je gedronken?
Hoi Ieni.
Ik vind dit nogal eng.
Ze is best Ientimiderend.quote:
Anders gewoon gooien met een lapje stof, dan gaat ze wel wegquote:
Wilde me eerst in de bezemkast verstoppen,maar dat is ook geen optie.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders gewoon gooien met een lapje stof, dan gaat ze wel weg
Hmm bezemkastquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wilde me eerst in de bezemkast verstoppen,maar dat is ook geen optie.
Dat denk ik ook niet neequote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wilde me eerst in de bezemkast verstoppen,maar dat is ook geen optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |