quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:30 schreef methodmich het volgende:
Welke artiest groeide op onder de naam Scott Moorhead?
Gecheckt, dat blijkt te kloppen.quote:
Niemand die een gok wil wagen? Het is naam-technisch een vervolgvraag.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:19 schreef Geluiden het volgende:
Wie is dit? (Voor de kijker rechts)
[ afbeelding ]
quote:[Naam] (born September 7, 1982) is an American musician, multi-instrumentalist, singer and songwriter from Long Island, New York. He is known for his former bands Bomb the Music Industry! and The Arrogant Sons of Bitches, as well as for his work as a solo artist and as a composer for Craig of the Creek. He is the founder of Quote Unquote Records, the first donation-based record label.
quote:Opgegroeid in Belleville, Illinois begon [naam] muziek te maken met schoolvriend Jay Farrar onder de naam Uncle Tupelo. Deze groep maakte tussen 1987 en 1994 in totaal vier albums.
Over wie gaat dit?quote:Omdat een onbekende band doorgaans meer publiek naar een optreden weet te lokken dan een onbekende soloartiest, liet hij zich soms aankondigen onder de bandnaam Spy vs. spy (naar een stripverhaal in het tijdschrift Mad.) De titel van zijn eerste (mini)-album Life's a riot with spy vs. spy herinnert hieraan.
Billy Bragg ?quote:
Zeker!quote:
Maarten Petersquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:36 schreef tong80 het volgende:
Wie was de partner van de vorig jaar overleden Margriet Eshuis ?
Stand:quote:
Cher ?quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie was hij dan de partner?
Ik bedoel inderdaad een partner in de relationele sfeer…quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:13 schreef slaveloos het volgende:
van Jan Akkerman, maar dat bedoel je vast niet
dat weet ik niet, maar gok op Jerney Kaagmanquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoel inderdaad een partner in de relationele sfeer…
Beter kan je niet gokken, ze waren bijna 50 jaar samen:quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:16 schreef slaveloos het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar gok op Jerney Kaagman
The Hunters?quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:21 schreef slaveloos het volgende:
in welke band speelde Jan Akkerman toen ie overstapte naar Focus?
klopt die zocht ikquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daar zat sowieso Brainbox nog tussen
the hunters zat daar nog voorquote:
Dan is overstappen misschien een wat te groot woordquote:
Mjah, nou okeeeee....quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan is overstappen misschien een wat te groot woord
De meest bekende is toch de man vooraanquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:11 schreef Charmian het volgende:
Gotsamme die rechtergast komt me zo bekend voor.
Gewoon XTC ?quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het zijn niet The Korgis of Buggles, maar wel dezelfde periode.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |